A cunnessione di a televisione digitale ùn hè micca difficiule, ma succede chì ùn ci sò micca canali. Se a TV ùn cerca micca o ùn trova micca canali digitale, avete bisognu di identificà a causa è eliminà. Pudete risolve u prublema sè stessu, senza l’aiutu di un specialista, ma qualchì volta ponu solu solu u prublema in u serviziu.
- Perchè a TV ùn catturà micca i canali digitale è chì fà
- Problemi di hardware
- U set-top box digitale ùn trova micca canali
- Antenna
- Cable
- A TV supporta a TV digitale?
- Altri motivi
- Sì unu o più canali mancanu
- Quandu un diplexer hè cunnessu
- Sì nunda hà aiutatu
- Funzioni di sintonizazione automatica è ricerca manuale
- A ricerca automatica ùn trova micca i canali digitali Samsung – risolvemu u prublema manualmente
- Aghjustate manualmente a ricezione di i canali in i TV LG
- Sony Bravia – paràmetru manuale di un numeru se a TV ùn trova automaticamente canali
- Toshiba
- Configurazione di a ricezione di i canali digitale nantu à i TV Philips
Perchè a TV ùn catturà micca i canali digitale è chì fà
Per capisce perchè i canali di televisione digitale ùn mostranu micca , avete bisognu di stabilisce induve hè accadutu u fallimentu. Dopu avè scupertu u prublema, hè pussibule di risolve sè stessu senza l’aiutu di un specialista.
Problemi di hardware
Prublemi cù l’equipaggiu per cunnette TV digitale. Per eliminà l’errore, hè necessariu identificà u malfunzionamentu di unu o un altru equipamentu. In questu casu, ricumandemu di cuntattà i specialisti, è ùn pruvate micca di risolve u prublema sè stessu.
U set-top box digitale ùn trova micca canali
Un malfunzionamentu in u dispusitivu di ricezione pò esse calculatu da i seguenti segni:
- l’apparizione di l’inscription “senza signale”;
- spegnimentu spontaneu o reboot;
- u LED nantu à u ricevitore hè scuru.
https://youtu.be/4fRdee5g6xs In questi casi, pò esse un firmware di u receptore di mala qualità. Pudete risolve stu prublema lampendu u hardware. Una versione di u software hè dispunibule nantu à u situ ufficiale di u fabricatore, serà abbastanza per scaricà è aghjurnà u dispusitivu.
Hè megliu confià u lampatu à un specialista.
Antenna
Se ci hè un prublema, verificate prima l’ antenna . Per a trasmissione di u signale analogicu, l’antenni MW sò usati, per u signale digitale – UHF. Se ci sò torre di TV vicinu à voi, avete bisognu di muntà un amplificatore , postu chì senza ellu ùn puderete micca catturà un unicu canale.
Cable
I cables difettosi ponu affettà negativamente u rendiment di a vostra TV. Avete bisognu:
- Verificate tutte e cunnessione è l’integrità di u filu.
- Se u cable hè oxidatu, pulite.
- Sè dannatu, rimpiazzà.
Ancu una ligera curva in u filu pò influenzà a qualità di trasmissione di a televisione digitale.
Pudete risolve u prublema di perdita di signale è altri prublemi cù u signale TV avà .
A TV supporta a TV digitale?
Per assicurà chì a TV supporta a trasmissione digitale, studià attentamente a documentazione tecnica. U TV hè adattatu per sintonizà i canali digitale se a colonna “DVB-T2” hè marcata “sì”. A marcatura pò esse truvata nantu à a scatula di fabbrica di a TV.
Se ci hè una scritta “DVB – T” – avete da cumprà un set-top box, postu chì stu formatu hè anticu è ùn sustene micca a trasmissione digitale.
A pussibilità di tuning hè ancu determinata da a prisenza di un sintonizzatore speciale. A maiò parte di u supportu per u standard ” DVB-T2 ” hè indicatu da a lettera “H”, ma u simbulu pò varià secondu u mudellu è u fabricatore. I moduli DVB – T2 ponu esse:
- integratu – un cumpunente hardware situatu in u TV;
- esternu – un dispusitivu indipendente chì culliga à u TV.
Nant’à i TV cù un sintonizzatore integratu, pudete immediatamente cumincià à fighjà a TV digitale dopu avè cunnessu u cable d’antenna. Se a TV hè vechja è ùn hè micca furnita cù questu cumpunente, allora avete da cumprà un set-top box speciale.
Altri motivi
Ci pò esse parechje altre ragioni:
- Avaria di a TV . U missaghju “senza signalu da u router” serà visualizatu nantu à u screnu TV. Allora u sintonizzatore funziona, ma hè in a TV.
- I paràmetri sò sbagliati . I paràmetri sò persi completamente per accidenti. In questu casu, resettate u sintonizzatore à i paràmetri di fabbrica. Dopu quì, avete da ricercà i canali TV è sintonizza.
- Segnale instabile . L’antenna pò esse cascata o cambiatu a direzzione per qualsiasi mutivu. Riturnà à a so pusizioni uriginale è tuttu funziona.
- cundizioni climatichi . I canali ponu esse interrotti o spariscia. Negativamente nantu à a televisione digitale, pò esse affettatu da:
- piova;
- tempesta;
- congelazione.
Sì unu o più canali mancanu
Ci sò casi quandu, quandu cerca, a TV ùn trova micca unu o più canali di TV digitale. Cause cumuni:
- prublemi tecnichi – hè megliu piglià a TV à u serviziu;
- drivers obsoleti nantu à a TV – aghjurnà u software (l’aghjurnamentu pò esse truvatu nantu à u situ web di u fabricatore);
- travagliu preventivu;
- terminazione di u canali TV.
Se ùn ci hè micca un canale TV specificu, allora hà disattivatu a trasmissione digitale o cambiatu a frequenza operativa. L’infurmazione nantu à questu pò esse truvata nantu à u situ web di u canali.
Quandu un diplexer hè cunnessu
Se l’antenne digitale è satellitare sò cunnessi à u set-top box per mezu di un diplexer, allora avete bisognu di capiscenu chì fermanu diversi dispositi. Per l’utilizatori, funzionanu cum’è unu. Ma ogni dispusitivu travaglia differente.
Un diplexer hè un dispositivu di disaccoppiamentu di frequenza passiva cuncepitu per riceve simultaneamente dui segnali, chì multiplexa (combina) è demultiplexes (disconnects).
Caratteristiche è differenzi:
- Ricezzione di signali. Per l’antenna, a qualità di u signale è u clima sò impurtanti. Hè impurtante per u satellitu chì ùn ci hè micca interferenza in a forma di edifici d’altitudine trà ellu è u platu.
- Trasmissione. Se spegnete temporaneamente o cambiate a frequenza nantu à una di l’antenne, a trasmissione continuarà à l’altru.
Sè, quandu si usa un diplexer, a TV trasmette solu nantu à unu di i signali (DVB o DVB-T2), u prublema hè solu in unu di elli. Se ùn ci hè micca un unicu canali nantu à i dui signali, questu significa chì u travagliu di riparazione hè in corso.
https://youtu.be/0opTiq5EQWU
Sì nunda hà aiutatu
Sè avete pruvatu tutti i paràmetri, è a TV ùn trova ancu canali, allora ci hè un malfunzionamentu in u sintonizzatore o l’antenna. Per verificà, pudete cunnette un’altra antenna o set-top box per assicurà chì u prublema ùn hè micca in a TV.
I dispositi difetti sò riferiti per diagnostichi à u serviziu, induve a causa di u prublema hè infurmata.
Funzioni di sintonizazione automatica è ricerca manuale
In certi casi, a sintonizazione automatica pò duplicà i canali o ùn porta micca u risultatu desideratu. In questu casu, duvete aduprà a sintonizazione manuale di u canali.
A ricerca automatica ùn trova micca i canali digitali Samsung – risolvemu u prublema manualmente
https://youtu.be/CkJUmsEG2SU Per truvà canali digitale nantu à u vostru Samsung TV, fate i seguenti compiti:
- Entre in u menù è vai à a rùbbrica “Channel”, vai à “Paese”.
- Se a vostra TV dumanda un codice PIN, inserite 1234, 0000 o 1111.
- In a colonna “Canali digitale” selezziunate “Altri”.
- Torna à “Channel” è vai à “Opzioni di ricerca Cable”.
- Inserite certi paràmetri. Definite a freccia, u baud rate è a modulazione cum’è in a stampa.
- Torna è vai à “Auto-tune”.
- Selezziunà “Cable” cum’è surghjente signale è stabilisce u tipu TV à “Digital”.
- In u modu di ricerca, selezziunà “Full” è cumincianu a stallazione cù u buttone “Ricerca”. Se ùn site micca sicuru di qualcosa è vulete ricominciare, cliccate Reset.
- Quandu a ricerca di u canali hè finita, salvà.
A prucedura di ricerca di canali manuale pò piglià da 15 à 20 minuti.
Aghjustate manualmente a ricezione di i canali in i TV LG
Sè vo campate fora di a cità, allora avete prima bisognu di assicurà chì a vostra località hè inclusa in l’area di trasmissione. Per fà questu, andate à u situ web RTRS è truvate a vostra regione quì (i numeri indicanu u locu di i ripetitori). Sè vo site troppu luntanu da elli, ricumandemu di utilizà altri standard di trasmissione (satellite, analogica o iptv ). Cumu sintonizà i canali nantu à LG TV:
- Pigliate u telecomando TV è appughjà u buttone “Home”, cambia à a tabulazione chjamata “ Configurazione “ .
- Selezziunà “Opzioni”, stabilisce u paese di residenza. Se parlemu di un mudellu liberatu dopu à 2011, selezziunate a regione “Russia”, se no, selezziunate unu di i paesi in l’Europa Occidentale.
- Se a TV hè stata fabbricata prima di u 2011, stabilisce a lingua russa in a tabulazione adattata per evità prublemi durante a stallazione successiva.
- Ritorna à a tabulazione “Settings”, selezziunate u cumandamentu “Ricerca manuale”.
- Selezziunà “Scansione Rapida” specificendu a frequenza, a tarifa di scansione è i dati di modulazione cum’è mostra in a stampa. Cliccate u buttone “Actualizà”.
- Quandu i canali sò truvati, salvate.
In media, u prucessu di ricerca dura 15-20 minuti (secondu u mudellu di TV specificu è u locu attuale).
Sony Bravia – paràmetru manuale di un numeru se a TV ùn trova automaticamente canali
Per inizià a sintonizazione manuale di u canali, avete bisognu di stabilisce a data è l’ora esatta in questa TV. Questu pò influenzà i paràmetri di a TV digitale. Andemu à i paràmetri di u Sony Bravia TV:
- Andà à u menu TV.
- Cliccate nant’à “Configurazione Digitale”.
- Selezziunà a linea “Configurazione digitale”.
- Selezziunà “Auto Scan for Digital Stations”.
- Selezziunà “Cable” cum’è u tipu di cunnessione TV.
- Inserite i paràmetri di ricerca di u canali secondu a stampa è cliccate “Start”.
- Accende u putere se avete una antenna amplificata.
- Aspettate chì a TV finisci di circà i canali.
Dopu à a ricerca, a lista di i canali truvati serà salvatu da ellu stessu. L’operazione serà tandu ripetuta per u sicondu multiplex.
A ricerca di u canali dura da 15 à 20 minuti.
Toshiba
Per inizià a sintonizazione manuale di i canali nantu à stu mudellu di TV, duvete prima andà à u portale ufficiale RTRS per sapè à quale frequenza a torre più vicinu à voi trasmette i canali. Andemu à i paràmetri di Toshiba TV:
- Press u buttone “Menu” nant’à u luntani. Stabilite i seguenti parametri in a sezione “Settings”: in a colonna “Paese”, selezziunate qualsiasi paese in l’Europa Occidentale, “Input” selezziunate “Cable”.
- Andà à a sezione “Configurazione manuale” è cliccate “OK”.
- Inserite a frequenza, a modulazione è a velocità di trasmissione di u canali secondu a stampa, cliccate “OK”.
- Aspetta finu à a fine di u prucessu è salvà i canali truvati.
A prucedura pò piglià da 20 minuti à una meza ora.
Configurazione di a ricezione di i canali digitale nantu à i TV Philips
Per inizià a ricerca manuale di i canali, prima deve indicà u vostru locu è selezziunate a lingua desiderata nantu à u TV. Andemu à i paràmetri di a TV Philips:
- Andà à u menù principale è vai à a rùbbrica “Configurazione”.
- Attivà u cumandimu “Settings Channel”.
- Cliccate nant’à “Reinstall Channels”.
- Sceglite un metudu di trasmissione TV. Per stallà a TV per cable, avete bisognu di cliccà nantu à DVB-C.
- Andà à “Settings”.
- Selezziunà u modu manuale.
- Inserite “Valore di u simbulu 1” cum’è in a stampa.
- Andà à “Frequency Scan” è sceglie “Quick Scan”.
- Pone a diffarenza di freccia secondu a stampa.
- Selezziunà u modu di freccia di rete “Manuale”.
- Stabbilisce a frequenza di a rete secondu a stampa.
- Cliccate Finish.
- Dopu à quessa, vultà è cliccate “Start”.
- Aspettate di u prucessu di compie è poi cunfirmà a vostra azzioni clicchendu “OK”.
In i TV Philips, i canali sò sintonizzati separatamente per ogni multiplex .
A ricerca di i canali manualmente dura circa 20 minuti.
Per risolve i prublemi è stabilisce canali digitale, ùn hè micca necessariu di ricurdà l’aiutu di un specialista. Questu pò esse fattu da sè stessu in casa, avè studiatu in dettu tutti i prublemi è eliminà.
Очень полезно,лично для меня,столкнулся с подобной проблемой-попробую данные рекомендации.
Постоянно пропадают каналы на телевизоре Philips, с помощью ваших советов получилось самостоятельно настроить.
DC nu îmi da voie sa fac televizorul