Mantenendu u telecomando pulito, hè pussibule micca solu per allargà a so vita, ma ancu per prevene una varietà di prublemi. U cuntrollu luntani hè pulita sicondu certi reguli chì vi permettenu di compie u compitu senza causari dannu à u dispusitivu.
- Perchè pulisce u telecomando?
- Cumu pulisce rapidamente u casu da a terra è u grassu?
- Sceglie un pulitore per esterni
- salviette umide
- alcolu
- Acitu
- suluzione di sapone
- àcitu citricu
- Pulizia interna
- Smontaggio di u telecomando
- Sceglie un pulitore interiore
- Pulizia di u board è u compartmentu di a bateria
- Assemblea di cuntrollu remoto
- Pulizia di i buttoni
- vodka
- suluzione di sapone
- Soluzione di l’acidu citricu
- Acitu di table 9%
- Chì ùn si pò fà?
- Cosa da fà in casu di umidità?
- Boissons sucrées
- acqua chjara
- Tè o caffè
- l’elettrolitu di a bateria
- Misure preventive
- Casu
- Saccu shrink
- Suggerimenti utili
Perchè pulisce u telecomando?
Pulendu periodicamente u telecomando da a terra domestica, ùn solu impediscenu di rompe, ma ancu rispettate i requisiti di sicurezza.
Perchè avete bisognu di pulisce u telecomando:
- Dannu à a salute. U telecomando hè pigliatu ogni ghjornu da quasi tutte e famiglie. I marchi di sudore restanu nantu à a so superficia. A contaminazione di polvera, capelli di animali domestici, etc., s’accumulanu in u telecomando. U telecomando diventa una cullizzioni di batteri è altre infizzioni. Si multiplica in l’internu è nantu à u corpu di u dispusitivu, chì ponenu una minaccia per a salute di l’utilizatori. Un cuntrollu remotu bruttu hè soprattuttu periculosu per i zitelli chì piacenu mette tuttu in bocca.
- Rumpendu. Microflora bacteriana, penetrante in u casu è dannu i cuntatti.
- Deterioramentu in u rendiment. A causa di a polvera, i canali di cunnessione ùn viaghjanu micca bè, i buttoni si fermanu, è u signale à a TV ùn passa micca bè.
- risicu di rupture totale. U cuntrollu remota, chì ùn cunnosci micca a pulizia, si rompe davanti à u tempu attribuitu da i sviluppatori.
Hè impurtante di rimpiazzà e batterie in u telecomando in u tempu, altrimenti si sparghjeranu, polluting l’internu di u telecomando. Allora a pulizia di u dispusitivu hà da piglià assai tempu è sforzu.
Cumu pulisce rapidamente u casu da a terra è u grassu?
A pulizia espressa di u telecomando hè realizatu senza disassemble u casu. Questa prucedura hè realizata settimanale o più spessu – secondu l’intensità di l’usu di u dispusitivu. U telecomando pò esse puliti:
- stuzzicadenti;
- tamponi di cuttuni;
- panni di microfibra;
- pads di cuttuni;
- spazzola di denti.
Comu suluzione di pulizia, aduprate l’acitu, l’acidu citricu, u sapone, o altri strumenti pratichi.
Assicuratevi di scollegate a TV prima di pulisce u telecomando. Dopu a pulizia di u dispusitivu di a terra, cumpresi quelli chì anu penetratu in i cracks, sguassate cù un pappu di microfibra.
Sceglie un pulitore per esterni
Prima di principià a pulizia, sceglite a cumpusizioni ghjusta, evitendu i prudutti pruibiti. Ci hè parechje scelte, ma i liquidi chì cuntenenu alcolu sò cunsiderati u megliu. A preferenza hè data à e cumpusizioni più forti. L’alcolu hè ancu presente in prufumeria è formulazioni cusmetichi, ma l’impurità di l’oliu indesevule sò generalmente aduprate quì. L’opzione più affidabile hè di guardà in u dipartimentu di radiu è cumprà fluidu di pulizia di cuntattu quì.
Per pulisce a superficia di i buttoni, i prudutti cù particeddi abrasivi è cumposti cù acidi sò usati. Per a pulizia, un spazzole di denti regulare farà.
salviette umide
Solu i panni spiciali ponu esse usatu per pulizziari i cunsola. A so impregnazione cuntene sustanzi chì lavanu bè a terra senza causà danni à l’elettronica.
alcolu
Per a pulizia, pudete aduprà ogni pruduttu chì cuntene alcolu – alcolu tecnicu è medicale, vodka, cologne, cognac, etc. Ùn sò micca solu pulite a superficia di u telecomando, ma ancu eliminanu grassu è germe. Cumu pulisce bè u telecomando:
- Soak un pad di cuttuni cù l’alcohol.
- Asciugà u corpu di u telecomando, soprattuttu trattatu cù cura di e articuli è cracke.
- Immergete un tampone di cuttuni in alcolu è pulite l’area intornu à i buttoni.
Acitu
Stu liquidu hè in quasi ogni casa, chì significa chì pudete pulisce u telecomando in ogni mumentu. L’acitu, dissolve u grassu è u polu, pulisce rapidamente e superfici. U svantaghju di sta strumentu hè un odore specificu dispiacevule. Cumu pulisce u telecomando cù u 9% di l’acitu:
- Umidificate cù lana di cuttuni.
- Asciugà u remota è i buttoni.
suluzione di sapone
Per a pulizia di a superficia di u telecomando, una suluzione di sapone hè adattata. Ma in a so cumpusizioni ci hè l’acqua, è hè impussibile per ellu entre in u casu. Questa hè una opzione indesevule. Cumu pulisce u telecomando cù acqua saponata:
- Grate u sapone di lavanderia nantu à una gratina grossa.
- Imbulighjate bè in 500 ml d’acqua calda.
- Immergete un cuttuni / tela in u liquidu resultanti.
- Pulite u corpu di u telecomando da a terra.
- Tratta i cracke cù un bastone di cuttuni.
- Finite a pulizia cun un pannu seccu è assorbente.
àcitu citricu
L’acidu citricu hè spessu usatu per pulisce l’apparecchi, i piatti, e diverse superfici. A suluzione di l’acidu hè caustica, ma ùn pò micca dannà u corpu di u telecomando. Hè impurtante chì a suluzione aquosa ùn entra micca in u dispusitivu. Ordine di pulizia:
- Dissolve 1 tablespoon of powder in 200 ml d’acqua calda à + 40 … + 50 ° С.
- Imbulighjate bè è immergete un pad di cuttuni in questu.
- Pulite u corpu di u telecomando cù un discu umitatu, è prucessa i buttoni cù cuttuni di cuttuni.
Pulizia interna
A pulizia cumpleta di u dispusitivu – in l’internu è fora, hè cunsigliatu ogni 3-4 mesi, massimu – sei mesi. A pulitura regulare permette di vede i danni à u telecomando in u tempu, impedisce l’avaria, elimina i batteri è a polvera in u casu.
Smontaggio di u telecomando
Per pulisce u telecomando cumpletamente, hè necessariu di separà i pannelli di u corpu di l’altri. Questu deve esse fattu cun cura per ùn dannighjà u bordu, i buttoni è altre parti di u telecomando. Prima di disassembling, a priscinniri di u tipu di cuntrollu luntani, vi tocca à apre u compartment batterie è caccià li.
Cumu disassemble u telecomando:
- Cù bulloni. I principali pruduttori di TV, cum’è Samsung o LG, attachenu e parti di u casu di telecomando cù bulloni in miniatura. Per disassemble un tali dispusitivu, hè necessariu di svià i perni cù un cacciavite adattatu, è solu dopu serà pussibule apre u telecomando. Di solitu i bulloni sò oculati in u compartmentu di a bateria.
- Cù scatti. I pruduttori facenu cuntrolli remoti più modesti, in quale i pannelli di u corpu sò fissati cù latches di plastica. Per separà e parti di u corpu, hè necessariu, dopu à pressu i latches cun un tornavite, per tirà in diverse direzzione.
Indipendentemente da l’opzione di fastening e parti di u corpu, dopu avè disassemblatu u telecomando, sguassate u tavulinu è a matrice cù i buttoni.
Sceglie un pulitore interiore
Ùn affruntate micca per pulizziari l’internu di a cunsola cù i stessi prudutti chì l’esternu – a maiò parte di e soluzioni aduprate per a pulizia espressa ùn sò micca adattati per a pulizia interna. Hè pruibitu di pulisce u telecomando:
- àcitu citricu;
- sapone diluitu;
- i mezi aggressivu;
- salviette umide;
- colonia;
- spiriti.
Tutti i prudutti di sopra cuntenenu acqua o impurità chì cuntribuiscenu à l’oxidazione di i cuntatti è a furmazione di plaque stubborn.
I seguenti prudutti sò cunsigliati per a pulizia interna:
- Alcohol. Adatta à qualsiasi – medicale o tecnicu. Pudete, in particulare, usà l’alcoolu etilicu – hè permessu di usà nantu à qualsiasi tavulinu, in tutte e superfici internu è parti di u dispusitivu. Elimina grassu, polvera, tè, soda secca, etc.
- Parità. Questu hè un kit speciale per a pulizia di u telecomando, chì hè furnutu cù un spray specializatu è un pappu di microfibra. U pulitore ùn cuntene acqua, ma ci sò sustanzi chì dissolve rapidamente grassu. Cù stu kit, pudete pulizziari l’equipaggiu di l’informatica – tastieri, surci, monitori.
- Set digitale Deluxe pulito. Un altru set per a pulizia di l’equipaggiu di l’informatica. U so principiu di funziunamentu ùn hè micca sfarente di u precedente.
- Specialista WD-40. Unu di i migliori pulitori. In più di a terra è di grassu, hè capaci di dissolve ancu i residui di saldatura. Sta cumpusizioni aumenta l’affidabilità di i circuiti elettrici è a so vita. A forma di liberazione hè una buttiglia cù una punta fina è cunvene chì permette di spruverà liquidu in i posti più inaccessibili. Dopu l’applicazione di stu pruduttu, e superfici trattate ùn anu micca bisognu di sguassate cù un pappu seccu – a cumpusizioni evapora assai rapidamente senza dannu l’equipaggiu.
Dopu chì u remotu hè apertu, cuminciate à pulisce l’internu di u dispusitivu. U travagliu hè custituitu di parechje tappe successive, ognuna di quali esige precisione è rispettu di certi reguli.
Pulizia di u board è u compartmentu di a bateria
A pulizia di l’internu di a cunsola, in particulare u tavulinu, richiede una cura estrema. Una mossa ruvida o sbagliata hè abbastanza per dannà u dispusitivu. Cumu pulisce a tavola:
- Aduprate un pocu compostu di pulizia à u bordu – usendu un bastone di cuttuni o spray.
- Aspettate 10 seconde per u pruduttu per travaglià. Asciugà ligeramente u bordu – utilizate un pad di cuttuni o un pappu di microfibra per questu scopu, se vene cun un compostu di pulizia.
- Se l’effettu ottenutu ùn hè micca abbastanza, ripetite e manipulazioni.
- Pulite a tavula da a lana di cuttuni restante, s’ellu ci hè.
- Aspettate finu à chì u tavulinu hè completamente seccu prima di assemble u telecomando.
In circa u listessu ordine, u compartmentu di a bateria hè pulita. Prestate una attenzione particulare à i lochi induve e batterie interfaccianu cù parti metalliche. Ùn ci hè bisognu di asciugà a tavula è u compartmentu di a bateria – l’agenti di pulizia si evapora in un paru di minuti.
Assemblea di cuntrollu remoto
Quandu tutte e parte è e parte di u telecomando sò secchi, procede cù l’assemblea. Hè ricumandemu d’aspittà 5 minuti – durante questu tempu tutti l’agenti di pulizia s’evaporanu completamente. Cumu assemble u telecomando:
- Sustituite a matrice di chjave in a so pusizioni originale per chì tutte e chjavi sò esattamente in i buchi. Attach the plug-in boards to the bottom of the case panel.
- Cunnette cù l’altri pannelli – cima cù fondu.
- Se i parti di u corpu sò accoppiati cù bulloni, stringhjenu; se cù latchs, rinvià à u so statu originale scattendu finu à cliccà.
- Mettite e batterie in u compartimentu di a batteria.
- Verificate u cuntrollu remoto per a funziunalità.
Se un malfunzionamentu hè rilevatu, pruvate à cambià e batterie – puderanu avè esauritu a so risorsa. Verificate a cundizione di i cuntatti, cum’è a causa di u malfunction pò esse in elli. Se l’agentu di pulizia nantu à i cuntatti ùn hà micca evaporatu cumplettamente, u telecomando ùn puderà micca funziunà.
Pulizia di i buttoni
A causa di u cuntattu constantu cù i dita è a pressione senza fine, i buttoni si sporcanu più intensamente chì l’altri parti di u telecomando. Pulite un paru di volte à u mese, almenu. Se i buttoni cù una matrice ponu esse eliminati da u casu, sò faciuli di pulizziari cù e seguenti strumenti:
- prima sguassate cù acqua saponata, è poi sciacquate cù acqua pulita;
- trattà cù un bastone di cuttuni imbevutu in alcolu o un liquidu chì cuntene alcolu;
- l’acitu o l’acidu citricu diluted in acqua – evitendu u cuntattu longu.
Quandu a pulizia hè finita, sguassate i buttoni cù un pappu seccu è mette in seccu.
vodka
Vodka pò esse rimpiazzatu cù qualsiasi pruduttu chì cuntene alcolu. I composti chì cuntenenu l’alcohol dissolve i dipositi di grassu in modu più efficau di l’altri, è in più, anu un effettu disinfettante. Dopu avè spruzzatu i buttoni cù l’alcohol, aspittà un paru di minuti, è poi sguassate cù pani secchi. U liquidu restante si evapora da ellu stessu, ùn hè micca necessariu di lavà i buttoni cù l’acqua.
suluzione di sapone
Per preparà una suluzione di sapone di pulizia, pigliate u sapone ordinariu – baby o toilette. Cumu pulisce i buttoni cù sapone:
- Frotte u sapone nantu à una grata fina è diluce in acqua calda. Per un quartu di a barra, pigliate 400 ml d’acqua.
- Pour u mischju risultatu in una buttiglia spray è spruzzate i buttoni cun ellu.
- Aspetta 20 minuti, è poi sguassate i buttoni cù una spugna o un pannu, poi sciacquate bè cù l’acqua.
Soluzione di l’acidu citricu
I buttoni sò perfettamente puliti cù l’acidu citricu ordinariu, ma agisce assai più aggressivu nantu à e parti di gomma è silicone. Hè per quessa chì l’effettu di a suluzione deve esse cortu. Cumu pulisce i buttoni cù l’acidu citricu:
- Imbulighjate u polu cù acqua calda 1: 1.
- Asciugà i buttoni cù a suluzione resultanti.
- Dopu à 2 minuti, lavate a cumpusizioni cù l’acqua è sguassate i buttoni cù un pappu seccu.
Acitu di table 9%
Hè ricumandemu di pulizziari i buttoni cù l’acitu se ci sò tracce di grassu. Hè utilizatu senza diluzione – umidificata cù un pad di cuttuni, chì sguassate delicatamente ogni buttone. Dopu a pulizia, ùn avete micca bisognu di usà un pappu seccu – l’acitu s’evaporarà da sè stessu in 2 minuti.
Chì ùn si pò fà?
Hè facilitu à dannà u cuntrollu luntani s’è vo aduprate arnesi chì ùn sò micca permessu di esse usatu. Puderanu micca solu dannà u dispusitivu, ma ancu arruvinà. Ciò chì hè pruibitu di pulisce u telecomando:
- L’acqua è tutti i mezi basati nantu à questu. U so cuntattu cù u tribunale hè inaccettabile. L’acqua oxida i cuntatti, è quandu si secca, forma un revestimentu.
- Gels è paste per lavà i piatti. Contenenu sustanzi superfici-attivi (surfactants) è acidi, chì portanu à l’oxidazione di i cuntatti.
- I chimichi di a casa. I rimotori di ruggine o di grassu ùn deve micca esse usatu ancu diluitu. Ùn ponu micca esse usatu micca solu per l’internu, ma ancu per a purificazione esterna.
- Salviette umide è cosmetiche. Sò saturati cù acqua è grassu. U cuntattu di sti sustanziali cù u tribunale ùn hè micca permessu.
Cosa da fà in casu di umidità?
Una di e cause più cumuni di fallimentu di cuntrollu remoto hè l’ingressu di vari liquidi nantu à elli. Hè per quessa hè cunsigliatu di mantene stu dispusitivu luntanu da e fonti d’acqua è micca di mette vicinu à tazzi cù bevande. Risolvenu u prublema, tenendu in contu e proprietà di u liquidu chì riempia a cunsola.
Boissons sucrées
Se l’ingressu di l’acqua si trova per u cuntrollu remoto hè quasi “senza dolore” è ùn hè micca bisognu di misure spiciali, salvu per l’asciugatura, allora cù bevande dolci tuttu hè più difficiule. A causa di u prublema quandu hè ingeratu cù soda è altri liquidi dolci hè u zuccheru. Dopu avè ottinutu nantu à u telecomando, avete bisognu di rinfriscà bè cù l’acqua, cumpresu u bordu. Allora u cuntrollu remoto hè sguassatu è seccu per parechji ghjorni.
acqua chjara
Duranti u cuntattu iniziale, l’acqua quasi ùn dannu micca u dispusitivu – u telecomando cuntinueghja à travaglià. Ma ùn pudete micca ignurà l’ingressu di l’umidità nantu à u dispusitivu – avete bisognu di disassemblellu è seccu, lassendu per 24 ore in un locu seccu.
Se l’acqua si mette nantu à u telecomando, avete bisognu di caccià e batterie da u compartment u più prestu pussibule – ponu oxidà quandu in cuntattu cù l’acqua.
Tè o caffè
Se ci hè u zuccheru in a cumpusizioni di tè o cafè, allora l’azzioni per drenà u cuntrollu remota sò listessi chì quandu i zuccherini sò ingeriti. U zuccheru interferiscenu cù a trasmissione normale di signali, per quessa, deve esse lavatu cù l’acqua.
l’elettrolitu di a bateria
Un elettrolitu hè una sustanza elettricamente cunduttiva chì si trova in e batterie. Se e batterie sò vechji o di mala qualità, pò esse a perdita di l’elettroliti. Hè da esse pulita cù l’acqua corrente, poi sguassate cù un pappu è seccu per parechji ghjorni.
Misure preventive
U telecomando, ùn importa micca cumu si tratta, sarà sempre impuru. Ma se seguite una quantità di regule, u risicu di guasi serà minimizatu. Cumu prevene a sporcizia è danni à u telecomando:
- ùn pigliate micca u telecomando s’ellu sò umidi o sporchi;
- mantene u telecomando luntanu da i cuntenituri d’acqua;
- ùn lasciate micca u telecomando in lochi accessibili à i zitelli è animali;
- Ùn aduprate micca u telecomando cum’è un “giocattolu”, ùn lanciate micca, sguassate o lanciate;
- pulisce regularmente a pulizia esterna è interna di a cunsola, rispettendu tutte e regule è i requisiti.
Casu
Prutegge u telecomando da danni, sporcizia, ingressu d’acqua, scossa è altri prublemi, aiuta à copre. Oghje in i magazzini pudete truvà prudutti per una varietà di cuntrolli remoti. A tappa rallenta a contaminazione, ma ùn impedisce micca completamente. L’unicu ciò chì prutege 100% hè l’acqua è altri liquidi. U casu, cum’è u telecomando, hè ancu bisognu di cura.
Saccu shrink
Una tale prutezzione hè cunsiderata più efficace, postu chì prutege in modu affidabile u cuntrollu remoto da l’acqua, a polvera, u grassu è altri contaminanti. A film, quandu si calienta, ferma strettamente in u corpu di u dispusitivu, escludendu a penetrazione di contaminanti in questu. Cumu aduprà u saccu shrink:
- Mettite u telecomando in u saccu è u livellu.
- Scaldate a film in modu chì aderisce strettamente à u casu.
- Aspettate chì u saccu shrink si rinfriscà completamente. Una volta rinfriscà, pudete aduprà u cuntrollu remoto.
I sacchetti shrink sò dispunibuli. Ùn sò micca puliti, ma rimpiazzati – sò strappati è un novu pacchettu si mette nantu à u telecomando.
Suggerimenti utili
Raccomandazioni da i sperti aiutanu à aumentà a vita di u telecomando. Sè vo seguitate, u dispusitivu vi servirà per un bellu pezzu è senza breakdowns. Cunsiglii per l’operazione di cuntrollu remota:
- mette sempre u telecomando in un locu, ùn lanciate micca in ogni locu;
- aduprà solu batterie d’alta qualità da un fabricatore di fiducia;
- rimpiazzà e batterie in u tempu, ùn aduprate micca batterie vechje è novi in u stessu compartimentu;
- aduprà l’attrezzatura protettiva.
Spessu, utilizatori ùn cunsidirari lu cuntrollu luntani comu na tecnica chì esige ogni cura da a so parte. In fatti, hà bisognu di una attitudine attenta, è a so pulizia regulare – interna è esterna, assicurarà u so funziunamentu longu è senza prublemi.