Hè difficiule di scuntrà una persona chì ùn hà mai intesu parlà di a marca Samsung. Ùn hè micca menu difficiuli di listinu tutte l’elettronica chì sta cumpagnia produce.
I cinema in casa ùn sò micca lasciati fora. Grazie à i suluzioni tecnologichi muderni è una vasta sperienza in questu campu, i cinema in casa Samsung sò amatu da parechje persone in u mondu.
- Pros è cuns di i sistemi di cinema in casa Samsung
- Vantaghji
- Chì includenu i teatri in casa Samsung?
- Comu sceglie u teatru di casa ghjustu
- Chì criterii deve esse cunsideratu
- Unità principale
- putenza
- Funzioni supplementari
- Sistema acusticu
- TOP 10 i migliori mudelli di cinema in casa Samsung chì vale a pena cumprà in 2021
- 10. Samsung HT-TKZ212
- 9.HT-D453K
- 8.HT-KP70
- 7.HT-H7750WM
- 6.HT-J4550K
- 5. Samsung HT-E455K
- 4.HT-X30
- 3.HT-J5530K
- 2.HT-E5550K
- 1.HT-C555
- Duvete cumprà Samsung Home Theater Systems?
- Cunnessione
- Output Image
- Emissione di sonu à u sistema di parlante
- Possibile malfunctions
Pros è cuns di i sistemi di cinema in casa Samsung
Allora perchè i teatri in casa di Samsung anu ricevutu ricunniscenza in u mondu sanu? Avete bisognu di principià cù una maghjina d’alta qualità è un sonu surround, chì vi permette di immerse cumplettamente in l’avvenimenti in corso nantu à u screnu. U riempimentu di i cinemas hà e tecnulugia più avanzata, è l’interfaccia intuitiva è e caratteristiche facenu u pruduttu attraente per u cunsumadore.
Vantaghji
A popularizazione diffusa di i sistemi di cinema in casa di Samsung hè u futuru inevitabbile di ogni pruduttu. Per capisce ciò chì a marca hà cunquistatu i cunsumatori, vale a pena capisce i vantaghji:
- Disegnu mudernu . In più di suluzioni tecnulugichi muderni, Samsung produce cinemas chì ponu cumplementari quasi ogni internu.
- Varietà di sistemi acustici . Da suluzioni simplici è pocu costu à u sonu surround cù parlanti wireless è un subwoofer.
- Image . Samsung hè unu di i capi in a produzzione di schermi OLED, QLED è Neo QLED. Tutti supportanu a risoluzione 4K , chì vi permette di avvicinassi l’imaghjini à a realità cumpleta.
- Supportu per parechji formati , cumpresi i vechji: DVD, FLAC è altri.
- U sistema di parlante permette di sente a musica in a più alta qualità cù i servizii di cinema in casa, ma hè pussibule cunnette un smartphone via Bluetooth, USB, o ancu cù un iPod.
- Facilità di stallazione .

- U casu di a maiò parte di i sistemi di cinema in casa Samsung hà una finitura lucida. Piglia facilmente impronte digitali è polvera.
- U pacchettu ùn include micca tutti i fili necessarii per a cunnessione .
- prezzu altu.
Si deve esse cunsideratu chì quì sò i vantaghji principali è i disadvantages di i sistemi di cinema in casa Samsung. E caratteristiche di mudelli specifichi ponu varià, postu chì u prugressu tecnologicu ùn si ferma.
Chì includenu i teatri in casa Samsung?
Ogni set di cinema in casa hè cuncepitu in u so modu è include una varietà di equipaghji, ma l’equipaggiu principali ponu esse distinti:
- blocu principale;
- sistema di sonu surround Dolby Atmos 5.1;
- subwoofer;
- cavi di cunnessione, pannellu di cuntrollu è altri accessori sicondu u mudellu.
[caption id="attachment_5325" align="aligncenter" width="1065"]Home theater hè custituitu da parechji blocchi
Comu sceglie u teatru di casa ghjustu
Trà e parechje opzioni di cinema in casa nantu à u mercatu, sceglie u dirittu ùn hè micca un compitu faciule. Hè vale a pena attente à i gruppi di teatri in casa. Contenenu tuttu ciò chì avete bisognu per cumincià à gode in pocu tempu.
Chì criterii deve esse cunsideratu
Ogni parsona hà i so bisogni è e so capacità, perchè prima avete bisognu di decide nantu à a quantità di compra. I specifichi ristrette significativamente l’area di ricerca.
Unità principale
U compitu principalu di l’unità principale, o cum’è qualchì volta si chjama, l’unità di capu hè di amplificà u sistema di parlante è di vede l’imaghjini nantu à u screnu o u projector. Hè quellu chì hè rispunsevule per u numeru di formati audio è video supportati. I teatri in casa muderni sò dotati di unità chì ponu facilmente travaglià in risoluzione 4K o leghje dischi Blu-ray.
putenza
In più di l’amplificatore stessu, un criteriu impurtante hè u so putere. U più putente l’amplificatore acusticu, u più forte è megliu u sonu serà. Hè necessariu di sceglie in cunsiderà a stanza in quale u teatru di casa serà situatu. Per esempiu, per un appartamentu, un sistema di parlante convenzionale cù parlanti 5 è 1 subwoofer serà abbastanza, è a putenza di l’amplificatore ùn hè micca più di 200-250 watts. U valore mediu di u voluminu cù un tali kit furnisce una distorsione di u sonu minimu, perchè se avete un budgetu, allora hè megliu micca di salvà u putere.
Funzioni supplementari
A funziunalità supplementaria di un cinema in casa espansione e so capacità è simplificà u so usu. Oghje, ùn si pò fà senza u standard wireless Wi-Fi, chì vi darà accessu à cuntenutu media. Applicazione mobile per u cuntrollu di u teatru in casa. Questa opzione hè spessu furnita da i pruduttori. Utilizendu un smartphone, pudete ghjucà i fugliali audio, truvà un filmu per fighjà, o simpricimenti cuntrullà i sistemi internu.
U karaoke hè un bonu modu per passà u tempu cù l’amichi vicini o in una festa rumorosa. Per fà questu, avete bisognu di unu o un paru di microfoni, è ùn vi scurdate di dischi speciali cù cumpusizioni.
Output Image
L’opzioni muderni supportanu a cunnessione cù un cable HDMI, hè capaci di furnisce l’imaghjini finali è u sonu di alta qualità. Avete bisognu di truvà u portu HDMI nantu à u ricevitore, serà accumpagnatu da e parolle “HDMI Out” è cunnette 1 fine di u filu, dopu truvà u “HDMI In” in a TV. A volte l’input pò esse abbreviatu cum’è “HDMI” o “HDMI 1”.
Emissione di sonu à u sistema di parlante
Di sicuru, HDMI dà un sonu d’alta qualità, ma stu metudu produce u sonu attraversu i parlanti integrati di a TV. Per risolve u prublema, pudete aduprà a tecnulugia HDMI ARC (Audio Return Channel), chì hè presente in i TV Samsung. Vi permetterà di trasmette un signalu audio cù un solu cable à u sistema di parlante. Tuttavia, se tali tecnulugia ùn hè micca dispunibile, pudete aduprà u metudu classicu, attraversu u cunnessu RCA. Per cunnette, avete bisognu di cunnette i porti di culore currispundenti “AUDIO IN” in u ricevitore di u cinema in casa è “AUDIO OUT” in a TV.
Ùn vi scurdate chì durante a manipulazione di i fili, l’equipaggiu deve esse disenergizatu. Questu hè necessariu micca solu per a sicurità, ma ancu per evità possibili danni causati da l’electricità statica.
Home theater Samsung HT-TXQ120T – novu in 2021 in a rivista video: https://youtu.be/FD1tJ1sUk_Y
Possibile malfunctions
I teatri in casa raramente si rompenu, perchè ancu s’ellu ùn funziona micca à u primu sguardu, a prima cosa da fà hè di assicurà chì tutti i fili sò cunnessi currettamente. Spessu questu succede per via di cambiamenti frequenti di u screnu, per esempiu, se utilizate periodicamente u sistema di parlante sia in un computer sia in una TV. Tu avissi dinù esse sicuru chì u dispusitivu di pruduzzioni TV hè ricivutu un signali da a surghjente currettu, cum’è HDMI-2, o chì u teatru di casa stessu hè mandà u signale à u dispusitivu currettu. Questu hè un prublema cumuni in i teatri chì anu parechji porti di output.