A televisione muderna hà longu andatu oltre a radiodiffusione è opera cù l’Internet è tecnulugii innovatori di trasfurmazioni di frames. Ma un ricevitore TV regulare ùn sustene micca tali formati, cusì avete bisognu di cumprà un media player per questu. Chì ghjè per, quale hè megliu di sceglie è cumu cunnette – tuttu questu serà presentatu in questu materiale.
- Cosa hè un media player è perchè hè megliu cumprà
- Specificazioni
- TOP 15 lettori media muderni per TV per 2022 – elite, populari è pocu costu
- Lettori multimediali avanzati populari per esigenti
- Google Chromecast Ultra
- Ugoos X3 Plus
- MINIX Neo U9-H
- Zidoo Z95
- Apple TV4
- Lettori media di bilanciu – i migliori mudelli per 2022
- Xiaomi Mi Box 5
- IconBIT Movie 4K
- Vontar X96 Max+
- MXQ 4K RK3229
- Tanix TX3
- Novu trà i media players per TV – mudelli populari di 2021-2022
- MXQ 4K 5G
- Apple TV 4K
- Beelink GS-King X
- Vontar X3
- Yandex.Module
- Cunsiglii Media Player
- Cumu cunnette un media player à Smart TV
Cosa hè un media player è perchè hè megliu cumprà
Oghje, i dispositi muderni sò rapprisentati micca solu da l’urdinatori putenti è smartphones. L’equipaggiu Smart TV meriteghja un’attenzione speciale, chì hè pensatu per l’uppurtunità massima per vede u cuntenutu. Quandu sceglie l’equipaggiu di TV cù a tecnulugia Smart TV, l’utilizatore hà a quistione di ciò chì hè megliu cumprà – un media player o solu un smart TV. È quandu paragunatu, u set-top box media vince in parechji punti à una volta:
- Prezzu . Smart TV sò assai più caru. U costu hè assai influinzatu da a matrice, è quasi tutti i pannelli TV anu a so risoluzione 4K. Ùn hè micca particularmente necessariu, perchè. a maiò parte di i video sò di qualità più bassa, è trasmissioni di TV digitale russa in una risoluzione RV regulare.
- Funzionalità . Cù rari eccezzioni, i televisori anu un firmware exclusivu chì pochi dispositi funzionanu. Pudete installà widgets solu da i magazzini di u fabricatore, chì sò pocu in numeru. È i media players travaglianu in sistemi operativi populari cum’è Android è Linux.
- Specificazioni hardware . I TV in relazione à i set-top box sò ancu “più debuli” in quantu à a memoria integrata è a RAM.
L’unicu svantaghju di i media players davanti à i TV hè a mancanza di una visualizazione cù parlanti. In cunseguenza, spessu ùn supportanu micca i modi HDR, Dolby Atmos è Reali. Ùn puderà micca piacè di vede video in qualità eccellente.
Specificazioni
Quandu sceglite una scatula TV cum’è una piattaforma media cumpleta, hè impurtante prestu attenzione à i paràmetri di hardware. Funzioni chjave:
- Memoria di travagliu . Per volume, navigate, cum’è cù un PC o laptop. Se pensa à lancià simultaneamente u lettore, navigate in Internet per mezu di un navigatore, è cù un messaggeru di travagliu in più – a RAM hè almenu 3-4 GB.
- A quantità di memoria integrata . 16 GB hè abbastanza per scaricà circa 100 applicazioni, è i fugliali multimediali ponu esse guardati in un HDD esternu è ghjucatu da ellu. Cumprà un drive separatamente hè generalmente equivalente à una scatula TV cù più almacenamentu, ma u HDD avarà almenu 320 GB.
- Versione di firmware . Cù un sistema operatore obsoleto, avete bisognu di verificà u situ web di u fabricatore per supportu per una versione più nova. S’ellu hè, allura u firmware attuale ùn hè micca fundamentale.
- Modu HDR . Set-top boxes cù supportu per i culori 8 è 10-bit ponu esse pigliati solu per i pannelli di plasma è i TV LED cù una matrice IPS. Per i receptori di TV più vechji, queste opzioni seranu inùtuli, è i mudelli novi cù matrice OLED o Nanocell anu una tale funzione.
SmartTV o media player Tanix tx3 max: https://youtu.be/hiCghfwVI1A
TOP 15 lettori media muderni per TV per 2022 – elite, populari è pocu costu
Sottu per rivisione sò i migliori media players cù supportu Smart TV in a so categuria, cun considerazione di e so caratteristiche.
Lettori multimediali avanzati populari per esigenti
Malgradu a ricca scelta in u mercatu di l’equipaggiu di TV, alcuni media players sò populari per parechji anni. Spessu questu hè duvuta à un bonu equilibriu trà u prezzu è e capacità di u dispusitivu.
Google Chromecast Ultra
U media player hè compactu in grandezza cù un diametru di circa cm 6. Funziona nantu à a piattaforma Android TV è pò esse sincronizatu cù un smartphone. Vantaggi:
- taglia assai picculu;
- supportu per i video 4K;
- assistente vocale.
I difetti:
- raghju debule di l’adattatore Wi-Fi;
- ùn ci hè micca un scambiu di dati in streaming (ùn serà micca pussibule di fighjà IPTV è à u stessu tempu pusà in u navigatore o scaricate i fugliali).
Pudete cumprà Google Chromecast per 5,1 mila rubli.
Ugoos X3 Plus
U casu di u media player hè frescu cù una scatula TV standard cù una antenna esterna è cunnessi nantu à u casu. Disponibile in duie versioni – grisgiu è neru. Funziona in Android 9.0 OS. Vantaggi:
- Wi-Fi 2-banda;
- lettore di carte microSD.
I difetti:
- solu 1 cunnessu USB;
- cortu cavu HDMI inclusu.
Oghje Ugoos X3 Plus pò esse acquistatu per 8 mila rubles.
MINIX Neo U9-H
Un altru scatula TV cun un bellu finitu neru matte. A cuntrariu di u mudellu precedente, stu media player hà più connettori. Picculi gammi sliding sò muntati à u corpu. Vantaggi:
- putente processore 8-core Amlogic S912-H;
- acceleratore graficu ARM Mali-820.
I difetti:
- firmware Android 8.0 obsoleto;
- memoria bassa 2/16 GB.
U prefissu MINIX Neo U9-H hè prupostu per 9,9 mila rubli.
Zidoo Z95
Esternamente, un grande set-top box TV, fattu in un casu d’aluminiu. A so funzione hè duie antenne 1-banda (ognuna opera à a so propria frequenza). Separatamente, vale a pena nutà u supportu HDR, chì ùn hè micca tipicu per i set-top boxes. Ma i vantaghji di questu pò esse vistu solu quandu si mostra l’imaghjini nantu à una visualizazione muderna. Vantaggi:
- distribuzione di schedari da u HDD à parechji dispusitivi à tempu;
- firmware cumminatu Android + OpenWrt, cù u funziunamentu simultanea di i dui.
I difetti:
- pesu grossu circa 1,5 kg;
- senza streaming di dati.
U prezzu di Zidoo Z95 oghje hè 12,9 mila rubles.
Apple TV4
Media player da u famosu fabricatore Apple, chì hè apprezzatu da l’utilizatori per a so affidabilità. Ancu à un altu livellu, vale a pena nutà u disignu, chì hè assai bè eseguitu è ùn hà micca cambiatu assai da a cunsola di a prima generazione. Vantaggi:
- un mese di abbonamentu iTunes gratuitu;
- sensor integratu per cuntrullà u giroscopiu;
- accessu à l’ecosistema Apple.
I difetti:
- ùn ci hè micca un assistente vocale in lingua russa Siri;
- prezzu altu.
À u mumentu, pudete cumprà un media player Apple TV 4 per 14,9 mila rubles.
Lettori media di bilanciu – i migliori mudelli per 2022
In l’era di i dispositi intelligenti, ci sò parechji media players à un prezzu bassu. Malgradu u costu prezzu, ancu meritanu a so attenzione.
Xiaomi Mi Box 5
Malgradu i prudutti low-cost, a marca cinese Xiaomi hà digià pruvatu l’affidabilità di i so prudutti. È u lettore multimediale TV ùn hè micca eccezzioni. U prefissu hè fattu in un casu neru matte è include un minimu di connettori richiesti. U cuntrollu di voce hè supportatu, è un cuntrollu remoto cù un giroscopiu, chì ùn hè micca abbastanza per l’equipaggiu di u budget. Vantaggi:
- putente processore 4-core Mali-450;
- tutte e pussibilità per un cuntrollu còmode sò implementate.
I difetti:
- una piccula quantità di memoria integrata 8 GB;
- senza cunnessu LAN per a cunnessione cablata.
Pudete cumprà u prefissu Xiaomi Mi Box 5 à un prezzu di 3,6 mila rubli.
IconBIT Movie 4K
Da u nome hè chjaru chì u media player supporta video 4K. In vista di u prezzu di u dispusitivu, questu serà u principale plus, è ùn deve micca aspittà un rendimentu altu supplementu. Vantaggi:
- uscita d’imaghjini Ultra HD;
- Supportu HDMI 2.1.
I difetti:
- senza scambiu di dati in streaming;
- 1 GB di RAM, chì ùn guarantisci micca u funziunamentu stabile di ancu duie applicazioni à u stessu tempu.
U media player iconBIT Movie 4K hè vindutu per solu 1,1 mila rubli.
Vontar X96 Max+
Stu mudellu presenta hardware avanzatu cuncepitu per ripruduce ogni cuntenutu graficu. Per automaticamente, qualsiasi dispositi periferici sò supportati. Vantaggi:
- putente processore graficu 2-core;
- parechje mudificazioni à sceglie cù diverse quantità di memoria;
- Supportu AirPlay 2.
I difetti:
- senza trasferimentu di dati in u flussu;
- corta vita di serviziu di 2 anni.
U prezzu di u media player Vontar X96 Max + hè 4,3 mila rubles.
MXQ 4K RK3229
U set-top box hè fattu in un casu neru compactu, cù porti per a cunnessione nantu à u pannellu posteriore. U media player funziona nantu à un prucessore Rockchip RK3229 avanzatu. Vantaggi:
- supportu per Miracast + AirPlay 2;
- Ci hè un lettore IPTV integratu.
I difetti:
- Internet cablatu gigabyte (Ethernet 10/100) ùn hè micca dispunibule;
- memoria bassa 8 GB.
U prefissu MXQ 4K RK3229 hè vindutu oghje per 2 mila rubles.
Tanix TX3
U corpu di u receptore hè fattu in un casu di plastica nera, cù un minimu di connettori. Impulsatu da u processore Amlogic S905X3 cù altu rendiment. Vantaggi:
- HDMI 2.1 standard (cavu simile inclusu);
- Supportu video 8K.
I difetti:
- da i connettori solu HDMI, USB è S / PDIF;
- picculu gamma Wi-Fi finu à 2.4 GHz.
Pudete cumprà Tanix NX3 per 3,1 mila rubles.Panoramica è caratteristiche di u lettore multimediale Xiaomi Mi TV Stick: https://youtu.be/Y-EQ8F-2gvg
Novu trà i media players per TV – mudelli populari di 2021-2022
Hè generalmente accettatu chì u più novu u dispusitivu, l’opzioni più interessanti. Questu hè ancu veru trà i media players per i TV. Quì sottu sò i cinque migliori scatuli smart-set-top chì sò stati recentemente liberati.
MXQ 4K 5G
Cum’è u nome suggerisce, l’innuvazione di stu media player hè 5G Internet. Ma altrimenti, stu prefissu ripete cumplettamente altri mudelli di a linea MXQ, è in certi rispetti ancu inferjuri à elli. Di l’aghjunghje, vale a pena nutà ancu u supportu per l’output audio otticu. Vantaggi:
- alta velocità di scambiu di dati;
- 4 cunnettori USB.
I difetti:
- malgradu l’alta veloce di u scambiu di dati wireless, ùn ci hè ancu Ethernet 1000;
- low cost.
I media players MXQ 4K 5G sò digià in vendita è ponu esse acquistati per 2,6 mila rubli.
Apple TV 4K
Una versione più putente di u media player Apple discutitu sopra. Di l’aghjunghje, supportu per Ultra HD è Dolby Vision. Separatamente, vale a pena nutà u cuntrollu remoto mudificatu, avà hè biancu. Vantaggi:
- accessu à i prudutti media Apple;
- grande capacità di memoria di 64 GB.
Di i difetti, solu a mancanza di sustegnu Miracast pò esse nutatu. U costu per oghje hè 16,9 mila rubles.
Beelink GS-King X
Esternamente, questu hè un grande dispusitivu in un casu di metallu. Di e funziunalità, pudemu nutà u disignu exclusivu è a prisenza di dui processori (2- è 4-core). Vantaggi:
- duie baie di unità cù una capacità totale supportata finu à 2 TB.
- sistema di rinfrescante attivu;
- Per automaticamente, i diritti di root sò dispunibuli per travaglià cù u firmware.
I difetti:
- OS mudificatu basatu annantu à Android;
- Sottu carica pesante pò esse un pocu rumore.
U costu di Beelink GS-King X hè 20 mila rubles.
Vontar X3
Esternamente, u media player hè fattu in a forma originale, stilizata cum’è un parlante audio. À u mumentu, stu prefissu pò esse cunsideratu u più putente trà i novi prudutti à un prezzu prezzu. Vantaggi:
- 128 GB di memoria interna;
- supportu Ethernet 1000;
- HDMI 2.1.
Di i difetti, vale a pena nutà solu u firmware Android 9 pocu anticu. Pudete cumprà u media player Vontar X3 per 6 mila rubles.
Yandex.Module
U media player di u fabricatore domesticu si distingue per a so dimensione. Hè un pocu più grande di un liggeru, ma supporta Smart TV cù un assistente vocale integratu Alice. Malgradu a funziunalità, questu ùn hè micca abbastanza un set-top box per a mancanza di memoria integrata. Vantaggi:
- taglia assai picculu;
- processore d’imaghjini Dolby Vision;
- casa intelligente;
- Wi-Fi à 2 bande.
I difetti:
- senza cunnessu Ethernet;
- senza memoria interna.
U prezzu di u media player Yandex.Module hè 5,1 mila rubles.
Cunsiglii Media Player
Quandu compra un media player per a vostra TV, hè impurtante attentu à i criterii chjave. Micca solu funziunalità, ma ancu l’usu praticu di u ghjucatore dipende da a so scelta:
- standard HDMI . A versione 2.0 hè abbastanza per vede a stampa è questu hè abbastanza per fighjà video Full HD. I ricevitori chì supportanu u standard HDMI1, u codec H.265 è i video 4K sò assai caru è micca necessariu (una TV senza Smart TV ùn mostrarà micca una tale maghjina).
- sistema operatore . U firmware Android serà un win-win. In un tali media player, pudete scaricà qualsiasi applicazioni è ghjochi da Google Play per Smart TV.
- TV digitale . I lettori combo TV + Smart anu supportu TV. DVB-T2 è DVB-C basteranu per a TV terrestre è per cable. Un receptore cù un sintonizzatore satellitare è un connector CI + hè assai più caru.
Separatamente, hè impurtante di cunsiderà a sincronizazione cù altri dispositi. Per esempiu, un smartphone Android ùn pò micca esse sincronizatu via Wi-Fi cù un set-top box Apple TV. It pairs cù AirPlay 2, chì ùn hè compatible cù Miracast.
Cumu cunnette un media player à Smart TV
U primu passu hè di cunnette u set-top box à a TV. Se hà un input HDMI nantu à u casu, a cunnessione hè fatta direttamente cù u cable appropritatu. I ricevitori TV più vechji anu solu un connettore RCA per i fili di cumpunenti “tulipani”. Ùn anu micca un decoder, cusì avete bisognu di utilizà un adattatore chì cunverte u signalu digitale à analogicu.Cunnette u cable di cumpunenti à i porti di u listessu colore. Se a TV ùn hà micca un connettore rossu, ùn sustene micca u sonu stereo. Ma pudete ancu cunnette un media player cù un filu RCA, utilizendu solu un “tulipanu” biancu è giallu. U prossimu compitu hè di persunalizà a pruduzzioni. Nantu à a TV, avete bisognu di cambià à u canali chì currisponde à u cunnessu utilizatu. Basta à fighjà u so nome nantu à u corpu di u pannellu TV: se AV2 o HDMI 1 hè indicatu, allora un tali canali hè attivatu.
L’unica cosa chì resta hè di stabilisce u prefissu:
- risoluzione di output . Se un TV cun un sintonizzatore DVB-T2 hè cunnessu, fate a 720 px è u rapportu d’aspettu à 16: 9. Per i vechji ricevitori analogichi sceglite 576 px è 4:3.
- Metudu di cunnessione , quì avete bisognu di sceglie trà Wi Fi è Ethernet.
- Paese . Tuttu hè standard quì è avete bisognu di sceglie a Russia (perchè certi pruduttori stabiliscenu a lingua di menu à a scelta di u paese).
Hè pussibule di cunnette un media player à una TV regulare è cumu per fà: https://youtu.be/Y-EQ8F-2gvg Hè ricumandemu di stabilisce parametri cum’è l’ora è u fusu orariu subitu è stabiliscenu bè. Parechje scatuli di set-top usanu sta dati per visualizà poster o pianificazioni di i canali IPTV.