Certi telespettatori sò affruntati cù u fattu chì quandu a TV hè accesa, ci hè u sonu, ma u screnu ùn mostra micca. I causi di una rottura, cumu si tratta è quandu hè megliu cunfidendu u maestru, seranu discututi più. Perchè pò esse sia un fallimentu di software sia un fallimentu hardware.
Motivi perchè quandu accende a TV ci hè u sonu, ma u screnu ùn mostra micca
I ricevitori di televisione muderni sò dispusitivi tecnichi cumplessi chì ponu scumpressà per diversi motivi. Calchì volta ci sò situazioni in quale ùn ci hè micca una maghjina nantu à a TV, ma ci hè u sonu. Inoltre, a funziunalità di u dispusitivu hè cunservata – pudete cambià i canali è aghjustà u voluminu. Se l’imaghjini nantu à a TV hè sparitu, ma ci hè u sonu, questu puderia esse attivatu da parechji fatturi.Spessu a visualizazione di a TV smette di brillanu. Ma ci sò ancu tali interferenze nantu à u screnu cum’è:
- apparissi ondulazioni o lampeggianti;
- u signale hè intermittenti;
- una striscia horizontale ligera hè visibile à u latu;
- luci lampanti;
- mostra una stampa cù quadrati;
- bordu rossu o verde appare longu u contornu;
- strisce verticali multicolori appariscenu;
- l’imaghjini diventa difficiuli di vede.
Prima ci vole à scopre: a TV ùn mostra micca, ma u sonu hè ciò chì u prublema hè. https://cxcvb.com/question/polosy-na-kartinke
Perdita di cuntattu
Un tali prublema pò accade per u fattu chì l’ossidazione cumpleta o parziale di i cuntatti si trova. Per identificà a fonte di u prublema, hè abbastanza per inspeccionà visualmente i connettori. Se a contaminazione o tracce di ossidi si trovanu nantu à i pads di cuntattu, anu da esse eliminati. Dopu quì, pudete reinserisce u cable in u socket di u set-top box è u receptore TV. Sta prucedura hè realizata strettamente cù i dispositi disconnected from the power supply. https://cxcvb.com/kak-podklyuchit/cifrovuyu-pristavku-k-televizoru.html Un altru mutivu per quessa chì a TV ùn mostra micca mentre ùn ci hè u sonu è nisuna imaghjina hè dannu meccanicu à u cable currispundente. Se ci sò pieghe o pieghe, i nuclei chì portanu corrente fallenu. Prima di risolve u prublema, deve esse realizatu una inspezione curretta di u filu. Se ci sò danni visibili, u cable deve esse rimpiazzatu. In questu casu, hè impurtante cunsiderà a cumpatibilità cù u mudellu di l’equipaggiu cunnessu. Dunque, u standard HDMI hè dispunibule in parechje versioni.
Se si trova u dannu, hè cunsigliatu di riparà. Questu hè appiicatu à i sockets solti, i tappi cù l’insulazione dannatu è i bordi rotti, è ancu i fili cù frayed and twisted. Hè impurtante di cunsiderà chì u funziunamentu di l’equipaggiu in questa forma pò causà un cortu circuitu è disfunzioni più gravi.
Problemi di putenza
Se a TV ùn mostra micca, ma ci hè u sonu, questu pò esse causatu da caduta di tensione. In u risultatu di tali surge, i danni non-critici sò a volte. Inoltre, i sottosistemi di cunversione di tensione fallenu in modu acceleratu. Sè sta succèri, lu schermu ferma scuru quandu u dispusitivu hè giratu. Ma dopu à pocu tempu di funziunamentu di u ricevitore TV, l’imaghjini apparirà sempre. Questu significa chì l’alimentazione elettrica ùn hè micca capace di furnisce abbastanza energia per l’elementi hardware di l’equipaggiu per inizià normalmente. Per fà a so riparazione indipendente hè solu per quelli chì anu e cumpetenze appropritate. In altri casi, u maestru aiuterà à riparà l’alimentazione. Ma pudete fà u diagnosticu iniziale sè stessu. In questu casu, serà necessariu di caccià particeddi di polvera è dipositi di terra da u bordu.Se ci sò bulges, allora deve esse rimpiazzati cù novi. Altri tipi di teste necessitanu l’usu di l’equipaggiu di misurazione elettronicu.
Display matrice
Quandu ci hè u sonu, ma ùn ci hè micca schermu neru nantu à a TV, u mutivu pò esse in a matrice. Stu cumpunente include parechji cumpunenti:
- una capa di cellule di cristalli liquidi cun trasparenza cuntrullata;
- sistemi di illuminazione cù un driver chì furnisce tensione;
- ciclu per a trasmissione di dati;
- sistemi di cunversione di signali.
Unu di l’elementi listati puderia fallu. Questu hè un mutivu cumuni per quessa chì una TV hà u sonu ma senza stampa. I danni à a matrice cellulare sò spessu causati da scosse, cambiamenti bruschi di temperatura, sovratensione è altri fattori influenzanti.Se i fallimenti ùn sò micca critichi, allora spots è strisce appariscenu nantu à u screnu. U so culore pò esse neru o culuratu (sbagliatu in relazione à a stampa generale). Se un gran numaru di cellule hè dannatu, a visualizazione si spegnerà completamente. In casi rari, a matrice hè dannata per un cortu circuitu. I cables di dati sò una striscia fina di plastica nantu à quale sò applicati e piste conductive. Tali elementi sò abbastanza faciuli di danni. In certi casi, i cavi spuntanu da i connettori per via di vibrazioni. In ogni casu, a so saldatura serà più prezzu di rimpiazzà a matrice.
In u risultatu, ci hè u sonu, ma ùn ci hè micca una maghjina, o a stampa principia à esse trasmessa cù interferenza. Inoltre, i prublemi cù u ciclu di dati ponu manifestà in i seguenti:
- ripples è altre distorsioni appariscenu periodicamente nantu à u screnu TV;
- i cambiamenti di culore sò notevuli – nantu à parti individuali o in tutta a superficia di a visualizazione;
- l’imaghjina sparisce, ma pò vultà si toccu u casu di TV ligeramente.
https://cxcvb.com/texnika/televizor/problemy-i-polomki/pomexi-na-televizore.html Se u cuntattu hè persu nantu à e piste di cuntrollu di u ciclu, a stampa sparisce cumplettamente. Se l’imaghjini sparisce nantu à a TV per questa causa, ci hè pocu chì pò esse fattu: l’autoreparazione ùn hè micca cunsigliatu in questu casu. Una parte dannata pò esse rimpiazzata da un tecnicu espertu. Se u screnu hè neru, allora vale a pena verificà u sistema di retroilluminazione, armatu cù una linterna. Se l’evidenziate nantu à a visualizazione, è l’imaghjini serà visibile, allora questu hè u mutivu. A retroilluminazione hè riparabile, però, per rimpiazzà i cumpunenti brusgiati, avete bisognu di disassemble u casu, chì hè megliu lasciatu à u maestru.A prossima fonte di u prublema hè l’inverter è l’unità di spazzata. Spessu sò presentati in forma di moduli non separabili. I difetti in elli portanu à diverse distorsioni di l’imaghjini, cumprese a so perdita cumpleta. L’invertitori dannighjati si dannu l’apparizione di una maghjina congelata è dimming dopu à accende u screnu. Sapendu cumu manighjà un ferru di saldatura, pudete rimpiazzà personalmente i moduli rotti. O vai à un centru di serviziu. Un altru cumpunente di u hardware di u dispusitivu di televisione hè u processatore video. I fallimenti chì si verificanu in questu causanu distorsioni in u screnu. I culori cumincianu à vede incorrectamente. È questu ùn significa micca sempre un chip rottu. U funziunamentu incorrectu di u processatore video pò accade se i punti di saldatura nantu à u bordu sò danati per scossa o vibrazione.
A riparazione di sta parte hè impraticabile – hè necessariu un sustitutu. U centru di serviziu faci un diagnosticu cumpletu, restaurà i punti di saldatura. In casa, questu ùn hà micca travagliatu, perchè l’equipaggiu speciale è e cumpetenze sò necessarii.
Chì pò esse fattu in casa
Per fà una reparazione di TV chjuca è simplice in presenza di sonu è senza imaghjini, senza cunniscenze speciale, pudete fà e seguenti:
- Accende e poi spegne u ricevitore TV . Questu aiuterà à riparà i glitches di u software.
- Scollegate l’equipaggiu da l’alimentazione elettrica . Allora verificate l’integrità di i cables, i cunnessione curretta è a presenza di contaminazione nantu à a superficia di i cuntatti.
- Svitate u voluminu à a marca massima è rinviate à un livellu còmode per sente . Questu permetterà à l’alimentazione di guadagnà abbastanza putenza.
Inoltre, hè cunsigliatu per uttene un stabilizzatore di tensione se l’imaghjini nantu à a visualizazione di a TV sparisce quandu un putente apparecchiu elettricu hè attivatu. Perchè pò brusgià i condensatori. À u listessu tempu, u screnu cumencia à andà in biancu, è a stampa duppiu. Se si trova un elementu gonfiatu, avete da rimpiazzà cù u fusible, chì hè megliu lasciatu à un specialista. Se a TV si accende, ma ùn ci hè micca una maghjina è u screnu hè neru, allora avete da verificà a cunnessione cù u cable. Quandu s’utilice “tulipani”, u filu chì trasmette u signale video ùn pò micca fà un bonu cuntattu cù u connettore. In u risultatu, a visualizazione va in biancu, ma u signale audio resta. Hè ancu vale a pena inspeccionà u cable d’alimentazione in modu chì hè fermamente inseritu.
Certi prupietari di TV anu ghjuntu cù un modu piuttostu inusual per risolve u prublema. A so essenza hè di aumentà u livellu di u voluminu à a marca massima. Dopu un coppiu di sicondi, l’imaghjini duveria cumparisce. Stu metudu hà da travaglià in casu di fallimentu una volta.
Tuttavia, prima vi deve esse sicuru chì u screnu TV hè u travagliu bè. Questu hè pruvucatu da a schermu splash chì appare quandu hè attivatu. Se manca è a visualizazione resta scura, allora unu di i cumpunenti interni di u receptore TV rispunsevuli di vede l’imaghjini hè rottu.
Cumu risolve un TV Samsung
A volte succede chì ùn ci hè micca una maghjina nantu à u Samsung TV, ma ci hè u sonu. In questu casu, hè cunsigliatu di pruvà u signale video seguendu parechji passi:
- Nantu à u cuntrollu luntani, cliccate nant’à u buttone Home.
- Espandi a sezione “Settings”.
- Selezziunà l’elementu “Supportu”, dopu – “Self-diagnosis”.
- Avà aduprà a funzione “Run Image Test”.
Dopu avè identificatu i prublemi, vale a pena pruvà à risolve u prublema, guidatu da i cunsiglii di u fabricatore. I seguenti sò l’opzioni perchè ci hè u sonu in u Samsung TV, ma ùn ci hè micca una maghjina:
Prublemu | A manera di risolve u prublema |
Immagine sfumata o tremolante | Disattivate l’opzione “Energy Saver”. |
A prova di diagnostica ùn hà micca revelatu un prublema | Verificate a correttezza di a cunnessione à i porti adatti |
Luminosità video sbagliata | Aghjustate i paràmetri desiderati in a sezione “Configurazione Avanzata”, cumprese a luminosità, a correzione di culore è a retroilluminazione |
Video sfocata, divisa o tremante | Applica l’opzione Auto Motion Plus |
U dispusitivu si spegne casualmente | Disattivà e funzioni di risparmiu di energia |
Stampa distorta | Verificate a qualità di ricezione di u signale |
Riproduzione di culore sbagliata | Scollegate u cable è ricollegate |
distorsioni di culore | Eseguite un resettore di fabbrica |
Linea punteggiata intornu à i bordi di u display TV | Cambia l’aspettu à 16:9 |
Da questu segue chì a maiò parte di i guasti ponu esse riparati da a manu. Riparazione di una TV Samsung in presenza di sonu è senza imaghjini in casa hè pussibule se u disassemblamentu di u casu ùn hè micca necessariu. Altrimenti, se a correzione di i paràmetri ùn aiuta micca, avete bisognu di rimpiazzà u cumpunente difettu. Se a prova sopra ùn hè micca visualizata, allura u difettu hè internu. Allora vi tuccherà à fà un diagnosticu qualificatu cù a stallazione successiva di una nova parte.
Nisuna stampa nantu à LG TV
Se ci hè u sonu nantu à u LG TV, ma ùn ci hè micca una maghjina, allora prima avete da capisce a causa di u fallimentu. U fallimentu pò esse di natura software o accade per u fallimentu di u modulu internu. Certi prublemi sò risolti in casa. L’utilizatore duverà fà una ispezione visuale di u ricevitore di televisione è i so cumpunenti. In i casi induve ci hè una trasmissione di l’imaghjini incorrecta o una violazione di a ripruduzzione di u culore, hè cunsigliatu di fà e seguenti azzioni senza ricorrere à disassemble u dispusitivu:
- Apague u dispositivu TV è sguassate u plug da u socket, lascendu per 15-20 minuti. Questu avete aiutu à trattà cun un crash di u sistema.
- Disattivate u modu di risparmiu d’energia se l’immagine lampeggia constantemente è a luminosità hè diminuita.
- Se l’imaghjina hè doppia o sfocata, l’opzione Trumotion deve esse attivata.
- Se l’immagine hè scura, hè cunsigliatu di verificà è aghjustà i paràmetri di luminosità.
- Se appare una linea tratteggiata, selezziunate u rapportu d’aspettu di 16:9.
Inoltre, s’ellu ci hè una schermu neru nantu à u LG TV, ma ci hè u sonu, duvete assicuratevi chì u set-top box TV per cable è i fili cunnessi à questu funzionanu. Dunque, hè necessariu di verificà u cable d’antenna è u cable HDMI. Ci hè una pussibilità chì u prublema pò esse da u latu di u fornitore.
Hè ricumandemu ancu di inspeccionà i fili per chjappà è pieghe, è ancu di verificà l’integrità di i cumpunenti di cunnessione. Pudete ancu disattivà u receptore di TV, tirà i tappi fora di i porti è reinserite. Se l’opzioni sopra ùn anu micca travagliatu, questu significa chì u fallimentu hè situatu in u receptore. Allora avete bisognu di cuntattà u centru di serviziu di a cumpagnia. I malfunzionamenti più probabili sò i seguenti:
- l’alimentazione hè rotta: u screnu di a TV ùn si illumina;
- u condensatore brusgiatu: u display si illumina è si spegne rapidamente;
- a matrice hè fora di ordine: ci hè una retroilluminazione, ma l’imaghjini hè incompleta;
- u cable matrice hè difettu: a stampa sparisce periodicamente;
- l’imaghjina hè sparita nantu à u LG TV, ma ci hè u sonu: l’inverter hè rottu;
- a retroilluminazione hè dannata: apparissi ondulazioni o una stampa lampante;
- rupture di u processatore video: l’imaghjini hè tardu, a distorsione di u culore hè notu;
- malfunzionamentu di decoder: strisce larghe appariscenu nantu à u display.
U costu di riparazione di TV
In casu di fallimentu hardware, avete bisognu di utilizà i servizii di un maestru. Dopu tuttu, l’alimentazione o l’amplificatore di video puderia rompe.Inoltre, spessu u mutivu si trova in una retroilluminazione difettu, cable matrice o controller di timing. I prublemi di hardware sò spessu per via di caduta di tensione, gonfiore di condensatori, o saldatura di elementi di mala qualità. Per detectà un malfunzionamentu, hè necessariu furnisce u dispusitivu è fà u so disassemblamentu. Ma questu hè bisognu di certe cumpetenze in a tecnulugia di gestione. Hè impurtante di tene in mente chì l’intervenzione micca prufessionale pò causà l’equipaggiu fallu permanentemente, esigendu riparazioni costose.
Tipu di malfunzionamentu | Costu di u travagliu |
Riparazione di a scheda di sistema | 440 rub. |
Riparazione / sustituzione di l’alimentazione | 490 rub. |
Sustituitu l’inverter | 540 rub. |
Riparazione / sustituzione di retroilluminazione | 640 rub. |
Ci hè u sonu, ma l’imaghjini nantu à a TV hè sparita, perchè questu succede, chì sò i mutivi è chì fà: https://youtu.be/n7StZYo-rD0 Quessi sò i mutivi principali assuciati à u fattu chì a TV hà persu l’imaghjini, ma ci hè u sonu. Pudete cuntrollà personalmente l’integrità di i fili è a stretta di i tappi. È ancu per fà una prova di l’imaghjini è aghjustà i paràmetri di rendering di u culore. Se questu ùn aiuta micca, allora duvete attentu à a natura di a distorsione di u ritrattu. Questu aiutà à determinà quale di i cumpunenti internu deve esse riparatu. U disassemblamentu di u casu pò esse realizatu da un maestru qualificatu.
Quando si guasta, lo butti via… non c’è nulla da fare oggigiorno. A ripararlo ti costa quanto nuovo.
Buon pomeriggio,
Ogni tanto il mio tv LG con decoder incorporato, diventa nero lo schermo e poi riprende da solo… Come mai..