Cumu sceglie è cunfigurà un telecomando universale

Периферия

L’unicu inconveniente di i cuntrolli remoti (RCs) hè chì e batterie devenu esse cambiate o ricaricate regularmente quandu una fonte d’energia rechargeable hè stallata. Ma s’ellu ci sò parechji dispusitivi in ​​a casa o in l’uffiziu, u listessu numaru di telecomandi deve esse dispunibule. È li piace à fallu e batterie o esce da batterie in u mumentu più inopportunu, chì hè naturalmente fastidiosu. Un dispusitivu universale vene à u salvamentu – u cuntrollu remota Gal.

Cumu sceglie è cunfigurà un telecomando universale
Gal console lmp001

Caratteristiche di i telecomandi universali Gal

Un telecomando universale cù un canale di cuntrollu IR hè capaci di coordinà l’operazione di parechji dispositi à u stessu tempu. In l’apparenza, stu dispusitivu s’assumiglia à un telecomando convenzionale da l’equipaggiu cù una interfaccia di cuntrollu infrared (IR). Solu quì ci sò un pocu più buttoni nantu à questu chì in i cuntrolli remoti cunvinziunali.

Cumu sceglie è cunfigurà un telecomando universale
L’apparizione di u mudellu LM-S005L [/ caption] Ma in quantu à l’equipaggiu tecnicu, stu pruduttu hà, in più di un trasmettitore digitale cù una interfaccia IR, ancu un receptore cù un sistema elettronicu per a registrazione è l’elaborazione di cumandamenti. Sè vo ùn andate in i ditagli tecnichi, allura vi pò spiegà u so travagliu in stu modu: u cuntrollu luntani Gal hè capaci di registrà codici di cumandamentu ilittronica da uriginale apparicchiaturi cuntrolli luntani in memoria. È durante u funziunamentu ulteriore, stu dispusitivu riproduce i signali di codice chì sò percepiti da i dispositi cum’è cumandamenti per u so cuntrollu. Qualchì basa di codice per travaglià cù e marche più cumuni di l’equipaggiu hè digià in a memoria di u dispusitivu. In u risultatu, u telecomando universale pò esse cunfiguratu per cuntrullà via l’interfaccia IR di ogni marca di dispusitivu.
Cumu sceglie è cunfigurà un telecomando universale

Specificazioni

U sistema di cuntrollu remotu universale Gal hè capaci di coordinà cù 8 apparecchi domestici di varii tipi d’equipaggiu, è mudelli LM-S003L – LM-S005L finu à 9. Stu telecomando pò cuntrullà i seguenti tipi di dispusitivi, currispundenti à i buttoni nantu à u pannellu di u dispusitivu:

  • TV – TV, Smart TV;
  • DVD – lettore di DVD otticu;
  • VCR – video recorders;
  • LCD – monitors, pannelli plasma;
  • AMP – amplificatori;
  • SAT – sintonizzatori di antenne satellitari;
  • HDD – travaglià cù un discu duru;
  • PVR – cattura video à un discu HDD / SSD esternu o à un discu USB;
  • DVB – set-top boxes di televisione digitale.

[caption id = "attachment_8393" align = "aligncenter" width = "1130"]
Cumu sceglie è cunfigurà un telecomando universaleGal lm-s009l

In u risultatu, u pruduttu prisentatu pò rimpiazzà 9 telecomandi differenti, cumminendu in unu. A memoria permanente di u dispusitivu cuntene una vasta basa di dati chì hè integrata in u sistema. Utilizendu u catalogu di u prugramma, pudete selezziunà a marca di u dispusitivu da a lista di mudelli cumuni di sta classa di l’equipaggiu. Se ci hè bisognu di cuntrullà l’equipaggiu originale, i codici per i quali ùn sò micca in a basa di dati Gal, a funzione d’apprendimentu serà utilizata.
Cumu sceglie è cunfigurà un telecomando universale
Assegnazione di i buttoni remoti GAL

Alimentazione elettrica

U dispusitivu cunsuma energia da 2 batterie AAA installate in un compartment speciale, fattu in forma di un compartment nantu à a tappa posteriore di u dispusitivu. Quandu sguassate o rimpiazzà elementi, l’attenzione deve esse pagata à a polarità curretta durante a so stallazione successiva. L’infurmazione arregistrata in a memoria di u sistema inserendu cumminazzioni di codice o apprendimentu hè almacenata ancu s’ellu ùn ci hè micca putere per un bellu pezzu.

Configurazione di u telecomando universale Gal

U manual d’utilizatore di u dispusitivu cuntene una lista tamanta di codici. Hanu un valore numericu di 4 cifre assignatu à ogni mudellu di equipamentu cuntrullatu da cuntrolli remoti. Per una marca particulare, un codice o parechje di e so cumminazzioni sò presentati, secondu a varietà di i so mudelli dispunibuli in a linea. Ingressu un codice di 4 cifre in u cuntrollu remoto per u tipu currispundente di u dispusitivu attiva automaticamente Gal cù tutte e cumminazzioni di impulse necessarii per u cuntrollu IR di stu dispusitivu. Configurazione remota universale GAL LM-P150: https://youtu.be/9AvL14cFbnU

Impostazione di codice

Per cunfigurà u cuntrollu remota Gal, pudete aduprà a cumminazzioni di codice digià arregistrata in a memoria di u dispusitivu, chì hè necessariu per u sistema di cuntrollu remoto. Per attivà lu, parechji metudi sò usati.

Introduzione di codice manuale

Stu metudu permette di cunfigurà rapidamente u telecomando per cuntrullà un certu tipu d’equipaggiu. Hè necessariu di truvà in a tavula attaccata à l’istruzzioni u mudellu per marca in cunfurmità cù a so classa di equipamentu. Per esempiu, per i TV, a lista hè in a sezione TV, per i set-top boxes – a lista in DVB, etc. Se ci sò parechji codici numerichi di 4 cifre per un mudellu particulari, allora vi tuccherà à verificà ognunu in turnu.

Cumu sceglie è cunfigurà un telecomando universale
Ingressu manuale di codice nantu à i cuntrolli remoti universali GAL
Per inserisce manualmente u codice per currisponde à u mudellu di l’equipaggiu, appughjà è mantene premutu u buttone per selezziunà i dispositi da cuntrullà nantu à u telecomando Gal, per esempiu, “TV” o “DVD” o altri. U tipu di buttone dipende da a classa selezziunata di i dispositi di l’equipaggiu, u codice per quale si trova in a subsezione currispundente di l’istruzzioni. Dopu appughjà ancu “Power”. Dopu avè attivatu l’indicatore LED nantu à u telecomando, liberate i dui buttoni. U sistema hè prontu à entre in un codice currispundenza mudellu 4-cifru, chì si trova in a colonna di marca di u dispusitivu in a tavula. Quandu entra in ogni cifru, u dispusitivu reagisce lampendu l’indicatore, dopu avè appughjatu l’ultimu carattere 4, l’indicatore si spegne. Se esce prima, u sistema informa chì qualchì caratteru hè statu inseritu duie volte. In questu casu, avete da ripetiri a prucedura di entrata, piglià tutte l’azzioni necessarii cun cura. Se u codice inseritu ùn hè micca in a basa di dati Gal, l’indicatore dopu un doppiu “blink” continuarà à brilla, chì indica chì un codice incorrectu hè statu inseritu.
Cumu sceglie è cunfigurà un telecomando universale

ATTENZIONE: Si deve esse nutatu chì i codici digitale presentati in a tavula d’istruzzioni deve esse pigliatu solu per ogni rùbbrica di a tecnica. Hè inutile di pruvà à inserisce una cumminazione di codice destinata, per esempiu, un set-top box Samsung in una funzione TV calculata per un lettore TV o DVD, ma solu per DVB.

Dopu à un codice di 4-cifre inseritu bè, l’indicatore si spegnerà, avete bisognu di verificà u rendiment. In casu di discrepanza, pudete pruvà à inserisce u codice seguente, dispunibule in a colonna di a marca di u fabricatore in a tavula. Se tutte l’opzioni sò stati pruvati, ma u cuntrollu ùn hè micca realizatu, allora vi tuccherà à cunfigurà u cuntrollu remoto utilizendu a funzione di apprendimentu. In casu di un risultatu successu, i paràmetri Gal procedenu à a cunfigurazione di u prossimu tipu d’equipaggiu.

Cumu sceglie è cunfigurà un telecomando universale
U cuntrollu remoto Gal hè furmatu in linea di vista

Ricerca rapida di codice per numeru di marca

Pulsanti unichi assignati u tipu di fabricatore:

  • 0 – Sanyo;
  • 1 – Philips;
  • 2 – Thomson;
  • 3 – Grundig;
  • 4 – Samsung;
  • 5 – LG;
  • 6 – Sony;
  • 7 – Panasonic;
  • 8 – Toshiba;
  • 9 – Sharp;
  • Button “-/–” – Hitachi.

Se l’equipaggiu chì deve esse cuntrullatu hè fattu da una marca da a lista sopra, pudete cunfigurà rapidamente u cuntrollu remoto per questu. Per fà quessa, accende, per esempiu, u TV è appughjà u buttone “TV” nant’à u cuntrollu luntani Gal. Dopu, appughjà ancu u buttone currispundente di u fabricatore da a lista sopra è mantene.
Cumu sceglie è cunfigurà un telecomando universaleIn questu casu, u LED IR di u telecomando deve esse in linea diretta di vista di u sensoru di l’equipaggiu cuntrullatu. L’indicatore di telecomando lampeggia, è l’emettitore mandarà varianti di codice IR di a linea di marca ogni 2 seconde per spegne a TV. Se u dispusitivu si spegne, i dui buttoni sò immediatamente liberati – u sistema hà truvatu una “lingua cumuna” è ricurdatu di u codice mudellu. Avà vi ponu girà u dispusitivu digià da u cuntrollu luntani Gal è cuntrullà tutte e funzioni da lu. Test è rivisione di u telecomando universale Gal LM-P003: https://youtu.be/fboIZo3aNAg

Variante sequenziale di ricerca di codice per appruvazioni

Se a marca di u fabricatore di l’equipaggiu per esse cuntrullatu ùn hè micca in a lista di currispundenza à i buttoni unichi, pudete pruvà à truvà a cumminazione necessaria di codici cù stu tipu di ricerca:

  1. include, per esempiu, una TV;
  2. appughjà è mantene u buttone “TV”, dopu “Power”;
  3. quandu l’indicatore si accende, liberate i dui buttoni è dirige u telecomando à a TV;
  4. appughjà brevemente u buttone “CH+” o “CH-“.
  5. durante ogni pressa, l’indicatore lampeggia, u sistema manda una nova versione di u codice IR da a basa di dati esistenti (“CH +” – a lista in u sistema scorre avanti, “CH-” – back);
  6. quandu a TV hè spenta – salvà a cumminazzioni di u codice trovu cù l ‘opzione “OK”.
Cumu sceglie è cunfigurà un telecomando universale
LM-P150

Opzioni per a ricerca automatica di cumminazzioni di codice

Ci hè 2 più opzioni per truvà u driver di software necessariu per cuntrullà l’equipaggiu. Ricerca automatica di codici, 1ª opzione:

  1. accende l’equipaggiu;
  2. appughjà è tene u buttone per selezziunà u dispusitivu à cuntrullà (se u TV, tandu TV, se u lettore DVD, poi DVD, etc.) è “Power”;
  3. se l’indicatore si accende, i dui buttoni sò liberati;
  4. pressa brevemente “Power”, u telecomando Gal cerca una cumminazione adattata per spegne u dispusitivu;
  5. se u dispusitivu si spegne, appughjà immediatamente “OK”.

In questa opzione di ricerca automatica, a cosa principal ùn hè micca di “mancà” l’arrestu di l’equipaggiu è cunfirmà l’accordu cù l’opzione “OK”. Altrimenti, u cuntrollu remoto genererà novi opzioni di codice.

Ma pudete aduprà a seconda opzione di ricerca automatica, a più simplice. Per fà questu, appughjà u buttone di selezzione di u dispositivu di cuntrollu è mantene. In stu casu, u cuntrollu luntani hè diretta à u dispusitivu nanzu girava. Una luce lampeggiante indica chì u sistema hè scanning hardware. Quandu u dispusitivu hè disattivatu – hè questu, liberate u buttone. U sistema hà trovu un driver, pudete cuntrullà l’equipaggiu. Scaricate i codici per i telecomandi universali Gal:
Codici per i telecomandi universali Gal

Training Gal Remote

Per l’equipaggiu originale, i cumminazzioni di codice chì ùn sò micca in a basa di u telecomando Gal, una funzione d’apprendimentu hè furnita. Per accende, prima appughjà u buttone di selezzione di u dispositivu per un pocu tempu in modu chì l’indicatore lampeghja è esce. Allora u buttone “LEARN” hè attivatu per un pocu di più di 3 seconde, è quandu u LED si illumina, liberate. Avà u modu di furmazione hà cuminciatu, portanu u cuntrollu remoto originale da l’equipaggiu, per esempiu, a TV à Gal da 1 – 2 cm.Preme u primu cumandamentu nantu à u cuntrollu remoto individuale, per esempiu, on / off. U codice ricunnisciutu da u telecomando universale serà visualizatu da u lampi di l’indicatore, avà pressu u buttone nantu à questu, à quale sta funzione serà attribuita, per esempiu, on / off. U LED indicherà a prontezza per l’azzione ulteriore da una luce constante. Unu per unu appughjà i buttoni da u telecomando uriginale, poi nant’à Gal, “insignamentu” in stu modu, cuntrollu remota per u cuntrollu sussegwente di l’equipaggiu. Esci da a prugrammazione pressu “LEARN” una volta. Scaricate l’istruzzioni per a stallazione di telecomandi universali GAL di mudelli populari:
Manuale di istruzioni per GAL LM-P150
Manuale di istruzioni per GAL LM-P001 Manuale di
istruzioni per GAL LM-P160
Manuale di istruzioni per LM-S009L Manuale
di istruzioni per LM-P170 Manuale
di istruzioni per LM-S010L Manuale
di istruzioni per LM-S009L2

Prublemi è suluzione

Se durante i paràmetri l’indicazione LED si spegne, allora e batterie pò avè fiascatu. In questu casu, deve esse rimpiazzati. Si deve esse nutatu chì u modu di sintonizazione o di apprendimentu cunsuma assai più currente chì durante u so funziunamentu normale. Per impediscenu fallimenti di u dispusitivu, hè necessariu di cunfigurà nantu à novi elementi di alimentazione. Se l’indicatore si spegne durante l’apprendimentu, u dispusitivu ricusa di accettà u codice, allora questu indica chì a memoria di u dispusitivu hè piena. In tali casi, avete bisognu di sguassà i registri da i cumandamenti di apprendimentu inutilizati è utilizate l’opzione “LEARN” per ripetiri a registrazione di i codici necessarii. L’eliminazione di un cumandimu hè realizatu secondu l’algoritmu:

  1. buttone di selezzione di u dispusitivu cù hold + “Power”;
  2. set di cumminazzioni 9990;
  3. buttone per esse sguassatu;
  4. se l’indicatore lampeggia lentamente, l’operazione hè stata riescita, cù lampeggiante veloce nisuna dati hè stata registrata.

L’eliminazione di tutti i buttoni per unu di i tipi di dispusitivi hè realizatu da manipulazioni simili, ma hè utilizatu u codice 9991. Per sguassà completamente a memoria di l’apprendimentu, utilizate a cumminazzioni 9995.

Rate article
Add a comment