Quale TV hè megliu cà Sony, Samsung, LJ, Philips – paraguni di serie paragunabili

Выбор, подключение и настройка

Cumprà un novu dispositivu ùn hè micca cusì faciule cum’è puderia pare. Uni pochi anni fà, quandu compru un televiziu, avemu attentu principarmenti à e so dimensioni è a qualità di l’imaghjini. Oghje, avemu ancu piglià in contu e parechje funzioni supplementari è tecnulugia muderni chì furnisce una qualità megliu in ghjochi, filmi o in usu di ogni ghjornu. In seguitu, parlemu di questu in più dettagliu è paragunate e caratteristiche chì offrenu diverse cumpagnie, questu vi aiuterà à sceglie una TV chì vale veramente a pena cumprà in l’oghje 2021.
Quale TV hè megliu cà Sony, Samsung, LJ, Philips - paraguni di serie paragunabili

Smart TV Samsung – chì hè a forza di i TV Samsung?

I televisori Samsung sò attualmente i più venduti in u nostru paese. U fabricatore hè in capu per deci anni. A cumpagnia offre parechje tecnulugia chì migliurà a qualità di l’imaghjini. Per esempiu, i punti quantum, grazia à quale matrice diventanu più brillanti è anguli di vista sò più largu. Di sicuru, u disignu hà assai à fà cù e decisioni di compra. À a fine di u seculu, Samsung hà pruvatu à seguità i tendenzi muderni in u disignu. Anni di cura di a vostra apparenza hè avà pagatu. Ma u più grande plus pare esse u valore per i soldi. Hè vale a pena menziunà u so sistema operatore per Smart TV, in u mumentu, questu hè unu di i OS più convenienti è intuitivi. Eccu alcuni di i televisori Samsung chì pensemu chì valenu a pena di verificà. Pro di i TV Samsung:

  • Samsung vanta una copertura completa di a gamma di culori DCI-P3;
  • rapportu prezzu-qualità;
  • Longa vita di serviziu.

Cons: I TV QLED sò sempre retroilluminati, cusì i neri diventanu naturalmente un pocu grisgiu

Top 3 TV Samsung cù diverse diagonali – foto è descrizzione

Samsung UE43TU7100U 43″ (2020)

U Samsung UE43TU7100U 43 “(2020) hè u primu mudellu di a linea 2020 di Samsung. Un TV cù un caratteru chjaru – pocu prezzu è equipatu di funzioni basiche chì parechji utilizatori averebbenu in ogni modu. Sapemu e caratteristiche di i televisori economici, pudemu esse sicuru di HDR. Supportu Questu hè un mudellu cù risoluzione 4K , TV illuminata da u bordu equipatu cù u sistema Tizen Smart TV.
Quale TV hè megliu cà Sony, Samsung, LJ, Philips - paraguni di serie paragunabili

Samsung UE55TU8000U 55″ (2020)

In più di u disignu migliuratu, chì si manifesta principalmente in frames significativamente più sottili, u fabricatore ci offre suluzioni interessanti. Samsung UE55TU8000U hà ricevutu u Modu Ambiente, chì prima era riservatu solu per a serie QLED. A più impurtante, però, hè l’intruduzioni di assistenti vocali. Samsung da stu mudellu vi dà l’uppurtunità di sceglie un assistente di voce da trè dispunibili, vale à dì Google Assistant, Alexa è Bixby. Pudemu dì chì i televisori Samsung in 2020 infine “avè l’arechje”. Mobile View hè statu ancu aghjustatu, una variante interessante di u PiP guasi abbandunatu (foto in stampa, una funzione chì permette di vede una maghjina da duie fonti à u stessu tempu). Questa funzione hè di vede u cuntenutu da u telefunu mentre vede qualcosa d’altru. Questa hè una suluzione particularmente interessante per i fan di football,
Quale TV hè megliu cà Sony, Samsung, LJ, Philips - paraguni di serie paragunabili

Samsung UE65TU8500U 65″ (2020)

Samsung UE65TU8500U hè una TV chì combina tutti i vantaghji di mudelli più bassi cù una migliione supplementaria in a qualità di l’imaghjini, u chjamatu “Dual LED” – un sistema di LED chì emettenu luce calda è fredda. Sta tecnulugia hè pensata per migliurà u cuntrastu. U disignu hè ancu degne d’attenzione quì, perchè questu hè l’unicu TV in a serie TU8500 cù un stand centrale. U hardware pare un successore degnu à u 2019 RU7472 TV. Inoltre, simile à u sopra, a TV hà – Modu Ambiente è assistenti di voce per sceglie.
Quale TV hè megliu cà Sony, Samsung, LJ, Philips - paraguni di serie paragunabili

Smart TV Sony

Sony face alcuni di i migliori TV. Sony hà tuttu, cumpresi mudelli 4K chì utilizanu sia display LCD è tecnulugia TV OLED più moderna. I TV di a cumpagnia supportanu diversi formati HDR, cumprese HLG, HDR10 è Dolby Vision, ma micca HDR10+. Pro:

  • eccellente trasfurmazioni di muvimentu;
  • eccellente HDR;
  • ritardi di input bassu;
  • stampa naturale è autentica.

Cons: certi mudelli anu prublemi di sonu

Top 3 TV Sony

Sony KD-65XF9005 64.5″ (2018)

U Sony KD-65XF9005 TV hè furnutu cù una schermu LED di 65-inch cù una risuluzione di 3840 x 2160. Hè ancu un prucessore quad-core è rinfurzamentu di l’imaghjini Live Color, display Triluminos è Super Bit. L’equipaggiu vi permette di guardà cunfortu u cuntenutu ancu à un angolo di 178 gradi. A tecnulugia Dynamic Range PRO affetta a qualità di l’imaghjini è a bona ripruduzzione negra. Hè vale a pena nutà ancu un numeru impressiunanti di connettori è porti chì permettenu di travaglià cù i dispositi esterni. Ci sò 4 HDMI, 3 USB, Ethernet, output otticu è output headphone, è ancu un input compostu. E persone chì anu compru u Sony KD-65XF9005 informanu chì l’Android installatu in questu funziona assai bè, hà assai funziunalità, è ancu travaglia senza congelazione, rializendu tutte e funzioni assignate cù alta qualità.
Quale TV hè megliu cà Sony, Samsung, LJ, Philips - paraguni di serie paragunabili

Sony KDL-40RE353 40″ (2017)

TV Sony KDL-40RE353 – unu di i mudelli più populari. A TV hà una diagonale di 40 inch è una risoluzione Full HD. U screnu hà una forma simplice, è un angolo di vista largu permette di vede l’imaghjini da u latu senza distorsioni. U dispusitivu hà una matrice LED, chì hè carattarizata da un principiu rapidu. A TV usa l’innovativa tecnulugia High Dynamic Range, chì furnisce a riproduzione di u culore naturali di l’imaghjini. À u turnu, un altu rapportu di cuntrastu guarantisci a saturazione di u culore adattatu. L’utilizatori di l’Internet anu ricunnisciutu chì l’equipaggiu funziona bè quandu vede i filmi nantu à i dischi Blu-Ray, perchè tutti i dettagli di l’imaghjini sò bè ​​riprudutti. A so volta, a tecnulugia X-Reality PRO li dà una più grande chiarezza. A TV presentata pò esse sincronizata cù un contu YouTube.
Quale TV hè megliu cà Sony, Samsung, LJ, Philips - paraguni di serie paragunabili

Sony KDL-43WG665 42.8″ (2019)

Stu mudellu usa u sistema Dolby Vision, chì permette di ottene u stessu effetti di stampa cum’è in un cinema. A tecnulugia X-Motion Clarity assicura un’azione liscia è rapida. A TV pare attrattiva, prima di tuttu, per via di u quadru magre cù revestimentu d’aluminiu. Tutti i cables ponu esse oculati in a basa per fà chì l’equipaggiu pare più elegante dopu a cunnessione. U dispusitivu hè funziunale è furnutu cù assai suluzioni muderni. I cunsumatori in i so rivisioni aghjunghjenu ancu chì a TV hè facilmente cunnessu à l’altru equipamentu, u modulu Bluetooth permette questu. Inoltre, u pruduttu permette di salvà i prugrammi in un discu duru USB esternu.
Quale TV hè megliu cà Sony, Samsung, LJ, Philips - paraguni di serie paragunabili

TV LG

A cumpagnia offre schermi 4K OLED chì supportanu HDR10, Dolby Vision è HLG (ma micca HDR10+), connettori HDMI 2.1 chì supportanu funzioni di nova generazione cum’è eARC (Enhanced Audio Return Channel), VRR (Variable Refresh Rate) è ALLM. . Pro:

  • prestazione OLED di livellu di punta;
  • u muvimentu è i dettagli migliurati;
  • rendiment stabile, naturali.

Cons: caru.

I migliori TV LG per cumprà

LG 50UK6750 49,5″ (2018)

L’attrezzatura LED 50UK6750 hà un angolo di vista largu per pudè fighjà i filmi cunfortu induve site. Smart TV LV garantisce una stampa in risoluzione 4K Ultra HD. A TV hà un sintonizzatore DVB-T integratu, è ancu un modulu Wi-Fi, perchè pò stabilisce una cunnessione wireless à Internet. Inoltre, l’equipaggiu hè furnutu cù 2 porti USB, 4 connettori HDMI è un modulu Bluetooth. U dispusitivu hà una funzione Smart TV . Sicondu i cunsumatori, u mudellu 50UK6750 hè ideale per e persone chì piace à vede filmi, serie è ghjochi sportivi in ​​u so tempu liberu. L’imaghjini affissati nantu à u screnu hè dinamica è ùn distorte micca. Hè impurtante di nutà chì a TV hà una funzione ULTRA Surround chì furnisce un sonu surround à sette canali è effetti realistichi.
Quale TV hè megliu cà Sony, Samsung, LJ, Philips - paraguni di serie paragunabili

OLED LG OLED55C8 54.6″ (2018)

A nostra lista seria incompleta senza u LG OLED55C8 OLED TV. U mudellu hà una dimensione di schermu di 55 inch. U cunsumadore pò ancu cumprà u stessu dispositivu cù una schermu di 65 o 77 inch. A TV pesa menu di 20 kg è misura 122,8 cm x 70,7 cm x 75,7 cm L’imaghjini nantu à a pantalla hè abbastanza luminosa (visualizazione tonale di ogni quadru). A TV hà un sistema webOS, grazia à quale l’utilizatore hà accessu à parechji materiali video è pò, per esempiu, per una tarifa addiziale, dà l’uppurtunità di vede filmi o serie, è ancu scaricà applicazioni. Stu sistema hà un gestore di sicurità chì prutegge contr’à a stallazione di applicazioni micca autorizate. I cunsumatori sceglienu LG OLED55C8 per parechje ragioni. Unu di elli hè di sicuru assai bona qualità d’imagine. Per cumprà stu equipamentu, ùn avete micca bisognu di gastru soldi, per esempiu, nantu à una soundbar, chì hè spessu assai caru. U dispusitivu hà una basa solida è ben profilata.
Quale TV hè megliu cà Sony, Samsung, LJ, Philips - paraguni di serie paragunabili

TV da Phillips

Philips cuntinueghja à sustene Dolby Vision è HDR10+ (in quantu HDR10 standard, sicuru), è ogni mudellu annunziatu finu à avà hè cumpatibile cù i dui. Tutti anu ancu Ambilight integratu in almenu trè lati. Quasi ogni mudellu in a linea 2020 hà ancu Android TV cum’è u so sistema operatore. Pro:

  • bona prestazione;
  • cultura di u travagliu;
  • retroilluminazione Ambilight;
  • Supportu Dolby Vision.

Cons: vita media di serviziu – 5 anni.

I migliori televisori Philips

Philips 65PUS7303 64.5″ (2018)

Smart TV 65PUS7303 hè dotatu di un processore P5 chì migliurà a qualità di l’imaghjini visualizati. U TV vi permette di fighjà filmi ancu in risoluzione 4K UHD. Curiosamente, u casu hà LED intelligenti chì emettenu diversi culori di luce nantu à u muru, chì otticu ingrandisce u screnu. A tecnulugia Dolby Atmos hè rispunsevule per a qualità di u sonu adattatu. A TV hè HDR 10+ cumpatibile, chì significa chì i livelli di culore, cuntrastu è luminosità sò automaticamente aghjustati per currisponde à a scena chì si mostra. U software Smart TV (Android TV) vi dà accessu à i siti web più populari cum’è YouTube. U Philips 65PUS7303 hà i connettori necessarii, incl. 2 porti USB è 4 uscite HDMI.
Quale TV hè megliu cà Sony, Samsung, LJ, Philips - paraguni di serie paragunabili

Philips 50PUS6704 50″ (2019)

U mudellu smart TV 50PUS6704 hà una matrice LED è furnisce una maghjina in risoluzione 4K Ultra HD (3840 x 2160 pixel). U dispusitivu hè furnutu cù a tecnulugia Ambilight, chì hè rispunsevule per l’espansione otticu di u screnu (a luce culurata hè emessa nantu à u muru da i dui lati di u casu). Allora fighjà i filmi à a sera pò diventà più piacevule. U pruduttu ottimizza u cuntrastu di culore cù un algoritmu speciale è retroilluminazione, chì guarantisci una maghjina realistica (funzione Micro Dimming). U mudellu hà 3 connectors HDMI, un modulu Wi-Fi, 2 inputs USB è un sintonizzatore DVB-T integratu. I cunsumatori chì vedenu i TV Philips 50-inch li trovanu apparecchi affidabili. U mudellu presentatu hà ricivutu assai elogi, cumpresu per una qualità eccellente di stampa è sonu, un design stylish è accessu à Smart TV. U Philips 50PUS6262 TV hà dui parlanti 10W.
Quale TV hè megliu cà Sony, Samsung, LJ, Philips - paraguni di serie paragunabili

Quale TV hè megliu Sony o Samsung: un paragone detallatu

Ancu cun un paragone più vicinu di unu di i mudelli più interessanti è populari di Sony Bravia è Samsung QLED cù un sistema Tizen è un processatore Quantum 8K, pudete micca avè una risposta satisfactoria. Moltu dipende da a dimensione di u screnu, i cumpunenti è e differenze tecnologiche. Tuttavia, ci sò qualchi funziunalità chì solu l’equipaggiu Samsung hà, è certi chì solu Sony Smart TV vi ponu offre. I pruduttori di interessu offrenu diversi sistemi operativi in ​​i so dispositi. Hè vale a pena ricurdà chì ùn sò micca solu visualmente. Quandu compra un Sony TV, pudete cuntà Android TV. Samsung, invece, offre u so propiu software propiu chjamatu Tizen cù una interfaccia Smart HUB. TV cù u software Tizen vi permette di fà tuttu Chì pudete aspittà da Smart TV. Cù ellu, aduprà un navigatore web è cunnette à parechje biblioteche VOD populari cum’è Netflix, HBO o Amazon Prime Video. Pudete ancu aspittà l’accessu à l’applicazioni di e social media. U più grande vantaghju di u software utilizatu da Samsung hè a sincronizazione intuitiva di a TV cù l’internet. Mentre i tecnulugii OLED è QLED sò radicali diffirenti, u standard di stampa chì i dui pruduttori ottennu hè assai simili. U Samsung 4K QLED TV sustene a definizione ultra-alta cù a stessa prufundità di culore è chiarezza cum’è u mudellu Sony 4K OLED. I pruduttori si avvicinanu ancu à u set di funzioni chì equipanu i so TV in una manera simile. I so mudelli più economici è più compacti anu schermi LCD più grande.

CaratteristichiSamsung UE43TU7100USony KDL-43WG665

Permissione

3840 x 21601920 x 1080
Tipu di matriceVAVA
Frequenza di aghjurnà100 Hz50 Hz
piattaforma smart TVTizenlinux
Annu di creazione20202019
putenza sonu20 W10 W
IngressiHDMI x2, USB, Ethernet (RJ-45), Bluetooth, Wi-Fi 802.11ac, 802.11b, 802.11g, 802.11n, MiracastAV, HDMI x2, USB x2, Ethernet (RJ-45), Wi-Fi 802.11n, Miracast
prezzu31 099 rubles30 500

https://youtu.be/FwQUA83FsJI

Quale TV hè megliu – Samsung o LG?

Sia LG è Samsung anu schermi LED in a maiò parte di i TV di gamma bassa è media. Avà questu hè un tipu di standard chì furnisce una qualità decente di l’imagine generata. In quantu à i scaffali alti, pudemu sceglie trà duie tecnulugia. In u casu di Samsung, parlemu di i cosi-chiamati quantum dots, vale à dì a tecnulugia QLED. Grazie à i picculi cristalli trà i filtri di culore è a retroilluminazione, diventa pussibule aghjustà a lunghezza d’onda, chì permette di ottene una gamma assai più larga di culori. A stampa pare più realistica. LG offre TV OLED. Sta tecnulugia hè basatu annantu à i LED, chì ùn anu micca bisognu di esse illuminati perchè elli stessi emettenu luce. Questu dà un neru quasi perfettu. I TV LG è Samsung sò dispunibuli in risoluzioni HD, Full HD è 4K. È Samsung è LG offrenu TV cù tutti l’inputs più impurtanti, vale à dì HDMI, USB è possibbilmente VGA. Tuttavia, vale sempre a pena di verificà u so numeru. Un tema separatu hè ogni tipu di tecnulugia chì migliurà u sonu è l’imaghjini. Se avemu l’intenzione di utilizà a TV per sustene i servizii di streaming o per ghjucà nantu à a cunsola, vale a pena fucalizza nantu à i mudelli HDR – una larga gamma di tonali assicurerà un realismu più grande in i culori generati. L’imaghjini diventerà più brillanti è a so qualità migliurà significativamente. vale a pena fucalizza nantu à i mudelli HDR – una larga gamma di tonali assicurerà un realismu più grande di i culori generati. L’imaghjini diventerà più brillanti è a so qualità migliurà significativamente. vale a pena fucalizza nantu à i mudelli HDR – una larga gamma di tonali assicurerà un realismu più grande di i culori generati. L’imaghjini diventerà più brillanti è a so qualità migliurà significativamente.
Quale TV hè megliu cà Sony, Samsung, LJ, Philips - paraguni di serie paragunabili

CaratteristichiSamsung UE55TU8000UOLED LG OLED55C8

Permissione

3840 x 21603840 x 2160
Tipu di matriceVAVA
Frequenza di aghjurnà60 Hz100 Hz
piattaforma smart TVTizenwebOS
Annu di creazione20202018
putenza sonu20 W40 W
IngressiAV, HDMI x3, USB x2, Ethernet (RJ-45), Bluetooth, Wi-Fi 802.11ac, MiracastHDMI x4, USB x3, Ethernet (RJ-45), Bluetooth, Wi-Fi 802.11ac, WiDi, Miracast
prezzu47 589 rubles112 500

LG o Philips?

Hè innegabile chì per parechje persone muderni, u fattore decisivu hè i diversi tipi di tecnulugia chì rinfurzà a qualità di l’imaghjini è u sonu generati, o permettenu di utilizà a TV in parechje altre manere. In questu in mente, vale a pena guardà attentamente e specifiche di ogni TV prima di fà a vostra scelta finale. In u casu di i dispositi LG, u settore di tecnulugia chì affettanu l’imaghjini è u sonu pare assai interessante. Adupranu suluzioni cum’è Dolby Digital Plus, Clear Voice o Virtual Surround. Per d ‘altra banda, i TV Philips sò cunnisciuti per a so tecnulugia Ambilight, chì implica l’usu di pannelli luminosi muntati nantu à u spinu di u casu. Emettenu luce, chì dà l’effettu di espansione u screnu. U so culore, u putere è u metudu di visualizazione dipendenu da u cuntenutu chì si vede. Indipendentemente da u fabricatore, vale a pena di verificà se a TV supporta a tecnulugia HDR, chì aumenta u realismu di i culori generati. In più, vi tocca à verificà s’è i dispusitivi vi sò interessatu à u sustegnu Wi-Fi, Bluetooth, cunnessione DLNA è ciò chì cunnessi hannu.

CaratteristichiPhilips 50PUS6704LG 50UK6750

Permissione

3840 x 21603840 x 2160
Tipu di matriceVAIPS
Frequenza di aghjurnà50 Hz50 Hz
piattaforma smart TVSAPHIwebOS
Annu di creazione20192018
putenza sonu20 W20 W
IngressiAV, Componente, HDMI x3, USB x2, Ethernet (RJ-45), Wi-Fi 802.11n, MiracastAV, Componente, HDMI x4, USB x2, Ethernet (RJ-45), Bluetooth, Wi-Fi 802.11ac, Miracast
prezzu35 990 rubles26 455 rubles
Rate article
Add a comment