Malgradu u fattu chì i telefoni Apple anu una visualizazione maravigghiusa, à volte hè più còmuda di vede u cuntenutu di u gadget nantu à un grande monitor. Questu hè interessante per tutti quelli chì i pruprietarii di l’iPhone chì volenu vede i so amichi foto è video da e so vacanze; lanciari un ghjocu mobile, pagina di navigatore, filmu nantu à u screnu TV; tene una presentazione di l’affari, etc. Fighjemu a suluzione à sta questione cù l’esempiu di cumu cunnette un iPhone à un Samsung Smart TV cù fili senza wi-fi è utilizendu tecnulugia wireless.
- Tecnulugie DLNA, MiraCast è Airplay per cunnette iPhone à TV
- Cosa hè DLNA è cumu funziona
- Cumpatibilità di a tecnulugia Miracast è u telefunu “apple”.
- Cumu cunnette iPhone via Airplay
- Cumu cunnette l’airpods à a tv samsung
- Programma Speciale AllShare TV Cast
- Cunnessione Wired di iPhone à Samsung Smart TV senza wi-fi
- Cumu cunnette l’iPhone à a TV via u cable USB per vede i filmi
- Stream da iPhone à Samsung TV cù cavu HDMI
- Cunnessu cù un cordone AV – una variante di cunnette un vechju iPhone è TV
- Prublemi è suluzione
Tecnulugie DLNA, MiraCast è Airplay per cunnette iPhone à TV
U primu modu per cunnette un iPhone à un Samsung Smart TV hè di utilizà una di e seguenti cumunicazioni: DLNA, Miracast o Airplay. Quasi tutti i mudelli Samsung muderni sò furnuti cù una di queste opzioni da u fabricatore. Dunque, per selezziunà a tecnulugia adattata per i dispositi di accoppiamentu, fighjemu e caratteristiche di a TV.
Cosa hè DLNA è cumu funziona
Digital Living Network Alliance o tecnulugia DLNA hè forse u tipu più cumuni di cunnessione trà i novi mudelli Samsung. Hè un inseme di standard chì i dispositi cumpatibili trasmettenu è ricevenu cuntenutu media (foto, fugliali video, video di YouTube, musica) in Internet è trasmettenu in tempu reale. Per trasmette una maghjina da un iPhone à una TV Samsung via DLNA, i seguenti passi sò realizati:
- Nant’à l’iPhone da l’AppStore, avete bisognu di scaricà è stallà una applicazione specializata di terzu (per esempiu, “TV Assist” (ligame di scaricamentu direttu https://apps.apple.com/ua/app/tv-assist/id760661078). ?l=ru), “iMediaShare ” o altri).
- Lanciari l’applicazione.
- À traversu u screnu principale, apre a tabulazione desiderata: “Photos”, “Music”, “Browser” o “Files”.
- Selezziunà u cuntenutu media desideratu.
- In seguitu, u prugramma hà da offre pussibuli dispusitivi per a cunnessione. Selezziunà Samsung.
- Avemu a trasmissione di a stampa nantu à a TV.
- In l’applicazione “TV Assist”, attraversu a tabulazione “Paints”, pudete creà indipindentamente iscrizioni o disegni, è trasmettenu nantu à u screnu.
Nota ! Per cunnette un iPhone à una TV Samsung utilizendu a tecnulugia DLNA sopra citata, i dui dispositi devenu esse nantu à a stessa reta lucale. Altrimenti, ùn si pò micca vede.
Pudete ancu aduprà l’app “Twonky Beam”:
- Download (https://twonky-beam.soft112.com/) è stallà u prugrammu sceltu.
- Apertura i paràmetri di l’applicazione clicchendu nantu à u segnu currispundente in l’angulu superiore manca.
- Attivà a funzione “Mostra o ammuccià l’indicazione visuale” clicchendu nantu à questu.
- Andà à a pagina principale di l’utilità.
- Aprite u navigatore.
- Truvate è apre u schedariu di foto o video desideratu.
- Apertura un menu supplementu in l’applicazione clicchendu nantu à a striscia in a parte diritta di a finestra.
- Accende a TV.
- Dopu, in u prugramma, specificate u nome è u mudellu di a TV.
- Aprite u menu supplementu di novu.
- Lanciari u video.
Nota ! Questa applicazione pò ancu travaglià in modu offline.
Cumpatibilità di a tecnulugia Miracast è u telefunu “apple”.
A tecnulugia Miracast mudernu hè dinù usatu pi trasfiriri images da u telefonu à u grande schermu TV Samsung hè dinù usatu pi ripetiri – duplicating lu schermu Iphone. À u listessu tempu, micca solu e foto è i video individuali sò visualizati nantu à a TV, ma ancu tutte l’azzioni chì accadenu nantu à a visualizazione di u gadget. A cundizione principale per una tale cunnessione hè a presenza di un adattatore Wi-Fi integratu o esternu chì sustene Miracast per i dui dispusitivi. Sfortunatamente, finu à a data, nisun pruduttu Apple sustene ancu sta tecnulugia. Dunque, stu tipu di cunnessione di l’iPhone à a TV ùn hè ancu pussibule.
Cumu cunnette iPhone via Airplay
Un analogu eccellente di Miracast hè a tecnulugia Airplay o Screen Mirroring sviluppata da Apple. Cù sta opzione, pudete vede facilmente è rapidamente qualsiasi fugliali di foto è video nantu à u screnu di a TV, o duplicà a visualizazione di u telefunu in tempu reale. Una di e cundizioni per una tale cunnessione hè chì a TV hà supportu integratu per Airplay. Samsung hà liberatu tali mudelli da 2018; una seria di TV da u 4 è sopra, è ancu QLED Samsung di punta. L’Apple TV set-top box vi aiuta ancu à urganizà una cunnessione wireless trà u vostru iPhone è Samsung TV. Hè culligatu à u display TV cù un cable HDMI, è hè un tipu d’intermediariu trà a TV è u telefunu quandu trasmette u cuntenutu media. A cunnessione stessu hè ancu realizatu à traversu u “Screen Repeat”. In ordine per attivà lu, vi tocca à apre u panel hidden di u iPhone, è attivà a cunnessione Wi-Fi o Bluetooth. Se a cunnessione Bluetooth hè curretta, una dumanda di cunnessione apparirà nantu à i schermi di i dui dispositi.
Cù un longu swipe apre torna, apre u pannellu di fondu di u telefunu, è cliccate nantu à l’icona “Airplay” currispundente. Selezziunate u set-top box Apple TV da a lista furnita. Allora girà u buttone “AirPlay Mirroring”. Cù cunnessione curretta, dopu à uni pochi di seconde, l’imaghjina di l’iPhone serà visualizata nantu à u display Samsung TV.
Nota ! Quandu si usa Apple TV, hè impurtante di seguità l’aghjurnamenti di iOS in i dui dispositi. Questu mantene a qualità di l’imagine alta.
Apple Airplay – cunnessione à Samsung TV: https://youtu.be/k50zEy6gUSE
Cumu cunnette l’airpods à a tv samsung
Certi utilizatori cunnette micca solu i telefoni Apple à a so TV, ma ancu i cuffie – AirPods. Pudete fà questu cù e seguenti struzzioni:
- Spegne u Bluetooth in u vostru telefunu per ùn sbattà u signale da a TV.
- Accende a TV è Apple TV.
- Truvemu a rùbbrica “Controlli è dispusitivi Remote”.
- Aprite i paràmetri Bluetooth.
- Se cunnessu currettamente, dopu à qualchi seconde, truvamu AirPods in a lista di i dispositi dispunibili.
- Cunnessu.
Programma Speciale AllShare TV Cast
Prima di sincronizà l’iPhone è Samsung TV, l’utilizatori stallanu utilità specializate in i so dispositi. L’applicazione AllShare hè unu di i preinstallati in Smart TV; cuntribuisci à culligamentu u telefonu da Apple à Samsung TV, è più broadcasting i schedari media. Se l’applicazione manca, pudete scaricà da voi stessu da l’ AppStore . Inoltre, u prugramma AllShare TV Cast hè stallatu nantu à l’iPhone. In più, per stu furmatu di cunnessione, i dui dispusitivi sò cunnessi à Internet, à a stessa reta lucale. Per trasmette una maghjina nantu à una pantalla di TV, fate i seguenti passi:
- In u gadget, apre l’utilità AllShare TV Cast preinstallata.
- Selezziunà u schedariu multimedia desideratu.
- Mandemu l’imaghjini à a big display.
Un altru modu per cunnette un iPhone à una TV Samsung senza APPLE TV per vede una maghjina o fighjà video è filmi hè di utilizà un prugramma d’applicazione speciale: https://youtu.be/qXKVhP32IGM
Cunnessione Wired di iPhone à Samsung Smart TV senza wi-fi
In più di e cunnessione wireless sopra, ci sò ancu una quantità di opzioni di cunnessione di cable. A descrizzione di i principali, è ancu i so pros è cuns, hè quì sottu.
Cumu cunnette l’iPhone à a TV via u cable USB per vede i filmi
Un altru modu per cunnette un iPhone à una TV hè di utilizà un cable USB. Questa opzione di cunnessione pò esse chjamata universale, postu chì tutti i televisori Samsung muderni anu un cunnessu USB. Per fà questu, i seguenti passi sò realizati:
- Accendemu a TV;
- Cunnetteremu u gadget “apple” à USB;
- Inseremu u cable in u socket appropritatu nantu à a TV;
- Dopu, apre i paràmetri di TV, è selezziunate l’imaghjini broadcast via USB.
In regula, l’azzioni pigliate sò abbastanza.
Per mezu di l’interfaccia USB, solu i fugliali di foto è video esistenti sò dispunibuli per l’utilizatore. Vede qualsiasi cuntenutu in linea, sfurtunatamenti, ùn hè micca pussibule.
Stream da iPhone à Samsung TV cù cavu HDMI
A cunnessione di u cable HDMI hè un metudu di cunnessione cablatu opzionale. U so vantaghju principali hè a preservazione di una qualità d’immagine alta. Requisiti basi per a cunnessione:
- A prisenza di un cunnessu HDMI nantu à a TV.
- cavu HDMI.
- Adattatore AV digitale Apple.
U prucessu di cunnessione hè simile à a cunnessione di cable USB sopra citata. In i paràmetri TV, specificate u tipu di cunnessione.
Quandu si usa l’interfaccia HDMI, certi utilizatori anu un prublema cù a trasmissione di cuntenutu Internet. Unu di i pussibbili mutivi di stu prublema hè una versione obsoleta di l’iPhone.
Cunnessu cù un cordone AV – una variante di cunnette un vechju iPhone è TV
Un cable AV hè una grande opzione per quelli chì anu iPhones più vechji. Distinguisce trà compostu è cumpunente. Composite AV-cord hè 3 tappi (tulipani) è un input USB. Adupratu per i telefoni micca più bassu di a versione 4. Componente difiere da compostu da a prisenza di tappi per a sincronizazione di l’imaghjini, chì aumenta a qualità di a stampa. Per cunnette i dispositi cù un cable AV, u filu hè classicamente cunnessu à i dui dispositi. In più, nantu à a TV, attraversu i paràmetri, attivanu a ricezione attraversu stu tipu di filu, è in u telefunu, mirroring.
Prublemi è suluzione
Quandu culligamentu iPhones à Samsung TV, parechji tipi di prublemi pò accade. Cunsiderate i principali:
- Nisuna cunnessione nantu à a cunnessione wireless . Forsi questu hè unu di i prublemi più cumuni. Succedi se u telefuninu è a TV o Apple set-top box sò cunnessi à e diverse rete. Per risolve u prublema, avete bisognu di riconnettà i dui dispositi à a listessa reta Internet o riavvia u router.
- Nisuna cunnessione cù cunnessione cablata . A maiò spessu, stu prublema si trova quandu u cable stessu (USB, HDMI, AV cable, etc.) malfunctions. In questu casu, u filu deve esse rimpiazzatu.
- Un altru prublema pussibule hè l’ usu di prudutti micca originali (fili, adattatori, attache, etc.). A qualità di e copie di i dispositi è l’accessori, in regula, hè significativamente inferior à i prudutti di marca Apple, è ùn sò micca sempre visibili da i iPhones. Se un tali prublema si trova, duvete rimpiazzà a copia di l’accessori o di u dispositivu Apple.
Se i passi sopra ùn anu micca risolve u prublema, duvete cercà l’errore in i paràmetri di cunnessione. Comu pudete vede, l’opzioni per cunnette un iPhone à una TV Samsung sò assai diverse. È per selezziunà u metudu di cunnessione desiderate, avete bisognu di fucalizza nantu à e caratteristiche tecniche di i dispositi, u scopu di a cunnessione, è ancu u cumpunente finanziariu di u prublema. Inoltre, per piacè nutate chì per accoppià un iPhone cù Samsung, i TV di almenu a 4a serie da 2018 cù a funzione Smart TV sò più adattati. Tali dispusitivi sò furnuti cù a funzione Airplay o Airplay2, chì simplificà assai a cunnessione è migliurà a so qualità. Quandu si ripete u screnu di l’iPhone, a megliu stampa serà in Q-serie TV.