Ricertamenti, hè diventatu pussibule di guardà i filmi da Internet nantu à una pantalla di televisione. In l’istruzzioni per a TV, i pruduttori spieganu cumu cunnetta à a casa è à l’Internet globale, ma micca tutti capiscenu chjaramente da ellu cumu cunnette bè u router à a TV. Avemu da parlà di questu in detail.
- Perchè cunnette un router à una TV?
- Chì avete bisognu di cunnette u vostru TV à Internet via cable?
- Pros è cuns di u metudu di cunnessione
- Cumu possu cunnette a TV à u router via cable?
- Configurazione TV cù una cunnessione cablata
- Configurazione TV cù “IP dinamica”
- Cumu stabilisce IP statica è DNS in TV?
- Cumu truvà l’indirizzu MAC di a TV?
- Configurazione di un router per IPTV
- Casi individuali
- Cunnessione à Android TV
- Cunnette un router à un vechju TV
- Pussibili prublemi quandu cunnette via cable
- Quandu si stallanu u router, u sistema dumanda una password
- U cable hè cunnessu currettamente, ma u dispusitivu ùn risponde à u filu
- L’interferenza appare nantu à u screnu dopu a cunnessione à u router
- A TV ùn vede micca u router Wi-Fi
- Misure per Samsung TV
Perchè cunnette un router à una TV?
A cunnessione di u router à a TV, prima di tuttu, hè necessariu per u funziunamentu di e funzioni di u dispusitivu TV chì sò cunnessi à Internet. A maiò parte di i TV moderni anu una opzione speciale chjamata Smart TV. Offre parechje funziunalità supplementari.
Per esempiu:
- Accessu à Internet utilizendu un navigatore TV unicu;
- a capacità di fighjà filmi è serie attraversu applicazioni speciali è un cinema in linea;
- l’abilità di entre in un video chat, è ancu, se avete una webcam, fate video chjamate cù applicazioni speciali;
- pudete aduprà u serviziu YouTube per vede filmi;
- Pudete accede à e rete suciale populari: VKontakte, Facebook, Instagram, Odnoklassniki;
- pudete stallà app da Google Play Store.
Tutte queste opzioni trasformanu a TV in un dispositivu multimediale multifunzionale.
Chì avete bisognu di cunnette u vostru TV à Internet via cable?
Per cunnette u vostru router Internet à u vostru TV via cable, vi tuccherà à scuntrà uni pochi di cundizioni è hannu un numeru di dispusitivi. Vale à dì:
- cable LAN (aka Ethernet);
- TV cù smart TV è interfaccia LAN;
- router;
- dispunibilità di accessu à Internet.
Prima di cunnette, scopre u tipu di rete (chì protokollu usa u fornitore). Pudete fà questu cuntattendu u serviziu di supportu tecnicu o leghjendu i termini di u cuntrattu cù a cumpagnia. Opzioni di protocolu: PPPoE, L2TP, PPTP, IP dinamica o statica.
Pros è cuns di u metudu di cunnessione
Parechje pò avè una quistione – se pudete aduprà “Wi-Fi”, perchè plantà una mansa di fili in casa? Ma u tipu di cunnessione filatu hà a so propria lista di vantaghji:
- micca tutti i TV anu un modulu Wi-Fi integratu, in questu casu solu u cable salvarà a situazione;
- trasferimentu di dati nantu à una reta cablata hè assai più veloce chè in Wi-Fi – quasi tutti i routers rallentanu, perchè devenu distribuisce u signale à parechji dispusitivi à u stessu tempu (trà i participanti in a reta lucale);
- e cunnessione di u cable sò più stabili di quelli cablati (ci saranu menu fallimenti di trasmissione di dati).
Ma u metudu filatu hà ancu un inconveniente – a presenza di fili. Sò luntanu da sempre pussibule di mette in l’internu, in più, spessu si mette in u modu. Questu hè soprattuttu veru se u router è a TV sò alluntanati.
Cumu possu cunnette a TV à u router via cable?
Vi mustraremu è vi diceremu cumu cunnette u vostru TV à Internet cù un router. Stu metudu hè adattatu per ogni tipu di protocolu. Ma se questu indicatore hè u protokollu PPPoE, L2TP o PPTP, pudete solu aduprà routers per cunnette.
Se tenete un indirizzu IP dinamicu o staticu, pudete facilmente cunnette direttamente à a TV, ma a cunnessione à un router cù un cable hè ancu pussibule.
Per cunnette cù un router, fate u seguente:
- Cunnette u cordone di alimentazione à u portu WAN o Internet.
- Configurate a cunnessione nantu à u router secondu u protocolu. A cunfigurazione hè fatta nantu à a pagina di u navigatore lucale in 192.168.1.1 o 192.168.0.1. U prucessu di debugging dipende da u fabricatore di u router (tuttu deve esse scrittu in dettagliu in u manuale per u router).
- Se u router hè statu cunnessu è cunfiguratu per un bellu pezzu, saltate i primi dui passi. Pigliate un cable Ethernet da u vostru router. Se ùn hè micca inclusu in u kit o hè troppu cortu per voi, cumprà un novu articulu (etichettatu RJ-45) in un magazinu di hardware di computer.
- Cunnette u cable à u portu LAN nantu à u spinu di u router (sceglie qualsiasi) – sti outputs sò generalmente gialli.
- Cunnette l’altra estremità libera di u cordone di alimentazione à u cunnessu LAN in u spinu di u TV cù u stessu plug. In questu casu, hè cunsigliatu per accende a TV.
Istruzzioni video:
Configurazione TV cù una cunnessione cablata
Dopu avè cunnessu fisicamente a TV è u router, avete bisognu di stallà a TV per riceve signali Internet.
Configurazione TV cù “IP dinamica”
Se tenete u protokollu IP Dinamicu, l’Internet nantu à a TV serà cunfiguratu automaticamente dopu à cunnette u cable. Questu serà indicatu da u missaghju “Connected to a wired network” affissatu nantu à u screnu. Se u messagiu ùn appare micca è ùn avete micca accessu à Internet, debug manualmente. Questa prucedura serà necessaria, per esempiu, quandu cunnette una TV à un Samsung Smart TV:
- À entre in i paràmetri, appughjà u buttone “Menu” nant’à u cuntrollu luntani.
- Selezziunà a sezione “Rete” in i paràmetri chì apre.
- Aprite a sezione “Settings Network” è appughjà u buttone “Enter”.
- Specificate “Cable” (collegamentu di cable) in u paràmetru “Tipu di rete”.
- Cliccate Cunnette. Aspettate chì a fase di sincronizazione finisci.
Per i ricevitori di TV da altri fabricatori, u principiu di setup hè u listessu, ma l’interfaccia d’utilizatore serà diversa. Certi parti pò avè u listessu nome. A più impurtante hè di truvà un bloccu cù i paràmetri di cunnessione di rete o di rete. Per esempiu, quandu culligamentu LG, vi tocca prima cliccà “Setting Connection” e poi “Setting Manual”. Dopu, selezziunate “Connessione Wired”. Hè da esse nutatu quì chì u router deve avè un servore >> DHCP attivu chì assignarà automaticamente l’indirizzi IP à i dispositi cunnessi à a reta. Altrimenti, duvete inserisce manualmente tutti i paràmetri. Per fà quessa, vi tuccherà à cliccà nant’à u buttone “IP Settings”.
Cumu stabilisce IP statica è DNS in TV?
Sè vo site direttamente cunnessu à l’Internet è utilizate u protocolu IP Static, dopu à i paràmetri TV iniziali (discrittu in a sezione precedente), deve inserisce i dati specificati in u cuntrattu in i paràmetri di u receptore TV: indirizzu IP, indirizzu DNS. Induve entre elli:
- Dopu a cunfigurazione iniziale di cunnessione cablata, andate à a sezione Status di cunnessione.
- Cliccate “Settings” / “Settings IP”.
- Andà à a seccione cù i paràmetri IP. Pone u modu à “Manuale” invece di autumàticu (questu ultimu si riferisce à u protocolu “IP dinamica” – questu hè u paràmetru predeterminatu).
- Inserite tutte e dati da u cuntrattu cù u fornitore: indirizzu IP, maschera, gateway è servitore DNS. Cliccate OK. Allora l’internet deve principià à travaglià.
Cumu truvà l’indirizzu MAC di a TV?
Stu codice unicu hè in a documentazione per u dispusitivu di televisione. O pudete vede l’indirizzu nantu à u screnu di u ricevitore TV stessu. Sè vo avete un Samsung, per sti scopi, vai à a rùbbrica “Supportu”, l ‘articulu “Model Code” vi tuccherà sarà in a rùbbrica “Information Product”. Questu hè u vostru MAC.
Configurazione di un router per IPTV
Avete cunnessu a vostra TV à Internet per mezu di un router, è avà duvete cunfigurà a funzione IPTV per fighjà i canali digitale in Internet. Cumu fà? Per navigà à l’interfaccia di u web router, duvete aduprà i paràmetri in 192.168.1.1 o 192.168.0.1. A prucedura ulteriore dipende da u fabricatore di u router. Per esempiu, u novu sistema operatore TP-Link attiva automaticamente a funzione IPTV (multicast) – ùn hè micca necessariu debugging supplementu. Se tenete un Asus, avete bisognu di attivà u routing multicast in a vostra reta lucale. Sè vo avete un router Zyxel Keenetic, avete bisognu di fà e seguenti:
- Per cumminà u travagliu di l’Internet è l’IPTV, crea un paru di interfacce è cunnette à a WAN. Per esempiu, IPTV hè furnitu da VLAN 10, l’accessu à Internet hè furnitu per VLAN 100 (pudete avè altre dati – cuntattate u vostru fornitore o scopre l’infurmazioni in u cuntrattu).
- Per creà una nova cunnessione IPoE à VLAN 10 (portu IPTV), andate in Internet – IPoE, è aghjunghje una nova interfaccia cù VLAN ID 10.
- Verificate e duie caselle sottu à l’imaghjini di u connettore blu. Configurate i paràmetri di l’interfaccia necessariu. In listessu modu, creamu una VLAN cù ID 100 per Internet.
- Inserite l’ID VLAN. Andà à “Home Network” – IGMP Proxy Server è selezziunate “Interface Mapping”.
Casi individuali
Analizaremu separatamente i sfumaturi di cunnessione di i routers à i TV di certi marchi specifichi, è ancu di cunnette i vechji TV.
Cunnessione à Android TV
Siccomu Android TV hè più installatu in i TV muderni, u prucessu di cunnessione hè diventatu più faciule. Se cunnette u dispositivu à u router cù un cable, a TV detecterà automaticamente è andate in linea. Pudete verificà questu fendu i seguenti:
- Andà à “Settings” nant’à u vostru TV.
- In a rùbbrica “Rete è Internet”, deve dì “u dispusitivu hè cunnessu à Ethernet” in piccula stampa (inveci di “WiFiKA.RU”, cum’è mostra in a figura sottu).
Cunnette un router à un vechju TV
Se tenete un router cù accessu à Internet in casa è un vechju TV cù un input di tulipanu, pudete aduprà una scatula smart TV speciale per vede a TV digitale è aduprà a World Wide Web. Cunnette direttamente à a TV è dopu à u router via una cunnessione cablata o Wi-Fi.
Cù l’aiutu di u set-top box, u signale hè cunvertitu è mostratu nantu à a TV. Sò affittati da diversi operatori o compru da l’utilizatori.
Funzioni di cunnessione à TV alcuni altri routers:
- MTS. U router o ricevitore furnitu da MTS hè adattatu per fighjà canali digitale di alta qualità. Se a TV hà un cunnessu CI + è un receptore DVB-C integratu (in generale a maiò parte di i TV), l’utilizatore pò utilizà u modulu cam invece di u set-top box HD.
- ZTE è Asus. Ùn ci sò micca prublemi particulari cù i routers ZTE. Spessu pudete solu bisognu di stabilisce manualmente i paràmetri perchè a TV ùn pò micca cunfigurà automaticamente. Quandu si usanu i router ASUS, hè cunsigliatu per aghjurnà i sistemi operativi di i dispositi liberati in 2014-2016, postu chì sò relativamente lenti è spessu facenu sbagli.
Routers da Rostelecom, Beeline, Xiaomi sò cunnessi à a TV secondu u schema classicu.
Pussibili prublemi quandu cunnette via cable
Ancu s’è a cunnessione à un router ùn hè micca cusì difficiule cum’è pò pare, l’utilizatori spessu affruntà parechji prublemi quandu cunnetta sti dispusitivi. Per quessa, avemu cullatu qualchi errore cumuni quandu cunnette un router è una TV, è hà descrittu a so suluzione. Misure generale:
- Scaricate u firmware di u dispusitivu in u vostru PC. Questu deve esse fattu da u situ ufficiale di u fabricatore di TV. Pruvate à scrive i fugliali telecaricati in una unità flash furmatu FAT32. Dopu, inserisci u flash drive in a TV è attivate u schedariu.
- Pò esse utile per aghjurnà u vostru equipamentu di televisione. Per fà questu, selezziunate l’elementu adattatu in u “Settings”. Dopu, duvete “accettà” à l’accordu di licenza è dopu aspittà chì l’aghjurnamentu finisci di scaricamentu.
Pudete ancu resettate i vostri paràmetri di TV. Per fà questu, andate à Preferenze di u Sistema è cliccate nantu à a tabulazione Reset. Tandu vi tocca à entre un PIN. A combinazione predeterminata hè “0000”. In seguitu, duvete accettà i termini di l’accordu d’utilizatore. Dopu quì, avete da pruvà à cunnette à u router di novu.
Quandu si stallanu u router, u sistema dumanda una password
A dumanda di una password quandu cunnette un router hè una situazione cumuna per certi sistemi operativi Smart TV. Di genere, a password in questu casu hè uguali à a password o PIN di u router.
U cable hè cunnessu currettamente, ma u dispusitivu ùn risponde à u filu
In questu casu, fate attenzione à l’integrità di u cable di rete. Tali fili sò assai fragili, soprattuttu induve sò cunnessi. Sè pussibule, ùn imbulighjate u cable LAN cù cinta elettrica, ma rimpiazzà cù un novu.
L’interferenza appare nantu à u screnu dopu a cunnessione à u router
Se ci hè interferenza in u screnu, duvete fà un resettore di fabbrica. Per fà questu, andate à Preferenze di Sistema è cliccate nantu à l’opzione di resettore.
A TV ùn vede micca u router Wi-Fi
Prima deve verificate se a vostra cunnessione Internet hè attivata. Se a risposta hè sì, allora u prublema più prubabile hè chì l’area di copertura di i dispositi ùn hè micca toccu. Soluzione: Sposta u router Wi-Fi più vicinu à a TV.
Misure per Samsung TV
Sè vo ùn à cunnette vi à Internet quandu vi pruvà à cunnette vi u vostru Samsung TV à u router, ci sò un numeru di misure vi pò piglià. Sò i seguenti:
- Reboot u vostru router è pruvate à cunnette torna.
- Assicuratevi chì u cable cù quale vulete cunnette u vostru Samsung TV à Internet funziona bè (per esempiu, pudete cunnette u vostru urdinatore à questu, è se u PC funziona, ùn hè micca u prublema).
Pudete pruvà i stessi passi s’è vo avete un LG TV.
Cunnette un TV à un router via un cable ùn hè micca u modu più faciule, ma u più affidabile è stabile. Una cunnessione di cable hè megliu, se solu perchè quandu vede filmi d’alta qualità nantu à Wi-Fi, si congela, i prublemi cù a qualità di l’imaghjini è altri sfumaturi ponu accade, chì ùn ponu esse tracciati cù una cunnessione di cable.
Hvorfor på Russisk? vi er da i Norge! 🙄