Chì tipu di portu Mini DisplayPort, aduprà in tecnulugia, a so diffarenza da i cuncurrenti HDMI, VGA, DisplayPort. U portu Mini DisplayPort hè una versione di DisplayPort pensata per i dispositi portatili. Hè un cuncurrente à HDMI. A prima versione di u standard utilizatu hè stata liberata in 2006 da VESA. I so creatori pensanu à rimpiazzà l’interfaccia DVI, chì, in u so parè, era digià obsoleta. Quasi 200 imprese membri di VESA anu participatu à a creazione di DisplayPort è e so varianti.Mini DisplayPort hè statu sviluppatu da Apple. Stu pruduttu hè statu annunziatu in u 2008. Originariamente destinatu à l’usu in MacBook Pro, MacBook Air è Cinema Display. In u 2009, VESA includeu stu dispusitivu in u so standard. A partire da a versione 1.2, Mini DisplayPort hè conforme à u standard DisplayPort. Pocu à pocu, più è più novi versioni di stu standard sò sorti. L’ultimi di elli anu esigenze per i quali i ricevitori televisivi currispondenti ùn sò micca stati creati. U standard cunzidiratu micca solu cunfidenza cunfidenza cun HDMI, ma ancu significativamente supera in certi rispetti. Cuncepitu per a trasmissione simultanea di l’imaghjini è u sonu. Stu standard era liberu per i primi 9 anni di a so esistenza, à u cuntrariu di HDMI, chì hè sempre statu propiu. I cuntatti dispunibuli ponu esse divisi in parechji gruppi:
- Quelli chì sò usati per trasmette una maghjina.
- Adupratu per cunnette i dispositi.
- Responsabile di sceglie u tempu per accende è spegne a visualizazione.
- Cuncepitu per l’alimentazione.
Mini DisplayPort hè un cunnessu chì hà 20 pins. U scopu di ognunu di elli hè u listessu cum’è quelli truvati in DisplayPort. Quandu sceglite un cable, avete bisognu di attentu à ciò chì a tarifa massima di trasferimentu di dati pò sustene. Ognunu di elli indica a versione di u standard à quale hè cumpletu. L’usu di stu connettore hè diventatu sempri più populari trà i pruduttori di l’equipaggiu di l’informatica. In particulare, AMD è Nvidia anu liberatu carte video cù Mini DisplayPort.
- A velocità di trasferimentu di dati hè 8,64 Gbps. Questu hè un requisitu di a versione standard 1.0. In 1.2, righjunghji 17.28 Gbps. 2.0 hè digià statu aduttatu, in u quali i requisiti sò assai più altu.
- A prufundità di culore finu à 48 bit hè applicata. In questu casu, ogni canale hà da 6 à 16 bits.
- L’audio di ottu canali 24-bit hè trasmessu cù una freccia di campionamentu di 192 kHz.
- Ci hè supportu per YCbCr è RGB (v1.0), ScRGB, DCI-P3 (v1.2), Adobe RGB 1998, SRGB, xvYCC, RGB XR.
- Utilizà u sistema anti-pirateria DisplayPort Content Protection (DHCP) utilizendu criptografia AES 128-bit. Hè ancu pussibule di utilizà a versione di criptografia HDCP 1.1.
- Ci hè supportu per finu à 63 flussi audio è video simultaneamente. Questu sustene a separazione di pacchetti in u tempu.
- I signali trasmessi sò codificati in tale manera chì per ogni 8 bits d’infurmazioni utili ci sò 2 bits d’infurmazioni di serviziu. Stu algoritmu permette di trasfiriri 80% di i dati relative à u vulume tutali.
- Fornisce l’usu di signali video 3D cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz.
I requisiti elencati currispondenu à u standard generalmente accettatu. E versioni più recenti sò oghji applicate chì ponenu esigenze più altu nantu à u Mini DisplayPort.
DisplayPort – filu mini DisplayPort, bonu per i soldi, filu intelligente, cable di portu di display: https://youtu.be/Nz0rJm6bXGU
Differenza da DisplayPort è HDMI
In Mini DisplayPort, à u cuntrariu di DisplayPort, ùn ci hè micca un latch meccanicu chì ferma strettamente a cunnessione. Questa versione hè più portable è hè pensata principalmente per travaglià cù i dispositi mobili. A cuntrariu di HDMI, l’usu di Mini DisplayPort ùn hà micca bisognu di tali requisiti significativi. Per d ‘altra banda, manca alcune opzioni di firmware. U portu in quistione permette di cuntrullà parechje display à u stessu tempu da un unicu portu. Fornisce un display di qualità più altu ch’è HDMI. A versione attuale di u standard furnisce una qualità video 8K cù una freccia di rinfrescante di schermu alta. HDMI ùn furnisce micca una visualizazione simultanea di l’imaghjini nantu à parechje schermi, è Mini DisplayPort permette finu à 4 monitori per esse usatu in questu modu. Un altru sviluppu di Mini DisplayPort hè Thunderbolt, chì hè statu creatu da Apple è Intel. Supportarà e funzioni precedenti è puderà ancu travaglià cù PCI Express.
Pro è Cons di Mini DisplayPort
I vantaghji di Mini DisplayPort sò i seguenti:
- Stu standard hè apertu è dispunibule.
- Fixazione simplice è affidabile di connettori.
- Hè destinatu à l’adopzione generale.
- I dati di pacchetti sò usati.
- Si usa una criptografia di dati forte.
- U standard hè estensibile
- Hè statu introduttu un sistema di allocazione di larghezza di banda flessibile trà audio è video.
- Ci hè un sistema propriu integratu anti-pirateria.
- Diversi flussi video è audio ponu esse trasmessi in una cunnessione.
- Hè permessu di trasmette infurmazioni nantu à longu distanzi cù un cable di fibra ottica.
- Fornisce video è audio d’alta qualità.
- Tensione di supply bassu.
Utilizà un connettore hà i seguenti svantaghji:
- A durata di u cable utilizatu hè limitata.
- U connector in quistione hè utilizatu in un numeru limitatu di dispusitivi.
Mini DisplayPort hà pruvatu u so valore è cuntinueghja à cresce in pupularità.
Cumu cunnette l’equipaggiu via Mini DisplayPort

- Avete bisognu di piglià in contu a dispunibilità di porti adatti. Se ùn sò micca, allora l’usu di l’adattatori pò aiutà.
- Hè necessariu di cunsiderà in cunfurmità cù quale standard u cable hè statu creatu. Deve currisponde à e versioni per i rispettivi connettori.
- Mini DisplayPort pò trattà diversi livelli di qualità di stampa è sonu. Hè capaci di vede video finu à 8K.
- A lunghezza di u cable di cunnessione deve esse cunsideratu. Se ùn hè micca più di 3 m, allora hè megliu aduprà Mini DisplayPort. Se hè finu à 10 m, hè megliu aduprà l’interfaccia HDMI.
- Cunsiderate quanti monitors avete bisognu di cunnette. Se ùn ci hè più di quattru, allora u cable in quistione farà.
Mini DisplayPort vi aiuterà micca solu à fighjà video di alta qualità, ma ancu gode di un sonu bonu in i ghjochi. Trè tipi di DisplayPort – standard, mini, micro:
Adattatori
L’usu di l’adattatori permette di risolve u prublema in i casi induve i dispositi utilizati ùn anu micca u cunnessu necessariu. Ci vole à piglià in contu chì u so usu riduce a qualità di trasmissione di signali. Ci sò adattatori chì permettenu di cunnette un laptop à VGA, DVI, HDMI. Permettenu di cunnette cù a maiò parte di i tipi di schermi utilizati.