L’era di a televisione satellitare svanisce gradualmente, aprendu novi opportunità per a televisione Internet. Tuttavia, micca ogni puntu di u pianeta hà l’Internet avà in u duminiu publicu. Per furnisce una casa grande cù un signalu satellitare è terrestre, un multiswitch hè utilizatu. Analizemu in più detail u so dispusitivu, perchè hè necessariu è cumu hè cunnessu.
Chì ghjè è perchè avete bisognu di un multiswitch per i platti satellitari
U multiswitch ghjoca u rolu di un tipu di “equalizer” è “distributore” per u signale satellitare è terrestre. In fatti, questu hè un picculu dispusitivu chì simplifica assai a vita di l’amatori di TV.
Perchè avete bisognu
Per capisce perchè avete bisognu di un multiswitch, avete bisognu di risolve un enigma: cumu pudete furnisce senza interruzzione à i vostri abbonati cù televisione satellitare. À l’epica di a pupularità massima di a televisione satellitare , sta quistione seria hè stata per l’operatori . A prima è a più faciule opzione hè ovvia: un cliente = una antenna/satellite. A formula hè simplice. In ogni casu, cù una opzione simplice, hè un prublema simplice: se ci sò 48 appartamenti in a casa, è ogni appartamentu vole installà TV satellitare, allora ci saranu 48 antenne nantu à u tettu di a casa chì trasmettenu dati. Questu significa chì u tettu serà cumpletamente coperto da i trasmettitori. In certi lochi hè inconveniente, è in certi hè cumplettamente pruibitu. L’inconveniente principale hè una mansa di cables chì sò esposti à l’ambienti esterni è ponu esse simpliciamente arrubati da u tettu. A seconda opzione hè di installà un convertitore satellitarecù u numeru di outputs uguali à u numeru di abbonati. Tuttavia, quì unu deve piglià in contu micca solu tutti l’abbonati in a casa, ma ancu i putenziali abbonati. Ancu in u mercatu avà hè difficiule di truvà un cunvertitore chì hà più di 4 outputs. Multiswitch agisce cum’è un interruttore universale. Parmette interazzione di ricevitori cù diverse outputs à u cunvertitore, o cù diversi converters. U compitu principale hè di creà tutte e cundizioni necessarii per u travagliu di u receptore. S’ellu cade nantu à un flussu di 13 volts, u multiswitch si trasfirìu solu à un portu speciale per questu putere, per un altru flussu – un altru portu. Qualità utili di u dispusitivu:Schema di cunnessione multiswitch [/ caption]
Dispositivu multiswitch
Un diplexer è un multiswitch in combinazione permettenu di riceve simultaneamente segnali di TV satellitari è cable
Cumu sceglie quale tipu di dispositi esistenu
Quandu sceglite, duvete principià da dui fattori: u numeru di punti per a cunnessione è quantu si trovanu da l’antenna. Sicondu e caratteristiche principali, u multiswitch hè divisu in:
- Alimentazione: da 220 V è da 18 V.
- Numaru dispunibile di porti di input è output.

Cascadable o terminal
A distanza à l’antenna influenza direttamente u tipu di multiswitch necessariu: cascata o terminal.
Multiswitch attivi è passivi
Ci sò ancu categurie cum’è mudelli multiswitch attivi è passivi. U mudellu attivu include un amplificatore di signale integratu. Sta funzione hè necessaria s’è vo vulete ancu cunnette una antenna on-air. Per simplificà l’scelta, certi marchi etichettanu i so prudutti cusì:
- P – passivu.
- A – attivu.
- U – tipu universale.
Per a categuria passiva, sta pussibilità ùn hè micca furnita. Per fà questu, un amplificatore supplementu esternu hè cunnessu, chì deve esse acquistatu separatamente. I multiswitches passivi è attivi sò diffirenti l’una di l’altru in i paràmetri di u signale di input: u passiu darà un indicatore più bassu.
Chì ghjè un multiswitch, u scopu è l’applicazione di u dispusitivu:
https://youtu.be/cggC3FLtdaE
Cunnessione è cunfigurazione
U multiswitch hè dotatu di connettori per l’ingressu (necessariu per i cunvertitori ), è l’output (per i ricevitori). U numaru di connettori di output hè uguali à u numeru di ricevitori cunnessi. U numaru di receptori currisponde à u numeru di clienti cunnessi. Capisce l’essenza di u travagliu di i connettori di output hè un pocu più difficiule. Un signalu di banda Ku hè alimentatu in questu, chì hè divisu in tippi di polarizazione cù duie sub-bande. Questu significa chì per riceve u spettru tutale di u flussu da un dispositivu trasmettitore (in u nostru casu, un satellitare), duverete aduprà 4 inputs switch, cunnessu à quattru outputs di cunvertitore (in certi casi, diversi cunvertitori). Tipi di marcatura di entrata: L’altri cunnessione duplicanu u schema specificatu. [caption id="attachment_3881" align="aligncenter" width="500"]Schema per cunnette un multiswitch per una antenna satellitare
A figura mostra u mudellu MR516. Basatu nantu à u nome in a formula, u schema serà 5 * 16. Ci saranu 5 inputs (1 per a TV terrestre), è 4 per a trasmissione satellitare. 4 cunnessione perchè ogni polarizazione hà dui intervalli.
Cunsigliu ! Hè ricumandemu d’utilizà a freccia 11700 MHz cum’è u cunfini di u determinante di i intervalli più bassi è superiori. Hè stu indicatore chì hè un tipu di divisore.
Dopu à l’antenna in l’aria, un amplificatore TV hè stallatu. Spessu, u supportu TV in multiswitches hè passiu, senza amplificazione. Questu hè duvuta à e differenze in a ricezione di u segnu over-the-air, u malu di u quale porta à cunfusione. A figura quì sottu mostra un graficu di cunnessione di u dispusitivu à dui cunvertitori da diverse antenne è à unu terrestri:A figura sopra mostra cumu un cunvertitore quad esce da ogni piattu. À a fine, hà fattu 8 inputs per u satellitu, 32 outputs è un standard 1 per u signale terrestre cù amplificazione à l’input TV. U multiswitch in cascata hè cunnessu cusì:
U mudellu MV516 presenta una carcassa di metallo die-cast chì prutegge a struttura da interferenze elettromagnetiche esterne. Ci sò tramindui passi passivi è attivi per a TV terrestre. Cumu cunnette 10 TV à una antenna cù un multiswitch: https://youtu.be/BjFxA5Fv_IM
Domande Frequenti è Soluzioni
A prima dumanda frequente hè: “Quale tipu di signale pò trasmette un multiswitch?”. Risposta: in più di a cunversione satellitare evidenti, u multiswitch alimenta ancu l’amplificatori in l’aria attraversu l’input TV. A seconda quistione hè: “Perchè ùn possu micca solu aduprà u ricevitore?”. Risposta: pudete, ma sta opzione ùn hè micca adattata per stanze in quale ùn hè micca permessu di installà micca più di 3 receptori. Ùn vi scurdate chì u signale hè divisu, cusì chì crea l’effettu di e mani ligate. A terza quistione hè: “Cumu possu riduce a carica entrante nantu à u ricevitore stessu?”. Risposta: Per fà questu, hè cunsigliatu per cumprà un multiswitch, in quale hè digià inseritu un alimentatore separatu. A quarta quistione: “Puderaghju aduprà un multiswitch, DiSEqC è un diplexer per un sistema satellitare?”.Risposta: “I tecnulugii muderni facenu pussibule di fà questu senza prublemi”. Quinta quistione: “Quale cunvertitore duverebbe piglià per un satellitu europeu?”. Risposta: “Universale”. Sesta quistione: “Vogliu cunnette 2 ricevitori à un platu. Chì ghjè u megliu ricevitore per cumprà? Risposta: no, avete bisognu di un convertitore. Settima quistione: “Chì hè un switch?”. Risposta: DiSEqC. U principiu principalu di u dispusitivu è u cuncettu di funziunamentu multiswitch hè assai sèmplice: menu antenne per avè più utilizatori. È veramente hè. Un picculu attellu pò rimpiazzà una mansa di platti di ferru, è equilibrà a tensione di parechji spazii viventi. Adupratu per separà u signale.