Cosa hè DiSEqC, cumu si sceglie è cumu cunnette un dysic

Спутниковое ТВ

Quandu si vede a TV satellitare , u signale hè ricevutu da unu di i satelliti. Va à u cunvertitore , da quale hè trasmessu à u receptore satellitare. Se, per qualsiasi raggiuni, l’utilizatore vole riceve un signalu d’alta qualità da parechji satelliti, deve aduprà un convertitore separatu per ognunu di elli. Tuttavia, solu unu di elli pò esse cunnessu à u ricevitore à u stessu tempu. DiSEqC hè un switch chì hè cunnessu trà u cunvertitore è u ricevitore. Cunnette un convertitore da u satellitu desideratu per vede i so prugrammi.

Cosa hè DiSEqC, cumu si sceglie è cumu cunnette un dysic
Cunnessu DiSEqC 1.0 à 4 converters
L’operazione di stu switch hè basatu annantu à un protokollu chì hà u stessu nome. Hè destinatu à implementà u standard currispundente. U cable coaxial hè utilizatu per u funziunamentu. Un signalu hè trasmessu per ellu, a tensione di furnimentu di u cunvertitore, è ancu un signalu di tonu di cuntrollu. U protocolu prevede parechji livelli di usu, chì sò disposti gerarchicamenti. Sè u dispusitivu accumpagna unu di li, allura vi dinù assicurà l ‘usu di tutti i downstream. Diversi versioni di u standard sò aduprate, a più cumuna di quale hè DiSEqC 1.0. Stu dispusitivu cuntene un microcontroller è un software specializatu in l’internu. Tali interruttori permettenu di riceve segnali da parechji satelliti cù una sola antenna .. Questu aumenta a libertà di scelta quandu vede i prugrammi.

Cumu funziona u discu

U dispusitivu hè culligatu à un receptore satellitari è parechji converters. Di solitu dui o quattru ricevitori di signali satellitari sò cunnessi à u DiSEqC. Dopu a cunnessione, u ricevitore hè cunfiguratu. Quandu si usanu schemi di cunnessione più cumplessi, pudete aumentà significativamente u numeru di cunvertitori cunnessi.

Cosa hè DiSEqC, cumu si sceglie è cumu cunnette un dysic
Cumu travaglianu i dischi
A figura mostra una di l’opzioni per una tale cunnessione. I cunvertitori sò direttamente cunnessi à dui DiSEqC 1.0. Questi dispositi sò cunnessi à DiSEqC 1.1. Cusì, u ricevitore pò esse cunnessu à ottu converters. Quandu cunnessu u convertitore, assicuratevi chì a lunghezza di u cable ùn supera micca 3 metri. Altrimenti, a qualità di u signale ricevutu da u ricevitore deteriorarà.

Durante a prucedura di cunnessione, duvete spegne u putere à u ricevitore per evità u risicu di danni à questu.

Chì tipi di switch DiSEqC sò in u mercatu

DiSEqC 1.0 hè u tipu più cumuni. Tali dispusitivi ponu esse cunnessi simultaneamente à quattru receptori satellitari.

Cosa hè DiSEqC, cumu si sceglie è cumu cunnette un dysic
DiSEqC 1.0
Utilizendu DiSEqC 1.1 vi permette di aumentà u numeru di dispusitivi cunnessi finu à 16. Stu dispusitivu pò cunnette direttamente à cunvertitori o travaglià cù altri switches. Permette di cunnette quattru DiSEqC 1.0, ognunu di quali travaglia cù 4 converters.
Cosa hè DiSEqC, cumu si sceglie è cumu cunnette un dysicConfigurazione di DiSEqC 1.1 – cumu cunnette 8 satelliti: https://youtu.be/f9lzw5vT-I8 DiSEqC 1.2 funziona in più cum’è un rotatore di antenna satellitare. Hè utilizatu per pusà accuratamente l’antenna à u satellitu chì trasmette. U switch pò cunnette direttamente i convertitori. Certi mudelli DiSEqC 1.2 ùn furnisce micca a capacità di travaglià cù altri cunvertitori.
Cosa hè DiSEqC, cumu si sceglie è cumu cunnette un dysicCi hè DiSEqC 2.X, chì furnisce a capacità di riceve cunferma quandu eseguisce cumandamenti. Cusì, u cambiamentu pò riceve infurmazioni supplementari nantu à i dispositi assuciati cù questu.
Cosa hè DiSEqC, cumu si sceglie è cumu cunnette un dysicU standard DiSEqC 3.X hà a capacità di cumunicà cù i dispositi periferichi. Questa opportunità ùn hè ancu stata sfruttata cumplettamente. In u futuru, hè previstu di assicurà a cunfigurazione automatica in questu modu.

Cumu cunnette bè DiSEqC è cunfigurà u dispusitivu

Dopu, parleremu di cunnette DiSEqC 1.0 à i satelliti Amos, Hotbird è Astra.

Cosa hè DiSEqC, cumu si sceglie è cumu cunnette un dysic
Capi di TV satellitari sintonizzati à trè satelliti populari – u cusì chjamatu dragone
Dopu avè installatu l’antenna, avete bisognu di assicurà chì i cunvertitori ricevenu signali da i satelliti currispondenti. Allora avete bisognu di cunnette ogni cunvertitore à u cunnessu DiSEqC currispundente.
Cosa hè DiSEqC, cumu si sceglie è cumu cunnette un dysic
Connettori nantu à DiSEqC
Quandu u ricevitore hè off, cunnette à u switch cù un cable. Per fà questu, utilizate u cunnessu DiSEqC adattatu. Allora u ricevitore hè attivatu. Avà avete bisognu di cunfigurà. Per fà questu, u receptore hè cunnessu à u cunnessu currispundente di u receptore di televisione. Dopu accende a TV, avete bisognu à andà à i paràmetri di u ricevitore. L’impostazione di i paràmetri per i satelliti citati serà mostrata. Quandu i paràmetri aperti, in u menù chì appare, andate à a sezione “TV Channel Manager”. Dopu, vi tocca à andà à u sottu “Installazione”. Dopu, avete bisognu di fà i seguenti passi.
Cosa hè DiSEqC, cumu si sceglie è cumu cunnette un dysicIn a linea DiSEqC mette a frazzioni 1/4. In questu, u numeratore hè u numeru di u connettore induve u cunvertitore currispundente hè stata cunnessu, è u denominatore hè uguali à u numeru di cunnessi dispunibili. Eccu i paràmetri per u satellitu Astra. Dopu, cunfigurà Hotbird, u cable da quale hè cunnessu à u sicondu portu.
Cosa hè DiSEqC, cumu si sceglie è cumu cunnette un dysicU paràmetru DiSEqC serà 2/4. U satellitu Amos era cunnessu à u portu 3.
Cosa hè DiSEqC, cumu si sceglie è cumu cunnette un dysicQuì u paràmetru currispundente hè 3/4. Dopu chì i paràmetri sò cumpletati, l’utilizatore puderà principià à fighjà i prugrammi TV. A prucedura di cunfigurazione per i diversi ricevitori hè simile, ma i dettagli ponu varià. U fondu di u screnu di paràmetri mostra e caratteristiche di u signale ricevutu. U livellu è a qualità sò indicati in percentuale. Dopu chì l’input hè statu finitu, avete bisognu di salvà i paràmetri fatti. Per fà questu, basta appughjà u buttone “Menu”. Se i schemi di cablaggio di switch più cumplessi sò usati, u denominatore di a frazzioni indicà u numeru tutale di connettori dispunibili. Se cù u tempu u pruprietariu compra un novu receptore o aghjurnà u so firmware, allora a stallazione deve esse fatta di novu.
Cosa hè DiSEqC, cumu si sceglie è cumu cunnette un dysic
Cumu cunnette un switch diseqc
Cosa hè DiSEqC, cumu funziona è cumu cunnette un diseqc: https://youtu.be/A6T_fel1Sbk

Comu sceglie un Daisik

Prima di cumprà DiSEqC, avete bisognu di decide ciò chì pensa à aduprà. Sicondu quantu converters deve esse cunnessi, sceglite u tipu di dispusitivu è u schema di cunnessione. Quandu compra, avete bisognu di sceglie un fabricatore affidabile. Per esempiu, per questu pudete fucalizza nantu à e marche più famose. I primi mudelli puderanu esse cunnessi solu à dui convertitori. Avà stu numeru di connectors hè cunsideratu insufficiente. U più cumunimenti utilizatu DiSEqC 1.0, chì hè pensatu per travaglià cù quattru dispositi. Ci sò opzioni cù sei o ottu punti di vendita. Siccomu i diffirenzii di prezzu trà elli sò insignificanti, hè megliu cumprà l’ultimi.

Cosa hè DiSEqC, cumu si sceglie è cumu cunnette un dysic
Una opzione per l’usu di margherite chì permette di cunnette 16 satelliti [/ caption] Si deve esse cunsideratu chì u cambiamentu pò esse situatu in a strada. In questu casu, deve esse ben prutettu da l’umidità in casu di maltempo. Quandu travaglia cù parechji satelliti, avete bisognu di pagà per i canali pagati. Senza questu, l’accessu serà solu per quelli gratuiti. [caption id="attachment_3976" align="aligncenter" width="452"]
Cosa hè DiSEqC, cumu si sceglie è cumu cunnette un dysicCommutateur-diseqc-16 – cambia per 16 outputs

Possibili prublemi di cunnessione

L’usu di DiSEqC permette di avè accessu simultaneamente à parechji satelliti. In ogni casu, qualchì volta dopu avè cunnessu attraversu stu switch, u signale sparisce completamente o parzialmente. Questu pò esse dovutu à i seguenti prublemi:

  1. U mutivu più prubabile pò esse una mala qualità di ricezione . Dunque, hè impurtante per verificà a precisione di l’allineamentu di l’antenna. Avete bisognu di assicurà chì hè situatu currettamente è chì ùn ci sò micca ostaculi in a strada di u signale.
  2. In certi casi, a causa pò esse chì u cable ùn hè micca inseritu bè . Per verificà questu, vi tuccherà à verificà ogni cunnessione.
  3. A volte, i prublemi di ricezione ponu accade per u fattu chì l’ utilizatore hà scurdatu di pagà per i canali pagati . In questu casu, avete bisognu di cuntrollà u saldu è inserisce a quantità necessaria per u pagamentu.
  4. Se l’antenna hè stata in usu per un bellu pezzu, è u DiSEqC hè stallatu fora, allora a pussibilità chì puderia esse dannatu da u malu tempu ùn pò esse escluditu .
Cosa hè DiSEqC, cumu si sceglie è cumu cunnette un dysic
Equipamentu di cunnessione TV satellitare
U DiSEqC hè un dispositivu elettronicu cumplessu. Per assicurà l’efficienza di u discu, hè necessariu di seguità e regule per u so funziunamentu. Cumu verificà a prestazione di u dysik: https://youtu.be/iXkmymR0K98

Dumande è risposte

Quistione: “Se un utilizatore hà acquistatu una antenna satellitare è vole riceve segnali da dui satelliti, ùn pò micca cumprà una seconda per questu?” Risposta: “Cù l’aiutu di multifeed , pudete sintonizà l’antenna à dui o più satelliti. U numaru di cunvertitori utilizati deve currisponde à u numeru di satelliti di trasmissione. Ognunu di elli hè cunnessu à u dispusitivu DiSEqC, è attraversu à u receptore satellitare. Allora a ricezione di i canali deve esse aghjustatu. Quistione: “Chì duverebbe fà se parechji satelliti sò cunnessi, ma u signale ricevutu da elli ùn hè micca di qualità abbastanza?”Risposta: “In questu casu, avete bisognu di fà una di e duie cose: sintonizà ognuna di elli o aumentà a dimensione di l’antenna. In certi casi, avete bisognu di caccià un ostaculu in a strada di u signale. Per esempiu, se un arbulu l’obscure, allura l’antenna satellitare deve esse postu in un locu diversu.

Rate article
Add a comment