Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare

Спутниковое ТВ

L’impostazione curretta di l’antenna satellitare hà una influenza chjave nantu à a qualità di a ricezione di u signale satellitare. Parechje persone anu a paura di installà una antenna satellitare per sè stessu, ma dopu avè lettu sta guida, sta prucedura ùn pare più cusì complicata. Scupritemu cumu si mette una antenna satellitare è cunnetta da sè stessu.
Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare

Materiali è arnesi necessarii per installà una antenna satellitare

Averete bisognu di:

  1. Antenna satellitare cù cunvertitore di signale .
  2. Mast antenna o support murale (vendutu separatamente), secondu a capacità tecniche è u locu di stallazione.
  3. Cavu d’antenna esterna cuncepitu per l’installazione satellitare (impedenza 75 ohm). Averete bisognu di dui cavi per assemble u set-top box Full HD cù u registratore. In u casu di installà un sistema multi-stanza, serà necessariu una lunghezza di cable coaxial currispundente più longa.
  4. Connettori di tipu “F” , chì currispondenu à u diametru di u cable coaxial, chiavi è arnesi necessarii per riparà u mastru.
  5. Bussola, protractor, regula o applicazione ligata nantu à un smartphone .
  6. Fascette o colla, cinta elettrica, tasselli, connettori di prutezzione di i fulmini . S’ellu ùn hè micca pussibule di fà un pirtusu in una finestra o muru per u cavu di cable, utilizate un cable flat speziale cù cunnessi di tipu “F”.
Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare
TV satellitare

Installazione di antenne satellitari è cablaggi

In i magazzini chì vendenu l’equipaggiu di TV satellitare è i platti satellitari, pudete cumprà parechji tipi di supporti d’antenna chì sò attaccati cù parentesi à un muru o un mastru di l’antenna.

  1. Sceglite u supportu chì cunvene u vostru locu di stallazione.
  2. Attachlu u più fermu pussibule à una basa rigida.
    Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare
    Installazione di una antenna satellitare cù parentesi
  3. Cumprate un cable di qualità di a longa ghjusta. Hè megliu piglià una lunghizza cù un marghjenu di almenu 3 metri (un cable più longu di 30 metri richiede un amplificatore di signale), chì cunnette u kit d’antenna à u decoder HD.
    Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare
    satellitare
  4. Posate è assicurate u cable in modu chì ùn ci sia risicu di inciampare sopra o di dannà accidintali (evite curve brusche).
  5. Tagliate u cable dopu a stallazione. .
  6. Se u cunvertitore hè furnutu cù una prutezzione per prevene l’ingressu di l’acqua, mette nantu à u cable prima di inserisce (i cunvertitori cù una casetta sliding ùn anu micca bisognu di prutezzione).
  7. I connettori di u tipu F deve esse strettu à u cable coaxial, usendu cutters di filu se ne necessariu (hè megliu aduprà una chjave speciale). Hè impurtante di preparà currettamente u cable è assicuratevi chì a treccia metallica di u cable coaxial ùn tocca micca u filu centru.

Impurtante: in e case dotate di un sistema di prutezzione di fulmini, u mastru deve esse cunnessu cù un cable di ramu cù una sezione trasversale di 50 mm² o 80 mm², è i fili esterni deve esse cunnessi à u mastru cù un cable cù una sezione trasversale di 40 mm². Ma queste esigenze ùn sò micca necessariu se l’antenna hè situata à menu di 2 metri sopra u tettu è più vicinu à 1,5 metri à u muru da a casa, vale à dì nantu à u balcone.

Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare
Sceglie u locu ghjustu per installà una antenna satellitare hè u primu travagliu

Istruzzioni di stallazione: selezzione di u situ, calculu di elevazione, azimut

L’operatori di TV satellitari russi sò spartuti in duie categurie – miridiunali (chì includenu NTV-plus è Tricolor TV) è orientali (Telekarta, MTS ). In questu casu, daremu un esempiu di installà una antenna miridiunali. Più nantu à a creazione di un signalu satellitare da MTS in u nostru materiale.

Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare
Mappa satellitare – pudete principià da questu quandu si stalla una antenna satellitare per a prima volta
A stallazione curretta di una antenna satellitare dipende da u currettu. Configurazione di quattru paràmetri:
  • azimut hè l’angulu trà u nordu è a direzzione desiderata;
  • angolo di inclinazione / elevazione – l’angolo d’orientazione di u platu in u pianu verticale;
  • angolo d’ elevazione – l’angolo horizontale chì currisponde à a rotazione left-right di u platu;
  • rotazione di u cunvertitore – l’angulu à quale l’antenna guarda in una direzzione di u mondu.
Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare
Impostazione di l’angolo di azimuth cù a bussola
Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare
Azimut per diverse cità
Ajustamentu di l’inclinazione: Se u cunvertitore hà una scala o avete un protractor, turnate u cunvertitore sottu u valore indicatu in a tavula sopra, chì currisponde à a vostra cità.
Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitareL’azimut hè stabilitu da a bussola è hè cuntatu in a direzzione di u sensu orariu. L’angolo di direzzione di l’antenna (azimut – 180º) hè misuratu da u sudu in u sensu orariu.
  • aduprà i bulloni di muntatura per fixà u cunvertitore in u supportu;
  • fissa l’antenna nantu à u mastru è aghjustate l’angolo;
  • viti i fili à u cunvertitore è à u ricevitore;
  • cunnette u set-top box à a TV secondu l’istruzzioni è principià.

Installazione, cunnessione è autotuning di una antenna satellitare – struzzioni video: https://youtu.be/rjr8tuz2DB4 Pudete sintonizà a pusizione di l’antenna satellitare basatu nantu à i risultati di a misurazione di u signale ricevutu. Un contatore speciale ùn hè micca necessariu per questu. I decodificatori muderni anu abbastanza funziunalità per misurà u signale ricevutu da u satellitu.

Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare
Càlculu di l’elevazione è l’azimut durante l’installazione di una parabola

Impostazione di u signale

L’indicatore di qualità di signale hè criticu. Quandu si posiziona l’antenna, duvete esse guidatu da u valore massimu di u paràmetru di qualità, ancu à u costu di riduce a forza di u signale. Se truvate a pusizione di l’antenna cù a forza di signale più alta è a qualità zero, significa chì l’antenna punta à un altru satellitu. In questu casu, duvete cuntinuà a ricerca cambiandu prima a direzzione di l’antenna. Dopu avè truvatu u satellitu desideratu, aghjustate u paràmetru di u cunvertitore per a megliu qualità. Installazione di una antenna satellitare:

  1. Dopu avè cunnessu u dispusitivu, una schermu di iniziu appariscerà nantu à a pantalla di TV chì indicà i livelli di signale (se no, pò esse apertu premendu F1 à u teclatu o I à u telecomando). Di solitu si tratta di dui parametri: forza di signale / putenza è qualità (sti paràmetri sò ancu affissati nantu à i display di certi set-top box).
    Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare
    Qualità di u signale
  2. U paràmetru di forza deve avè un valore più grande di cero. Per esempiu, pò esse 50%, secondu u tipu di cunvertitore è a lunghezza di u cable d’antenna, chì cunfirma a cunnessione curretta. U paràmetru di qualità per a prima volta serà più prubabile à cero, perchè “colpà” u satellitu in i paràmetri iniziali hè improbabile.
  3. Per sintonizà u signale, avete bisognu di rotà manualmente l’antenna da 2-3 gradi in u pianu horizontale, monitorendu u livellu di u signale, è dopu alluntanà u cunvertitore più vicinu è più luntanu da l’antenna, observendu l’indicatore di qualità di signale. Dopu à quessa, hè necessariu strincà i viti chì assicuranu l’antenna à u mastru (deve esse avvitati in unu per unu, cuntrullendu i paràmetri di signale per chì a deformazione di i fasteners di l’antenna ùn cambia micca a so pusizioni). L’antenni sò attaccati à u mastru cù dui viti, è dopu avè strettu, una correzione supplementaria di l’angolo di inclinazione pò esse necessariu.
  4. U prucessu pò piglià un pocu di tempu, cusì hè megliu avè duie persone chì facenu questu – unu gira, l’altru fighja u cambiamentu di u livellu di u signale. U livellu ottimali di signale per a riproduzione di video normale hè da 70%. Dopu quì, cuminciate a ricerca automatica per i canali TV è salvate i paràmetri. Ancu s’è l’antenna falla, ùn avete micca bisognu di ripetiri a prucedura.

Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare

Un puntu impurtante: in u statu di fabbrica, assai decodificatori attivanu automaticamente a prucedura di boot dopu l’iniziu. Se ùn ci hè micca signale da u satellitu, u primu prucessu di startup si ferma à a pantalla di paràmetri cù i risultati di a misurazione di u signale, o serà precedutu da a pantalla di selezzione di l’installazione di l’antenna. Se u decoder hè digià statu lanciatu prima (per esempiu, in l’uffiziu di u venditore per verificà u so funziunamentu), a prucedura di lanciamentu si ferma à u screnu digià citatu sopra cù i paràmetri di forza è qualità.

Software è prugrammi per PC è smartphones per a stallazione di TV satellitari

Allineamentu di l’antenna satellitare Cù stu prugramma di PC gratuitu, pudete calculà facilmente è facilmente l’azimuth è l’angolo di elevazione per una antenna satellitare. U travagliu cù u prugramma hè assai faciule. Dopu avè lanciatu u prugramma, simpricimenti entre in a latitudine è longitudine di a vostra casa in a sezione “Coordenate di u situ di installazione di l’antenna” (pudete scopre aprendu Google Maps è inserendu u vostru indirizzu). L’azimut è l’anguli d’elevazione per tutti i satelliti pussibuli seranu affissati à u latu manca di u screnu. Truvate u satellitu chì avete bisognu è utilizate e coordenate ricevute. U prugramma pò esse scaricatu gratuitamente quì: https://satellite-antenna-alignment.ru.uptodown.com/windows. Vantaggi:

  • parechji paràmetri;
  • cumplettamente russofonu;
  • travaglia in tutte e parte di u mondu.

Cons: interfaccia obsoleta.
Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitareSatFinder Una app gratuita simile per smartphone hè chjamata SatFinder. Permette di stallà una antenna satellitare cù a navigazione GPS è travaglia in dui modi:

  • In modu camera.
  • In u modu “vista”.

In u primu casu, u locu di i satelliti hè automaticamente visualizatu nantu à a pantalla di u telefuninu in a forma di un arcu speciale. Tuttu ciò chì hè necessariu di voi hè di dirighjenu currettamente l’antenna. In u modu crosshair, l’app vi guidà cù coordenate è frecce chì cambiaranu mentre move l’antenna. S’ellu hè diretta esattamente à u satellitu, e frecce in l’applicazione diventeranu verdi. L’app pò esse installata gratuitamente da Google Play Store https://play.google.com/store/apps/details?id=com.esys.satfinder&hl=ru&gl=US.

Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare
Interfaccia SatFinder
Vantaggi:
  • dui modi di ricerca satellitari;
  • determinazione immediata di u locu via GPS;
  • interfaccia user-friendly.

Cons: Nisunu trovu. Dishpointer Pro Una bona app alternativa per smartphone. Hè pagatu, ma hè cunsideratu cum’è una di e migliori applicazioni per a stallazione di antenne satellitari in u mondu. Pò esse acquistatu per Android da Google Play Store https://play.google.com/store/apps/details?id=satellite.finder.comptech&hl=ru&gl=US. Vantaggi:

  • determinazione d’alta precisione di satelliti;
  • truvà l’utilizatore ancu in cundizioni cù un signalu GPS poviru (usendu dati da un operatore mobile).

I difetti:

  • l’applicazione hè pagata;
  • menu in inglese.

https://youtu.be/lRLpKZMCRHo

Cumu installà una parabola satellitare à 75 gradi

Cunsiderate cum’è un esempiu u prucessu di stallà un platu per un satellita ABS 75E. In principiu, avemu bisognu di determinà l’azimut (direzzione di l’antenna):

  1. Avemu apertu Yandex-maps, inserite u nome di a località in quale a stallazione hè stata realizata. Pigliate e coordenate da quì è copiate.Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare
  2. Accende u ricevitore è in a tabulazione “Guida satellitare” inserite e coordenate è cliccate “Calculate”Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare
  3. Avà sapemu l’azimut è l’angolo di inclinazione di l’antenna. Determinemu a direzzione cù una bussola è fissate a piastra nantu à u supportu.

Avà avete bisognu di cunfigurà u signale:

  1. Accendemu u sintonizzatore è in a sezione “Installazione” truvamu u satellitu ABS 75E.
  2. Riturnemu à l’antenna è cuminciamu à mova lentamente in su è in giù finu à catturà u signale da ABS 75E. Allora scansemu i canali.

Installazione è cunfigurazione di antenne satellitari in ABS 75E, micca russu, ma tuttu hè intuitivu: https://youtu.be/rkBsqsKXkgc Una volta chì u signale hè catturatu è i canali sò truvati, pudete riparà tutti i viti è cunnette u platu à u sintonizzatore. .

Mise en place d’une antenne parabolique pour 3 satellites Amos, Astra, Sirius Hotbird

A stallazione di televisione satellitare da trè satelliti vi permetterà di vede parechji canali TV gratuiti in lingua russa (più di 90) è un gran numaru di stranieri (più di 2 mila). Equipamentu standard:

  • antenna satellitare,
  • trè cunvertitori per a banda Ku;
  • dui supporti di plastica per i cunvertitori laterali;
  • masti o supporti di l’antenna;
  • DiSEqС (Diseka)-switch of converters;
  • Connettori di tipu F;
  • cavi coassiali 75 ohm.

Astra

Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare
Transponders per satelliti Astra, Amos, Hot Bird
Aduprate un sintonizzatore satellitare (ricevitore) cum’è Openbox X800. In u menù di sintonizzatore, apre l’elementu “Installazione di l’antenna” è stabilisce indipindente a frequenza per u satellita Astra, chì diventerà centrale in a nostra cunnessione di trè satelliti:
  • H – polarizazione horizontale;
  • V – polarizazione verticale;
  • pusizioni – 4,80 E;
  • freccia – 11.766 GHz;
  • tariffa simbulu (S / R) – 27500;
  • correzione di errore (FEC) – ¾.

L’antenna deve esse orientata à u locu di u satellitu. Quandu fate questu, deve esse sicuru chì l’antenna hè puntata à u satellitu currettu. Per verificà, deve entre in i transponders listati in a tavula è accende ogni canale. Se ùn ci sò micca canali cum’è u risultatu di a scansione, l’antenna ùn hè micca cunfigurata currettamente è a sintonizazione deve esse fatta di novu.
Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare

Amos

Stabbilimentu di u satellitu Hotbird è Amos hè chì avete bisognu di truvà a pusizione curretta di u cunvertitore relative à u centru. Per fà questu, duvete spustà in horizontale è verticalmente finu à truvà un livellu di signale accettabile.

  • pusizioni – 13E;
  • freccia – 10,815 GHz;
  • simbulu rate (S/R) – 30000.

uccello caldu

Cunnette u cable à u convertitore, dopu apre u menù di sintonizzatore è stabilisce i seguenti parametri:

  • pusizione – 4W;
  • freccia – 11.139 GHz;
  • tariffa simbulu (S / R) – 27500.

Allora cunnette u DiSEqC à u cunvertitore adattatu è stabilisce i numeri di portu per ogni satellitu in u sintonizzatore. Per esempiu, in u nostru casu particulare:

  • u primu portu hè un satellitu Astra;
  • u sicondu portu hè Amos;
  • u terzu portu hè Hot Bird;
  • u quartu portu hè liberu.
Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitare
antenna satellitare chjamata dragone sintonizzata à i trè satelliti populari Amos, Astra è HotBird

Cunsiglii è trucchi

Sceglite un locu per installà l’antenna – deve furnisce una vista di u celu à u sudu. Verificate se qualcunu di i vostri vicini usa TV satellitare. Sì cusì, puntate l’antenna in a listessa direzzione chì ellu. Hè da esse diretta à u satellitu Eutelsat 36B è / o Express-AMU1. Hè impurtante chì ùn ci sò micca ostaculi chì impediscenu u signale (fili, arburi, edifici) in a strada da u situ di stallazione di l’antenna à u satellitu.
Autoinstallazione è cunfigurazione di una parabola satellitareA prucedura per installà una antenna satellitare serà più faciule se:

  • piglià una seconda persona cum’è assistente.
  • u situ di stallazione di l’antenna hè à poca distanza;
  • i locali sò a vostra pruprietà, o avete permessu di stallà un sistema di antenna da u gestore di l’edificiu;
  • A distanza da l’antenna à u decoder hè corta (micca più di 30 m) è ùn ci sò micca assai ostaculi cum’è muri o finestri nantu à a strada.
Rate article
Add a comment