Una parabola satellitare hà una quantità di vantaghji annantu à l’ altri antenne in quantu à a qualità di u sonu è l’imaghjini trasmessi. L’antenni satellitari sò spartuti in offset è focusu direttu (toroidale in a TV satellitare di l’ abbonati hè aduprata assai raramente), ognunu di i quali hà i so vantaghji è svantaghji. L’articulu parla di e diffirenzii, a stallazione, u funziunamentu di sti tipi di platti.
Chì sò l’antenne satellitari offset è dirette
L’antenni cù un campu di specchiu sò spartuti in offset è focu direttu. Tramindui sò specchi parabolichi, ma anu differenze significative. L’antenna offset ùn hè micca servita cum’è a seconda. Ci hè un altru nome per l’antenna di focu direttu – assisimmetricu, postu chì a so simmetria hè custruita intornu à un assi. U so specchiu hè un paraboloide di rivoluzione, a forma hè tonda, a struttura cuntribuisce à a coincidenza di l’assi geomètrica cù l’elettricu. Nant’à u stessu assi ci hè un cunvertitore attaccatu à i bordi di u riflettore cù una custruzzione speciale. L’antenni offset anu un focusu spostatu perchè u riflettore hè ovale. Queste antenne sò più novi, permettenu di mette un secondu è ancu un terzu cunvertitore, chì ricevenu più via satellita, secondu induve sò. [caption id = "attachment_3457" align = "aligncenter" width = "508"] UAntenna offset [/ caption] E duie antenne anu vantaghji è svantaghji. Una antenna di focu direttu permette un usu più efficiente di l’area di specchiu. L’antenna offset hà una struttura ligeramente diversa. Per ottene una zona efficace, unu deve multiplicà u fisicu per u cosenu di l’angulu trà dui assi: elettricu è geomètrica. Ma cù una antenna di focu direttu, un pezzu significativu di a superficia hè oscuratu da u cunvertitore è a so muntagna accumpagnata, chì ùn hè micca appiicata à altri tipi di antenne. Dunque, l’antenne di focus direttu sò generalmente abbastanza grandi. In una antenna assisimetrica, chì hè elevata à un certu angulu pusitivu, a precipitazione s’accumula. L’antenni offset sò stallati quasi verticalmente o ancu inclinati, è ùn accumulanu micca precipitazioni in elli stessi. Ma, postu chì u cunvertitore guarda in alto, deve esse ermeticu, per chì l’acqua ùn si infiltri. Un altru vantaghju di l’antenna offset hè chì tuttu u centru di gravità hè spustatu per via di u supportu è u cunvertitore, chì aghjunghjenu pesu à u fondu. Antenna di messa a fuoco diretta fatta in casa:
Cumu installà è cunfigurà una antenna offset
cusì chjamatu dragone hè una antenna satellitare sintonizzata à i trè satelliti populari Amos, Astra è HotBird – questu hè pussibule solu nantu à una parabola offset[/caption ] Hè impurtante chì u locu era vicinu. U “specchiu” di sta antenna focalizeghja u signale nantu à u cunvertitore. In questu, u signale diventa più bassu in frequenza da l’oscillatore locale di u cunvertitore. Camminendu per u cable, u signale va à u sintonizzatore, è u receptore satellitare riceve u signale chì passa per u satellitu, u processa, u decode, è u trasmette à a TV in a forma di una “stampa” finita. [caption id = "attachment_3554" align = "aligncenter" width = "800"]
Direzzione di u signale in i piatti offset è focus
Attenzione ! Hè megliu installà tutta a struttura di a casa è poi riparà nantu à u muru.
Un cunvertitore cintrali hè situatu nantu à u supportu è multifeeds sò stallati à quale i cunvertitori laterali sò attaccati. Prima, avemu stabilitu u multifeed per u satellitu più altu (se site di fronte à l’antenna, hè nantu à a manca), i fasteners sò posti nantu à l’arcu, tirati inseme, i fasteners in forma di anellu deve esse posti à l’altru finale. di sta barra, ci hè postu un tubu di metallu, nantu à quale sò tenuti i cunvertitori. Un cunvertitore hè postu nantu à u multifeed. Hè giratu circa 100 gradi in senso antiorario. Una divisione hè di solitu uguali à cinque gradi. Cunnessione filettata – à sei ore. Detaglii nantu à cumu installà una antenna satellitare .
Attenzione ! Quandu si stallanu satelliti à l’est di u sudu, u cunvertitore deve esse impannillatu in a direzzione opposta.
Avemu stabilitu u sicondu è u terzu cunvertitore in u listessu modu, da un numeru più chjucu di gradi. Stringemu ciò chì avemu stallatu. Ma avete bisognu di fà senza fanatisimu, per ùn esce micca cù u mumentu di sforzu. Preparamu trè pezzi di filu, pulite è torcenu nantu à i connettori F, pulite l’estremità di i fili in casings di gomma protettiva, mette questi cunnessi. Installazione di una antenna satellitare:
- À u principiu di u travagliu, avete bisognu di stallà u satellitu principale. U filu da u cunvertitore hè cunnessu à l’input 1 di DiSEqC, da l’output di l’interruttore DiSEqC “Receiver” u cable hè cunnessu à l’input di u receptore (tuner) è l’equipaggiu hè sintonizatu à u satellitu chì avemu bisognu in un particulare. casu. Per questu scopu, u receptore satellitare hè stallatu nantu à a TV in i paràmetri necessarii. A frequenza desiderata hè stabilita manualmente.
- Quandu u segnu “LEVEL + QUALITY” appare, avete bisognu di fucalizza nantu à “QUALITY”. Una antenna verticalmente stante gira a diritta è a manca, in l’absenza di un signalu, a pendenza cambia. Quandu un signalu hè catturatu, ghjunghjemu u massimu. Allora avemu principiatu Scanning è vede s’ellu avemu sceltu u satellitu dritta.
- Stringemu i noci di fissazione.
- Cunnetteremu u cunvertitore à l’input desideratu.
- Cunnetteremu u switch DiSEqC.
- In u menù di u receptore satellitare in u modu “Installazione di l’antenna”, dopu avè sceltu i paràmetri di u cunvertitore, avemu stabilitu DiSEqC in turnu nantu à i satelliti.
- In u modu “Configurazione automatica”, scannemu tutti i satelliti. Avemu bisognu di verificà s’ellu sò catturati. Sè tuttu hè bè, pudete vede a TV.
I principali tipi di antenne satellitari: https://youtu.be/46D9LqMqbzo
Cumu installà è stallà una antenna di focu direttu
U principiu di a stallazione hè simile, ma a stallazione hè un pocu sfarente. Avete bisognu di truvà l’elevazione è l’azimut . Puderanu esse calculati cù una calculatrice in linea. Studià u menù, ci hè una sezione “Livellu di u segnu”, chì mostra parametri cusì impurtanti cum’è “Livellu” è “Qualità”.Assemblamu l’antenna. À u primu, i dettagli sò cusì:
Assemblate u riflettore. Se ci sò lavare, deve esse stallate. U più forte u disignu, u megliu, avete bisognu di utilizà tutti questi attributi.
Cunnetteremu e mità cù l’aiutu di pinze è noci.
Assemblamu a struttura di supportu, fate a gamba cù una pinza.
Sceglie i fasteners. In seguitu, avete bisognu di mette u piattu nantu à a gamba. Allora tutta a struttura hè assemblata, e gammi di quale s’assumiglia à una aragna. U tubu internu deve protruder circa 2 metri. A scala nantu à i gammi, s’ellu ci hè, hè stallatu in un locu à 38-40. Configurazione di una parabola satellitare à focus direttu per dui satelliti Yamal (90) + ABC (75): https://youtu.be/4vixVSd_-RY
Funzioni di funziunamentu
Calchì volta u signale di l’antenna hè troppu debule. Allora avete bisognu di verificà se i specchi di u platu sò deformati in tale manera chì s’assumiglia à una figura ottu. Hè impurtante chì, se fighjate à u riflettore parallelu à l’apertura, i bordi fusionanu in una sola linea. Se u receptore ùn viaghja micca bè, avete bisognu di cumprà un novu. Calchì volta hè necessariu cumprà un convertitore cù una figura di rumore menu significativu. Calchì volta pudete cumprà una altra copia di u listessu batch. Hè impurtante chì l’alimentazione di u cunvertitore hè in cunfurmità cù a f / d di u riflettore.
Fattu interessante. Dui volte à l’annu, à l’equinozzi di vaghjimu è di primavera, u sole appare in linea cù u satellitu è l’antenna di ricezione. Allora a radiazione solare hè in u cunvertitore cù u signale satellitare. Questu degrada a qualità di u signale. Questu pò dannà l’equipaggiu. Per quessa, hè necessariu di mette un schermu di cartone o di polietilene (opacu) davanti à l’irradiatore in u tempu.
Cumu sceglite una piastra per i vostri travaglii
Ogni antenna hè bona in u so modu. Offset hè convenientu per stallà longu u muru. Ùn ghjunghjenu micca neve è pioggia.Una antenna parabolica hè spessu assuciata à un satellitu [/ caption] Ma una antenna di focu direttu hà un spot elettromagneticu nantu à l’alimentazione, libera da ogni tipu di distorsioni, chì affetta l’imaghjini in modu pusitivu. L’antenna offset ùn hè micca affettata da a precipitazione. Hà un centru di gravità fissatu à u fondu. Ma una antenna di focu direttu hè servita à una scala più grande. Dunque, tocca à i pruprietarii di decide quale antenna di sceglie. In una certa misura, hè più còmuda di utilizà una piastra offset, soprattuttu perchè hè preferita in casa privata. Ma à u stessu tempu, e duie antenne sò boni in u so modu. Se vulete, parechji riescenu à prutege una antenna di focu direttu da a precipitazione. Hè abbastanza per prutege l’irradiator cunvertitore stessu cù una piccula visiera da una buttiglia di plastica. Dunque, e duie varianti di platti sò boni in u so modu, hè necessariu di procederà da a situazione individuale.
Cunclusioni
Allora, i platti satellitari, chì sò offset è focusu direttu, tramindui perfettamenti chjappà i segnali satellitari, questu hè a so similitudine. Differenti in a pusizioni è in parte in a forma di u paraboloide, à dì, l’antenna offset si trova in un angulu drittu, è l’antenna di focu direttu hè situatu horizontale. L’antenna offset hè megliu prutetta da ogni tipu di precipitazione, è hà un centru di gravità megliu, anche se u platu assisimmetricu hà un locu elettromagneticu senza distorsione.