Più ricenti, i TV ùn sapianu micca cumu cunnette à Internet, è avà quasi ogni casa hà più di una TV cù funzioni Smart TV. Queste TV ponu cunnette à Internet è ancu avè app per fighjà YouTube, Netflix è una mansa di altri servizii di streaming, cumprese i cinema in linea è i servizii di streaming di musica cum’è Spotify. A tecnulugia DLNA permette à i dispositi chì supportanu sta cunnessione per scambià dati nantu à a stessa reta di casa. L’abbreviazione DLNA significa Digital Living Network Alliance. I dispositi ponu cunnette cù stu protokollu sia per filu sia senza. Per trasfiriri qualsiasi schedarii media cù sta tecnulugia, avete solu bisognu di una reta Wi-Fi, à quale u TV stessu è l’iPhone seranu cunnessi.Cunnessione wireless DLNA – cumu cunnette un iPhone à una TV via wi-fi senza fili
In u casu di LG è Samsung TV, vi tuccherà à stallà appricazzioni addiziunali – Smart Share è AllShare, rispittivamenti.
L’iPhone richiede l’app Twonky Beam completamente gratuita (https://twonky-beam.soft112.com/). Questa applicazione cuntene funzioni chì ponu pruduce u cuntenutu da un iPhone direttamente à una TV. Hà ancu un navigatore separatu. Quandu vi lanciari l ‘applicazzioni, vi tocca à truvà u dispusitivu attraversu cui i dati sarà trasfiruta. In u nostru casu, u dispusitivu trasmette dati hè un iPhone. [caption id="attachment_2289" align="aligncenter" width="600"]
Twonky Beam
Sè vo spessu trasfiriri ogni cuntenutu media da iPhone à TV, allura vi duvite cumprà un prugrammu pagatu o una versione cumpleta di un prugrammu senza. Allora risparmiate u tempu chì si spende à fighjà publicità in i prugrammi gratuiti.
Cunnettendu un Iphone à una TV strobe via un trasmettitore
Succede ancu chì a TV hè vechja è ùn hà micca a capacità di cunnette à e rete Wi-Fi. In questu casu, un trasmettitore chì cunnetta à una TV via una interfaccia HDMI è riceve un signalu da un iPhone in wireless pò esse utile. Esempii di trasmettitori di qualità includenu i dispositi cum’è Digital AV o MiraScreen. Cumu cunnette un iPhone cù un adattatore simili:
- Cunnette vi u trasmettitore à u iPhone.
- Inserite una estremità di u cable HDMI in u trasmettitore è cunnette l’altra estremità à a TV. Se ùn sapete micca induve u cunnessu HDMI hè situatu nantu à a TV, allora leghjite l’istruzzioni di u fabricatore per Smart TV.
HDMI-USB - Selezziunate a fonte di signale nantu à a TV in a TV. Per fà questu, appughjà u buttone Source (qualchì volta Input) in u telecomando TV è selezziunate u portu HDMI à quale u trasmettitore hè cunnessu in u menù chì appare.

Cunnessu Iphone à Smart TV via USB
USB hè l’interfaccia di cunnessione più versatile è largamente utilizata. Cù ellu, pudete cunnette qualsiasi cosa: da unità flash à accessori di ghjocu cum’è roti di corsa. Frà altre cose, USB pò ancu aiutà à cunnette un iPhone à una TV:
- Utilizendu un cable USB à Lightning, cunnette u vostru iPhone cù un plug Lightning.
USB – Lightning - Cunnette u USB à a TV utilizendu u portu appropritatu. Se ùn sapete micca induve u portu USB hè situatu nantu à u vostru mudellu di TV, allora leghjite l’istruzzioni da u fabricatore per a TV.
- Selezziunate u portu USB cum’è a fonte di signale in i paràmetri TV.

Cunnettendu un iPhone cù un set-top box Apple TV
L’Apple TV hè un set-top box TV chì vi permette di fighjà i prugrammi TV, i video, i filmi è a musica, è cù una recente aghjurnazione, ghjucà ghjochi. Inoltre, sta scatula set-top vi aiuterà à trasfiriri una maghjina o i schedarii media cù u prutucolu di trasferimentu di dati Apple AirPlay, chì hè dispunibule solu per a tecnulugia Apple.
- Accende u set-top box è cunnette u cable HDMI à questu.
- Cunnette vi l’altra estremità di u cable HDMI à u vostru TV.
- Dopu chì u set-top box hè attivatu è avete digià vede l’imaghjini nantu à u screnu, passate per a cunfigurazione iniziale di l’Apple TV. Se u set-top box hè digià stata utilizata prima o hè stata cunfigurata, pudete saltà stu passu.
- Pigliate u vostru iPhone è cuminciate à broadcasting via AirPlay clicchendu nantu à u cerculu cù una freccia o nantu à u rectangulu cù una freccia.

Cunnessione cù ChromeCast
Questa mini set-top box, per dì cusì, hè fabricata da Google. U so compitu hè di trasmette u cuntenutu è qualsiasi schedarii media. Tuttavia, a cuntrariu di l’Apple TV, hà una gamma più stretta di funzioni. Chromecast hè un picculu “puck” un pocu più grande di una unità flash chì cunnetta à una TV via una interfaccia HDMI.Stu dispusitivu pò ghjucà indipindentamente video nantu à l’hosting di video di YouTube, serie nantu à Netflix è HBO è altri cuntenutu in siti di streaming populari. Chromecast pò ancu eseguisce Google Play, chì dà à l’utilizatori l’abilità di scaricà l’applicazioni da quì, perchè Chromecast corre nantu à u sistema operatore Android. Hè nutate ancu chì u cuntenutu da i dispositi mobile Chromecast trasmette nantu à una rete Wi-Fi wireless.
Per trasfiriri cuntenutu da un iPhone via Cromecast, vi tocca à seguità issi passi:
- Installa l’app Google Home in u vostru iPhone. Per piacè nutate chì iOS1 o più tardi hè necessariu per a stallazione successu di sta applicazione.
- Duvete avè un contu Google, è ancu un connettore HDMI in a TV o un adattatore per questu, è ancu una rete Wi-Fi à quale u Chromecast stessu è l’iPhone seranu cunnessi. Se ùn sapete micca induve u cunnessu HDMI hè situatu nantu à a TV, allora leghjite l’istruzzioni da u fabricatore per a TV.
- Andate à l’app Google Home installata nantu à l’iPhone è cunnette attraversu u Chromecast via una rete Wi-Fi. Per piacè nutate chì l’iPhone è Chromecast deve esse in a stessa rete Wi-Fi.
Hè vale a pena nutà chì ogni cuntenutu in stu dispusitivu ùn pò esse vistu. Solu YouTube, Google Movies è Google Music seranu dispunibili. Utilizendu stu metudu di cunnessione, u screnu di l’iPhone ùn pò micca esse duplicatu nantu à u screnu TV, à u cuntrariu di l’Apple TV. Chromecast faci un gran travagliu di trasferimentu di foto è video, ma per vede video è ritratti in qualità Full HD, avete bisognu di cumprà una versione pagata di u prugramma. Cumu cunnette l’iPhone à Xiaomi Mi Led TV P1 – istruzzioni video: https://youtu.be/6UJExobWFXs
Stream video YouTube à TV via iPhone
Parechji TV muderni anu una funzione Smart TV. Cù sta funzione, pudete fighjulà filmi, video è sente a musica senza aduprà i dispositi di terzu partitu cum’è fonte. Tuttavia, ùn hè micca sempre cunvenutu per circà u video desideratu in YouTube cù u telecomando TV. In questu casu, pudete accende u video nantu à l’iPhone è fighjate nantu à a TV. Hè da nutà chì stu metudu hè adattatu solu per quelli TV chì anu a capacità di eseguisce l’applicazione YouTube. Per cunnette un iPhone à una TV via YouTube, avete bisognu:
- Lanciari l ‘app YouTube nant’à u vostru TV è iPhone.
- Cliccate nant’à u rectangulu cù onde in cima di u screnu in l’iPhone è selezziunate a TV chì avete bisognu di cunnette da a lista di i dispositi dispunibuli per a cunnessione, o cuminciate u video in l’iPhone è torna selezziunà a TV chì avete bisognu di cunnette da u lista di i dispusitivi dispunibili per a cunnessione. Per piacè nutate chì l’iPhone è a TV deve esse nantu à a stessa rete Wi-Fi.
- Dopu avè culligatu u vostru iPhone à l’app YouTube in u vostru TV, selezziunate u video chì vulete ghjucà. Cuminciarà automaticamente à ghjucà nantu à a TV.
Hè nutate chì u video ùn hè micca trasmessu direttamente da l’iPhone. L’iPhone solu “dice” à a TV quale video per accende, è a TV scarica stu video da Internet via Wi-Fi. Se ùn avete micca vistu a vostra TV in a lista di i dispositi suggeriti per a cunnessione, fate i seguenti passi:
- Segui u primu puntu da l’istruzzioni precedente.
- In l’app YouTube nantu à a vostra TV, andate à “Settings” – “Connect phone to TV”.
- Verificate a casella “Manuale”.
- In l’app YouTube nantu à u vostru smartphone, andate à “Settings” – “Connect phone to TV”.
- Selezziunà “Vede in TV” è copià in u campu di input u codice chì vede nantu à a TV.
Dopu à l’azzioni fattu, a TV è l’iPhone sò sincronizati in modu manuale. Pudete vede i video nantu à stu video hosting in u stessu modu in u listessu modu in u casu di cunnessione automatica. Ognunu di i metudi elencati sopra hà dui vantaghji è svantaghji. Tuttavia, a scelta di cumu cunnette un iPhone à una TV dipende principalmente da e capacità di Smart TV. L’opzione più economica è più faciule hè di cunnette via DLNA. Cù stu tipu di cunnessione iPhone à TV, avete solu bisognu di un modulu Wi-Fi è una reta chì avete accessu. Stu metudu ùn implica micca l’installazione di qualsiasi prugrammi supplementari è altri software, postu chì e capacità DLNA esistenu in tutti i TV muderni per difettu. A cunnessione cù HDMI hè caru – avete bisognu di cumprà un trasmettitore chì vi permetterà di trasfiriri l’imaghjini da l’iPhone à a TV. Trasmettitore Google Chromecast per iPhone/iPad/iPod/Mac:Tuttavia, a trasmissione di dati pò esse realizatu senza restrizioni in velocità è qualità. Per piacè nutate chì u software supplementu deve esse installatu per utilizà stu metudu.
Utilizà l’Apple TV hè una opzione assai simplice è, à u stessu tempu, assai caru. Stu set-top box costa più di 10 000 rubles, è in u casu di un Apple TV di terza generazione, vi tuccherà à pagà circa 3 000 rubles. Ma, cù questi difetti, Apple TV hè perfetta per l’utilizatori di a tecnulugia Apple, è in particulare l’utilizatori di l’iPhone.
U lettore Chromecast hè relativamente prezzu, ma hà una quantità di limitazioni è disadvantages in a forma di un picculu numeru di risorse Internet dispunibili. Inoltre, certi utilizatori di stu dispusitivu spessu sperienze perdita di cunnessione cù Chromecast. A cunnessione cù un cable USB hè probabilmente u modu più faciule per cunnette un iPhone à una TV. Ma stu metudu hà seriu limitazioni. Utilizendu un cable USB, pudete scaricà solu qualsiasi video individuale o fugliali di foto à u TV, hè impussibile di trasmette u screnu o video, cum’è u casu cù AppleTV o AirPlay. AirPlay pari u più vantaghju per l’utilizatori di a tecnulugia Apple. Se ùn avete micca un Apple TV, ma avete un Smart TV, pudete aduprà sta TV cù AirPlay. Tuttavia,