Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà

Смартфоны и аксессуары

Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie una VPN per Android in 2023, cumu cunnette, installà, cunfigurà o disattivà, è chì fà s’ellu ùn hè micca cunnessu o altri prublemi. Ricertamenti, per via di numerosi sanzioni è pruibizioni, certi risorsi di Internet sò diventati inaccessibili à parechji, chì varienu da e rete soziale à i siti scientifichi in fisica. È sempre più persone volenu restanu anonimi in linea. Una VPN pò facilmente aiutà cun questu. Cosa hè è cumu stallà lu in Android. Pigliemu tuttu in ordine.

Cosa hè una VPN è perchè hè necessariu, cumu aduprà in smartphones Android

L’abbreviazione VPN (VPN) significa rete privata virtuale in inglese “Virtual Private Network”. L’essenza di u travagliu hè a creazione di una cunnessione anonima è sicura trà e diverse dispositi in Internet, vale à dì, a creazione di una seconda reta persunale, “addizionale”. Questu hè pussibule per criptà e dati è in particulare l’indirizzu IP persunale, l’identificatore digitale di ogni dispositivu in Internet. Cusì, nimu pò pista esattamente induve u vostru dispusitivu hè è ùn sarà capaci à ottene ogni dati circa lu. Questu forma i principii basi di travaglià cù VPN – anonimatu, sicurità è privacy. VPN prutege u dispusitivu da l’intrusioni da l’esternu è ùn permettenu micca à l’altri utilizatori di truvà infurmazioni nantu à voi – nè dati di passaportu, nè numeru di carta di creditu. Avà tali servizii sò diventati particularmente pertinenti è sò diventati assai più frequenti. Tuttu per via di e restrizioni chì impediscenu l’accessu à certi siti. Questu hè tracciatu automaticamente è serà pussibule bypassà u sistema solu cù una reta privata. L’indirizzu di u smartphone serà cambiatu in un straneru, è u situ pensarà chì site, per esempiu, da Svezia. Resta solu à capisce cumu cunnette bè una VPN è sceglie u serviziu ghjustu.

Cumu installà VPN in Android è stallà lu – struzzioni passu à passu cù e foto

A basa per installà una VPN in un telefunu Android hè di scaricà l’applicazione. Ci sò parechji servizii gratuiti è pagati in Internet, chì avemu da parlà un pocu dopu. Allora, quì hè l’algoritmu per installà è cunfigurà VPN in Android:

  1. Scaricate l’applicazione da u Play Market.
  2. Quandu avete principiatu, vi sarà dumandatu à accettà a pulitica di l’applicazione è i termini di serviziu – cliccate “Accetta è cuntinuà”.Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà
  3. Dopu quì, se vulete, pudete cambià u servitore à quellu chì vi cunvene – ma a maiò parte di l’applicazioni offre automaticamente l’opzione più veloce.

Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfiguràPronti ! Per via di questu, tali applicazioni di prutezzione di a rete sò cusì populari chì ancu un zitellu pò trattà.
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà

Cumu attivà a VPN in u vostru smartphone

L’applicazioni sò pensate per chì u buttone di cunnessione hè sempre nantu à a pagina principale è hè ancu intuitivu. Dopu à appughjà, u sistemu telefonu hà da mandà una dumanda di cunnessione – cliccate “Iè” o “OK”.
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfiguràA vostra cunnessione hè sicura!
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà

Cumu disattivà vpn in Android

Questu ùn deve esse ancu un prublema. Cliccate nant’à u buttone “Disable” nant’à u screnu principale di l’applicazione è cunfirmà l’azzione.
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfiguràQuestu pò piglià uni pochi seconde, micca più. Mostra un pocu di pacienza.
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà

prublemi VPN è suluzione

Una situazione cumuna hè chì l’applicazione VPN hà cessatu di travaglià. Sia carica senza fine, o segnala un errore, o simpricimenti ùn trova u servitore. Ci hè parechje manere di risolve u prublema – se unu ùn viaghja micca, pruvate u prossimu.

cunnessione Internet

Prima, verificate se a vostra cunnessione hè stabile in generale. Andate à u mutore di ricerca è pruvate à carricà ogni pagina. Sè tuttu funziona, leghje nantu. Se u prublema persiste è solu a carica infinita si trova, pruvate à cambià a fonte di a rete (da Wi-fi à Internet mobile è vice versa) è cuntattate u supportu tecnicu di u vostru operatore.

Cambia u servitore

Se ùn aiuta micca, pruvate à cambià u servitore. A causa di u grande afflussu di l’utilizatori, sò qualchì volta sovraccarichi, è l’applicazione VPN simpricimenti ùn pò micca processà novi richieste.
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfiguràTutte l’applicazioni anu listi di servitori – sceglite unu da a fine di a lista, u numeru di utilizatori nantu à questu serà minimu. Di solitu dopu chì u prublema hè risolta. Se no, andemu avanti.
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà

Cambiamentu di protocolu

A prossima suluzione à u prublema hè di cambià u protocolu.
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfiguràQuestu ùn hè micca dispunibule in tutte l’applicazioni, ma spessu aiuta.
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfiguràIn u “Settings” truvate u pianu “Protocols” è selezziunate una diversa da quella utilizata prima.
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà

Bloccu di serviziu

Se nimu di l’aiutu sopra, sfurtunatamenti, vi tuccherà à scaricà una nova applicazione. I servizii VPN sò spessu bluccati per una quantità di motivi diffirenti (o smette di travaglià in una certa regione), chì hè difficiule di seguità è prevene. Pruvate per andà in u situ web di a cumpagnia – più prubabilmente, l’infurmazioni nantu à u bloccu deve esse indicatu quì. L’utilizatore ùn pò micca risolve un tali prublema – ma ci sò un gran numaru di tali applicazioni è pudete sempre truvà un sustitutu adattatu.

I migliori VPN senza publicità per u 2023

Hè impurtante di ricurdà chì a maiò parte di VPN senza publicità sò pagati. Tuttavia, assai anu un longu periodu di prova durante u quale pudete aduprà l’applicazione gratuitamente. È ùn ci hè nunda di male cù VPN pagate – sò più convenienti è sempre sicuri. Ma ci sò eccezzioni in a forma di liberu! Lista di servizii convenienti è di travagliu per 2023:

  1. VPN+ . Serviziu d’alta qualità, convenientu è prezzu. Un grande plus hè u cambiamentu automaticu di l’indirizzu IP ogni 5-10 minuti, chì rende a cunnessione assai più sicura. Iè, è un abbonamentu per 2 anni costa solu 990 rubles (ci sò opzioni per un mesi).
  2. Accessu à Internet privatu . Pro: cunnessione veloce è a capacità di selezziunà un servitore. Hè ancu pussibule di pagà per via di una billetera Qiwi, anche se l’applicazione hè principalmente fatta per l’America.
  3. VPN privatu . L’applicazione entra in a lista di i migliori per a so cunnessione stabile è l’aghjurnamenti custanti per migliurà a qualità. Pò esse usatu in 5 dispusitivi diffirenti.
  4. Octoide VPN . Una di quelle poche app gratuite senza assolutamente publicità. L’utilizatori notanu l’interfaccia amichevule è a velocità di cunnessione veloce.

Attenzione ! Hè fermamente micca cunsigliatu per aduprà versioni hacked di applicazioni pagate. Stu pò purtà à seriu malfunction di u dispusitivu, o leakage di dati persunali!

I migliori VPN gratuiti per Android

Se ùn vulete micca cumprà un abbonamentu pagatu, ùn hè micca un prublema. Quì sottu hè una selezzione di boni servizii VPN chì travaglianu gratuitamente in i dispositi Android. L’unicu inconveniente hè chì ùn pudete micca evità l’annunzii. Ma i sviluppatori anu bisognu di guadagnà soldi in qualchì modu. A lista includeva:

  1. Velocità di proxy VPN . Interfaccia cunvene, cumprendi ancu per “manichi” è a capacità di selezziunà un servitore.
  2. VPN Proxy Master . I buttoni grandi è a prutezzione di cunnessione solu nantu à siti specifichi è applicazioni. Publicità minima.
  3. pianeta VPN . Cumpleta a cullizzioni, ma hè unu di i migliori à data. Ùn ci hè micca restrizioni di trafficu è annunzii intrusivi, è a cunnessione ùn hè micca peghju chè quella di l’applicazioni caru è pagate.

Cumu truvà a VPN integrata in Android

Ùn pudete micca bisognu di scaricà alcuna applicazione. Certi mudelli di telefonu anu digià una VPN integrata, chì hè faciule per cunnette.
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà

Impurtante – a maiò parte di mudelli ùn anu micca una tale funzione. Tuttavia, vale sempre a pena di verificà.

Per principià, andate à “Settings” è selezziunate a tabulazione “Connections” (sottu hè spessu scrittu Modu Aviò è Bluetooth).
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfiguràSelezziunà “Altri paràmetri” è dopu “VPN”.
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfiguràSe u vostru dispositivu ùn hà micca servitori integrati, allora nunda serà in l’ultimi dadi. You vi tuccherà à scaricà l ‘applicazzioni, o stallà a prutezzione integrata, chì sarà discutitu più tardi. S’ellu si faci, basta à cliccà u buttone “Connect”.

Cumu cunnette vpn in Android senza app

Ma ci hè una opzione per cunnette senza applicazioni. Un tali VPN hè abbastanza cunvene per attivà è aduprà in u futuru. A cosa principal hè solu di stallà bè. Allora:

  • Andà à i paràmetri è selezziunate “Connessioni” (Wi-fi, Bluetooth, Modu Avionu)
  • Selezziunà “Altri paràmetri”Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà
  • Dopu cliccate nant’à a casella “VPN” chì appare.

Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà

  • Cliccate nantu à i trè punti in l’angulu superiore drittu è selezziunate “Aggiungi un prufilu VPN” (o altre opzioni sicondu u mudellu di u telefunu, solu una spunta)
  • Inserite i dettagli cù cura quì. In i culonni “Nome”, “Nome d’utilizatore” è “Password” entre in vpn (in latinu è minuscule).
  • Tipu – l2TP/IPSEC.
  • In a colonna di l’indirizzu di u servitore, avete bisognu di inserisce l’indirizzu di qualsiasi VPN supportatu da u sistema l2TP / IPSEC. Parlemu di cumu truvà elli.Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà
  • Allora salvate i dati inseriti è cunnette à a reta. Pronti !

Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfiguràSe a cunnessione hè successu, u telefunu mostrarà chì u dispusitivu hè cunnessu à a reta VPN.

Induve vede l’indirizzu di u serviziu VPN in u telefunu

Per stallà una VPN integrata, avete bisognu di l’indirizzu di u serviziu. Ci hè parechje scelte per cumu si pò esse fattu. Prima, cuntattate u vostru amministratore di rete. Vi daranu un indirizzu VPN chì a cumpagnia ricumanda di utilizà è ancu vi dicenu cumu per cunnette … ma tuttu questu duverà assai tempu è hè piuttostu triste. Hè assai più faciule d’utilizà siti speciale induve l’indirizzi di u servitore sò cullati.

Impurtante! Prestate attenzione à u tipu di rete chì avete. Questu hè faciule per verificà quandu si cunnette in a colonna “Tipu di rete”. Se u più cumuni hè I2TP / IPSEC, verificate chì u servitore sustene. Altrimenti, nunda hà da travaglià. Se un altru, per esempiu, PPTP, i cunsiglii sò listessi.

Quì sottu sò liste di servitori in esecuzione per l2TP/IPSEC.
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà

cumu cunfigurà vpn in i paràmetri di Android

Per cunfigurà VPN in u sistema telefuninu, avete bisognu di ripetiri parzialmente u listessu algoritmu cum’è prima. Andà à “Connessioni” – “Altri paràmetri” – “VPN” in i paràmetri. Dopu quì, vi vede una lista di tutti i servitori dispunibuli per voi à u mumentu. Se vulete persunalizà una applicazione specifica, cliccate nantu à l’icona di paràmetri accantu à u nome di l’applicazione.
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfiguràPudete cunfigurà e seguenti funziunalità in u vostru sistema di telefunu:

  • U travagliu permanente di VPN.
  • Bluccà e cunnessione senza VPN.
  • Eliminazione di un prufilu di u servitore.

Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà

Alcune di e funzioni pò esse micca dispunibili per una applicazione particulare.

Cumu stabilisce a cunnessione automatica

Se ùn vulete micca stallà è cunnette servizii VPN ogni volta, cumpresu u vostru telefunu, utilizate a cunnessione automatica. Allora a vostra cunnessione serà sempre sicura. L’unicu prublema hè chì micca tutte l’applicazioni supportanu sta funzione. Pagatu – iè. Ma cù quelli gratuiti, a cunnessione automatica ùn pò micca travaglià. Dunque, prima di pruvà à cunfigurà, assicuratevi di verificà sta funzione in i paràmetri di l’applicazione stessa. Fighjemu un ochju à l’esempiu di u pupulare serviziu gratuitu Psiphon Pro (l’algoritmu di l’azzioni in altre applicazioni pò differisce ligeramente, ma in generale ripete questu):

  • Entra in l’app è selezziunate “Settings”.
  • Selezziunà “Configurazione VPN”.Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà
  • Cliccate nant’à VPN Sempre On. L’applicazione apre automaticamente i paràmetri, induve avete bisognu di specificà chì l’applicazione deve esse usata in tuttu u tempu.

Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfiguràEccu tuttu!
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà

Cumu Configurate una VPN per Apps Individuali in Android

Calchì volta sta opzione hè assai necessariu – per esempiu, se spessu usate una applicazione chì hè attualmente bluccata. Dopu à a stallazione, quandu entre in lu, u serviziu VPN sarà automaticamente attivatu. L’algoritmu hè abbastanza simplice:

  • Andà à i paràmetri di serviziu è selezziunate “Configurazione VPN”.Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà
  • Cliccate nantu à a casella “Per l’applicazioni selezziunate”.Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà
  • Allora un pocu più bassu, nant’à u “Select appricazzioni” – una lista di tutte e appiicazioni stallati nant’à u vostru telefonu apparirà nant’à u screnu. Basta à sceglie unu o più.

Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfigurà

  • Cliccate nant’à VPN Sempre On. È dopu, cum’è in u paràgrafu precedente nantu à a cunnessione automatica, andendu à i paràmetri, permettenu à u serviziu di travaglià tuttu u tempu (a volte sta funzione hè chjamata Sempre-on).

Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à VPN in Android: cumu sceglie, cunnette, cunfiguràIn questu casu, VPN prutege a reta quandu una certa applicazione hè in esecuzione, è micca sempre. Forsi, hè tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a stallazione è u funziunamentu di VPN. A cosa principal hè di esse attenti è di utilizà solu servitori Internet di fiducia è sicuru. Leghjite e recensioni di l’app è fate attenzione à a valutazione quandu scaricate. Allora esse in linea serà sicuru!

Rate article
Add a comment