U primu è u più impurtante vantaghju di l’usu di antenne satellitari hè a capacità di vede un gran numaru di canali in alta qualità in i cantoni più remoti di u paese. Inoltre, i vantaghji di a scelta di l’antenna di piattu chjamati includenu a pussibilità di una scelta larga di diversi canali, ma a televisione in l’aria o per cable trasmette solu ciò chì a maiò parte di i telespettatori fighjanu.
- Cosa hè una antenna satellitare è cumu funziona
- U principiu di funziunamentu di una parabola satellitare è u dispusitivu di una antenna per a trasmissione di televisione satellitare
- Disegnu è dispusizione di antenne satellitari
- Chì tipi di antenne satellitari ci sò?
- Antenne rotonde di messa a fuoco diretta
- piastre offset
- Multifocale
- Antenne satellitari mesh
- Cumu sceglite l’antenna satellitare ghjustu
- Sceglie una antenna per Internet
- Sceglie una antenna per TV
- Quale parabola satellitare hè megliu di sceglie per Internet è televisione
- Sceglie una antenna per dà
- Cumu appiccà è stallà una antenna satellitare?
Cosa hè una antenna satellitare è cumu funziona
Un platu di televisione satellitare hè un dispositivu speciale chì hè utilizatu per pudè riceve segnali chì venenu da un satellitu. Oghje, tali dispusitivi sò spessu truvati in a vita di ogni ghjornu, perchè cù l’aiutu di una antenna satellitare pudete vede i canali di televisione in ogni angulu di u mondu. Ognunu pò cumprà un platu per a TV satellitare in u mumentu prisente, ma a cosa principal hè di fà a scelta bona di u pruduttu, postu chì venenu in diversi tipi.
U principiu di funziunamentu di una parabola satellitare è u dispusitivu di una antenna per a trasmissione di televisione satellitare
Riceve un signalu da una antenna satellitare si faci in duie tappe. Prima, u segnu TV hè catturatu è focu in un puntu. In questu casu, hè necessariu chì hà una amplitude abbastanza grande. In più, u signale cumencia à esse amplificatu è processatu. A piastra TV hè custituita da 2 elementi principali. Questi includenu un convertitore è un deflettore. U primu serve per riflette è fucalizza a radiazione à una freccia alta, è u sicondu cunvertisce u signale d’onda in fluttuazioni di tensione chì sò cumpresi per l’apparecchi domestici. L’altri cumpunenti di antenne satellitari per a TV sò ausiliari. A so lista hè indicata in u manuale d’istruzzioni. In una forma tradiziunale, una parabola satellitare s’assumiglia à un platu in forma di riflettore. Tuttavia, deve avè una forma parabolica ideale è in nisun casu esse deformatu durante l’operazione, è ancu durante u trasportu è durante a stallazione. S’ellu hè deformatu, ùn serà micca capaci di catturà cumplettamente l’onda, perchè alcuni dati seranu persi è u segnu risultatu serà troppu male per dà una maghjina in televisione. [caption id = "attachment_3284" align = "aligncenter" width = "800"] I platti satellitari sò implementati in un disignu prontu per un operatore specificu chì furnisce servizii di televisione. Ma s’ellu ci hè bisognu di selezziunà indipindentamente un platu per riceve i canali di televisione, u cumpratore hè affruntatu micca solu cù una griglia di diametri di deflector, ma ancu cù altre proprietà di un mudellu particulare. Diversi tipi di tali platti ponu esse simili in l’apparenza è a forma, ma anu e so caratteristiche particulari in quantu à u funziunamentu è, sicuru, i prezzi diffirenti. Tuttavia, sceglie l’opzione ghjusta, in principiu, ùn hè micca difficiule. A cosa principal hè di capiscenu e caratteristiche principali di i mudelli d’antenne individuali per riceve un signalu radio à una freccia alta. I platti satellitari chì travaglianu cù l’Internet è a televisione venenu in diversi tipi, dimensioni, perchè sò prudutte nantu à parechje opzioni di riflessione. I mudelli tondi di antenne satellitari per a TV è l’Internet sò chjamati classici. Sta forma hè cunsiderata ideale per riceve un bon signalu da un satellitu distanti. I platti tondi sò fatti in diverse dimensioni cù diversi tipi di supporti. U revestimentu di tali mudelli deve esse lisu è cuntinuu. [caption id = "attachment_3554" align = "aligncenter" width = "800"]Disegnu è dispusizione di antenne satellitari
Tipi di antenne parabola [/ caption] In regula, u riflettore hè fattu di metallu, per esempiu, azzaru, postu chì stu materiale hè u più prezzu. Calchì volta stu elementu hè fattu di aluminiu, per via di u fattu chì stu metallu ùn hè praticamenti micca sottumessu à a corrosione. A superficia di l’antenna pò esse fatta solida o perforata. I platti satellitari perforati pensati per Internet è / o televisione ùn riflettenu micca i raghji di u sole è sò carattarizati da una carica di ventu ridutta. Anu ancu una piccula massa, è in quantu à e qualità riflettenti ùn sò micca inferjuri à una struttura metallica solida. In a pruduzzione di antenne satellitari, altri materiali ponu ancu esse usatu, per esempiu, fibra di vetro, plastica, polimeri. Sti tazzi sò faciuli di fà. Hanu una massa bassa, ùn sò micca sottumessi à a corrosione è ponu restaurà a so forma originale dopu a correzione di difetti. L’onda da u satellitu pò penetrà in questi materiali, poi rimbalzà facilmente una piccula capa di foglia o rete metallica integrata in u dispusitivu. [caption id = "attachment_3288" align = "aligncenter" width = "572"]
Focus antenna parabolica [/ caption]
Chì tipi di antenne satellitari ci sò?
Antenne rotonde di messa a fuoco diretta
Direzzione di u segnu in offset (destra) è focu direttu (sinistra) piatti
piastre offset
I platti satellitari di tippu offset anu un deflettore ovale. Un tali riflettore permette, sottumessu à certi criterii, di riceve un signalu da duie o più fonti. Sicondu i recensioni di l’utilizatori, pudemu dì chì l’onda di output di un tali piattu in e stesse cundizioni hè più bassu di quelli di mudelli tondi, perchè u revestimentu riflettente hè più chjucu in un deflector ovale. In u risultatu, u flussu di u signale ricevutu à u cunvertitore hè ancu menu.
Multifocale
Le parabole multi-focus ricevenu un’onda da parechji satelliti. In tali dispusitivi, più di un cunvertitore hè muntatu. L’indicatori sò calculati individualmente. Calchì volta si mette un deflector classicu è un gruppu di riflettori resonanti.
Antenne satellitari mesh
Queste antenne s’assumiglia à grids curve, à quale supporti è un cunvertitore sò attaccati. Tali disinni travaglianu nantu à dui principii à una volta, riflettendu u signale è generendu per via di l’occurrence di resonance. In fatti, si tratta di trasmette è riceve antenne satellitari in quale l’effettu di resonance d’onda hè applicatu. I mudelli compacti sò populari per amplificà a putenza di un signalu wi-fi. Ci hè ancu disinni chì sò custituiti da picculi antenne portatili installate à u cliente è stazioni di terra per riceve u signale. Questu hè un furmatu di trasmissione T2.
Cumu sceglite l’antenna satellitare ghjustu
E dimensioni di l’antenne chì ricevenu u signale da u satellitu pò esse diverse. L’operatori di trasmissione offre à l’utilizatori cundizioni quasi simili. Certi fornituri, cum’è, per esempiu, MTS , implementanu diverse unità di antenna in diverse zone.Sicondu u principiu di funziunamentu di u sistema, hè chjaru chì u rolu di e dimensioni di i platti satellitari ghjucanu. A più grande hè a superficia riflettente di u deflettore, più l’energia d’onda raccoglie è dirige à u cunvertitore. I canali di trasmissione satellitari sò generalmente calculati secondu paràmetri medii. Cusì, in u territoriu di ricezione ottimali, l’utilizatore pò installà un platu classicu cù un diametru di 60 cm. In e regioni induve u signale hè bassu, hè preferibile utilizà una antenna cù un deflector cù un diametru di 90 cm o più.
Sceglie una antenna per Internet
Dopu à sceglie un operatore Internet satellitari, vi tocca à sceglie u “piattu” appropritatu. In fatti, hè faciule. Per fà questu, ùn avete micca bisognu di sapè a fisica o formule, è ùn ci hè bisognu di calculà nunda. I venditori puderanu sceglie una antenna adatta cù un kit per Internet satellitare.
Sceglie una antenna per TV
Se vulete cumprà una antenna satellitare per a vostra TV, allora avete bisognu di cunsiderà a so dimensione. Stu paràmetru hè direttamente ligata à u guadagnu di u dispusitivu. A più grande a so dimensione, u più grande u paràmetru di guadagnà serà. In l’eventu chì a dimensione di u piattu hè menu di quella permessa per riceve u transponder desideratu, u missaghju “senza signalu” apparirà nantu à u screnu. L’imaghjini si sparghjerà “in quadrati”, è u listessu accadrà se l’antenna ùn hè micca sintonizzata bè à u satellitu. Per una diversa potenza di ricezione di segnali satellitari, sò richiesti diversi diametri di parabole (53 dbW – 0,6 m, 48 dbW – 0,8 m, 45 dbW – 1,0 m, 40 dbW – 1,5 m).
Quale parabola satellitare hè megliu di sceglie per Internet è televisione
L’antenni offset sò più adattati per riceve TV satellitari è Internet. I platti offset sò cutouts asimmetrici da un paraboloide di rivoluzione, in quale ci hè un irradiatore. U focu di questu elementu hè situatu più bassu di u centru geometticu di l’antenna stessu. Questu locu elimina l’ombra da a superficia utile di l’alimentazione di l’antenna, è ancu i so posti di supportu. Questu aumenta l’indici di funziunamentu utile cù una zona di specchiu uguale. L’irradiatore in tali disinni hè situatu più bassu di u centru di gravità di u platu. Cusì, aumenta a stabilità di l’antenna in raffiche di ventu.
Sceglie una antenna per dà
L’antenni chì ricevenu un signalu da un satellitu, cum’è e so versioni analogichi, sò dipendenu di l’onda chì vene da e torre di terra. S’ellu hè debule, allora a trasmissione serà di mala qualità. Per questu mutivu, duvete cunsiderà a distanza à u ripetitore è cumprà amplificatori speciali. Inoltre, ùn vi scurdate di e cundizioni climatichi. Per evità l’errore, l’antenna per dà deve esse sceltu, tenendu in contu e regule seguenti:
- u disignu deve esse operatu in a gamma di freccia ricevuta di 300 – 3000 MHz;
- u boom deve esse proporzionale à a distanza à a torre di terra;
- l’indicatori di putenza deve esse sintonizzati per catturà l’onda;
- per una zona aperta o forestale, parechji prudutti sò cumprati.
Nota ! Sceglie una antenna relative à u diametru di u deflector hè abbastanza simplice. Hè preferibile cumprà un pruduttu cù e seguenti dimensioni di a reta: se l’operatore ricumandemu 90 cm, l’antenna installata di 1,2 metri darà una ricezione eccellente ancu in cundizioni climatichi cattivi.
Cumu appiccà è stallà una antenna satellitare?
Per installà una antenna satellitare in casa, avete bisognu di i seguenti strumenti:
- prolunga per 3 prese;
- puncher o drill cun un trapanu di u diametru necessariu per a fissazione di u bracket cù ancore o cun tasselli;
- chiavi 13 mm è 10 mm in grandezza (preferibile dui);
- cacciavite Phillips;
- un martellu;
- nastri adesivi o ligami di plastica.
Quandu assemble l’antenna, stringhje cù cura i bulloni, ùn vi scurdate micca ancu di e rondelle. Avete bisognu di avvità 2 multifeeds à u supportu di cunvertitore . Unu hè avvitatu à u latu drittu, u sicondu – à a manca cù u cunvertitore. Ùn vale a pena tirà troppu forte. U stessu s’aplica à a muntagna di l’antenna stessu.Un usu populari di multifeed quandu si stalla una parabola per trè satelliti [/ caption] U supportu deve esse fissatu à u muru. In seguitu, duvete appiccà l’antenna in modu chì hè diretta à u latu sudu o sudeste. Dopu quì, avete bisognu di allungà u cordone di estensione è cunnette u TV direttamente à u sintonizzatore o u receptore. Tuttu, questu hè a fine di a materia. In cunclusioni, pudemu dì chì u costu di i satelliti hè cascatu. Prestu tutti puderanu permette un tali “lussu” è fighjà parechji canali per sceglie. Da u cliente hè necessariu solu una cosa – per sceglie u pruduttu ghjustu.
מחפש צלחת לויין קומפקטית לקרוון
גודל בין 60 ל 80
Offset
אם ניתן מתקפלת לתיק נסיעה אז אפילו עוד יותר טוב