Modi per cunnette un VCR à una TV moderna

Соединить видеомагнитофон с телевизоромКак подключить

Hè cunnisciutu chì i VCR di vechji mudelli sò diventati obsoleti è ùn hè più pussibule di truvà in i magazzini di l’elettronica, ma ci sò persone chì anu sempre sta tecnica. Adupranu l’equipaggiu per vede cassette nantu à quale ci sò diversi video di vacanze, serie, filmi antichi, etc. Per ghjucà, avete bisognu di sapè cumu cunnette un registratore à una TV.

Preparazione è fili necessarii

A descrizzione di a cunnessione di un registratore à una TV hè dispunibule in a documentazione per l’usu di l’equipaggiu. A cunnessione di i tappi si faci in tappe, ma pudete scuntrà u prublema di a mancanza di cunnessi necessarii per a cunnessione.
Cunnette VCR à TVSti dispusitivi utilizanu e seguenti cunnessione:

  • RCA (tulipanu);
  • cordone coaxial;
  • cable SCART;
  • S video.

Ùn deve esse micca prublemi quandu cunnessu un gadget di cassette à un vechju TV, ma in i TV muderni ùn truvate micca sempre tali porti, cusì adattatori (adattatori) sò necessarii per cunnette, chì simplificà u prucessu di cunnessione.

I metudi di cunnessione

Ci hè parechje opzioni di cunnessione, ma certi tipi di TV muderni ùn sò micca equipati di i porti necessarii. Per esempiu, Samsung hà abbandonatu cumplettamente uscite RCA, mentri àutri mudelli TV, cum’è Philips, Sony, etc., cuntinueghja à aduprà un gran numaru di outputs, cumpresi “tulipanu”.

RCA (tulipanu)

In i casi frequenti, i vechji lettori di cassette è i TV sò furnuti solu cù questi connettori, in i TV muderni stu portu pò esse micca dispunibule, perchè avete bisognu di l’adattatori. A cunnessione di un registratore via RCA hè a siguenti:

  1. Inserite u spinu giallu in u portu Video OUT in u VCR, è inserisci l’altra estremità in u stessu portu di culore nantu à a TV chjamata Video 1 o 2.Inserite un plug giallu
  2. Cunnette l’interruttori di limitu rossu è biancu in l’interruttore di trasmissione audio, poi accende i dispositi è appughjà u buttone Play in u lettore.
  3. Nantu à u telecomando TV, accende AV, se u Menu hè visualizatu, allura a cunnessione hè curretta.
  4. Riavvia l’equipaggiu per salvà i paràmetri, inserisci una cassetta è gode di u video.

Tulipanu hè u metudu di cunnessione più cumuni, ma a trasmissione di u signale hè cunsiderata debule, perchè a qualità di u video è u sonu diminuite quandu si vede, l’unicu ciò chì pò esse fattu per migliurà u signale di u sonu hè di cunnette un auricular stereo (parlanti o cuffie).

SCART

Stu portu permette di pruduce l’imaghjini è l’effetti di sonu in una qualità abbastanza decentu, ma cum’è u “tulipanu”, hè obsoletu, è raramente pudete truvà stu portu in una TV moderna, cusì l’adattatori SCART-RCA o SCART-USB sò spessu usati. . L’equipaggiu hè cunnessu cusì:

  1. Cunnette u cable SCART à i jack di u registratore è a TV. Se utilizate l’adattatore nantu à u pannellu TV, cunnette u plug à RCA o USB.
  2. Inserite una videocassette, è in i paràmetri TV, selezziunate a fonte di signale – RCA, SCART o USB.
  3. U cuntenutu di a cassette video deve esse apertu nantu à a pantalla di TV. Se questu succede, a cunnessione hè stata successu.

In casu di fallimentu, disconnect l’equipaggiu da a reta, poi pruvate à cunnette torna, inserite una videocassette è stallate funzioni supplementari per migliurà a qualità di l’imaghjini è u sonu.

Cavu coaxial

Questu hè un filu di telecomunicazione chì permette di trasmette broadcast cù parechji signali d’alta qualità. Adatta per a maiò parte di i TV cum’è Samsung, LG è Sony. Per cunnette, seguitate e struzzioni:

  1. Inserite u plug in u portu RF / Coax Out di u lettore è l’altru in u jack RF / Coax In di u TV.Cunnette plug
  2. Accendete l’equipaggiu è appughjà u buttone Play, cuminciate a ricerca di u canali attraversu u menù di telecomando TV.
  3. Dopu avè rilevatu a frequenza di ricezione di u registratore, salvate sottu à qualsiasi numeru còmuda, questu vi aiuterà à evità a necessità di riconnettà u lettore.
  4. Inserite una cassetta è aghjustate a qualità audio è u cuntrastu di l’imagine.

U svantaghju di sta cunnessione hè u fallimentu periodicu di u canali, perchè u vechju equipamentu hà porti “rottu”, perchè u signale hè spessu ricevutu incorrectamente. Se questu succede abbastanza spessu, duvete rimpiazzà i connettori cù novi.

S-Video

Per questa cunnessione, un adattatore supplementu hè necessariu, perchè u limitu di u lettore hè cunnessu à l’output di u portu di l’antenna, i tappi stessi anu un schema di culore, chì faciliterà l’operazione di a stallazione. A cunnessione hè fatta secondu e regule seguenti:

  1. Inserite i tappi culurati in u lettore, observendu i connettori curretti. Cunnette l’altre estremità à l’adattatore S-Video.Inserite tappi culurati
  2. Cunnette u plug principale di l’adattatore à l’output di l’antenna, andate à u menù principale è appughjà AV, per i novi TV, u nome di u lettore serà “S-Video Out”.
  3. U nome di u VCR serà visualizatu nantu à u screnu. Dopu quì, inserite a cassetta è verificate se tuttu funziona bè.

Dopu à a stallazione, disconnect l’equipaggiu da a reta per uni pochi di minuti, dopu avè attivatu, cunfigurà i dati necessarii (signale di sonu è imagine). Stu cable hè cunsideratu u megliu perchè a trasmissione video è l’effettu di u sonu hè più putente.

Cumu ùn sbattà l’antenna quandu cunnessu un VCR?

Per cunnette un VCR à una TV senza caccià u cordone, avete bisognu di cumprà un set-top box chì agisce cum’è un adattatore, è ancu cumprà dui cables RCA è un cable coaxial. A cunnessione hè fatta cusì:

  1. Inserite u cable coaxial in u jack Cable Out di u sintonizzatore è RF In in u registratore.cavu fora
  2. Cunnette i tappi “tulipani” à l’output Audio Out è Video Out in u set-top box, è à l’Audio In and Video In outputs in u registratore.Plug "tulipanu"
  3. Cunnette i fili rimanenti à u lettore TV è video, apre u menu TV è truvate a “fonte di trasmissione di dati”.
  4. Truvate u nome di u VCR in u menu è inserisci una cassetta. Se a cunnessione hè curretta, u cuntenutu di i media serà visualizatu nantu à u screnu.
  5. Reboot u hardware.

Hè impurtante di ricurdà chì prima di fà qualsiasi azzione, l’equipaggiu deve esse disattivatu da a reta elettrica, questu impedisce a pussibilità di un cortu circuitu o danni à l’equipaggiu.

Cumu verificà a cunnessione?

Dopu avè cunnessu l’equipaggiu, verificate u travagliu deve esse realizatu, questu assicurarà chì l’azzioni sò realizati currettamente. Cosa à circà:

  • Se a cunnessione hè fatta da filu coaxial. Avete bisognu di accende u videoregistratore è a TV. Quandu u screnu di a TV entra in modalità standby, avete bisognu di inserisce una cassetta è cumincià à ghjucà u video. Se tuttu hè in ordine, dopu avè spentu l’equipaggiu, a TV passa automaticamente à a trasmissione di canali normale. Per accende ulteriormente u videoregistratore, avete bisognu di appughjà Play è selezziunate u numeru nantu à quale i paràmetri di u videoregistratore sò stati salvati.
  • Per pruvà un cable RCA. Hè necessariu di appughjà u buttone Source in u pannellu di cuntrollu di u lettore. A TV duveria andà in modu standby. Se a cunnessione ùn accade micca, avete da verificà a stallazione curretta di i tappi in i porti. I culori di i terminali devenu currisponde à i culori di i tappi. Dopu avè bisognu di entre in u menù AV, a registrazione di cassette video serà visualizata nantu à u screnu, dopu chì duvete selezziunate u video desideratu è appughjà u buttone Play.
  • cordone scart. Permette di cunnette i dispositi à u stessu tempu, per questu avete aduprà u buttone Source. U pannellu principale apparirà nantu à u screnu, induve i paràmetri successivi per ghjucà a videocassette seranu indicati.

Assicuratevi chì i fili sò fermamente inseriti, u signale entrante, a qualità di l’imaghjini è l’effetti di u sonu dipendenu da questu.

I pussibuli difficultà

A cunnessione di un VCR à LG, Philips, Samsung TV (direttamente o cù un adattatore) hè abbastanza simplice, u principale ùn hè micca di cunfundà i porti d’ingressu è di output, ma pò esse alcuni prublemi tecnichi.

Nisun connettori

U prublema più cumuna hè cunnessi diffirenti nantu à a videoregistratore è a TV. In questu casu, l’adattatori speciali aiutanu, chì simplificà u prucessu di cunnessione. Chì adattatori sò adattati:

  • SCART-SCART. Stu cordone hè necessariu se e prese TV è VCR sò identiche.
  • SCART-RCA. In l’eventu chì u ghjucatore hà solu un output “tulipanu”. Stu filu hè a megliu opzione, perchè l’interruttore di limitu mostra u video è u sonu à u stessu tempu.
  • S-Video-SCART-2RCA. Se a TV hà parechji porti, è a tape recorder hè solu RCA. U filu S-Video ùn pò micca trasmette l’audio, cusì un cable 2RCA addiziale deve esse installatu.

U primu nome hè u plug TV, u sicondu nome hè u portu chì hè utilizatu in u VCR, cusì prima di cumprà un adattatore, fighjate attentamente à i nomi di u portu in i dui dispositi.

Nisun signalu

Spessu, dopu à cunnette un vechju video player, ci hè un prublema cum’è una mancanza di signale. Questu pò dipende di parechji fatturi. I mutivi ponu esse i seguenti:

  • U pannellu di TV ùn hè micca stallatu per riceve un signalu da u registratore. In stu casu, vi tocca à andà à u menù TV è truvà “i dispusitivi disponibile” nant’à u panel. Press AV, dopu chì a TV passa in modalità standby, inserisci una videocassette è appughjà Play.
  • Tappi rotti. Duranti u funziunamentu longu di u registratore, i porti fallenu, per quessa, quandu u plug hè stallatu, u signale ùn ghjunghje micca. In questu casu, u hardware deve esse riparatu.
  • integrità di filu. A maiò spessu, a “ruttura” di u cordone si trova à a curva, per quessa, avete bisognu di assicurà chì u cable ùn si piega micca quandu si cunnetta. Questi malfunzionamenti ponu purtà à caduta di tensione è danni à l’equipaggiu.

Ùn pruvate micca di fà reparazione sè stessu, hè megliu cuntattà u serviziu, induve eseguiranu riparazioni d’alta qualità o rimpiazzamentu di cumpunenti, mentre chì u maestru diagnosticarà u dispusitivu.

Overlay di sonu da i canali TV

Se ùn ci hè micca prublemi cù a trasmissione video, è u sonu hè ghjucatu micca solu da u VCR, ma ancu in parallelu da i canali TV, u prublema hè in a cunnessione di l’antenna, à dì in a so pusizioni. U lettore trasmette à frequenze bassu, è l’antenna di travagliu à frequenze alte, cusì chjappà u signale. Cambia a pusizioni di l’antenna rotendu o movendu, è appena u segnu di i canali di trasmissione hè persu, reboot l’equipaggiu. Allora accende solu a TV è aghjustate u sonu secondu a frequenza di i canali trasmessi. Questu hè necessariu per chì a ricezione di u signale si faci separatamente da a TV.

Raccomandazioni

Prima di principià a cunnessione, hè megliu studià l’istruzzioni chì sò attaccati à ogni dispusitivu (s’ellu ci hè), questu vi aiuterà à capisce u principiu di l’azzioni successivi. Hè ancu megliu aderisce à e seguenti regule è cunsiglii:

  • verificate u serviziu di ogni equipamentu, altrimenti a cunnessione serà senza significatu, o ancu periculosa;
  • preparanu i fili è l’adattatori necessarii – se durante u travagliu risulta chì u cordone ùn hè micca adattatu o hè difettu, a sustituzione duverà assai tempu;
  • osservate e precauzioni di sicurezza – ùn pudete micca cunnette u cable à l’equipaggiu attivatu, questu pò purtà à un guastu o un cortu circuitu;
  • nantu à u VCR, pulite a testa magnetica – se ùn sapete micca cumu fà questu, cuntattate u centru di serviziu, induve i specialisti diagnosticaranu è puliti;
  • dopu ogni cunnessione, ripigliate l’equipaggiu, questu aiutarà à salvà i paràmetri di cunnessione;
  • se durante a riproduzione di video si sente “crackling” in l’equipaggiu, duvete cuntattà u maestru, a testa pò esse secca;
  • pruvate micca di curvarle i fili, perchè questu pò purtà à una “rottura” rapida di i microfili.

Avà sapete cumu cunnette u vostru VCR à a vostra TV è fighjate i vostri video cassette preferiti. A prucedura di cunnessione hè abbastanza sèmplice, a cosa principal hè di trattà cù l’attenzione dovuta. In casu di prublemi, hè cunsigliu per cuntattà i magazzini specializati induve sarete aiutatu.

Rate article
Add a comment