Diversi prugrammi è applicazioni per i televisori Xiaomi ùn solu espansione a funziunalità di u dispusitivu, ma ancu aiutanu à facilità l’interazzione cun ellu. Per tutti i prupietari di Xiaomi Smart TV o quelli chì pensanu solu di cumprà sti televisori è set-top boxes, avete bisognu di sapè chì applicazioni supplementari esistenu per tali pannelli. Cunsiderendu e caratteristiche di sta marca, avete bisognu, prima di tuttu, di attentu à u so costu. Diverse applicazioni pagate è gratuite per Xiaomi TV sò sviluppate per espansione significativamente e funziunalità dispunibili è aumentà u numeru di opzioni dispunibili per l’utilizatore. Questu esprime ancu a peculiarità di sta marca. Un altru “truccu” di i dispositi di stu fabricatore hè un accostu speciale à u disignu. Hè designatu in u minimalismu, chì permette di utilizà a tecnica in ogni internu. Inoltre, e funziunalità duveranu include a presenza di ancu mudelli di budget di a funzione Smart TV. Beneficii supplementari: Avete bisognu di attentu à u fattu chì i TV anu un altru vantaghju – a mancanza di frames. Stu vi permette di immerse cumplettamente in ciò chì succede nantu à u screnu. [caption id = "attachment_10187" align = "aligncenter" width = "685"]Xiaomi Mi TV – ciò chì hè speciale nantu à i TV da un fabricatore cinese?
Appiicazioni stallati nant’à Xiaomi MI TV[/ caption] Diversi appiicazioni per Xiaomi MI TV permettenu di fà diverse aghjustamenti chì riguardanu l’imaghjini, u sonu. Avete ancu bisognu di scaricà i prugrammi per u Xiaomi TV per cunnette e funzioni di a TV è di l’urdinatore. Cù l’aiutu di prugrammi speciali, pudete aduprà a TV cum’è cunsola per creà una sperienza di ghjocu d’alta qualità. Una funziunalità di u TV pò esse cunsideratu u fattu chì in i paràmetri pudete selezziunate u modu HDMI allargatu. Questu hè necessariu, per esempiu, per utilizà a TV cum’è un monitor per un computer o per trasfiriri video o foto da un smartphone direttamente à u TV. Si deve esse nutatu chì tutti i paràmetri sò simplici, ùn sò micca bisognu di cunniscenze è cumpetenze spiciali per cumincià à aduprà u dispusitivu in tuttu. Pudete aghjustà indipindentamente a qualità chì cunvene à questu o quellu utilizatore. Presente nantu à i televisori Xiaomi è u prugramma Patchwall. Questa hè una cunchiglia speciale, simile à l’interfaccia nativa chì Google prupone. [caption id = "attachment_10183" align = "aligncenter" width = "776"]
U lanciatore PatchWall hè stallatu nantu à tutti i TV Xiaomi muderni
TOP 20 Best Xiaomi TV Apps per 2022
Diversi prugrammi per Xiaomi TV permettenu di espansione e capacità di i dispositi. A maiò parte di elli sò dispunibuli per l’utilizatori gratuitamente.
I migliori app pagati per i TV Xiaomi
- U serviziu Megogo hè u più grande cinema in linea. Cuncepitu per fighjà filmi, serie, spettaculi è video musicali chì sò caricati da tuttu u mondu. Hè adattatu per l’intrattenimentu è l’educazione. Diversi canali sò presentati, sia lucali sia internaziunali. U serviziu Megogo Live funziona ancu. Parmette l’accessu à e trasmissioni musicali è culturali, è ancu cunferenze è festivali diversi. Pudete cunnette u serviziu abbonendu. Hè prisentatu in 3 versioni diffirenti: “Facile” – 197 rubles / mese, “Maximu” – 397 rubles / mese, “Premium” – 597 rubles / mese.
- Peers TV hè una applicazione per vede i canali (streaming broadcasting). Un archiviu di prugrammi è prugrammi hè ancu presentatu. L’uppurtunità di guardà i canali principali gratuitamente hè presentata, è ancu un inseme di diversi pacchetti tematichi (250 rubles per mese), pudete ancu cunnette diverse opzioni, per esempiu, “TV Cinema”.
- Okko Cinema hè una applicazione chì vi permette di gode di i filmi ufficiali. Pudete sceglie da parechji formati. In questa piattaforma, u scaricamentu di u cuntenutu publicatu hè dispunibule. Sicondu u tipu di abbunamentu sceltu, u numeru di filmi dispunibuli per a visualizazione è a scaricamentu dopu hè diversu.
- Wink hè un cinema in linea cù opzioni di abbonamentu pagatu è gratuitu.
- IVI hè un altru cinema online. I cataloghi cuntenenu assai filmi, serie, prugrammi diffirenti. U serviziu pò esse usatu solu per abbunamentu. Hè pussibule cumprà filmi separatamente.
- App Google TV – quì pudete cumprà filmi per fighjà.
I prugrammi listati per Xiaomi Mi TV sò stallati assai rapidamente da Google Play è Apple Store, travaglianu senza interruzzione.
I migliori prugrammi, widgets è applicazioni gratuiti
- Skype hè un prugramma ben cunnisciutu per a cumunicazione. A funziunalità per a TV ùn hè micca diffirenti da a versione mobile.
- Youtube hè un serviziu di video per vede diversi video. Ci hè ancu parechje funzioni è funziunalità, per esempiu, creanu u vostru propiu canali.
- Viber hè un messageru chì permette di scambià missaghji instantani, è ancu di fà chjamate.
- Whatsapp hè un altru messenger pensatu per a cumunicazione.
- AirScreen hè un software speciale chì sustene a tecnulugia Miracast. Permette di duplicà a visualizazione di u smartphone nantu à u screnu TV.
- CetusPlay hè un prugramma chì rimpiazza u cuntrollu remoto.
- ForkPlayer hè un navigatore chì pò esse installatu nantu à una TV per accede à Internet. Supporta i playlist XML è M3U.
- SlyNet – u prugramma furnisce l’accessu à a visualizazione libera di diverse trasmissioni TV. L’applicazione supporta più di 800 canali per fighjà è più di 1000 stazioni radio.
- Lime HD hè una applicazione chì permette di vede i canali TV in streaming, i canali terrestri è cable, filmi, spettaculi è spettaculi. Ci hè un archiviu di canali è prugrammi è un calendariu di emissioni prossime.
- Planer TV hè una applicazione chì cuntene tutte e funzioni necessarie per una visualizazione còmoda di i prugrammi. Pudete persunalizà l’imaghjini è selezziunate u tipu d’interfaccia.
- X-Plore hè un gestore di fugliali mudernu, còmode è veloce. Cù ellu, pudete spustà i fugliali, creà cartulare, gestisce u cuntenutu in a vostra TV, telefunu o urdinatore.
- IPTV hè una applicazione chì permette di fighjà ogni trasmissione in u mondu senza avè bisognu di cunnette abbonamenti pagati.
- A nostra TV hè una applicazione chì vi permette di vede più di 160 canali diffirenti.
- Lazy IPTV hè un lettore cù una interfaccia simplice è un cuntrollu faciule.
Nant’à i siti web ufficiali di Xiaomi o in Google Play, pudete scaricà applicazioni per i TV Xiaomi di tutti i mudelli.
Stallà Apps nantu à i TV Xiaomi
Se a quistione hè di cumu installà l’applicazioni nantu à un Xiaomi TV, allora avete bisognu di chjarificà chì ci sò parechje opzioni per questu. Pudete scaricà u schedariu necessariu da u situ web ufficiale o da a tenda di Google Play, è dopu trasferisce à una unità flash USB. Dopu à quessa, inserite u USB flash drive in u slot apprupriatu è seguitate e struzzioni di u prugramma.Pudete ancu aduprà l’opzione per scaricà immediatamente l’applicazione da a tenda o da u situ web di u fabricatore. In questu casu, pudete travaglià direttamente da u navigatore chì hè stallatu nantu à a TV. In generale, l’installazione di l’applicazioni nantu à una Xiaomi TV hè assai rapida. In ordine per principià u prucessu, vi tocca à andà à u magazinu Google Play, entre u nome di u prugrammu nicissarii in a barra di ricerca, vai à a so pagina, cliccate nant’à “download”. Allora, dopu chì u scaricamentu hè cumpletu, fate a stallazione, chì si svolge in cunfurmità cù l’algoritmu chì si vede nantu à a pantalla di TV.
In listessu modu, pudete sceglie l’applicazioni in u magazinu Android.
Stallà appiicazioni di terzu partitu – ciò chì sò i funziunalità, i prublemi è suluzioni
Una funzione di installà l’applicazioni di terzu hè u fattu chì micca tutti sò situati in magazzini ufficiali o in siti induve ogni applicazione hè verificata per u funziunamentu o à u mumentu di u so funziunamentu currettu.
U prublema principali, se u schedariu hè scaricatu da un situ di terzu, hè u so rendiment.
Inoltre, in casu di scaricà l’archiviu, hè cunsigliatu di verificà per virus. Dopu a stallazione, u schedariu pò dumandà l’aghjurnamenti. S’ellu hè scaricatu da u situ ufficiale – questu pò esse fattu, ma s’ellu hè da un situ di terzu, allora hè megliu per sguassà è scaricallu di novu, ma digià una versione adattata.
Stallà Netflix nantu à Xiaomi
Parechji prupietari di Smart TV ponu avè una quistione di cumu installà Netflix in una TV Xiaomi. Per cumincià à aduprà u serviziu in tuttu, avete bisognu di scaricà u so schedariu. Questu pò esse fattu nantu à u situ ufficiale, in a tenda Xiaomi o in Google Play. Appena u prucessu di scaricamentu hè finitu (piglia solu uni pochi di seconde), u schedariu in a versione APK (altri formati ùn sò micca adattati per a stallazione in questu casu) deve esse trasferitu à un USB flash drive o USB drive. Allora deve esse inseritu in u cunnessu apprupriatu nantu à a TV. In Smart TV, vi tuccherà à andà à u menù “Settings” rùbbrica, dopu à “Security”. Ci vi tuccherà à attivà a stallazione di fonti scunnisciutu. Dopu à quessa, vi tocca à aspittà di u prucessu di stallazione à compie, seguitate i instructions, di u prugrammu chì sarà mustratu nant’à u screnu. Allora avete bisognu di entre a chjave, cusì chì pudete attivà u serviziu è aduprà tutte e funzioni di u serviziu. A visualizazione pò esse fatta direttamente nantu à Mi TV o, in alternativa, aduprà Media Play per vede u schedariu APK. Per fà questu, avete bisognu di apre u schedariu APK è cliccate nantu à u buttone “Installa” è seguitate l’algoritmu.
Installazione di Wink
Sè a quistione di cumu installà Wink, allora avete bisognu di seguità un algoritmu simile à installà Netflix. U schedariu pò esse telecaricatu direttamente à u dispusitivu è dopu installatu, trasferitu à un USB flash drive da un computer è stallatu secondu l’algoritmu descrittu sopra. Cumu installà qualsiasi applicazione in Xiaomi TV, installate u schedariu apk in Xiaomi P1 Android TV!: https://youtu.be/2zwoNaUPP5g
Prublemi è suluzione
U prublema principali pò esse chì a versione di u schedariu telecaricatu ùn currisponde à quella attuale. Se u prugramma ùn principia micca dopu a stallazione, allora avete bisognu di aghjurnà. Hè megliu per sguassà è dopu scaricà u schedariu cù una versione più nova. In casu chì u prugramma hè stata scaricata da u situ ufficiale o da Google Play, hè abbastanza per fà una aghjurnazione automatica.