Antenna parabolica – basi di l’applicazione, assemblea è installazione

Спутниковое ТВ

Una antenna parabolica in fonti scientifiche pò esse riferita cum’è un riflettore parabolicu o antenna riflettore. Questu hè un dispositivu tecnologicu cuncepitu per cullà l’energia. Aghjunghjendu nantu à questu, una onda piana hè trasfurmata in una sferica è cuncentrata à u puntu focu. U prucessu inversu hè ancu pussibule, quandu l’onda sferica sò trasfurmate in onde piane. Questu hè bisognu di vari tipi è forme di u dispusitivu, chì dipendenu da u scopu è u scopu di l’usu.
Antenna parabolica - basi di l'applicazione, assemblea è installazione

Applicazioni cumuni

In u discorsu colloquial, i cuncetti di l’antenni satellitari è parabolici sò identificati, ma solu i specialisti sanu ciò chì hè è perchè un tali dispusitivu hè necessariu, in un aspettu prufessiunale ristrettu. Ci hè una varietà di equipaggiu cuncepitu per riceve un signalu da unu di i numerosi satelliti chì orbitanu a Terra. Una antenna parabolica hè un tipu di dispositivu di ricezione chì hà e so differenzi separati.

Antenna parabolica - basi di l'applicazione, assemblea è installazione
Una antenna parabolica hè spessu assuciata cù un satellitu [/ caption] A so prisenza hè duvuta à a necessità di riceve televisione, segnali radiu o furnisce accessu à Internet. A funziunalità pò esse ristretta o universale, furnisce cumunicazioni, centri di cumunicazione spaziale è rete, debbuli diretti sò usati in a navigazione satellitare è telefoni simili. [caption id = "attachment_3290" align = "aligncenter" width = "540"]
Antenna parabolica - basi di l'applicazione, assemblea è installazioneModello di antenna parabolica

Storia di l’origine è u sviluppu

G. Hertz hà utilizatu riflettori parabolichi in u so travagliu sperimentale. À a fine di u seculu prima di l’ultimu, hà inventatu una antenna cù una apertura di più di un metru, operandu à frequenze strettamente definite. Cù un dispositivu di ricezione è trasmissione à a dispusizione di un scientist, pruvò l’esistenza di onde elettromagnetiche previste da Maxwell. Allora principia l’era di migliione è applicazione pratica:

  1. In u primu terzu di u XXmu seculu, G. Marconi, inventore d’Italia, hà sappiutu trasmette un signalu à una barca chì flottava in mare, à una distanza considerableu da a costa.
  2. Un annu dopu, un dispositivu simili hè stata utilizata per stabilisce e cumunicazioni radio relay in u largu strettu.
  3. G. Grote hà custruitu u primu grande PA è cù u so aiutu era impegnatu in u studiu di e stelle. U diametru di u riflettore ùn hà mancu più di deci metri.
  4. Duranti a Siconda Guerra Munniali, u travagliu miratu cuminciò à migliurà i radars, chì hà datu un impetu putente à u sviluppu è a migliione di i dispusitivi, hà purtatu à l’emergenza di un novu tipu d’antenna dotata di diagrammi di settore.

Nota ! In l’anni dopu a guerra, l’URSS è l’USA anu sviluppatu novi forme di u dispusitivu, in quale u diametru di u specchiu hà cuminciatu à ghjunghje à 60-100 metri. Avà sò usati in sistemi di trasmissione di dati, a migliione permanente è i novi sviluppi di i scientisti anu minimizatu a necessità di grandi strutture finu à 1,5 metri o ancu decine di centimetri.

Tipi è caratteristiche di disignu

L’antenni riflettori ùn sò micca l’unicu, ma u tipu più cumuni di antenne direzionali. Sò usati in i variità più variate è in diversi tipi di stazioni. A dimensione, u disignu è u materiale di fabricazione dipende da e funzioni è u scopu. I specchi sò fatti di l’acciaio o di l’aliaghji d’aluminiu cun conductibilità elettrica.
Antenna parabolica - basi di l'applicazione, assemblea è installazioneNta l’ultimi anni, sò stati fatti da cumposti o ancu plastichi, ma ci deve esse sempre una superficia riflettente – hè ancu variabile. Maglia metallica o foglia, pittura elettricamente cunduttiva pò esse usata. Ci sò altri tipi:

  • assisymmetric , cù unu o dui specchi, simmetricu o cun un contra-reflector, focu anellu;
  • offset , chì hè tagliatu da un specchiu parabolicu, cù un mudellu di radiazione spostata;
  • FARI, o array d’antenne in fasi , da parechji emettitori, cù tipi variabili di antenne (striscia, spinta o slot);
  • debbule direzzione , cù un mudellu di radiazione largu, malgradu alcune carenze, travagliendu cù satelliti rilevati visualmente è chì ùn anu micca bisognu di guida supplementu;
  • onda di viaghju – rinfurzata (quandu paragunatu cù non direzzione, ma operante in u metru o di decimeter range).

Antenna parabolica - basi di l'applicazione, assemblea è installazione

Attenzione ! L’scelta di una antenna satellitare per riceve signali di TV deve esse dittata da parechje cunsiderazioni – u materiale (resistenza à l’influenzi esterni, quandu si mette in l’aria), u tipu di riflettore è a so qualità, u numeru di cunvertitori è cumu si sò attaccati. Una cundizione impurtante hè a qualità, forza è resistenza à a corrosione.

Antenna parabolica - basi di l'applicazione, assemblea è installazione
Tipi di antenne parabola

Applicazione è Assemblea

Ogni dispusitivu di ingegneria radiu utilizatu cum’è emettitore o ricevitore hè una parte organica di u sistema è unu di i so elementi basi. Istruzzioni per voi stessu dipendenu da u tipu sceltu, a dimensione è u scopu destinatu. L’antenna di specchiu hà vantaghji significativi – funziona in diverse gamme. Tali dispusitivi anu una efficienza relativamente alta è una temperatura di rumore abbastanza bassu. Parabolic – u so rappresentante più tipicu. A simplicità di u dispusitivu ùn significheghja micca chì quandu facia sè stessu, ùn avete micca bisognu di piglià in contu i bisogni specifichi di un ordine individuale. L’infurmazione più generale hè in u video sottu: https://youtu.be/6Cku8eGomec U diametru di u platu in a gamma venduta hè da 55 cm à 80, è questu ùn hè micca u più prezzu di piacè. L’artighjani di casa offrenu assai struzzioni detallati per fà antenne, è cumu installà è cunfigurà: da a selezzione di u situ, u calculu à a cunfigurazione finale. À u listessu tempu, hè indicatu chì ogni kit deve esse cumpostu di parechje parte. Qualchidunu di elli ponu esse fatti in un mini-attellu, compru separatamente in un magazinu speciale, o acquistatu cum’è un kit (micca tuttu pò esse soddisfatti in quantu à qualità o pruprietà, ma esce più prezzu in questu modu, è tuttu hè da un fabricatore). compru in una tenda speciale per separatamente o compru cum’è un set (ci, micca tuttu vi pò cunvene in termini di qualità o pruprietà, ma esce più prezzu di questu modu, è tuttu hè da un fabricatore). compru in una tenda speciale per separatamente o compru cum’è un set (ci, micca tuttu vi pò cunvene in termini di qualità o pruprietà, ma esce più prezzu di questu modu, è tuttu hè da un fabricatore).
Antenna parabolica - basi di l'applicazione, assemblea è installazioneCumu a putenza dipende da u diametru di l’antenna [/ caption]

Impurtante! U set include un specchiu, un receptore (u so tipu dipende di i scopi perseguiti), ma u scopu principale hè di riceve è cunvertisce un signalu da un satellitu à un schermu di TV, in a forma di una stampa, trè convertitori chì furniscenu simultaneamente. ricezione da trè satelliti, fasteners (spessu apparsu in descrizioni, cum’è multifeed), cable , connettori per l’accoppiamentu è a muntagna di l’antenna attuale.

Quandu sceglite un locu per installà una tale antenna, a preferenza hè data à u latu sudu o sud-ovest. Questu hè impurtante perchè tutti i satelliti sò situati in orbita geostazionaria da u sudeste à u suduvestu. S’ellu ùn ci hè micca finestri rivolti à u sudu, l’unica opzione chì resta hè a stallazione nantu à u tettu.
Antenna parabolica - basi di l'applicazione, assemblea è installazione

Hè pruibitu di stallà l’antenna sottu u riflussu di u tettu.

L’antenna hè muntata à un angulu di circa 25 °, vale à dì, pare un pocu falà, cum’è in a foto:
Antenna parabolica - basi di l'applicazione, assemblea è installazioneQuandu si stalla l’antenna, un azimuth calculatu currettamente serà di grande aiutu. Per determinà l’azimut, utilizate una bussola magnetica. Hè allinatu parallella à a terra per stabilisce una direzzione nordu. Cusì hè necessariu di selezziunà ogni ughjettu per un puntu di riferimentu. U gradu hè cuntatu secondu e divisioni di a bussola in u sensu orariu (da zero, à a linea chì cunnetta cù l’ughjettu sceltu). Questu hè cumu si calcula l’azimut magneticu. A declinazione magnetica di una regione particulare hè aghjuntu o sottrattu à u risultatu ottenutu. Per sintonizà l’antenna, utilizate una versione speciale di u prugramma SATTV.
Antenna parabolica - basi di l'applicazione, assemblea è installazioneDopu avè stallatu longu u percorsu C:\Program Files\SATTV 2.0\Zone, i so basi cuntenenu percorsi à e zone di copertura satellitari. A stallazione di u kit finitu hè megliu fatta in cunfurmità cù l’istruzzioni attaccati. Di solitu, a piastra hè assemblata cumplettamente, è solu dopu si prucede cù a stallazione. Hè ricumandemu d’utilizà un bracket metallicu verticale fermu, chì vi permetterà micca di dipende di e cundizioni climatichi è ùn perde micca a qualità di l’imaghjini. A sintonizazione precisa di i capi è a so cunnessione curretta à l’interruttore hè necessariu per currisponde à i paràmetri di sintonizzatore è e cunnessione in l’antenna. Assembla, installà è cunfigurà una antenna parabolica per riceve un signalu satellitare: https://youtu.be/XNk-KTjEgEY

Caratteristiche di l’antenni riflettori

L’usu di l’antenne paraboliche hà fattu un cumpunente indispensabile micca solu di u paisaghju urbanu, ma ancu di u paisaghju rurale. Ma questu hè causatu micca solu da a diffusione di a televisione satellitare. Sò usati in sistemi di radar, per cumunicazioni wireless, radio relay, satellita è interspace, sò usati in l’attività di telescopi radio. E caratteristiche principali di un dispositivu utile sò a larghezza di u mudellu di radiazione, a so forma, l’efficienza è u guadagnu, l’area efficace, etc. Cunsiderate i principali:

  • irradiator (1 o più), forma un mudellu;
  • a larghezza di u fasciu hè determinata da a funzione principale – ricezione o trasmissione, ci sò formule speciali per questu;
  • L’efficienza pò dipende di e caratteristiche di u disignu (specchiu micca solidu, maglia appiicata per alleggerisce u pesu o riduce a resistenza à u clima).


Antenna parabolica - basi di l'applicazione, assemblea è installazioneFocus d’antenna parabolica [/ caption] Una parabola satellitare fatta in casa pò esse fatta in parechje manere – incollazione cù una basa di cimentu, da un vechju ombrello è foglia d’aluminiu (un amplificatore cù una fonte d’energia hè necessariu), da una lamina fina di metallo, da plexiglass. è ancu da u filu. In u video, u maestru palesa i sicreti di fà una antenna satellitare cù e so mani: https://youtu.be/HBkfdb6rK2E A simplicità apparente in a descrizzione di l’artighjani, in fattu, esige certe cumpetenze di travagliu, arnesi è tempu liberu. I dispusitivi fatti in casa sò più prezzu, ma a qualità di l’imaghjini nantu à u screnu di a TV ùn hè micca sempre à u livellu desideratu. Quandu compra un kit ready-made, avete bisognu di definisce chjaramente micca solu u locu, ma ancu i paràmetri. In certi rigioni di Russia, un diametru minimu hè abbastanza per riceve canali individuali,

Rate article
Add a comment

  1. Maminiaina

    Je vous demande application alownapp

    Merci d’avance

    A bientôt

    Reply