Panoramica di adattatori per a trasmissione di signali analogici è digitale: displayport, hdmi, vga, dvi

Периферия

Panoramica di adattatori per a trasmissione di signali analogici è digitale: displayport, hdmi, vga, dvi. Per cunnette 2 porti incompatibili inseme è pudè, per esempiu, ghjucà una foto da un laptop, TV set-top box à una TV, l’ingegneri anu sviluppatu adattatori. Pudete cumprà in ferreteria per un paru di centu rubles. Sembra, chì hè difficiule? Ma micca tuttu ùn hè micca cusì simplice quant’è pò parè à u cunsumadore à u primu sguardu. Ci hè parechje opzioni di adattatori. È duvete sceglie quellu chì furnisce a qualità chì avete bisognu è adatta à u connettore, secondu u tipu di dispusitivu. È l’adattatore sbagliatu hè soldi ghjittatu à u ventu. Cunsiderate ogni una di l’opzioni in detail per evità prublemi.

Panoramica di adattatori per a trasmissione di signali analogici è digitale: displayport, hdmi, vga, dvi
DisplayPort (DP)

Chì sò questi adattatori di signali

Displayport, hdmi, vga, dvi, mini displayport sò porti di l’equipaggiu chì sò usati per cunnette dui o più pezzi di l’equipaggiu video cù fili di cunnessione. Questi cables anu connettori à e so estremità chì cunverte u signale.

Nota ! Ogni connettore hà i so paràmetri tecnichi è e caratteristiche, chì spiega i vantaghji è i disadvantages di ogni opzione. Dunque, quandu sceglite un adattatore, duvete procederà da quale imagine è à quale distanza avete bisognu di trasmette.

Perchè l’adattatori sò necessarii

Adattatori di stu tipu anu una larga gamma di applicazioni:

  1. Cunnettendu un vechju projector à un laptop, computer è equipaghji simili per ghjucà u cuntenutu.
  2. Cunnettendu un projector cù un vechju connettore à un monitor mudernu. Ancu a situazione inversa.
  3. Cunnettendu dui dispositi multimediali inseme.
  4. Cunnessu i dispositi multimediali à i monitors o l’equipaggiu di televisione.
Panoramica di adattatori per a trasmissione di signali analogici è digitale: displayport, hdmi, vga, dvi
HDMI, DVI, VGA è DisplayPort – pudete vede a diferenza visualmente

Panoramica di vari adattatori

U rapidu sviluppu di a tecnulugia hà purtatu à u fattu chì ogni decenniu novi tipi di interfacce video sò cuminciati à apparisce, chì furnisce una trasmissione di l’imaghjini megliu à u screnu per via di u disignu di u filu è u connettore. Pensemu à ognunu di i tipi presentati in dettagliu, cuminciendu cù e prime opzioni pruposte da l’ingegneri.

VGA

Questu hè u primu standard di trasmissione di dati sviluppatu in u 1987. U connettore hà 15 pins caratteristiche chì sò cunnessi à l’output currispondente di u dispusitivu.

Panoramica di adattatori per a trasmissione di signali analogici è digitale: displayport, hdmi, vga, dvi
VGA
VGA permette di trasfiriri una maghjina à un monitor cù una risuluzione massima di 1280 × 1024 pixel, chì in u mumentu prisente, datu a dispunibilità di u furmatu 4K, ùn hè micca assai pertinente.

Nota ! Cù l’aiutu di un adattatore, l’utilizatore pò trasmette solu una maghjina. Per ghjucà u sonu, avete bisognu di cumprà fili separati.

Vantaghji di VGA:

  • trasferimentu veloce di l’imaghjini;
  • u prezzu più bassu per un cable adattatore;
  • a maiò parte di i laptops fabricati sò furnuti cù un socket Vga;
  • schema di cablaggio simplice chì ùn hà micca bisognu di dispositivi supplementari.

Svantaghji di VGA:

  • u sonu pò esse trasmessu solu nantu à un filu separatu;
  • micca tutti i mudelli di TV muderni sò dotati di un socket per un input di connector;
  • 1280 × 1024 pixel hè l’estensione massima dispunibile per l’utilizatori.

DVI

VGA hè stata rimpiazzata da una nova interfaccia digitale chì usa altre tecnulugia per trasmette un signalu attraversu i dispositi. U numaru di cuntatti varieghja da 17 à 29. Più ci sò, u megliu a qualità di u cuntenutu esse ghjucatu, è ancu a versione più nova di l’interfaccia.
Panoramica di adattatori per a trasmissione di signali analogici è digitale: displayport, hdmi, vga, dviCi sò parechji tipi di DVI chì sò stati sviluppati in tempi diffirenti:

  1. U tipu A hè u cunduttore più anticu per a cunversione di signali analogichi. Ùn hè micca supportatu da i schermi LCD. Una caratteristica hè a prisenza di 17 cuntatti.
  2. Type I – connettore permette di visualizà 2 opzioni di signale: analogicu è digitale. U disignu hè carattarizatu da a prisenza di 18 cuntatti primari è 5 ausiliari. Ci hè una estensione speciale induve u connector hè digià equipatu di 24 cuntatti principali. U connettore permette di pruduce video in formatu 4K, chì hè pertinente per a maiò parte di i mudelli di TV avà.
  3. Type D – cable per trasmette un signalu digitale à i schermi. Cum’è cù u tipu I, ci sò 2 opzioni di disignu. A versione standard assume a prisenza di 18 cuntatti principali è 1 cuntattu supplementu. A versione allargata include digià 24 cuntatti primari, è ancu 5 altri, chì vi permette di trasmette video in furmatu 4K.

Siccomu DVI usa a tecnulugia moderna di l’interfaccia digitale HDMI, l’utilizatori spessu ùn ponu micca decide quale opzione sceglie. Per ponderà i pros è cuns, cunzidira i vantaghji è i disadvantages di DVI.

Panoramica di adattatori per a trasmissione di signali analogici è digitale: displayport, hdmi, vga, dvi
Adattatore DVI-HDMI
Pro:
  • trasmissione di l’imaghjini senza distorsioni è perdita di qualità;
  • supporta parechji flussi in una volta, chì vi permette di cunnette parechji dispositi à u stessu tempu;
  • a prisenza di diverse variazioni di fili, chì permette di sceglie un cunnessu per i signali analogichi è digitali.

Minus:

  • a lunghezza di tutti i fili ùn hè micca più di 10 metri. À una distanza più grande, u signale ùn hè micca trasmessu;
  • Dispositivi supplementari sò necessarii per trasmette l’audio.

Displayport è Mini DisplayPort

Interfaccia digitale avanzata pensata per trasmette cuntenutu video è audio di alta qualità, dotata di 20 pin. A durata massima di u filu hè 15 m. Opzioni più longu ùn sò micca dispunibili per u disignu di u trasmettitore. U signale ùn serà micca trasmessu. A funzione di disignu hè a bassa tensione. A risoluzione massima di Displayport hè 7680 per 4320 pixel, chì vi permette di vede video ancu in formatu 8K.
Panoramica di adattatori per a trasmissione di signali analogici è digitale: displayport, hdmi, vga, dviCi sò 2 tipi di adattatori: una versione full-size filu è una versione mini chjamata Mini DisplayPort. E so caratteristiche sò listessi, ma u standard hè destinatu à i dispositi portatili cum’è tablette, netbooks, etc. https://cxcvb.com/texnika/televizor/periferiya/razem-displayport.html Displayport hà assai vantaghji, chì sò presentati quì sottu:

  • alta qualità di u cuntenutu ripruduciutu: l’imaghjini ùn hè micca distortu;
  • prevalenza in u mercatu;
  • prutezzione di dati per mezu di criptografia;
  • a capacità di trasmette l’audio à longu distanzi;
  • cumpatibilità cù i dispusitivi diffirenti.
Panoramica di adattatori per a trasmissione di signali analogici è digitale: displayport, hdmi, vga, dvi
Mini DisplayPort è DisplayPort – quale hè a diffarenza in a foto
L’interfaccia hà assai vantaghji, ma ùn si pò micca esse mintuvà i svantaghji. Ùn sò micca indispensabili, ma ùn deve micca scurdate di elli:
  • a lunghezza massima di u filu hè limitata;
  • una piccula basa di dati di mudelli di ingegneria elettrica, chì hè furnutu cù un connettore per un adattatore.
Panoramica di adattatori per a trasmissione di signali analogici è digitale: displayport, hdmi, vga, dvi
DisplayPort -HDMI

HDMI

Questa hè una nova interfaccia digitale per u trasferimentu di cuntenutu veloce è di alta qualità. Parechje TV, console di ghjocu, proiettori, etc. sò dotati di stu cunnessu adattatore. L’interfaccia digitale hà 19 pin. U so numeru ùn cambia micca secondu u tipu è a versione di HDMI
Panoramica di adattatori per a trasmissione di signali analogici è digitale: displayport, hdmi, vga, dviL’interfaccia digitale hè dispunibule in parechje versioni. Ma solu dui di elli sò pertinenti – versioni 2.0 o 2.1. Cunsiderate perchè meritanu attenzione:

  1. 2.0 – supportu per u formatu 4K, a trasmissione hè realizata à alta velocità cù un minimu di differenze di livellu, supportu 3D, a capacità di trasmette segnali video è audio d’alta qualità simultaneamente.
  2. 2.1 – una caratteristica distintiva di u furmatu hè l’aumentu di u throughput. È ancu a lista di i dispositi chì supportanu stu connector hè stata aumentata.
Panoramica di adattatori per a trasmissione di signali analogici è digitale: displayport, hdmi, vga, dvi
adattatore mini hdmi displayport

Nota ! A qualità di l’imaghjini hè affettata da a durata di u filu è u so insulation. A più luntanu hè a distanza nantu à quale u segnu cunvertitu deve esse trasmessu, u più grossu u filu deve esse.

Ci hè una classificazione di interfacce secondu a dimensione di u connettore:

  1. A hè u più grande connettore di u mercatu. Muntatu in schermi LCD, computers, laptops, projectors.
  2. C – 1/3 più compactu di u tipu “A”, per quessa hè utilizatu per trasmette un signalu da schermi cum’è netbooks, tablette di grande furmatu.
  3. D hè un micru cunnessu utilizatu per trasfiriri cuntenutu audio è video da tablette, è ancu parechji mudelli di telefunu.

Vantaghji di u famosu HDMI:

  • Prevalenza, dumanda di parechji dispusitivi.
  • Un jack output hè integratu in parechji dispositi da TV LCD à smartphones.
  • Ùn ci hè bisognu di utilizà dispositi supplementari per trasfiriri formati audio;

Panoramica di adattatori per a trasmissione di signali analogici è digitale: displayport, hdmi, vga, dviMa ci sò ancu svantaghji:

  • Certi utilizatori notanu una scarsa cumpatibilità di u connettore cù diversi dispositi, per via di quale l’imaghjini o l’audio sò distorti.
  • Ùn trasmette micca un signalu d’alta qualità à longu distanzi. Dighjà dopu à 15 metri pò esse qualchì interferenza, secondu l’insulazione di u filu.

Cumu utilizà l’adattatori currettamente

Per cunnette un dispositivu chì trasmette un signalu à un monitor / TV, duvete avè un filu cù i connettori adatti in manu.

Nota ! L’usu di un cable hè pussibule solu quandu l’equipaggiu stessu hè equipatu cù a funzione di cunvertisce un signalu analogicu, è ancu a so cunversione.

Schema di cablaggio:

  1. L’adattatore hè attaccatu à u cunvertitore, chì furnisce u sonu desideratu è l’accumpagnamentu visuale.
  2. A seconda fine di l’adattatore usb, per esempiu, u portu hdmi di u dispusitivu, hè cunnessu à l’output di u monitor, induve a riproduzione di a traccia visuale è audio hè prevista.

Se tuttu hè cunnessu currettamente, ùn deve esse micca prublemi in u futuru, è a stampa serà ghjucata in modu auto, vale à dì, ùn avete micca bisognu di cunfigurà nunda, aghjustate stessu. VGA, DVI, HDMI, DisplayPort – quale output video hè megliu cà sfarente: https://youtu.be/7n9IQ_GpOlI A causa di u largu scopu di l’applicazione, l’adattatori di stu tipu restanu pertinenti per un bellu pezzu, cusì cunsiderà cumu sceglie. elli currettamente – hè impurtante. A cosa principal in questa materia hè micca di scurdà di verificà a cumpatibulità di tutti i parti principali, connectors. Se ùn sapete micca quale adattatore di sceglie, fate un ochju più attentu à u classicu hdmi.

Rate article
Add a comment