Digital terrestrial set-top box World-Vision T65-m – kunas set-top box ukax, kunas ukax utji, yatichäwinak ukat firmware ukax katuqirin. World-Vision t65-m prefijo ukax terrestre televisión ukan señalanakap katjañatakiw amtata, ukatx qhipharux inaki yatiyawinak uñt’ayañataki. Uka set-top box lurayirixa garantizawa mä señal de alta definición, ukampisa uka características ukaxa kawkhantixa señal fuente ukaxa utjki uka región ukarjamawa. Yaqha lurawinakax World Vision T65 ukarux valor yapxati, ukax facil instalación, juk’a configuración ukat juk’a qullqikiw utji.
- Parámetros técnicos de World Vision t65-m uka tuqitxa, uñstawi uñacht’awinaka
- Puertos ukat Interfaz ukanaka
- Ikipu
- Control remoto ukax World Vision T65 ukan uñt’ayatawa
- Uraqpachan Visión T65 ukar uñt’ayaña ukat wakicht’aña
- World Vision T65 ukax firmware ukampiw uñt’ayasi
- Dispositivo ukan thayt’ayaña
- Jan walt’awinaka ukatxa askichawinaka
- Pros ukat contras ukanaka
Parámetros técnicos de World Vision t65-m uka tuqitxa, uñstawi uñacht’awinaka
Yapuchirinakax mä prefijo lurapxäna mä jisk’a cubo ukham lurapxäna ukat ch’iyar plástico mate ukax lurañatakiw apnaqatäna. Sapa mayniw amtapax utji:
- Panel frontal ukax mä jisk’a pantalla uñacht’ayiw yatiyawinak básicas ukanakampi, mä puerto IR ukat mä puerto USB ukanakampi.
- Uka pata panel ukaxa luratarakiwa botones responsables de ON / OFF, botones ukanakampi canales ukanaka mayjt’ayañataki ukhamaraki menú ukar mantañataki. Ukax mä LED ukat mä rejilla ukaniwa ukax ventilación ukar jist’antañatakiw utji.
- Ladonakax ladonakapax ventilación ukan p’iyanakapakiw utji.
- Jilt’ir puertonakax qhipäxankiwa.
- Uka aparato lurañ yatirinakax uka aparato manqharuw caucho ukamp uchapxäna ukat jiskʼa kayunakampiw uchapxäna.
Uñakipt’añatakix wrld vision t65-m prefijo: firmware ukamp irnaqaña.
Puertos ukat Interfaz ukanaka
Puertos ukax qhipa ukat nayrïr paneles ukanakanw utji. Ukax nayrïr panel ukankiwa: USB versión 2.0. Mä anqäx unidad ukar uñt’ayañatakix wakisiwa. Jilt’ir puertos ukanakax panel trasero ukan jikxatasi. Ukax mä jach’a uñacht’äwiwa.Uraqpachan uñjäwi t65 puertos Uka pachparakiwa, canal cambio ukaxa luratarakiwa mä modo acelerado ukanxa, kunapachatixa uñtasita modelos ukanakampi chikachasiñataki. Ukax mä interfaz gráfica de menú ukankiwa. Ukax phisqa jach’a t’aqanakampi apnaqatawa – “Gerente de canales”, “Menú de instalación”, “Menú de aplicación”, “Archivos multimedia”, “Archivos del sistema”, ukax aka uñakipäwinx aruskipatawa. Uka t’aqax kawkhantix canales ukanakax gestor ukan uñjatäki uka chiqanx funciones ukanakaw utji, ukanakax lista general de canales ukar editar ukhamarak canales ukanakar mayjt’ayañatakiw uñt’at tamanakan uñt’ayasipxi. Jichhax uka jach’a lurawinakaw uñakipt’ata:
- INFO – ukaxa taqi canales ukanaka ajlliñatakiwa.
- Wila llave – ukax canal ukar jark’aqañatakiw lurasi, ukax control parental ukampiw lurasi.
- Ch’uxña llave – ukax canal ukar chhaqtayañatakiw lurasi.
- Azul llave – ukax canal ukar sutinchañatakiw lurasi.
- Favor – mä botón ukax canales ukar mä jan ukax yaqha lista ukar yapxati.
Ikipu
Kunas uraqpachan uñjäwi t65-m set-top box ukan utji:
- antena ukan enchufepa;
- mä cable de audio ukar uñt’ayañatakix conector. ukar uñtasita jack
- HDMI ukax mä jach’a uñacht’äwiwa. TV jan ukax yaqha monitor ukar digital ukar mantañatakiw wakicht’ata;
- ch’amampi chikt’ata;
- kunawsatix mä mundo vision t65-m prefijo alaski ukhax jupanakax akanakampiw jutapxaraki:
- ukaxa mä control remoto ukampi;
- Cargador ukax;
- HDMI ukampi chikt’ata cable;
- pila “jisk’a jathi” (ukax 2 pcs. ukhawa);
- yatichawi;
- tarjeta de garantía ukampi.
Control remoto ukax World Vision T65 ukan uñt’ayatawa
Uka mando a distancia ukax wali uñjatäñapawa. Uñstawipax plástico estilo estándar ukan luratawa, ch’iyara. Irnaqawix pilas ukanakampiw lurasi. Uka kamachi katuqasaxa, canales ukanakaxa mayjt’ayatawa, volumen ukaxa mayjt’ayatarakiwa. Ukax juk’amp askiwa, ukax contenido ukar yapxatañatakiw ukat grabañatakiw (funciones adicionales de rebobinado, pausa ukat qalltañataki).
Uraqpachan Visión T65 ukar uñt’ayaña ukat wakicht’aña
Uka dispositivo TV ukar uñt’ayañax mä sanu lurawimpiw lurasi. Jilïr amtäwix TV ukan jak’achasiñawa. Nayraqatax mä ch’ikhi TV cable HDMI ukampiw set-top box ukar uñt’ayañama. Mä alambre pä irnaqir ladoni, ukatwa kawkïr tukuñatsa conectar ukax jan wakiskirïkiti.Ukhamaraki, munañax utjki ukhax anqäx audio equipos ukanakax sapa mayniruw uñt’ayasi (cable de conexión ukax janiw kit ukan uñt’ayatäkiti). Uka qhipatxa, antena ukarux uñt’ayañaw wakisi. Uka ch’amañchawixa consola ukaru qhipa tuqiru uchatawa, ukatxa pilanakaxa mando a distancia ukarux uchatarakiwa. Jichhax pachpa wakicht’awinak qalltañamawa. Suma wakicht’añatakix TV pachpaw qhant’ayasi, ukatx set-top box ukan conexión ukaw utji. Uka set-top box ukax jichhakiw alasita jan ukax configuración ukax fabrican configuración ukar kutt’ayatächi ukhaxa, instalación sección ukax janïr wakicht’añ lurañ tukuykasax apnaqiriruw aruntt’ani. Uka wakichäwinak tukuyañatakix mando a distancia ukampiw apnaqañama.
Jilïr qallta lurawix kuna arut Smart TV ukan uñt’ayasi uk ajlliñawa. Arunak wakichäwin mä aru ajlliñ tukuyasax, ajllit arutw yatiyañax qalltasini.
Uraqpachan Visión T65 ukar uñt’ayaña ukat wakicht’añaUkatxa “Thaqhaña” ukxaru ch’iqt’aña ukatxa set-top ukanxa canales ukanaka thaqhaña. Tukuyañatakix, yatiyawix mä yatiyaw uñt’ayat apayat ukax janïr apnaqirix ukat canales ukanakax apnaqañatakix wakicht’atäkipanw uñstani.Ukxarusti, apnaqirixa wakichawi tuqiru sarañapawa ukatxa wakisiri parámetros ukanaka apnaqañatakixa chiqañchawinak lurañapawa. Kunjamatix kunayman resolución ukat aspecto ratio, ukhamarak arut utt’ayatanakax amuyuni lurawinakampi. World Vision T65 – DVB-T2 ukax mä juk’a uñakipt’atawa: https://youtu.be/SI-XfjeGha0
World Vision T65 ukax firmware ukampiw uñt’ayasi
Kuna jan walt’awinakas OS ukan utjaspa ukhax set-top box ukan utt’ayatanakax fábrica ukan utt’ayat ukar kutt’ayatarakispawa, ukatx sistema ukan instalación ukax wasitat qalltasini – akax sistema ukan utt’ayatanakapan kunayman mayjt’ayañakiw wakisi ukat juk’ampinaka. Kuna machaqt’awinak katuqañatakix, katuqirirux mä anqäx unidad ukarux uñt’ayañamawa, ukax apkatat machaq uñstawinak arsuwimpiw uñt’ayañama. Uka wakichawi qillqata phuqhaña ukatxa kamachinaka phuqhaña.Waliki. Ukax mä ch’ukuñawa. World Vision T65 set-top box ukar qhant’ayañatakix juk’amp yatichäwinak apkatañamawa:
World Vision T65 ukat T65M software ukar machaqar tukuyañ yatichäwinak World Vision T65 firmware katuqir – jichhax machaqar tukuyaña https://www.world-vision.ru/products/efirnye-priemniki/world -uñacht’awi -T65.
Dispositivo ukan thayt’ayaña
Aka chiqanx thayt’ayañax taqpach mecanizado ukhamawa. Uka lurayirix janiw thayt’ayirinakampi jan ukax yaqha tuqinakampi thayt’ayañax utjkänti. Uka dispositivo ukan thayt’awipaxa utjiwa kunatixa thaya sarawipaxa taqi pirqanakaru estructura ukanxa pasawayiwa. Prefijo ukax caucho ukamp uñt’ayatawa ukatx jisk’a kayunakampiw uñt’ayasi. Ukhamatwa, jan uraqir puriñapatakix atipji, ukax sañ muniw thayt’awix mä ritmo acelerado ukanw utji. Taqi uka uñacht’awinakan utjatapax janiw nayrïr chimpunakax sinti junt’uchañapatak jaytkiti. Uka jisk’a ch’ama tukutapatxa, juk’ampi ch’amampi thayt’ayañax janiw wakiskiti.
Jan walt’awinaka ukatxa askichawinaka
Jilpacha jan walt’awinakax mä señal jan utjatapampiw uñt’ayasi. Ukhamächi ukhaxa, kunatsa ukax antena ukan thaqhatäñapa. Uñakipt’añatakix conexión, ukhamarak integridad, anqäxatpacha. Ukhamaraki, antena ukaxa amplificación ukampiwa churataraki, ukaxa mä fuente de potencia adicional ukawa munasiraki. Ukat jan istʼasitapa jan ukajj uñachtʼäwinak mayjtʼayasa jan waltʼäwinakas askichasiraki. Inas complejo ukan utjki uka cable (ukax apnaqatächi ukhax) jan walt’ayatächispa, yaqha apnaqañ yant’añamawa. Uka monitor ukax jan parlantes incorporados ukanakampiw uñt’ayasi, ukax mä orden ukanw uñt’ayasi. Janitï set-top box ukan jaysäwip suyt’ksta (jan ukax mä señal de baja calidad ukar katuqapkta) ukax mando a distancia ukan jutir señalaruw jaysapxsta, ukhamax ukham situación ukaw utjaspa – jiwat pilanakax mando a distancia ukar uchatawa, jan ukax uka “ventana” ukax pachpa señal katuqki ukax laq’ampiw ch’allt’ata. Ukhamächi ukhaxa, panel delantero ukxa mä manzanampi pichthapiñamawa ukatxa mando a distancia ukampixa ukhamarakiwa lurañama. Ukax mä waña gamuzampikiwa lurasi. Uka uñacht’äwin ondulaciones jan ukax mosaicos ukanakar jan walt’ayir jan walt’awinakax ukham askichasispawa. Ukaxa “Get Information” uka mando a distancia ukaru ch’iqt’aña ukatxa uñjaña kunjamasa ch’amani señal ukaxa. Uka chimpuxa “cero marka” jak’ankchi ukhaxa, ukaxa pachpa antena uñakipañawa wakisi. Uka canalax janiw grabacionanak luraskiti. Canal ukax grabañ qallti ukax dispositivo ukax mä unidad de memoria ukampiw utji, ukat jan utjkchi ukhax ukax conectatäñapawa. Ukhamaraki, uka dispositivo pachpaxa mä memoria incorporada ukampi mä jisk’a qullqimpi. Wali askiw 32 gigabytes memoria apnaqañama. ukhamax pachpa antenax uñakipañaw wakisi. Uka canalax janiw grabacionanak luraskiti. Canal ukax grabañ qallti ukax dispositivo ukax mä unidad de memoria ukampiw utji, ukat jan utjkchi ukhax ukax conectatäñapawa. Ukhamaraki, uka dispositivo pachpaxa mä memoria incorporada ukampi mä jisk’a qullqimpi. Wali askiw 32 gigabytes memoria apnaqañama. ukhamax pachpa antenax uñakipañaw wakisi. Uka canalax janiw grabacionanak luraskiti. Canal ukax grabañ qallti ukax dispositivo ukax mä unidad de memoria ukampiw utji, ukat jan utjkchi ukhax ukax conectatäñapawa. Ukhamaraki, uka dispositivo pachpaxa mä memoria incorporada ukampi mä jisk’a qullqimpi. Wali askiw 32 gigabytes memoria apnaqañama.
Pros ukat contras ukanaka
Dispositivo ukax 5 puntos ukan uñakipataspawa ukatx 4,5 puntos ukaw churasirakispa. Uka suma yänakatxa, alasirinakax akham sasaw qhanañchapxäna:
- Ukax mä juk’a . Ukham dispositivotakix, chanipax janiw jach’äkiti, yaqhip aljirinakax 1000 rublos ukjat juk’ampikiw aljapxi.
- Canal ukanakax 25 ukhawa, ukampirus jakhüwipax kawkir suyun uñjirix jakaski ukat kuna niveles señal ukax katuqaski ukarjamaw uñt’ayasi.
- TV uñstayaña ukat configuración lurañax wali chʼamawa . Instalación ukax automáticamente luratawa.
Uka pachparakiw apnaqirinakax mä qawqha jan walinak uñacht’ayapxäna. Mä muyutakix jupanakax wali wakiskirïpxaspawa. Mä conexión analógica ukampixa, uka jamuqx janiw uñt’ayatäkiti. Ukhamarus mä pista de audio ukar uñt’ayañax sapa mayniw lurasispa, ukampis mä pista de vídeo ukar uñt’ayañax HDMI tuqikiw lurasi. Uka mayjt’ayaña pachanxa, mä jisk’achawiwa uñjasi. Alasirinakax uñjapxi: video secuencia uñacht’ayañ velocidad kunawsatix canales ukar mayjt’ayañax 2-4 segundos ukan jakthapita. Uka chiqax markan límites ukanakat qawqha jayankchisa, transmisión ukan calidad ukax wali jan walt’ayatawa.