Scopu, selezzione è usu di un multiswitch per una antenna satellitare

Спутниковое ТВ

L’era di a televisione satellitare svanisce gradualmente, aprendu novi opportunità per a televisione Internet. Tuttavia, micca ogni puntu di u pianeta hà l’Internet avà in u duminiu publicu. Per furnisce una casa grande cù un signalu satellitare è terrestre, un multiswitch hè utilizatu. Analizemu in più detail u so dispusitivu, perchè hè necessariu è cumu hè cunnessu.

Chì ghjè è perchè avete bisognu di un multiswitch per i platti satellitari

U multiswitch ghjoca u rolu di un tipu di “equalizer” è “distributore” per u signale satellitare è terrestre. In fatti, questu hè un picculu dispusitivu chì simplifica assai a vita di l’amatori di TV.

Scopu, selezzione è usu di un multiswitch per una antenna satellitare
Multiswitch per antenne satellitari

Perchè avete bisognu

Per capisce perchè avete bisognu di un multiswitch, avete bisognu di risolve un enigma: cumu pudete furnisce senza interruzzione à i vostri abbonati cù televisione satellitare. À l’epica di a pupularità massima di a televisione satellitare , sta quistione seria hè stata per l’operatori . A prima è a più faciule opzione hè ovvia: un cliente = una antenna/satellite. A formula hè simplice. In ogni casu, cù una opzione simplice, hè un prublema simplice: se ci sò 48 appartamenti in a casa, è ogni appartamentu vole installà TV satellitare, allora ci saranu 48 antenne nantu à u tettu di a casa chì trasmettenu dati. Questu significa chì u tettu serà cumpletamente coperto da i trasmettitori. In certi lochi hè inconveniente, è in certi hè cumplettamente pruibitu. L’inconveniente principale hè una mansa di cables chì sò esposti à l’ambienti esterni è ponu esse simpliciamente arrubati da u tettu. A seconda opzione hè di installà un convertitore satellitarecù u numeru di outputs uguali à u numeru di abbonati. Tuttavia, quì unu deve piglià in contu micca solu tutti l’abbonati in a casa, ma ancu i putenziali abbonati. Ancu in u mercatu avà hè difficiule di truvà un cunvertitore chì hà più di 4 outputs.

Scopu, selezzione è usu di un multiswitch per una antenna satellitare
Convertitore satellitare per uscite 4 è 8 [/ caption] A terza opzione hè di split u signale di u cunvertitore. Per principianti, vi scurdate chì u livellu di u signale RF calarà cù ogni prucedura di divisione. Hè impurtante chì u divisore hè utilizatu solu cù un supportu speciale per u PC SAT, a gamma di quale varieghja da 950 à 2150 MHz, cumpresu u passu di putenza. U cunvertitore SAT appartene à i dispositi attivi, chì ellu stessu capisce a zona di polarità di travagliu. Hè alimentatu da l’energia di u ricevitore o una altra fonte. In una tale situazione, hè furmatu un certu fattore di dependenza di l’abbonati. Sì qualchì inquilanu di a casa manda a tensione massima versu u cunvertitore (18 Volts), allora i so vicini, cù una polarità sfarente (per esempiu, 12 Volts), ùn puderanu micca fà questu è seranu lasciati senza signale. Calchì volta tali trascuratezza hè accettata. In una tale situazione, pudete aduprà un divisor attivu di u signale satellitare di frequenza intermedia. Hè un pocu sfarente di u divisore standard – l’attivu cumpensu per a diminuzione di l’indicatore di signale in u mumentu chì u signale passa per u cable. Crea ancu un grande intercambiu trà i camini di uscita. Funziona à una tensione di 12 à 18 volts. U putere hè pussibule solu cù l’aiutu di un receptore cù una freccia supportata di 950 – 2400 MHz. Tutte l’opzioni sopra sò state implementate da rapprisentanti di cumpagnie satellitari, ma nimu d’elli era efficace. Durante u prucessu di pensamentu, u Multiswitch hè statu inventatu. U dispusitivu hè statu cuncipitu cum’è una suluzione universale in u furmatu “tutte e funzioni in una scatula”. Tuttavia, questu hè applicabile solu per trasmissioni chjuche – un signalu terrestre o un signalu satellitare. [caption id=”attachment_3888″ align=”
Scopu, selezzione è usu di un multiswitch per una antenna satellitareSchema di cunnessione multiswitch [/ caption]

Dispositivu multiswitch

Multiswitch agisce cum’è un interruttore universale. Parmette interazzione di ricevitori cù diverse outputs à u cunvertitore, o cù diversi converters. U compitu principale hè di creà tutte e cundizioni necessarii per u travagliu di u receptore. S’ellu cade nantu à un flussu di 13 volts, u multiswitch si trasfirìu solu à un portu speciale per questu putere, per un altru flussu – un altru portu. Qualità utili di u dispusitivu:

  1. Cù ellu , pudete ricusà una polarità o un flussu . Ogni abbonatu cunnessu avarà tutti i paràmetri necessarii per u funziunamentu. Assicurarà chì u ricevitore hè cunnessu à l’input currettu, è per quessa à un cunvertitore adattatu. Questu hè applicà sia à l’entrata sia à l’uscita.
  2. U switch per a TV assume una parte terrestre supplementaria di u signale , in a gamma di 5-862 MHz. Tuttu u flussu passa à l’abbonatu per un cable, senza eccessi di cordi! Avà basta à stallà un diplexer à u latu di u cunsumadore – questu vi permetterà di ottene dui porti indipendenti per u satellitu è ​​a TV. [caption id = "attachment_3887" align = "aligncenter" width = "672"] Scopu, selezzione è usu di un multiswitch per una antenna satellitareUn diplexer è un multiswitch in combinazione permettenu di riceve simultaneamente segnali di TV satellitari è cable
  • Libera i tetti è e facciate di l’edificazioni residenziali , assicurendu a ricezione di signale per tutti i residenti.
  • Cumu sceglie quale tipu di dispositi esistenu

    Quandu sceglite, duvete principià da dui fattori: u numeru di punti per a cunnessione è quantu si trovanu da l’antenna. Sicondu e caratteristiche principali, u multiswitch hè divisu in:

    1. Alimentazione: da 220 V è da 18 V.
    2. Numaru dispunibile di porti di input è output.
    Scopu, selezzione è usu di un multiswitch per una antenna satellitare
    Multiswitch per una antenna satellitare per 4 TV
    U numeru di punti vi permetterà di capisce quante outputs avete bisognu à assorbe completamente u signale.

    Cascadable o terminal

    A distanza à l’antenna influenza direttamente u tipu di multiswitch necessariu: cascata o terminal.

    Scopu, selezzione è usu di un multiswitch per una antenna satellitare
    Cascaded and End Multiswitch
    Cascaded hè largamente utilizatu in edifici di appartamenti, uffizii corporativi è edifici residenziali cù un gran numaru di persone. Stu tipu di dispusitivu ùn hà micca bisognu di putenza è hè aghjuntu da una catena à u puntu di distribuzione di signale (spessu ogni pianu in un edifiziu). Hè impurtante chì i dispusitivi sò cunnessi à l’altri. S’ellu hè necessariu di cunnette un amplificatore di signale, un injector di putenza hè cunnessu, chì esige un outlet AC cù una putenza di 220 volts. TerminalU tipu multiswitch hè cunsigliatu per esse installatu in case private o in stanze chjuche. Questu hè duvuta à a distanza vicinu à l’antenna. U dispusitivu hè inclusu in u switchboard, perchè hè in questu chì i cables da l’antenna entranu è da quale i cables vanu à u receptore. U multiswitch terminal necessita di l’electricità. Vale à dì, in un raghju di un metru ci deve esse un socket cù un supply AC di 220 volts.

    Multiswitch attivi è passivi

    Ci sò ancu categurie cum’è mudelli multiswitch attivi è passivi. U mudellu attivu include un amplificatore di signale integratu. Sta funzione hè necessaria s’è vo vulete ancu cunnette una antenna on-air. Per simplificà l’scelta, certi marchi etichettanu i so prudutti cusì:

    1. P – passivu.
    2. A – attivu.
    3. U – tipu universale.

    Per a categuria passiva, sta pussibilità ùn hè micca furnita. Per fà questu, un amplificatore supplementu esternu hè cunnessu, chì deve esse acquistatu separatamente. I multiswitches passivi è attivi sò diffirenti l’una di l’altru in i paràmetri di u signale di input: u passiu darà un indicatore più bassu.

    Chì ghjè un multiswitch, u scopu è l’applicazione di u dispusitivu:

    https://youtu.be/cggC3FLtdaE

    Cunnessione è cunfigurazione

    U multiswitch hè dotatu di connettori per l’ingressu (necessariu per i cunvertitori ), è l’output (per i ricevitori). U numaru di connettori di output hè uguali à u numeru di ricevitori cunnessi. U numaru di receptori currisponde à u numeru di clienti cunnessi. Capisce l’essenza di u travagliu di i connettori di output hè un pocu più difficiule. Un signalu di banda Ku hè alimentatu in questu, chì hè divisu in tippi di polarizazione cù duie sub-bande. Questu significa chì per riceve u spettru tutale di u flussu da un dispositivu trasmettitore (in u nostru casu, un satellitare), duverete aduprà 4 inputs switch, cunnessu à quattru outputs di cunvertitore (in certi casi, diversi cunvertitori).

    Scopu, selezzione è usu di un multiswitch per una antenna satellitare
    Schema di cablaggio per un multiswitch per una antenna satellitare per 8 outputs [/ caption] U signale di gamma Da u livellu à i sub-bande ùn hè micca divisu è hè alimentatu in tuttu. Opzioni di cunfigurazione:
    1. Se u multiswitch hà da 1 à 4 connettori di input per cunnette à u cunvertitore, u valore DiSEqC deve esse disattivatu, o Disabled.
    2. Se >4 inputs, allora DiSEqC hè piazzatu in a pusizione ½ o 2/2, etc.
    3. Per cambià u paràmetru 22kHz in i paràmetri DiSEqC per u ricevitore, sta opzione deve esse dispunibule.

    Tipi di marcatura di entrata:

    1. A – BANDA BASSA (sottobanda più bassa) – 13 v / oHz.
    2. B – BANDA BASSA (sottobanda più bassa) – 18 v / 22kHz.
    3. C – HIGT BAND (subbanda superiore) – 13 v / oHz.
    4. D – BANDA BASSA (subbanda superiore) – 18 v / 22kHz.

    L’altri cunnessione duplicanu u schema specificatu. [caption id="attachment_3881" align="aligncenter" width="500"]
    Scopu, selezzione è usu di un multiswitch per una antenna satellitareSchema per cunnette un multiswitch per una antenna satellitare

    Una antenna terrestre regulare deve esse cunnessa à u connettore cù l’incisione “Terr”, o un segnale da una videocamera esternamente. Per cunnette un multiswitch radiale, u schema seguente hè utilizatu:
    Scopu, selezzione è usu di un multiswitch per una antenna satellitareA figura mostra u mudellu MR516. Basatu nantu à u nome in a formula, u schema serà 5 * 16. Ci saranu 5 inputs (1 per a TV terrestre), è 4 per a trasmissione satellitare. 4 cunnessione perchè ogni polarizazione hà dui intervalli.

    Cunsigliu ! Hè ricumandemu d’utilizà a freccia 11700 MHz cum’è u cunfini di u determinante di i intervalli più bassi è superiori. Hè stu indicatore chì hè un tipu di divisore.

    Dopu à l’antenna in l’aria, un amplificatore TV hè stallatu. Spessu, u supportu TV in multiswitches hè passiu, senza amplificazione. Questu hè duvuta à e differenze in a ricezione di u segnu over-the-air, u malu di u quale porta à cunfusione. A figura quì sottu mostra un graficu di cunnessione di u dispusitivu à dui cunvertitori da diverse antenne è à unu terrestri:
    Scopu, selezzione è usu di un multiswitch per una antenna satellitareA figura sopra mostra cumu un cunvertitore quad esce da ogni piattu. À a fine, hà fattu 8 inputs per u satellitu, 32 outputs è un standard 1 per u signale terrestre cù amplificazione à l’input TV. U multiswitch in cascata hè cunnessu cusì:
    Scopu, selezzione è usu di un multiswitch per una antenna satellitareU mudellu MV516 presenta una carcassa di metallo die-cast chì prutegge a struttura da interferenze elettromagnetiche esterne. Ci sò tramindui passi passivi è attivi per a TV terrestre. Cumu cunnette 10 TV à una antenna cù un multiswitch: https://youtu.be/BjFxA5Fv_IM

    Domande Frequenti è Soluzioni

    A prima dumanda frequente hè: “Quale tipu di signale pò trasmette un multiswitch?”. Risposta: in più di a cunversione satellitare evidenti, u multiswitch alimenta ancu l’amplificatori in l’aria attraversu l’input TV. A seconda quistione hè: “Perchè ùn possu micca solu aduprà u ricevitore?”. Risposta: pudete, ma sta opzione ùn hè micca adattata per stanze in quale ùn hè micca permessu di installà micca più di 3 receptori. Ùn vi scurdate chì u signale hè divisu, cusì chì crea l’effettu di e mani ligate. A terza quistione hè: “Cumu possu riduce a carica entrante nantu à u ricevitore stessu?”. Risposta: Per fà questu, hè cunsigliatu per cumprà un multiswitch, in quale hè digià inseritu un alimentatore separatu. A quarta quistione: “Puderaghju aduprà un multiswitch, DiSEqC è un diplexer per un sistema satellitare?”.Risposta: “I tecnulugii muderni facenu pussibule di fà questu senza prublemi”. Quinta quistione: “Quale cunvertitore duverebbe piglià per un satellitu europeu?”. Risposta: “Universale”. Sesta quistione: “Vogliu cunnette 2 ricevitori à un platu. Chì ghjè u megliu ricevitore per cumprà? Risposta: no, avete bisognu di un convertitore. Settima quistione: “Chì hè un switch?”. Risposta: DiSEqC. U principiu principalu di u dispusitivu è u cuncettu di funziunamentu multiswitch hè assai sèmplice: menu antenne per avè più utilizatori. È veramente hè. Un picculu attellu pò rimpiazzà una mansa di platti di ferru, è equilibrà a tensione di parechji spazii viventi. Adupratu per separà u signale.

    Rate article
    Add a comment