IPTV hè una tecnulugia moderna di televisione digitale in a rete di dati IP. Questa hè una opportunità per gode di i vostri canali è filmi preferiti senza cumprà set-top boxes è fornitori. I vantaghji principali di a tecnulugia sò u risparmiu di costu è vede u cuntenutu senza publicità.
Cosa hè necessariu per cunnette senza un set-top box?
Tuttu ciò chì hè necessariu per cunnette IPTV in ogni TV senza un set-top box hè di cunnette u dispusitivu à Internet (via filu o wireless) è avè a funzione Smart TV (o i so analoghi). Se ùn hè micca pussibule di cumpiendu sti cundizioni, avete bisognu di un prefissu.Hè ancu un prerequisite chì a TV supporta unu di i seguenti standard:
- DVB-T2 hè u standard europeu per a trasmissione TV terrestre di a 2a generazione; tutti i ripetitori russi operanu in questu;
- DVB-C è DVB-C2 – trasmissione per cable;
- DVB-S è DVB-S2 – TV satellitari.
Stu paràmetru hè dispunibule in e caratteristiche di u pruduttu in ogni tenda in linea di l’apparecchi domestici. Hè abbastanza per inserisce currettamente u nome di u TB-receiver in a casella di ricerca di u serviziu. U nome esatta di u mudellu hè in u passaportu di u dispusitivu.
Vista libera
A televisione IPTV hè dispunibule in formate gratuitu è pagatu. In u primu casu, una playlist chì hè liberamente dispunibule hè scaricata da Internet. Opzione pagata – cumprà una playlist licenziata da un fornitore ufficiale cù una tarifa mensuale per a visualizazione. Quì sottu sò e regule per scaricà è installà applicazioni per usu gratuitu. Tuttavia, vale a pena ricurdà chì u software senza licenza spessu porta à a riproduzione di cuntenutu in qualità povira.
Regoli per installà è cunfigurà u lettore
L’accessu à l’IPTV senza cunnette un set-top box ùn hè micca pussibule senza un lettore speciale (programma di computer). Questu hè fattu cusì:
- L’app store in ogni Smart TV hà una grande selezzione di media players.
- L’esempiu usa u media player “Peers.TV”. Truvà in a lista, cliccate per selezziunà, scaricallu.
- I canali sò dispunibuli immediatamente dopu a stallazione, ma in quantità assai chjuche. Per espansione a lista, andate à i paràmetri, cliccate nant’à “Add playlist”.
- Incolla in una linea speciale un ligame à una playlist truvata in Internet. Inoltre, l’indirizzi di i siti cun cuntenutu gratuitu sò quì sottu in l’articulu in a sezione “Lista di playlists gratuiti”.
Pros è cuns
L’inconveniente di a visualizazione IPTV gratuitu hè chì i fornituri bloccanu periodicamente i canali in playlists d’accessu apertu (spariscenu temporaneamente). I sviluppatori di playlist gratuiti risolvenu u prublema, ma micca sempre prontamente. Calchì volta passanu parechji ghjorni. Pro:
- risparmiu – senza spese à l’operatori;
- scelta ricca – una quantità enorme di cuntenutu hè dispunibule, sceltu à u vostru gustu;
- a stallazione di equipaggiu supplementu ùn hè micca necessariu;
- truvà una playlist senza età o tematica ùn hè micca difficiule – ci sò i zitelli, adulti, cumpresi 18+, cù filmi, cartoni, educativi, educativi, musicali, etc.
Lista di playlists gratuiti:
- Filmi 4K HDR. Più di 50 filmi di diversi anni di liberazione in una qualità eccellente: “Aladdin”, “Grinch”, “Jumanji: Welcome to the Jungle”, “Venom”, “Charlie’s Angels”, “Spider-Man: Far From Home”, etc. . Indirizzu di ligame – https://smarttvnews.ru/apps/4k-film-hdr.m3u.
- Filmi 3D. Più di 60 filmi è cartoni animati: “Angry Birds Movie”, “Men in Black 3”, “Teleport”, “Fantastic Beasts and Where to Find Them”, “X-Men: Days of Future Past”, è altri. L’indirizzu di u ligame di scaricamentu hè https://smarttvnews.ru/apps/3d-film.m3u.
- Playlist di filmi. Più di 70 filmi à 60 fps: U grande ghjocu, Alien 3, Wonder Woman, U Signore di l’Anelli: A Cumpagnia di l’Anellu, Transformers: Revenge of the Fallen, King Arthur è più. L’indirizzu di u ligame hè https://smarttvnews.ru/apps/Filmy_60_FPS.m3u.
- Playlist di i zitelli. Più di 30 canali TV: “Disney”, “KARUSEL”, “Kids Co”, “Oh!”, “Lolo”, “Nickelodeon”, etc., è più di 200 cartoni: “Baba Yaga vs!”, “Cars” 3″, “Cipollino”, “Winnie the Pooh”, “Despicable Me”, “Moana”, “U sicretu di u terzu pianeta”. L’indirizzu di u situ per scaricà hè https://iptvmaster.ru/kids-all.m3u.
- 500 canali gratuiti. Russi, bielorussi, ucraini, canali TV internaziunali. Mir, Channel One, Discovery, Hunting and Fishing, ONT, First USSR, Boomerang, Bielorussia 1, Ren TV è altri. A playlist si trova in – https://smarttvnews.ru/apps/iptvchannels.m3u.
Prima di stallà a playlist in u lettore, duvete familiarizàvi cù u cuntenutu. U schedariu di stallazione cuntene i nomi di tutti i canali / video.
Opzioni di cunnessione attraversu u fornitore
Per i cunnisciuti di cuntenutu di qualità, i servizii di televisione IP sò furniti da i grandi fornitori di risorse Internet. Sò pagati. Ogni cumpagnia hà u so propiu principiu di cunnessione IPTV senza un set-top box.
Rostelecom
Dapoi u 2021, i clienti di u fornitore Rostelecom anu l’uppurtunità di fighjà a TV interattiva senza un set-top box. Stu serviziu hè chjamatu Wink. Utilizendu u prugramma, pudete abbunà à un pacchettu di 5000 filmi, serie è cartoni, è ancu i primi 200 canali TV. U pagamentu hè una volta à u mese.
A peculiarità di l’applicazione hè a capacità di cullà indipindente un abbonamentu da i canali estremamente necessarii è interessanti. Un tali tariffu hè chjamatu “Transformer”.
L’app Wink hè dispunibule nantu à i seguenti TV (senza prefissu):
- Apple TV versione 10.0 o superiore;
- LG Smart TV cù webOS OS 3.0 o superiore;
- Samsung Smart TV liberata dopu à u 2013.
In Android TV, l’applicazione hè attualmente dispunibule solu cù u set-top box.
Cunnettendu Wink nantu à l’esempiu di TB Samsung:
- Andà à u magazinu ufficiale Samsung App.
- Inserite u nome di l’applicazione Wink in a ricerca o truvate per forza bruta in a sezione “Pupulare”.
- Cliccate nantu à a carta di l’applicazione, dopu u buttone “Installa” chì appare. Aspettate chì u scaricamentu sia cumpletu.
Dopu à sti passi, cumincianu a subscribe. I canali standard (“Prima”, “Russia 1”, “NTV”, etc.) sò dispunibili immediatamente – sò liberi.
Cunvessu
Per fighjà IPTV da Convex in una TV cù SMART-TV, avete bisognu di stallà una applicazione speciale IPTVPORTAL. Istruzzioni per cunnette IPTV da Convex:
- Andate à l’app store di u vostru ricevitore TV (LG Content Store, Apps Market, etc.).
- Entre in a ricerca “IPTVPORTAL”. Cliccate nantu à a carta di l’applicazione chì appare.
- Cliccate u buttone “Installa” per compie u prucessu.
- Entra in l’app. Passa l’autorizazione inserendu u login è a password specificata in l’accordu cù u fornitore in e colonne speciali.
I canali furniti da u pianu di tariffu sò dispunibuli.
Cunnessione è installazione per mudelli di TV cumuni
U mudellu di u receptore TV ghjoca un rolu impurtante in a cunnessione IPTV senza un set-top box. L’opzioni per installà è cunfigurà a televisione digitale IPTV per i TV di diversi fabricatori sò descritte quì sottu: LG, Philips, Samsung, Sony, Xiaomi, è ancu i TV basati in Android.
LG
LG Electronics hè una sucietà sudcoreana, unu di i più grandi pruduttori di l’elettronica di u cunsumu è l’apparecchi. Cumu stabilisce:
- Andà à u LG Content Store.
- Scaricate u prugramma SS IPTV à u ricevitore TV.
- Truvate in Internet / pigliate da u nostru articulu qualsiasi playlist cù canali / filmi, scaricallu.
- Andà à paràmetri → “Generale” → “Get Code”. Fix lu nantu à carta.
- Andà à u serviziu ufficiale di l’applicazione SS IPTV – https://ss-iptv.com/en/users/playlist. Entre u codice ricevutu prima in una finestra speciale, cliccate “Add device”.
- Aprite a playlist telecaricata in a pagina principale di l’applicazione → “Salvà”.
Philips
Koninklijke Philips NV hè una sucietà multinaziunale olandese. L’installazione di IPTV per un ricevitore TV Philips hè basatu annantu à u widget ForkSmart. A cunnessione IPTV hè a siguenti:
- Aprite a sezione di paràmetri TV.
- Andà à “Altri”, dopu cliccate “Configurazione”.
- Segui i passi in sequenza: “Configurazione di a rete” → “Modu di operazione di a rete” → “Indirizzu IP staticu”.
- Selezziunà “Configurazione IP” da u menù di manca. Cliccate “DNS 1”. Inserite l’indirizzu IP mostratu in a stampa.
- Ritorna à u menu principale, è andate à “Smart TV” o “Net TV” (secondu a TV).
- Lanciate u cinema in linea installatu nantu à a TV. O scaricate da l’app store se ùn ci hè micca. Lanciarà Forksmart. Questa applicazione lancia Fork Player, una guida per fighjà IPTV.
Samsung
Samsung Group (Samsung Group) hè un gruppu sudcoreanu di cumpagnie largamente cunnisciutu in u mercatu mundiale cum’è fabricatore di l’elettronica high-tech. A cunfigurazione quì hè un pocu sfarente da quelli descritti sopra. Istruzzioni per TV Samsung:
- Scaricate l’archiviu cù l’applicazione OTT Player à u vostru urdinatore. Ligame di scaricamentu sicuru – https://disk.yandex.ru/d/zQNeq-iAE4d0Og.
- Pigliate qualsiasi unità flash → crea un cartulare chjamatu “OTT Player” → copià i fugliali da u cartulare di l’archiviu → mette u flash drive in u slot currispundente di a TB chì ùn funziona.
- Accende a TV. L’applicazione apparirà automaticamente in u menù.
- Crea a vostra pagina nantu à u situ ufficiale di l’applicazione clicchendu nant’à u ligame – https://ottplayer.es/. Scorri a pagina principale finu à a fine, vi vede una finestra per l’autorizazione / registrazione. Aduprate e credenziali di u contu creatu per accede à l’applicazione in TB.
- Truvate in Internet o pigliate da u nostru articulu qualsiasi playlist cù canali / filmi, scaricallu. Andà à u situ specificatu in “Manage playlists”. Verificate e caselle accantu à i dispositi per i quali playlists sò permessi.
- Dopu quì, scaricate qualsiasi playlists da u vostru urdinatore.
OTT Player hè ancu adattatu per TB LG. In u casu di stu mudellu, ùn hè micca bisognu di scaricà nunda in un ordine supplementu. Solu bisognu di scaricà l’applicazione stessa da a tenda (in u listessu modu cum’è SS IPTV). è aghjunghje un dispositivu TB via “Manage…”.
Android
Android TV hè una versione di u SO Android cuncepitu apposta per i TV è i set-top box multimediali. Permette di vede filmi da Google Play, trasmissioni in linea, video da YouTube, etc. Ùn ci hè nunda di complicatu in a stallazione di IPTV in TV Android:
- Andà à a TV in u magazinu ufficiale di Google Play, scaricate l’applicazione apprupriata (IPTV, LAZY IPTV, etc.).
- Configurate u prugramma telecaricatu cum’è una app in LG TV.
Sony
Sony Corporation (“Sony”) hè una cumpagnia multinaziunale giapponese cù sede in Tokyo. L’applicazioni ViNTERA.TV o SS IPTV apre u modu di utilizà IPTV in TB Sony Smart TV. Istruzzioni:
- Andà à: paràmetri TV → OperaTV Store app store.
- Per mezu di i paràmetri internu di a tenda, apre u generatore di ID, situatu in a “Configurazione di u Sviluppatore”. Cliccando “OK” riceverete un codice validu per 15 minuti.
- Crea un contu in u situ web di Vewd clicchendu nantu à u ligame – https://accounts.cloud.vewd.com/auth/login/?flow=e1b6714f3d28490680eb6f6c0cbfd6a9. Cunfirmà per mezu di a lettera chì hè ghjunta à l’uffiziu postale.
- Inserite u nome di u vostru TV è l’ID chì avete ricevutu prima in i campi speciali clicchendu nant’à stu ligame – https://publish.cloud.vewd.com/paired_devices/.
- Ritorna à a TV. Una notificazione appariscerà nantu à u screnu: “L’utilizatore cusì è cusì vole stabilisce una cunnessione …”. Cliccate OK.
- Avà l’OperaTV Store hà una sezione “Sviluppatore”. Andate in questu è cliccate nantu à a sola tabulazione in questu. In a linea chì appare, entre in u ligame – http://app.ss-iptv.com/. Cliccate “Go” è accettà l’accordu.
- Sceglite un paese, cità è fornitore, cuminciate à aduprà IPTV.
Istruzzioni video:IPTV significa Internet Protocol Television. Questu hè fighjulà canali TV, filmi è qualsiasi altru cuntenutu attraversu a reta. Per vede tuttu questu nantu à a vostra TV, ùn hè micca necessariu cumprà equipaggiu supplementu. Se a TV hè cunnessa à Internet è hà un serviziu interattivu digitale, solu u lettore è a playlist sò necessarii per vede.
Jeg har brug for megen hjælp. Har netop købt et Panasonic Android tv, og ønsker udelukkende at bruge det til iptv. Det er for at spare på mine udgifter. Men jeg fatter ikke en brik af, hvordan man kommer i gang.
Fortæl os mere. Hvad er der allerede gjort? Hvad ser du på skærmen?