Chì ghjè un stabilizzatore di tensione per una TV è perchè hè necessariu è hè per tutti i mudelli di TV? Per u travagliu di a TV, hè necessariu di furnisce i parametri necessarii di l’alimentazione. U valore nominali di a tensione in a reta hè 220 V, ma in pratica pò varià pocu. U TV travaglia nantu à l’assunzione chì a tensione hè apprussimatamente uguali à stu valore. S’ellu hè assai chjucu o significativamente più di 220 V, questu pò purtà à l’inoperabilità di l’equipaggiu o a so rottura.
GOST cunsidereghja tali situazioni. Di solitu hè abbastanza chì e deviazioni ùn superanu micca u 10% di 220 V. Se a tensione ùn passa micca fora di sti limiti, i telespettatori ponu vede in modu sicuru i prugrammi di televisione.
In a vita reale, chjusi accidentali o altre emergenze ùn ponu esse escluse. In certi casi, un surge pò accade, chì porta à un aumentu di tensione sopra 300 V. Tali situazioni sò generalmente fora di u cuntrollu di u pruprietariu di l’equipaggiu. Per eliminà a so occurrence, hè abbastanza à utilizà un stabilizzatore di tensione.
Stabilizatori ponu esse aduprati per un dispositivu o usati per tuttu l’appartamentu. In l’ultimu casu, sò cunnessi immediatamente dopu à u cuntatore.
- Perchè avete bisognu di un stabilizzatore per prutege a vostra TV
- Tutti anu bisognu di un stabilizzatore TV
- Chì tipi di stabilizzatori sò usati
- Specificazioni
- Paràmetri per attentu à a scelta
- Cumu cunnette un stabilizzatore à una TV
- Cumu capisce chì u stabilizzatore hè fora di ordine
- Riparazione è rimpiazzamentu
Perchè avete bisognu di un stabilizzatore per prutege a vostra TV
U stabilizzatore hè un dispositivu chì hè cunnessu à a rete. U plug TV hè inclusu in questu apparecchiu. Mentre a tensione resta normale, hè furnita invariata à u cable d’alimentazione di u TV. Appena diventa troppu chjucu o grande, hè bluccatu, è invece ferma normale à a pruduzzioni. Se l’electricità sparisce subitu, dopu à uni pochi di minuti, u transformatore si spegne. Ci sò parechji tipi di tali dispusitivi cù parechje funziunalità utili. Avete bisognu di sceglie quellu chì cunvene megliu à u pruprietariu di a TV, tenendu in contu e peculiarità di a so situazione.
Tutti anu bisognu di un stabilizzatore TV
I stabilizzatori pruteghjanu in modu affidabile i TV da i picchi di putenza bruschi. In ogni casu, a tecnulugia hè in evoluzione constantemente è in novi mudelli, i pruduttori cercanu di prutezzione di u so equipamentu in una misura più grande. Dunque, qualchì volta ci hè una opinione chì l’usu di stabilizatori hà persu a so rilevanza.
Certi pruduttori di TV producenu apparecchi di marca per a stabilizazione di tensione. À mezu à elli, per esempiu, hè LG. Tuttavia, u so costu hè relativamente altu. Se a reta ùn hè micca affidabile, è i surge di putenza sò regularmente, allora a compra di un stabilizzatore hè necessariu. In i casi induve a reta hè stabile per parechji anni, pudete astinà di cumprà un tali dispusitivu. L’utilizatore deve sceglie in quale categuria classificà a so situazione.
Chì tipi di stabilizzatori sò usati
I tipi di stabilizzatori sò i seguenti:
- I stabilizatori di relè sò i più assequibili. Permettenu una deviazione di 10% da a tensione nominale à a pruduzzioni. Per certi TV, questu pò esse micca abbastanza. U funziunamentu di u dispusitivu hè basatu annantu à l’usu di un trasformatore di bobina in scala. Cù cambiamenti bruschi di tensione, u controller cambia trà elli. Calchì volta u numeru di passi hè troppu chjucu è ùn furnisce micca un shift abbastanza liscia.
- Un servomotore o, cum’è chjamatu ancu, un dispositivu meccanicu hà una affidabilità è una qualità più altu cumparatu cù un relay. Tuttavia, hà un costu più altu. Per travaglià bè, hà bisognu di mantenimentu regulare. Quandu cambiassi, i spazzole si movenu longu i giri di u filu di trasformatore. À u listessu tempu, ci hè una qualità abbastanza alta, ma a vitezza ferma insufficiente. Tali dispusitivi funzionanu bè solu in stanze cale.
- Ancu megliu sò i dispositi triac o tiristori . In casu di fallimenti, u dispusitivu hè capaci di equalizà rapidamente a tensione di output. Un prublema criticu pò esse un forte surriscaldamentu di u stabilizzatore. Pò purtà à u so burnout è inoperabilità. Havi un prezzu relativamente altu. In certi casi, l’interferenza pò esse da ellu. Tuttavia, sti dispusitivi hannu una longa vita serviziu.
- I mudelli di doppia cunversione , malgradu u so costu relativamente altu, sò a megliu scelta. Tali trasformatori anu u più grande intervallu di tensione di input à quale hè dispunibule a so stabilizazione. Sta tecnica hà travagliatu in modu efficiente è affidabile per parechji anni.
Quandu sceglie, u pruprietariu di a TV deve piglià in contu a qualità di a rete elettrica è l’opportunità finanziaria dispunibili.
Specificazioni
I stabilizzatori sò selezziunati tenendu in contu e so caratteristiche tecniche. Sò i seguenti:
- A putenza deve superà a caratteristica currispondente di l’apparechju cunnessu.
- A precisione di stabilizazione carattarizeghja a deviazione massima à a pruduzzioni da a tensione nominale.
- Hè da esse cunsideratu chì certi dispositi sò rumorosi è ponu causà discomfort à l’audienza durante l’operazione.
- A gamma di tensione d’ingressu permessa significa chì a tensione desiderata serà uscita per l’indicatori in questu. Quandu fora di i limiti, a TV serà spenta.
- U disignu è e dimensioni deve esse cunsideratu per sceglie un dispositivu chì currisponde à u disignu di a stanza.
- L’alta velocità vi permetterà di risponde megliu à i surge di putenza.
Sceglie u dispusitivu dritta vi permetterà à aduprà per parechji anni.
Paràmetri per attentu à a scelta
Stabilizatori pruduciuti da l’industria sò pensati per l’usu in diverse cundizioni, secondu e so caratteristiche tecniche. Quandu compra, avete bisognu di leghje cù cura è attente à i seguenti:
- E rete di alimentazione sò monofase è trifase . U dispusitivu accattatu deve cunfurmà cù questu. Per e rete monofase, deve esse monofase. I dispusitivi stabilizzatori trifasi sò più spessu usati per scopi industriali. Se ci hè una rete cusì in casa è ci sò apparecchi elettrici putenti, allora hè sensu di stallà in casa. Calchì volta trè dispusitivi monofasi sò stallati invece.
- A putenza di u stabilizzatore deve currisponde à stu paràmetru per u receptore di televisione. In a maiò parte di i casi, questu indicatore hè in u range da 300 à 1000 watts. Hè generalmente crede chì u putere di u stabilizzatore deve esse almenu 30% più di u putere di a TV.
- U stabilizzatore hè in realtà un pezzu di mobili, postu chì stà vicinu à a TV. Per quessa, hè necessariu di cunsiderà cumu si mette in l’ambiente di casa .
Prima di andà in a tenda, hè sensu di leghje e recensioni di i clienti. Questu avete aiutu à fà una scelta più precisa. Comu sceglie un stabilizzatore di tensione, guida di selezzione: https://youtu.be/DdjnnqoUyRg
Cumu cunnette un stabilizzatore à una TV
A prucedura per cunnette u stabilizzatore deve esse realizatu currettamente – ùn hè micca difficiule di fà ellu stessu. Per cunnette, avete bisognu di piglià i seguenti passi:
- Prima di principià a prucedura, avete bisognu di spegne l’electricità in l’appartamentu o in casa, è dopu installà un RCD à l’entrata di a reta di energia. Sta misura serà capace di furnisce a prutezzione di l’apparecchi elettrici in e situazioni più periculose.
- A rete elettrica deve esse furnita cun messa à terra.
- U stabilizzatore hè stallatu vicinu à a TV.
- U stabilizzatore hè cunnessu à un outlet, cunnessu à a terra è un TV hè cunnessu à questu.
[caption id = "attachment_8355" align = "aligncenter" width = "614"]
Schema di cunnette u stabilizzatore à a TV Dopu quì, pudete cumincià à fighjà a TV.
Cumu capisce chì u stabilizzatore hè fora di ordine
Ancu s’è i dispusitivi in quistione sò affidabili, unu deve esse preparatu per u fattu chì ponu avè malfunctions. I più cumuni sò i seguenti:
- U rumore durante u funziunamentu hè più altu di l’usu, a presenza di crackles forte è clicchi.
- Si spegne quandu hè sottu carica. Questu succede di solitu quandu supera l’indicatori di solitu.
- A tensione di output ùn pò esse ottenuta. In ogni tipu di stabilizzatore, questu pò esse causatu da diverse ragioni. Per esempiu, in una meccanica, questu succede quandu i spazzole sò sguassati è u so cuntattu hè incompletu.
- Se l’estabilizazione si trova in passi bruschi, un cambiamentu difettu hè di solitu a causa. In i dispositi meccanichi, a mancanza di lubricazione pò esse una causa addiziale.
Se u dispusitivu ùn mostra segni di vita, pò esse purtatu à un attellu per diagnostichi è riparazione.
Riparazione è rimpiazzamentu
Se si trovanu malfunzionamenti, pudete disassemble u dispusitivu è verificate l’internu per brusgià è danni. Sì i prublemi sò truvati, pudete rewind u transformatore o rimpiazzà cù un più putente. S’ellu hè difficiule di fà riparazioni sè stessu, hè sensu di cuntattà i specialisti. In questu casu, hè impurtante paragunà u costu di riparazione è cumprà un novu dispositivu. A volte l’ultima opzione hè più benefica.