Durante u travagliu di riparazione è / o quandu pianificà u disignu di l’internu, dopu à l’acquistu di novu equipamentu, a quistione pò esse à quale altezza per appiccà a TV. Quì ci vole à piglià in contu una varietà di sfumature, chì varieghja da l’area di a stanza à u so tipu. E dimensioni di u dispusitivu acquistatu (diagonale di u screnu) è u locu previstu sò ancu cunsiderati.
- Perchè hè impurtante – sceglite l’altezza ghjusta per appiccà a TV
- À chì altezza per appiccà a TV secondu a diagonale
- Cumu appiccà una TV in diverse stanze – cucina, stanza, stanza
- In diverse cundizioni di vista – u locu di l’audienza, a distanza, stendu o seduta hè vista
- Più cunsiglii per appiccà a vostra TV à u muru
- Tavola riassuntu di tutti i paràmetri in un locu
Perchè hè impurtante – sceglite l’altezza ghjusta per appiccà a TV
Sapendu quantu altu per appiccà a TV nantu à u muru hè necessariu per ottene u massimu cunfortu mentre vede i prugrammi è i filmi. Un altru puntu da cunsiderà quandu sceglite un locu per stà hè a sicurità per l’ochji. Hè necessariu di piglià in contu tutte e caratteristiche di a visione per chì durante a visualizazione ùn ci hè micca discomfort. Hè ricumandemu di piglià in contu una tale funzione cum’è u fattu chì e tecnulugia novi utilizati per creà TV permettenu di espansione visualmente u spaziu in a stanza. Questu hè facilitatu da schermi flat o curvati, mancanza di frames. In u risultatu, inseme cù alta qualità di l’imaghjini è chiarezza, pudete ottene l’effettu di l’immersione cumpleta. In a maiò parte di i casi, i TV sò appiccicati à u muru, postu chì un tali metudu di fastener permette di salvà u spaziu liberu in a stanza. Hè impurtante di sapè, cumu per appiccà una TV in u muru, tenendu in contu l’altezza o l’angolo di vista, ancu perchè stu dispusitivu ùn hè micca usatu solu in i salotti, ma ancu in a cucina o in a camera. Hè ancu bisognu di piglià in contu a distanza da u pianu, a vicinanza di i punti di vendita. Opzioni supplementari à cunsiderà:
- U spaziu tutale di u locu.
- U so tipu (camera, salottu, cucina).
- Dimensione è tipu di schermu.
- TV diagonale.
- Locu di stallazione.
- A pusizione di l’ochji durante a visualizazione (distanza è altezza).
- Vede i lochi.
- Altezza di divani, poltrone o sedie.
Hè impurtante di piglià in contu tutti questi fattori, micca solu per via di comodità, cunfortu o cumminazione cù elementi decorattivi in l’internu, ma ancu da u puntu di vista di a sicurità.
Ci vole à ricurdà chì vede a TV per un bellu pezzu, è ancu u so locu vicinu, affetta negativamente l’organi di a visione.
Ogni TV nantu à u muru deve esse piazzatu in cunfurmità cù sti reguli. Allora u screnu deve esse piazzatu à u livellu di l’ochji per ùn avè micca alzà o calà a testa o l’ochji durante l’operazione. Hè ghjustu – fighjate direttamente à u screnu. U so centru stessu deve esse situatu direttamente à u livellu di i pupulari. Un altru puntu impurtante hè chì l’angolo di rotazione di a TV à i lati ùn deve esse più di 20-30 gradi. Hè ancu destinatu à mantene a qualità è l’acuità visuale. A distanza di l’ochji da u screnu deve esse cumpletu cù i normi di sicurità, chì indicanu chì i paràmetri dependenu di l’area, ma ùn pò micca esse più bassu di 1 metru.
À chì altezza per appiccà a TV secondu a diagonale
Quandu pensate à cumu appiccà una TV in un muru, avete bisognu di piglià in contu micca solu a distanza à u locu di visualizazione, ma ancu ciò chì hè diagonale u screnu di u dispusitivu. In ogni casu, avete bisognu di piglià in contu e precauzioni di salvezza, cusì l’altitudine di a TV da u pianu, indipendentemente da l’indicatori diagonali iniziali, deve esse almenu 1 metru. Sì sti valori sò più bassi, allora l’equipaggiu serà sottumessu à scossa meccanica è danni, pò esse abbandunatu. [caption id = "attachment_10589" align = "aligncenter" width = "1024"]Diversi diagonali
- 32 inch – distanza ochju 3-4 metri.
- 40 inch – 5-7 metri.
- 50 inch – 5-7 metri.
- 60 inch – 7-10 metri.
Hè da nutà chì l’indicatori datu sò cundiziunali. In ogni situazione, hè megliu di realizà calculi supplementari, tenendu in contu tutte e sfumature è e caratteristiche dispunibili, sia nantu à u formatu di a stanza è a dimensione di l’equipaggiu. A piazzamentu propiu include micca solu l’altezza da u pianu, ma ancu a distanza da a sedia chì a ghjente usa mentre vede a TV o naviga in Internet (in Smart TV). In questu casu, u valore à quale altezza per appiccà a TV dependerà direttamente da a diagonale di u screnu. Hè per quessa chì ùn hè micca cunsigliatu per cumprà grandi schermi LCD o plasma in una stanza chjuca. Hè cresce chì ùn causanu micca fatigue di l’ochju, ùn causanu micca inconvenienza è discomfort, ma hè megliu piglià in contu chì i televisori chjuchi o mediani sò cunsigliati per stanze chjuche.Un schermu di plasma o LCD assai chjucu hè ancu indesevule per a stallazione. U mutivu hè chì una persona sguardu constantemente à u screnu, straining a so vista. Un altru disadvantage hè a pussibuli curvatura di a spina, cum’è avete bisognu di chjappà in avanti mentre fighjate. Ci hè un metudu praticu per a determinazione ottimali di l’altezza di a TV nantu à u muru. Per fà questu, avete bisognu à pusà nantu à un divano o sedia, rilassate. Dopu uni pochi di minuti, avete bisognu di apre l’ochji, è ricurdate u locu induve u vostru sguardu era urigginariamente direttu. U puntu diventerà ottimali per mette a TV (avete bisognu di mette a cima di u screnu in questu).
Una funzione à cunsiderà: l’altitudine di a piazza di a TV hè misurata da u pianu à u puntu centru di u screnu.
Per facilità u prucessu di calculu, pudete aduprà i normi cundiziunali esistenti. U prucessu piglia ancu in contu l’altitudine di u divano o sedia. A mità di l’altezza di a persona chì s’assederà quì hè aghjuntu à u valore ottenutu. Quandu u calculu di a distanza à l’ochji, pudete aduprà a formula: a dimensione diagonale di u screnu hè multiplicata da 4. À chì altezza da u pianu per appiccà a TV à u muru, secondu a diagonale, hè a formula più curretta è faciule: https://youtu.be/ciaXkq-jVWs
Cumu appiccà una TV in diverse stanze – cucina, stanza, stanza
Ùn hè micca solu l’altezza di a TV da u pianu nantu à u muru deve esse cunsideratu in i calculi, ma ancu u tipu di stanza in quale serà stallatu. Avete bisognu di mette a TV nantu à u muru in a stanza, tenendu in contu e caratteristiche di u lettu. A misura principale di valutazione deve esse a so altezza. Inoltre, a distanza à u muru è i paràmetri generale di a stanza sò cunsiderate. Hè impurtante chì l’angolo di deviazione da u centru di u screnu ùn trapassa i paràmetri di 30 gradi. A mità di u bracket deve esse fissatu à una altezza di 150 cm da u pianu. L’outlet per i sockets è i varii cavi hè cunsigliatu per esse muntatu à una altezza di 25 cm sopra u supportu.Micca raramente, a quistione hè à quale altezza per appiccà a TV in a cucina. Per determinà u locu ottimale, avete bisognu di cunnosce l’area di sta stanza. https://cxcvb.com/texnika/televizor/vybor-podklyuchenie-i-nastrojka/televizor-dlya-kuxni.html Inoltre, i paràmetri cum’è a distanza da u locu di travagliu, i piatti, l’altezza di u tettu sò cunsiderate. Hè cunsigliatu di appiccà a TV u più altu pussibule per evità di dannà a struttura mentre si move. In u 90% di i casi, sta figura hè 175 cm.
Hè pruibitu di muntà a TV in un nichulu di mobili, cum’è in questu casu tutta a struttura surriscaldarà per a mancanza di ventilazione d’alta qualità.
Se a TV hè posta in l’angulu di a cucina, allora avete bisognu di sceglie l’opzione induve ùn ci sarà micca blackouts, ancu quandu una persona guarda u screnu da u latu. U locu più cumuni per installà una TV hè a sala. Hè per quessa hè assai impurtante per sapè à quale altezza per appiccà a TV in u salottu. U criteriu principalu per sceglie un locu hè cunfortu è comodità quandu si vede da tutte e persone chì sò prisenti in a stanza. Funzione: l’altezza di a piazza dipende da l’altezza di u sediu nantu à quale i spettatori sò posti. Per quessa, l’indicatori ponu esse 0,7-1,35 metri da u pianu. In media, a distanza à l’ochji deve esse 100 cm. Avete ancu bisognu di cunnosce e caratteristiche di a quale altezza per impiccà a TV in a stanza di un zitellu. In a stanza di i zitelli, l’altitudine di e muntagne deve esse calculata nantu à l’altezza di u zitellu. U screnu deve esse piazzatu cusì chì durante i ghjoculi all’aperto ùn pudia micca tuccà o chjappà a struttura. Hè ugualmente impurtante di piglià in contu in u prucessu di fà calculi induve u zitellu guardà a TV – nantu à u lettu, nantu à u divano o à a tavula. U cuntrastu è l’oscurità di l’imaghjina deve ancu esse cunsideratu.
In diverse cundizioni di vista – u locu di l’audienza, a distanza, stendu o seduta hè vista
Si deve esse cunsideratu chì una TV appiccicata nantu à un muru deve esse còmode in ogni locu induve si trova l’audienza. A distanza deve esse calculata micca solu da una pusizioni seduta, ma ancu da una pusizioni stendu. Questu hè soprattuttu veru per u salottu è u dormitoriu, postu chì a ghjente si sforza per a massima relaxazione. Hè per quessa chì pudete fucalizza nantu à i vostri sentimenti.
Più cunsiglii per appiccà a vostra TV à u muru
Dopu chì l’altitudine ottima per installà a TV nantu à u muru hè calculatu, avete bisognu di attentu à i tipi di fasteners. Ci sò parechji tipi di brackets: rigidi, inclinati è universali. In l’ultimu casu, hè presumitu chì i turni in sopra è in u latu seranu realizati. Rigidi è inclinati sò usati solu quandu a TV ferma in u stessu locu è ùn cambia micca u so locu. Quandu l’altitudine per appiccà a TV hè determinata, avete bisognu di assicurà chì ci sarà un picculu spaziu trà a struttura è u dispusitivu in u locu di muru sceltu. Questu hè particularmente impurtante quandu un bracket rigidu hè acquistatu. Se selezziunate l’opzione di inclinazione, a pusizione di u screnu pò esse cambiata verticalmente. Questu hè cunvenutu quandu a visualizazione serà realizata simultaneamente da diversi punti.Hè ricumandemu di sceglie un tipu di supportu universale se a TV serà installata in a stanza o in u salottu. Cù ellu, pudete stabilisce è cambià sia l’angolo di inclinazione, rotate u screnu à manca o à diritta. Quandu sceglite un bracket, hè cunsigliatu per attentu à i materiali da quale hè fattu. Questu hè sopratuttu impurtante in u casu di un mudellu universale, postu chì hà u più grande numaru di elementi muvimenti in u so disignu.
Tavola riassuntu di tutti i paràmetri in un locu
Dopu ch’ellu hè diventatu chjaru à quale altezza da u pavimentu a TV hè appiccicata à u muru, avete da verificà una volta tutti i paràmetri bè è solu dopu prucede à u travagliu principale. A tavula furnisce tutte l’infurmazioni basi, guidate da quale, pudete spustà u dispusitivu in modu chì pudete fighjulà cù u massimu cunfortu da diverse pusizioni. E dimensioni diagonali saranu date à partesi da 32 inch, postu chì i numeri più chjuchi causanu più sforzu nantu à l’ochji durante a visualizazione.
Diagonale in pollici | Altezza (cm) | Distanza da u fondu di u screnu à u so centru (cm) | Livellu di l’ochji (per u salottu, u dormitoriu è u nursery) | Altezza da u pianu | Altezza di stallazione TV nantu à u muru |
32 | 71 | 35.5 | 1-1,2 metri | 65-85 | 135,5-156 |
43 | 95 | 47.5 | 1-1,2 metri | 53-73 | 147,5-168 |
49 | 108 | 54 | 1-1,2 metri | 46-66 | 154-174 |
cinquanta | 111 | 55.5 | 1-1,2 metri | 44-64 | 155,5-176 |
55 | 122 | 61 | 1-1,2 metri | 39-59 | 161-181 |
58 | 128 | 64 | 1-1,2 metri | 36-56 | 164-184 |
In a cucina, i TV deve esse sceltu secondu un schema individuale, postu chì u filmatu di a stanza pò esse o assai chjuchi o abbastanza per allughjà una grande TV. Hè impurtante di cunsiderà chì, se u dispusitivu ùn hè micca usatu solu per fighjà i canali TV, ma ancu per ghjucà, navigà in Internet, allora avete bisognu di utilizà miccanismi di muntatura (brackets) chì permettenu di aghjustà l’altezza di l’inclinazione è a vicinanza. à l’ochji (elementi retractable di a struttura di muntatura). In questu casu, hè cunsigliatu per piglià u valore mediu trà a pusizioni di una persona seduta è stante cum’è a pusizione di u puntu cintrali.