E persone chì piace à passà u tempu à fighjà i filmi si dumandanu sempre più s’ellu hè pussibule assemble un cinema in casa cù e so mani. I sperti dicenu chì questu hè abbastanza pussibule. Per ottene u massimu di u vostru equipamentu di cinema, avete bisognu di piglià cura di cumprà un proiettore multimediale / TV mudernu. Averete ancu bisognu di parlanti putenti. Quì sottu pudete truvà l’equipaggiu chì serà necessariu in u prucessu di travagliu è i cunsiglii di specialisti.
- Do-it-yourself home theater: perchè hè necessariu
- Fase preparatoria – ciò chì duvete attente prima di a fabricazione
- Cosa da cunsiderà quandu sceglite una stanza, cumpunenti di un cinema futuru è opzioni per a fabricazione
- Chì cumpunenti serà necessariu, l’equipaggiu necessariu
- Schemi è disegni per l’autoassemblaggio di home theater 2.1, 5.1 è 7.1
- Pruduzzione di teatru in casa passu à passu
- Prucessu passu à passu di assemblea un sistema di parlante – a prima opzione
- Stage 1
- Stage 2
- Stage 3
- Opzione per assemblà un home theater da u vostru propiu computer
- Errori è a so suluzione
- Cunsiglii è secreti
Do-it-yourself home theater: perchè hè necessariu
Ùn tantu tempu fà, avè un home theater in casa era cunsideratu un lussu inaccessibile. Tuttavia, oghje hè improbabile di sorprenderà à qualchissia urganendu un cinema in casa in un appartamentu ordinariu. A ghjente hè disposta à pagà per esse capace di gode di fighjà u so filmu preferitu nantu à u grande schermu in ogni mumentu senza lascià a casa. Se i fondi sò limitati, avete da pruvà à assemblà un teatru di casa cù e vostre mani. Questu salvarà u budgetu di a famiglia è sceglie l’equipaggiu chì pò suddisfà i desideri.
Nota ! L’area di a stanza per urganizà un teatru di casa ùn hà micca un rolu speciale.
Fase preparatoria – ciò chì duvete attente prima di a fabricazione
Cumincià à assemblà un teatru di casa, duvete piglià cura di a distribuzione propria di u spaziu. Per questu, un schema detallatu hè disegnatu, assignendu l’area necessaria per ogni cumpunente di u cinema, à dì per:
- mobili (poltrone è tavule);
- sistemi audio (amplificatore / altoparlanti / subwoofer);
- sistemi video (proiettore);
- ventilazione (aria condizionata);
- almacenamentu di discu, mini bar, etc.

Nota ! L’area ottima per urganizà un picculu teatru di casa hè cunsiderata cum’è una stanza in 42-50 metri quadrati. m.
Cosa da cunsiderà quandu sceglite una stanza, cumpunenti di un cinema futuru è opzioni per a fabricazione
Per fà l’esperienza di guardà un filmu sopratuttu vivace, duvete piglià cura di dimming a stanza in quale hè stallatu u screnu. Quandu sceglite u livellu di dimming, deve esse cunsideratu a pruduzzione luminosa di l’equipaggiu utilizatu. A maiò spessu, preferanu mudelli di projectors, u putere di quale hè in a gamma di 400-2000 lm. In una stanza cù una superficie di 40-50 sq.m, pudete sceglie i seguenti livelli di dimming:
- forte – luminosità 200-500 ml;
- medium – luminosità in a gamma di 600-700 ml (a megliu opzione per vede un video à a sera quandu l’illuminazione hè spenta);
- debbule – luminosità 900-1500 ml (flussu luminoso ideale per ottene una maghjina chjara in luce diurna).
Tutte e finestri in a stanza sò appiccicati cù filtri di luce o persiane oscuranti. Hè cunsigliatu di piglià cura di installà l’attrezzi regulabili nantu à i mura per chì l’ochji ùn anu micca stancu di culori troppu saturati nantu à u screnu. Avete ancu bisognu di furnisce una bona insonorizazione per u vostru home theater. Per questu:
- i muri sò cuparti di materiali chì assorbanu u sonu;
- a superficia di u pianu è a superficia di u muru sò cuparti di tappeti;
- a stanza hè rivestita cù tessuti cù filu di foil chì assorbe u sonu;
- a stanza hè dotata di una porta chì isola u sonu, cù un vestibule.
Ùn vi scurdate di l’urganizazione di a ventilazione propria, l’aria condizionata di a stanza, perchè in u sfondate di a radiazione termale di l’equipaggiu, a temperatura in a stanza spessu righjunghji valori incòmodi.Quandu sceglie una schermu, l’utilizatore pò dà preferenza à u proiettore è à a TV. Ognuna di l’opzioni hà vantaghji è svantaghji. I vantaghji principali di a TV include:
- immagine di bona qualità (livellu suffirenziu di luminosità / cuntrastu / chiarezza);
- ancu in i casi induve ùn ci hè micca un isolamentu luminosu cumpletu, questu avarà pocu effettu nantu à a qualità di l’imaghjini;
- a capacità di utilizà parlanti TV integrati;
- equipà l’equipaggiu cù una interfaccia wireless chì permette di interagisce cù un PC / tableta / Internet.
Trà i svantaghji di l’usu di una TV cum’è un monitoru per un cinema in casa, vale a pena enfasi:
- angolo di vista insufficiente per a visualizazione di video in gruppu;
- una luminosità eccessiva durante a visualizazione prolongata porta à a fatigue di l’ochji;
- a dimensione diagonale di schermi affordabbli hè insufficiente per un cinema in casa.
I vantaghji principali di u projector sò:
- a dimensione di l’imaghjini hè limitata solu da a dimensione di i mura, grazie à quale l’utilizatore pò ottene l’effettu di un veru cinema;
- u projector ùn occupa micca spaziu in a stanza s’ellu hè muntatu nantu à u tettu;
- l’imaghjini furmati dopu a riflessione da u fondu ùn hà praticamente micca impattu negativu nantu à a visione.
Quandu compra un projector cum’è una pantalla di cinema in casa, hè impurtante di ricurdà chì u livellu di luminosità è a chiarità di l’imaghjina serà menu paragunatu à una TV. Hè ancu vale a pena cunsiderà chì u projector si scaldarà è i lampi DLP fallenu ogni 2000-3000 ore di funziunamentu.
Chì cumpunenti serà necessariu, l’equipaggiu necessariu
Quandu si cumincia à cullà un cinema in casa, duvete piglià cura di cumprà l’equipaggiu è i cumpunenti necessarii, à dì:
- Projector (DLP, chì hà culori ricchi o LCD, chì ùn permettenu micca l’ochji per stancu rapidamente);
- schermu per u projector;
- sistema di sonu;
- urdinatore / lettore;
- filtri di finestra.
U costu di u projector hè accettatu per a maiò parte di l’utilizatori, a risoluzione di u screnu / qualità / luminosità è i livelli di cuntrastu di l’imaghjini sò adattati per u teatru in casa. Per ottene una stampa saturata d’alta qualità, hè necessariu di dà preferenza à mudelli cù una risoluzione di 1280 × 720 pixel. U projector hà bisognu di una schermu adattatu (motorizatu / incassatu / widescreen, etc.). Hè ricumandemu di dà preferenza à i mudelli di tensione o roll. L’opzioni di tensione sò durable, è l’opzioni di rollu vi farà piacè cù facilità d’utilizazione. Per risparmià soldi, pudete applicà una capa di pittura di schermu speciale à a superficia di u muru. L’imaghjini in questu casu serà chjaru è luminoso. Quì sottu pudete vede i diagrammi di stallazione di i sistemi 2.1, 5.1 è 7.1. Sistema 5.1 Per ùn fà un sbagliu in u prucessu di assemblea un teatru di casa cù e vostre mani, duvete seguità u prucessu passu à passu, chì si trova quì sottu. Prima di tuttu, l’equipaggiu hè pusatu currettamente. I parlanti deve esse posti à a listessa distanza (2,5-3 m da l’audienza à u livellu di a testa). U parlante di u centru hè diretta versu l’audienza. Ogni elementi di u sistema di parlante deve esse situatu à u livellu di a testa. Hè megliu ricusà l’idea di mette parlanti in terra. Nota ! U subwoofer hè stallatu cù i parlanti frontali. I parlanti posteriori duveranu esse sopra à a testa di l’audienza.Schemi è disegni per l’autoassemblaggio di home theater 2.1, 5.1 è 7.1
Sistema 7.1
Sistema 2.1
Sistema 9.1
Cumu fà un cinema in casa cù e vostre mani – cuncepimentu, assemblea, piazzamentu di u sistema di parlante: https://youtu.be/EqsEZjbG0cA
Pruduzzione di teatru in casa passu à passu
Prucessu passu à passu di assemblea un sistema di parlante – a prima opzione
Stage 1
[caption id="attachment_6621" align="aligncenter" width="623"] Usubwoofer hè stallatu inseme cù i parlanti frontali
Stage 2
Per implementà a pusizione curretta di l’equipaggiu, l’utilizatore hà bisognu di un numeru suffirenziu di cavi HDMI. Si deve esse cunsideratu chì a distanza cunsigliata trà l’ audienza
è u monitoru deve esse in 2-3 m.
Stage 3
Dopu quì, pudete andà à i paràmetri di u sonu. U voluminu hè stabilitu cù un sonòmetru. Allora testanu u sistema, cumpresu un brevi video per questu. Per fà i paràmetri necessarii, avete bisognu di utilizà l’equalizer.
Opzione per assemblà un home theater da u vostru propiu computer
Prucessu passu à passu di cunvertisce un PC à un cinema in casa:
- Prima di tuttu, compranu è stallanu un sintonizzatore TV . Quandu sceglite un dispositivu, e caratteristiche di rendiment di u processatore sò cunsiderate. Per esempiu, per un processore cù una putenza di 600 MHz, un sintonizzatore unicu Hauppauge PVR-150 hè adattatu.
- Allora cumprà un casu HTPC è cunfigurà u BIOS . U timeout per u sistema, chì pò esse truvatu in e cunfigurazioni, hè messu in modu standby. Questu ùn solu risparmià energia, ma ancu allargà a vita di u PC.
- Dopu quì, scaricate è installate a distribuzione Linux Ubuntu . Si pò facirmenti trovu nant’à Internet è telecaricatu for free nant’à un PC.
- Reboot u sistema è verificate se Ubuntu ricunnosce u sintonizzatore TV chì hè stallatu.
- Dopu à i cunsiglii di stallazione, l’utilizatore scarica u pacchettu di software MythTV cumpletu (scaricate da https://www.mythtv.org/).
Schema per creà un cinema in casa cù e vostre mani:
In a tappa finale, un lanciu autonomu di MythTV hè stallatu quandu u sistema hè attivatu. Cumu fà un proiettore di cinema in casa da u vostru telefunu – istruzzioni video: https://youtu.be/R5eOW8qTq9M
Errori è a so suluzione
Spessu, e persone chì volenu assemblà un teatru di casa per sè stessu facenu sbagli chì impediscenu di ottene u risultatu desideratu à a fine. Quì sottu pudete truvà l’errori più cumuni è cumu per risolve.
- Ignore u prucessu di isolamentu per prevene a fuga di sonu. Mentre vede un filmu, i soni estranei irritanu è interferiscenu cù un bonu riposu. Hè impurtante di piglià cura di l’isolamentu in anticipu.
- Disposizione di un cinema in casa in una stanza cù un gran numaru di finestri . I superfici di vetru sò assai riflettenti. Hè megliu urganizà un cinema in u sotano.
- Sistema di sonu installatu incorrectamente . Se ignora i cunsiglii di l’esperti in quantu à a stallazione di un sistema di parlante, hè improbabile chì puderete gode di un sonu d’alta qualità.
- I livelli di parlante ùn sò micca calibrati . Un tali fastidiu diventa abbastanza spessu u mutivu chì l’utilizatore ùn sente micca u dialogu annantu à l’effettu di u sonu di fondo. A calibrazione aiutarà à risolve u prublema.

Cunsiglii è secreti
I sperti sò felici di sparte cunsiglii è sicreti per urganizà un home theater in una stanza cù e so mani.
- Per evitari l’apparizione di un ecu in a stanza, vale a pena rinfurzate i mura cù lana minerale / feltru è installà mobili tappati in a stanza.
- Quandu urganizà un cinema in casa, hè cunsigliatu di muntà strutture insonorizzate nantu à a superficia di u muru è u tettu.
- Un tettu allungatu acusticu maschererà in modu efficace a capa di materiale assorbente di u sonu chì hè attaccata à a fence.
- I cables ponu esse oculati sottu u pavimentu.
Se vulete, un teatru di casa pò esse assemblatu cù e vostre mani. Per fà questu, ùn avete micca bisognu di cumprà un equipamentu caru. Cumpunenti abbastanza abbastanza di a classe media. Tuttavia, quandu sceglite l’equipaggiu, hè impurtante di cunsiderà chì i dispositi di accoppiamentu ùn ponu micca prublemi.