U LG Magic Remote hè cumpatibile cù diversi televisori LG liberati da u 2019. Detecta automaticamente a maiò parte di i dispositi di sta marca. U telecomando (RC) vi aiuta à gode di fighjà a TV è cuntrullà cun facilità.
L’apparenza è i buttoni
Control remoto (controller) LG Magic Remote hà una forma simplificata è si mette comodamente in manu. U numeru di buttoni dipende da u mudellu specificu è a versione. Partendu cù l’AN-MR600, i chjavi numerichi apparsu nantu à u telecomando. Ùn eranu micca in versioni precedenti.Analizemu i buttoni dispunibili nantu à l’esempiu di una di l’ultime versioni – MR600-650A:
- On off. TV.
- On off. Sintonizzatore Smart TV – necessariu se ùn utilizate micca un TV, ma un set-top box LG.
- Pulsanti numerichi – da 0 à 9.
- Pulsanti di volume su è giù – “+” / “-“.
- Frecce per cambià i canali TV.
- Silenziu a pista audio.
- Pulsanti per attivà l’input di cumandamenti di voce.
- Chjave per vultà à a pagina di menu principale.
- Andà à i paràmetri.
- Buttuni persunalizabili per un accessu rapidu à certe sezioni è servizii (culurati).
- Attiva / disattiva u teletext.
- Chjave supplementu per u cuntrollu di teletext.
- Accende a funzione 3D.
- Un buttone per ingrandà una certa parte di u screnu.
- Arresta a registrazione.
- Pulsante per cuntinuà a mostra.
- Rotella di scorrimentu.
Per fà u LG Magic remote durà più longu, esse prutettu da a polvera è l’umidità, pudete cumprà un casu speciale per questu.
Specificazioni
U LG Magic Remote hè un telecomando multifunzione chì permette di cuntrullà remotamente e funzioni di u vostru smart TV. Caratteristiche tecniche principali di u dispusitivu:
- U tipu di signale hè infrared.
- Gamma – 10 m.
- Gamma di freccia – 2400-2484 GHz.
- U touchpad manca.
- putenza trasmettitore – 10 dBm.
- Manca a retroilluminazione di u buttone.
- U trasmettitore hè Bluetooth.
- Aduprà cum’è un mouse – iè.
- Manca u modu di furmazione.
- Cunsumu di energia – 300 mW.
- U cuntrollu di voce – iè.
- Tastiera integrata – mancante.
- Alimentazione – AA-2.
A tecnulugia AI interna facilita a navigazione à i servizii chì avete bisognu, mentre chì i buttuni di shortcut vi permettenu di immergessi immediatamente in u mondu di i vostri spettaculi è filmi preferiti.
Funzionalità di u buttone
“LG travaglia constantemente per migliurà l’esperienza di l’utilizatori di i televisori intelligenti di a cumpagnia”, hà dettu Havis Kwon, CEO è vicepresidentu di LG Home Entertainment. “U novu LG Magic Remote riflette questu, cumprese e funzioni novi chì facenu a Smart TV più faciule d’utilizà.” I telecomandi tradiziunali push-button sò menu convenienti cà a mudificazione da LG. Utilizendu a tecnulugia di ricunniscenza di voce intelligente in Magic Remote, l’utilizatori ponu avà inserisce u testu utilizendu cumandamenti di voce, cum’è stabilisce termini di ricerca. Questu accelerà a navigazione in Smart TV. Chì ci sò altre caratteristiche interessanti:
- Rotella di scorrimentu. Cù ellu, pudete navigà rapidamente attraversu i navigatori, e pagine in l’applicazioni è truvà l’elementu di menu desideratu.
- Supportu NFC. Hè una tecnulugia di cumunicazione à corta distanza. Cù ellu, pudete facilmente mandà / riceve informazioni senza paràmetri supplementari. Purtendu u telecomando NFC vicinu à u vostru dispositivu intelligente, pudete installà l’app LG ThinQ è cunnette u telecomando à a vostra TV.
- Puntatore / guida ciselata. Cù u cursore (simile à un mouse di l’urdinatore), pudete cuntrullà i prughjetti di Smart TV o i navigatori simpricimenti puntendu u telecomando à a pantalla di TV, senza utilizà i buttoni.
- Tastiera numerica. Hè necessariu inserisce i numeri di canali TV manualmente. Per ragioni scunnisciute, LG ùn hà micca fattu prima tali buttoni nantu à i so telecomandi.
- U sistema di “gesti magichi”. Traduce i gesti di l’utilizatori in cumandamenti per cuntrullà LG Cinema 3D Smart TV. Per esempiu, per ricaricà una pagina web, u visor hà bisognu di fà un muvimentu circular cù a manu. Pudete leghje più nantu à questu in l’istruzzioni per u cuntrollu remoto.
In più di e funzioni elencate sopra, u Magic Remote hà una funzione 3D. Un buttone separatu hè rispunsevule per questu, quandu pressu, l’imaghjini hè cunvertitu da un furmatu bidimensionale à un tridimensionale.
Cumu cunnette u telecomando à a TV?
Prima stabilisce una cunnessione (registrazione) trà u telecomando è a TV. Cumu fà a prucedura:
- Inserite 2 batterie AA in u telecomando.
- Accende a TV. Aspettate ch’ellu si carica cumplettamente.
- Puntate u telecomando à a TV è pressu a rota per inizializà.
- Una inscription deve apparisce nantu à a pantalla di u receptore TV, chì indica chì u telecomando hè stata assuciata cù u vostru LG TV – “A registrazione hè stata successu”.
- Se per qualchì ragiuni l’inscription ùn pare micca, ripetite u prucessu. Spegne a TV è accende di novu. Allora, usendu i buttoni di u telecomando, entre u codice individuale. Differisce secondu l’annu di fabricazione di u dispusitivu. Pudete truvà u codice in l’istruzzioni.
Quandu u Magic Remote ùn funziona micca, per piacè riavvia è registratu di novu. Per fà questu, seguitate sti passi:
- Mantene premutu i pulsanti Smart Home è BACK in u telecomandore per 5 seconde per inizià l’inizializazione.
- Puntate u Magic Remote à u screnu Smart TV è appughjà a rotella di scorrimentu (“OK”). Mantene per 5-10 seconde. Quandu u Magic Remote hè registratu cù successu, un missaghju apparirà nantu à a pantalla di TV.
L’inizializazione hè a creazione, l’attivazione, a preparazione per u travagliu ulteriore, a determinazione di i paràmetri necessarii è a purtendu l’equipaggiu in un statu di prontezza per l’usu.
Paràmetru
Per cumincià à aduprà u telecomando per cuntrullà e funzioni Smart TV, duvete svià u cursore (puntatore). Per fà quessa, simpricimenti scuzzulate u dispusitivu o girari lu manca è dritta. Una freccia appariscerà nantu à u screnu di a TV, chì si moverà mentre move a manu.
Se l’unità remota ùn hè micca stata aduprata per un bellu pezzu o hè stata posta nantu à una superficia plana, u cursore sparirà. In questu casu, scuzzulate u telecomando per riattivallu.
Per persunalizà u puntatore per voi stessu, fate u seguente:
- Toccate u buttone Smart Home per apre u menu principale.
- Andà à “Settings”, poi selezziunà “Settings” è in elli – l ‘articulu “Index”.
- Aghjustate i paràmetri necessarii: a velocità di u muvimentu di u cursore nantu à u monitor, a so forma è a dimensione, attivate / disattiveghjanu l’opzione di allinamentu (questa ultima permette di trasfurmà l’indicatore à u centru di a pantalla di TV in una volta scuzzulate u controller).
Per fà u Magic Remote travaglià cum’è un telecomando regulare, appughjà ogni buttone di navigazione. Sò situati longu u perimetru di a rota di scroll (circulu cù frecce). O tene premutu i tasti Smart Home è BACK.
Possibile difficultà è malfunctions
Ci hè parechje ragioni pussibuli perchè ùn pudete micca esse capace di cunnette u telecomando à a vostra TV. Di solitu questu:
- Batterie morte / guaste. Pruvate di cambià à l’altri (hè pussibule da un altru telecomando) è pruvate à cunnette à a TV di novu.
- Ostaculi trà a TV è u telecomando. Ancu l’LG Magic opera in una gamma d’alta frequenza, cù una grande putenza di trasmissione è una gamma massima di 10 metri, per esse funziunà currettamente, ùn deve esse micca oggetti di terzu trà ellu è u ricevitore TV:
- muri;
- mobili;
- altre attrezzature, etc.
Chì prublemi ponu accade quandu si usa u telecomando:
- Ingressu di polvere / umidità. Disassemble u telecomando è sguassate i so cumpunenti cù una spugna di carta senza pelucchi imbevuta in alcolu. Ùn mughjate micca u microcircuit, camminate cun cura cù un pappu seccu è senza filu.
- Perdita di cumunicazione. Se a cunnessione hè persa, spegne a TV da a reta è accende torna dopu à 2-3 minuti. Re-appare u telecomando à a TV.
- U portu IR hè rottu. Per verificà s’ellu hè u casu, pigliate u vostru telecomando è un smartphone normale. Accende a camera di u telefuninu, punta a lampa di telecomando versu a lente è appughjà ogni chjave. Se vede un ligeru splendore (russu / viola / blu / biancu), u portu hè travagliatu. Se no, allora hè rottu.
- Usura di u buttone. Questu accade di solitu in a vechja. À u tempu, i chjavi di u telecomando diventanu inutilizabili. Resta solu per cumprà un novu control remoto. Se i buttoni sò simpliciamente pressati, ponu esse tornati à u so postu disassemblendu u telecomando.
Induve cumprà un cuntrollu remoto per LG Magic TV?
Oghje, in i magazzini in linea è i punti di vendita fissi, pudete truvà 5 mudelli principali di telecomandi LG Magic – da AN-MR300 à AN-MR650. Tutti sò cumpatibili cù certi mudelli TV. Ùn hè cunsigliatu per cumprà un equipamentu chì ùn hè micca adattatu per u vostru receptore TV. Si adatta appena.
Pudete cumprà u telecomando LG Magic in i punti di vendita ufficiali di LG, diversi magazzini d’equipaggiu, mercati cum’è Ozone, etc. U costu apprussimativu di u telecomando hè di 3 500 rubles.
Di solitu hè faciule di sceglie un telecomando adattatu in una tenda. Per ùn esse sbagliatu, hè abbastanza per parlà cù u venditore, dite à ellu u vostru mudellu di TV è e funzioni desiderate di u telecomando. Sè cumprate un dispositivu remotu in linea o avete pigliatu da un cunsultore incompetente, pudete stabilisce indipindentamente a cumpatibilità tecnica di i dispositi, sapendu u mudellu di a vostra TV. Induve truvà infurmazione:
- dumandate à u venditore (qualchissia pò apre un urdinatore è truvà u vostru mudellu di TV in a lista);
- cercate nantu à u telecomando chì site interessatu – l’infurmazione hè scritta nantu à u pacchettu.
Quì sottu sò i cuntrolli Magic Remote chì sò adattati secondu i mudelli è anni di fabricazione di i TV LG:
- Televisori fabbricati in 2019 – unità di cuntrollu AN-MR19A.
- Televisori LG LED LSD o TV Plasma prima di 2012 – Control remoto AN-MR300.
- Linee TV 2018 – Control remoto AN-MR18BA.
- Liberazione LG Smart TV 2013 – controller AN-MR400.
- I dispositi TV fabbricati in 2016 cù u sistema operatore WEB 3.0 sò cumpatibili cù u telecomando AN-MR650 (eccettu per i mudelli UH625-603V, LH604V, LH590V, LH570V).
- Receptor TV LG Smart TV, liberatu in 2014 – telecomando AN-MR500.
- Televisori liberati in 2017 – controller AN-MR650A.
- I TV liberati in 2015 sò cumpatibili cù u telecomando AN-MR600. I TV compatibili includenu:
- OLED – EF9800, EF9500, EG9600;
- TV 4K Ultra HD – UF9500, UF7700, UF9400, UF8500;
- LCD (LCD) – LF6300.
- Ricevitore TV LG SIGNATURE – A unità di cuntrollu AN-MR700 vene cun ella.
Critiche
Julia Samokhina, Novosibirsk. Articulu assai utile è praticu! Materiale di alta qualità, funziona cum’è un mouse di computer, reazione eccellente à i gesti. U telecomando hè digià cascatu quindici volte da diverse altezze, è tuttu hè bè cun ellu, pah-pah-pah, solu scuffs. L’unicu inconveniente hè u prezzu. Mikhail Dolgikh, Mosca. Dopu avè acquistatu un smart TV da LG, aghju veramente vulutu cumprà stu telecomando “magicu” per questu. Aghju lettu assai nantu à Internet, è era interessatu in un gran numaru di funzioni interessanti. L’aghju utilizatu dapoi uni pochi di mesi è hà risponde à e mo aspettative. Anna Sapozhnikova, Perm.Questu hè un veru dispositivu multifunzionale chì funziona cù solu duie batterie di dita. L’unicu cosa hè chì a cumpagnia deve migliurà u cuntrollu di voce, altrimenti tuttu hè bè, salvu chì u telecomando ùn pò micca fritte l’ova)) Cù u LG Magic Remote, pudete aduprà cumandamenti di voce, cuntrolli simili à un mouse di PC, è un rotella di scorrimentu interattiva per cuntrullà a vostra TV. Cù un disignu ergonomicu, u Magic Remote hè cunfortu per tene in manu, facendu l’usu di u vostru LG Smart TV ancu più faciule è più piacevule.