Cumu disattivà l’assistente vocale in u telefunu Android, sguassate Google Assistant in Android, cumu disattivà l’assistente vocale in Android, disattivà TalkBack. Ùn hè sempre a presenza di un assistente vocale attivu in un dispositivu mobile hè una funzione còmuda. Spessu ci sò casi quandu si accende in u mumentu più inopportunu, interferendu cusì cù a cumunicazione o interferiscenu cù u flussu di travagliu. Hè per quessa chì avete bisognu di sapè cumu disattivà l’assistente di voce in i telefoni Android, ciò chì deve esse fattu per questu, ciò chì deve esse attentu per fà sta funzione inattiva in più mudelli è flagships di 2022-2023.
- Cumu disattivà l’assistente vocale Google Assistant in Android – struzzioni generale per tutti i dispositi Android
- Disattiva l’assistente vocale Talkback
- Cumu disattivà l’assistente di voce in i telefoni intelligenti Android populari
- Cumu disattivà l’assistente vocale nantu à i flagships Android 2022-2023
- I prublemi pussibuli
Cumu disattivà l’assistente vocale Google Assistant in Android – struzzioni generale per tutti i dispositi Android
L’abbonatu ùn hà micca sempre abbastanza tempu per capisce cumu disattivà l’assistente vocale Google Assistant da Google in Android, tenendu in contu un mudellu o fabricatore particulari. Per stu mutivu, vi tocca à cunnosce i principii cumuni à tutti i dispusitivi chì vi permettenu di caccià una tale funzione. A disattivazione di Google Assistant, per esempiu, hè necessariu quandu i servizii di un assistente virtuale sò usati raramente, o u smartphone ùn hè micca cuntrullatu da a voce. Ci hè dinù un prublemu cunnisciutu riguardu à u fattu chì u prugrammu ùn hè micca sempre ricunnosce currettamente i cumandamenti di voce chì l’utilizatore dà. Hè impurtante di capisce chì ùn sarà micca capaci di sguassà cumplettamente l’assistente da u dispusitivu, postu chì hè un serviziu di sistema di Google. L’utilizatore hà a capacità di disattivà (disattivà) l’opzione direttamente attraversu i paràmetri di u telefunu.Per sguassà l’assistente vocale in Android, hè cunsigliatu di eseguisce l’algoritmu di l’azzioni seguenti:
- Andà à i paràmetri.
- Andà à a tabulazione Applicazioni.
- Apri li.
- Aprite a tabulazione di l’applicazioni predeterminate.
- Andà à a sezione aiutu è input di voce.
- Aprite a tabulazione Assistant.
Quì avete bisognu di cliccà nantu à l’opzione “no” per disattivà sta funzione (sposta u cursore in una pusizione inattiva). Ci hè ancu una altra opzione, più cumplicata è longa per disattivà – attraversu un contu Google persunale. L’azzioni seranu i seguenti:
- Apri Google (pudete fà questu attraversu u menu principale).
- Andà à u menù (cliccate nantu à i 3 punti in u fondu di u screnu di u smartphone).
- In u menù chì si apre, andate à a tabulazione di i paràmetri.
- Andà à a tabulazione assistente.
- Cliccate nant’à Google Assistant.
- Sceglite l’opzione Assistant.
- Cliccate nant’à “telefonu”.
- Trascinate u slider per disattivà l’opzione di l’assistente vocale (si deve turnà grisgiu).
Dopu questu, l’assistente serà cunsideratu disattivatu (inattivu), ma cum’è serviziu serà salvatu in u dispusitivu è in u contu.
Disattiva l’assistente vocale Talkback
Si deve esse cunsideratu chì ci hè una altra versione di l’assistente di voce, chì si trova in a tabulazione “Accessibility”. Hè destinatu à cuntrullà un smartphone da e persone chì anu disabilità visuale. Un assistente simili hè chjamatu Talkback. Hè impurtante di sapè cumu disattivà l’assistente vocale di Talkback in u vostru telefunu, perchè dopu avè attivatu stu modu, serà assai inconveniente per cuntrullà u dispusitivu s’ellu ùn avete micca avutu per fà questu prima. U mutivu hè chì dopu avè attivatu l’assistente parlante, l’utilizatore perde completamente u cuntrollu di u so propiu dispositivu mobile. Stu modu ùn furnisce micca familiarizazione cù e funziunalità, ùn ci hè micca struzzioni per l’usu. Tutte l’azzioni è e funzioni di solitu fermanu di travaglià. Ùn pudete micca, per esempiu, andate à u menù o cliccate nantu à l’icona di un prugramma o applicazione nantu à u screnu.
- Andà à Settings.
- Press cù dui dita nantu à u screnu per andà in a sezione “Accessibilità”.
- Dopu appughjà ancu cù dui dita (apparirà un quadru verde).
- Continue pressu cù i vostri ditte à a subsezione cù u nome di u modu.
- Dopu, cù dui dite, fate un doppiu clicu nantu à questu per chì un quadru verde apparisce.
- Aprite una finestra di dialogu cù una pressa rapida è cliccate OK.
- Per cunfirmà a disattivazione, torna à evidenziate a casella verde.
Dopu quì, l’assistente di voce serà disattivatu è u smartphone pò esse usatu nurmale. L’assistente vocale hè spessu disattivatu in i telefoni smartphones Android per salvà risorse di u dispositivu. Ogni assistente di voce hè un prugramma chì cunsuma assai energia. Piglia ancu u spaziu in a memoria interna di u dispusitivu. Se l’assistente hè attivu, pudete scontru prublemi cum’è memoria insufficiente è scaricamentu veloce di a bateria. Un altru mutivu per disattivà hè a sicurità. Hè cunnisciutu chì l’assistenti di voce salvanu tutte l’infurmazioni entranti (richieste di voce). In a so basa, per esempiu, a publicità contextuale hè furmatu o i video sò selezziunati in a sezione cunsigliata. L’assistenti ponu rallentà u vostru smartphone. Se l’Internet hè lento, allora l’assistente ùn funziona micca bè o ùn cunnetta micca in tuttu. Un altru mutivu per sapè cumu disattivà l’assistente di voce hè chì tali prugrammi anu spessu errore di startup.
Spessu, l’inclusione hè attivata dopu à pronunzia una certa frasa, o pudete chjamà l’assistente virtuale appughjendu senza successu u buttone Home.
Cumu disattivà l’assistente di voce in i telefoni intelligenti Android populari
In più di a prucedura standard per disattivà l’assistente, avete bisognu di sapè cumu disattivà l’assistente di voce in i telefoni intelligenti di marche populari. U mutivu hè chì certi mudelli ponu avè liggeri diffirenzii in a parti funziunale. Per un gran numaru di utilizatori, serà interessante di sapè cumu disattivà l’assistente di voce in un telefunu Samsung. Quì, l’assistente vocale da Google hè subitu installatu. Per disattivà, fate u seguente:
- Andà à i paràmetri.
- Vai à l’applicazioni.
- Cliccate nantu à 3 punti.
- Andà à a tabulazione “Applicazioni Default”.
- Cliccate nant’à “Device Assistant”.
- Quì, cliccate “No”, è ricusemu l’assistente di voce.
Dopu quì, l’assistente serà disattivatu, ma u serviziu stessu ferma nantu à u dispusitivu. Per sguassà l’assistente di voce in un telefuninu d’onore o Huawei (a funziunalità è l’interfaccia sò completamente identiche), avete bisognu à andà à i paràmetri di u smartphone, dopu à l’applicazioni. Quì, vai à a tabulazione “Applicazioni Default”; Cumu caccià l’assistente di voce in u telefuninu Android – Interfaccia di u telefuninu Honor: [colonne di a galleria = “4” ids = “13881,13882,13883,13880”] Cliccate nantu à “Assistente è input di voce” è cliccate nantu à l’opzione “No” in u menu chì appare. Nantu à i telefoni smartphones da Xiaomi, l’assistente assistente installatu si spegne in una manera ligeramente diversa. Ci vole à piglià più passi:
- Andà à “Settings”.
- Da quì à Applicazioni.
- Quì, cliccate nant’à “Tutte Apps”.
- Dopu sceglite “Settings” (3 punti in u cantonu superiore destra).
- In u menù drop-down, vai à “Applicazioni Default”.
- Quì, in a tabulazione “Assistente è input di voce”.
- Da quì, vai à a tabulazione Google.
https://cxcvb.com/perenosimye-smart-ustrojstva/smartfony-i-aksessuary/kak-razblokirovat-telefon-esli-zabyl-parol-xiaomi-redmi.html Cumu disattivà l’assistente vocale in Android da Xiaomi: https:/ / youtu.be/Fo7lJ63aB34 In questu, avete digià bisognu di selezziunà l’opzione “No” è cliccate nantu. A disattivazione di i cumandamenti di voce in i telefoni smartphones realme hè ancu simplice – avete bisognu di fà uni pochi di passi simplici:
- Andà à l’app Google nantu à u vostru smartphone.
- Quì, cliccate nantu à i 3 punti in cima di u screnu.
- Aprite a tabulazione “Settings” da l’opzioni pruposte.
- Andà da lu à a rùbbrica “Voice search”.
- Da quì, à una tabulazione chjamata “Ok Google Recognition”.
- Allora avete bisognu di spustà u slider à una pusizioni inattiva (diverrà grisgiu).
Nota chì l’utilizatore pò esse dumandatu à disattivà a ricunniscenza di voce in tutti i schermi, in l’app Google, o mentre usa e carte. Duvete selezziunate l’opzione approprita è move u slider à a pusizione inattiva. Dopu quì, l’assistente ùn serà più lanciatu da u cumandamentu di voce.
Cumu disattivà l’assistente vocale nantu à i flagships Android 2022-2023
In stu casu, vi tuccherà à fà tutti i passi basi chì sò stati usati per disattivà l’assistente prima. Se l’arrestu hè realizatu cum’è standard per mezu di i paràmetri di u smartphone, l’azzioni seranu i seguenti:
- Vi tuccherà à andà à u menù “Settings”.
- Ci hè bisognu di apre a tabulazione “Applicazioni”.
- In questu, selezziunate “Applicazioni Default” (hè rapprisintatu da un ingranaghju situatu in l’angulu superiore destra di u screnu).
- Ci hè bisognu di selezziunà “Assistente è input di voce” (in certi casi hè indicatu da “Assistente”).
In a lista chì appare, per disattivà l’assistente, selezziunate “No”.
In a maiò parte di i casi, ùn ci sò micca difficultà è prublemi, ma tenite in mente chì in certi mudelli di smartphone muderni, cumprese l’opzioni di punta, u percorsu per Google Assistant pò differisce da u standard. Sì cusì, hè cunsigliatu di prima aduprà a ricerca di a frasa “Assistente è input di voce”. Dopu quì, serà pussibule di inizià u prucessu di chjusu secondu e regule standard.
I prublemi pussibuli
In quantu à i prublemi pussibuli, in a maiò parte di i casi sò cunsistenti in u fattu chì un utilizatore senza sperienza ùn pò micca entre in a tabulazione necessaria. Per stu scopu, vi tocca à aduprà a ricerca nant’à u vostru dispusitivu. Inoltre, un percorsu micca standard à l’assistente pò esse un prublema. Hè ancu situatu rapidamente nantu à a ricerca. Un’altra ricunniscenza hè chì dopu a spegnimentu, ùn deve micca scurdate di cunfirmà e vostre azzioni, perchè s’ellu ùn hè micca fattu, l’assistente s’accenderà di novu. Un’altra quistione chì una persona chì ùn utilizeghja mai un assistente di voce pò avè hè cumu sguassate cumplettamente (disattivallu). Per fà questu, avete bisognu di fà i seguenti:
- Andà à Applicazioni.
- Una lista di l’applicazioni installate nantu à u dispusitivu si apre.
- Selezziunate “Assistant” o “Google Assistant” da a lista (secondu u vostru dispositivu).
- Cliccate “Sguassà” accantu.
- Cliccate nant’à cunferma.
Dopu quì, l’assistente ùn hà micca travagliatu è accende dopu à dì, per esempiu, “OK” in una conversazione. Se in u futuru, a funziunalità sguassata hè necessariu di novu, pudete riattivallu per prima scaricate u prugramma da Play Store.