Cumu caccià l’applicazioni da Samsung Smart TV

Приложения

Smart TV, chì sò furnuti cù a funzione Smart TV, sò assai populari trà a pupulazione.

Widgets per Samsung Smart TV
I widgets per i televisori intelligenti Samsung sò pruduciuti in quantità grandi è in direzzione differenti
Questu hè dovutu à u fattu chì tali televisori “intelligenti” ponu trasmette. , se cunnessu à l’Internet, una varietà di cuntenutu,
eseguite l’applicazioni , utilizate diversi servizii populari, cum’è YouTube è cusì. Trà i cunsumatori, i TV cù a funzione Smart TV, chì sò presentati nantu à u mercatu domesticu da Samsung, sò assai dumandati. Venenu cun software preinstallatu. In più,
varietà di applicazioni da a tenda. Malgradu u fattu chì a maiò parte di i mudelli di TV, ancu s’elli sò diventati intelligenti è anu parechje funzioni utili, anu sempre una memoria troppu limitata per l’almacenamiento di dati. Simply put, se l’utilizatore stalla una larga varietà di applicazioni o, per esempiu, ghjochi nantu à a TV, a memoria si riempie quasi istantaneamente. In questu casu, hè necessariu di sguassà l’applicazioni standard o micca utilizzate, installate prima per liberà a memoria di u dispositivu. In regula, a necessità di sguassà l’applicazioni in Samsung Smart TV nasce quandu l’utilizatore ùn li usa micca. Inoltre, per liberà u spaziu di discu in a TV per installà novi prugrammi, hè spessu necessariu di sguassà alcune applicazioni raramente usate o ancu inutili.
Cumu caccià l'applicazioni da Samsung Smart TV
Hè da nutà chì durante u sviluppu di a tecnulugia Smart TV, a cunchiglia, è ancu l’interfaccia è e funziunalità di stu SO sò stati aghjurnati, cambiati è migliurati. Dunque, ci sò parechje manere di disinstallare l’applicazioni nantu à i Samsung Smart TV, secondu a data di liberazione di u TV.

Eliminazione di l’applicazioni nantu à i TV Samsung Smart TV chì u firmware data di u 2017

Per sguassà l’applicazioni da i Samsung Smart TV chì sò furnuti cù un firmware relativamente recente (da 2017), deve esse realizatu in sequenza una cumminazione di certe azzioni. Per sguassà u software innecessariu, duvete:

  1. Aprite un menu chjamatu Smart Hub. Per fà questu, pigliate u cuntrollu remoto è cliccate nant’à u buttone chjamatu “Home”.Cumu caccià l'applicazioni da Samsung Smart TV
  2. Evidenziate a scurciatoia chjamata “Applicazioni”. Stu accurtatoghju hè generalmente situatu à u fondu di u screnu è hè custituitu di 4 picculi quadrati.
  3. In a rùbbrica chì apre, avete bisognu di selezziunà u menù di paràmetri (cliccate nantu à u segnu chì hà a forma di un gear).
  4. Allora duvete selezziunate u widget chì l’utilizatore hà da sguassà da a TV.
  5. Per chjamà u menù di paràmetri di u widget sceltu, avete bisognu di cliccà nantu à a chjave di selezzione nantu à u pannellu di cuntrollu (presse u buttone situatu in u centru stessu di u telecomando).
  6. In a finestra di cuntrollu chì appare, selezziunà è attivà u cumandimu “Sguassà”.Cumu caccià l'applicazioni da Samsung Smart TV

Dopu à compie l ‘operazioni sopra, u prugrammu stallatu sarà cacciatu da Samsung Smart TV. Per stallà torna, avete bisognu di andà in una tenda d’applicazioni in linea speciale è ripetite
u prucessu di stallazione in TV .

Uninstall Apps da Samsung Smart TV 2016 è prima

Stu metudu di disinstallazione hè adattatu per i dispositi chì sò stati liberati in 2016 o chì u firmware data di un periodu precedente. Per sguassà l’applicazioni inutili nantu à tali mudelli Samsung Smart TV, avete bisognu di cliccà nantu à u buttone “Home” è mette in risaltu u sottumessu chjamatu “Applicazioni”. Allora vi deve selezziunà u menù mio Apps (my Apps) è in a finestra chì apre, cliccate nant’à l ‘opzione “Opzioni”. Per fà questu, cliccate nant’à u shortcut, chì hè fattu in forma di un ingranaggio (situatu à u fondu di u screnu). À a tappa finale, duvete selezziunate un widget inutilizatu è cliccate nantu à u cumandimu “Elimina”. Stu cumandamentu hè nantu à a linea di sguassà.

In una nota! Per i Samsung Smart TV chì sò stati liberati prima di 2016, a prucedura per a disinstallazione di l’app hè a stessa. L’unica diffarenza serà in u locu di i paràmetri accurtatoghji nantu à u screnu. Nant’à i mudelli di TV più vechji, di solitu si trova micca in u fondu di u screnu, ma in a cima.

Eliminazione di l’applicazioni difficili da sguassà da Samsung TV nantu à l’os Tizen: https://youtu.be/mCKKH1lB-3s

Cumu disinstallà l’applicazioni preinstallate (sistema) in Samsung Smart TV

L’applicazioni preinstallate o di sistema sò quelli software chì sò stati installati nantu à u dispusitivu à u mumentu di a so fabricazione. Direttamente da u fabricatore stessu. Questi prugrammi preinstallati ponu piglià una quantità significativa di l’almacenamiento internu di a TV. In l’eventu chì l’utilizatore ùn usa micca tali software, pudete pruvà à sguassà. Tuttavia, in questu casu, ùn hà micca travagliatu per sguassà u software preinstallatu in modu standard. Dopu tuttu, tali applicazioni standard ùn sò micca sguassate. À u listessu tempu, ci hè una manera chì permette à u pruprietariu di un Samsung Smart TV per caccià l’applicazioni standard, pre-installate è non-removable da u dispusitivu. Per sguassà u software di u sistema, u software preinstallatu è l’applicazioni non amovibili da Samsung Smart TV, duvete:

  1. Cliccate nant’à u buttone “Home” situatu nant’à u cuntrollu luntani.
  2. Selezziunate una applicazione è cliccate nantu à questu.
  3. Pulsà u buttone numericu situatu nantu à u telecomando è appughjà a cumminazzioni di i seguenti numeri – 12345.
  4. In a finestra chì appare, attivate u modu di sviluppatore (preme u buttone On, cum’è mostra in Figura 2.1) [caption id="attachment_4623" align="aligncenter" width="657"] Cumu caccià l'applicazioni da Samsung Smart TVModu di sviluppatore
  • Cliccate nant’à u buttone OK è attivate u modu di sviluppatore.
  • In a finestra d’infurmazione chì appare (Fig. 2.2), selezziunate Close.Cumu caccià l'applicazioni da Samsung Smart TV
  • Dopu avè attivatu u modu di sviluppatore, avete bisognu à andà in u menù di paràmetri. Per fà questu, cliccate nant’à u shortcut chì s’assumiglia à un ingranaggio (situatu in cima di u screnu, cum’è mostra in a figura sottu).
    Cumu caccià l'applicazioni da Samsung Smart TVDopu, una volta in a pagina di paràmetri, avete bisognu di selezziunà l’applicazione chì pensa à sguassà. Allora vi tocca à sceglie l ‘opzione “lock / unlock” è cliccate nant’à u. Dopu quì, inserite a password standard (0000) è chjude l’applicazione. U statutu “bloccatu” serà indicatu da un simbulu di lucchettu chì apparirà nantu à u widget. Dopu quì, avete bisognu di selezziunà l’opzione chjamata Deep Link Test è cliccate nantu à questu.

    Cumu caccià l'applicazioni da Samsung Smart TV
    Deep Link Test
    In a finestra chì appare, selezziunate u campu chjamatu Content id è inserite qualsiasi testu in questu, dopu cliccate nantu à u cumandimu “Finish”. Dopu avè realizatu queste operazioni, u sistema hà da dumandà à l’utilizatore per inserisce a password necessaria per sbloccare. Hè da nutà subitu chì ùn avete micca bisognu di inserisce una password, ma duvete cliccà nantu à a funzione “annullamentu”. Dopu à compie tutte l’operazioni sopra, avete bisognu di vultà à l’opzione “sguassate”, chì per l’applicazione currispondente ùn serà micca evidenziata in grisgiu (micca attivu), ma in neru (attivu). À compie u prucedimentu rimuzzioni prugrammu, vi tocca à cliccà nant’à u cumanda “sguassà” attivatu.
    Cumu caccià l'applicazioni da Samsung Smart TV

    In l’eventu chì dopu avè realizatu tutte l’operazione sopra, u cumandamentu “sguassate” hè sempre in un statu inattivu, avete bisognu di riavvia a TV.

    Inoltre, per attivà stu cumandamentu, pudete pruvà à resettate i paràmetri di smarthub eseguendu i seguenti cumandamenti: Setting → Support → Self-diagnosis → Reset Smart Hub. Tuttavia, deve esse nutatu chì, dopu à resetting u smarthub, i paràmetri di appiicazioni stallati sarà sguassati è l ‘utilizatore hà da passà à traversu a prucedura iscrizzione di novu sia in appiicazioni è in u contu Samsung Smart TV. Cumu caccià l’applicazioni standard integrate di Samsung Smart tv – struzzioni video per sguassà i prugrammi è i widgets preinstallati: https://youtu.be/qsPPfWOkexw

    Cumu caccià l’applicazioni installate prima in Smart TV da Samsung Apps

    Qualchese utilizatore di Samsung Smart TV, se vulete, pò installà applicazioni chì si trovanu in a tenda di marca di u fabricatore di TV. Hè da nutà chì sta tenda in linea hà una interfaccia simplice è hè faciule per circà è stallà u software apprupriatu. Tuttavia, per disinstallare i prugrammi installati prima da a tenda, avete bisognu di:

    1. Lanciari Samsung Apps.Cumu caccià l'applicazioni da Samsung Smart TV
    2. Entre in a sezione chjamata “Applicazioni scaricate”.
    3. Selezziunà u prugrammu da esse cacciatu.
    4. Aprite u so menu.
    5. Selezziunà u cumanda “sguassà”.

    In certi casi, u prugrammu stallatu da Samsung Apps ùn pò esse uninstalled. Allora, per risolve stu prublema, hè cunsigliatu di rinvià i paràmetri di TV à i paràmetri di fabbrica. Per fà questu, eseguite i seguenti cumandamenti: menu → Strumenti (u buttone hè situatu nantu à u telecomando) → reset → password (0000) → OK.

    Cumu caccià l'applicazioni da Samsung Smart TV
    Cancella a cache
    Nota! Dopu à caccià u prugrammu da Samsung Smart TV, hè cunsigliatu à sviutata a memoria cache-chiamatu di u dispusitivu. Altrimenti, a causa di una memoria cache overflowing, a TV pò esse malfunzionata, è ancu prublemi à installà novi prugrammi per mancanza di memoria libera.

    Rate article
    Add a comment

    1. jani

      huomenta päivää, ei vaan toimi nämä kikat 😕

      Reply