Cumu fà una antenna Kharchenko per a TV digitale cù e vostre mani: calculu, assemblea di un biquadrate

Антенна ХарченкоАнтенна

Avà ci hè un cambiamentu attivu di a trasmissione televisiva analogica in digitale. Dapoi u 2012, un standard unicu per a trasmissione di televisione digitale DVB-T2 hè statu aduttatu per a visualizazione libera. Per ottene una tale opportunità, ferma solu per acquistà una antenna ricevitore, chì pudete fà sè stessu. Una di l’opzioni più assequibili per a TV digitale chì pudete assemblà cù e vostre mani hè l’antenna Kharchenko.

Funzioni è dispusitivu di l’antenna Kharchenko

L’idea di l’autoproduzzione di u dispusitivu hè basatu annantu à u sviluppu di l’ingegnere Kharchenko. L’antenna operava in a gamma di decimeter (DCV), populari à a fine di u seculu passatu. Questu hè un analogu di una antenna di apertura basatu annantu à un feed zigzag. U signale hè accumulatu cù l’aiutu di un riflettore flat (un schermu solidu o lattice – un quadru fattu di materiale conduttivu), chì hè almenu 20% più grande di u vibratore. Per l’auto-fabbricazione, serà necessariu di piglià in contu e caratteristiche geometriche è a selezzione di un materiale specificu.
Schema di l'antenna di KharchenkoU signale di televisione hè trasmessu cù onde cù polarizazione horizontale. Una versione simplificata di l’antenna hè presentata in a forma di dui vibratori di loop horizontale cunnessi in parallelu à l’altri, ma disconnected in u locu induve l’alimentatore (cable) hè cunnessu. E dimensioni sò stati indicati in l’articulu di Kharchenko “Antenna di a gamma DTSV”, è l’antenna hè calculata secondu e formule pruposte da l’autore.

Materiali è arnesi per a fabricazione di l’antenna Kharchenko

Materiali necessarii:

  • griglia griglia;
  • pittura di vittura spray;
  • solvente o acetone;
  • trapani per trapani;
  • cable coaxial di televisione (micca più di 10 metri);
  • Pipa PVC XB 50 cm cù un diametru di 20 mm;
  • spine metalliche per drywall;
  • filu di cobre per un vibratore cù un diametru di 2 à 3,5 mm;
  • 2 sottili piatti di metallo.

Strumenti per u travagliu:

  • ferru di saldatura 100 W;
  • cacciavite è ugelli;
  • pistola di cola calda;
  • tagliafili, pinze, martelli;
  • matita, misura di nastro, cuteddu molare.

U vibratore pò esse fattu di metalli non-ferrous (copper, aluminium) è alliati (di solitu ottone). U materiale pò esse in forma di filu, strisce, anguli, tubi.

Facemu calculi

Per a fabricazione di l’antenna Kharchenko, hè necessariu di fà un calculu precisu cù una calculatrice o formule. Utilizendu sta tecnulugia, pudete calculà a stallazione di l’antenna ancu cù un signalu debule – circa 500 MHz. Prima avete bisognu di sapè a frequenza di i dui pacchetti di trasmissione TV DVB-T2 in a vostra zona. Questu pò esse truvatu nantu à u situ web di a mappa interattiva CETV. Ci hè bisognu di truvà a torre di TV più vicina, è ancu a trasmissione dispunibule (un o dui pacchetti di canali) è chì frequenze sò aduprate per questu. Dopu avè scupertu i valori di frequenze di i pacchetti, a lunghezza di i lati di u quadru di l’antenna-ricevitore cuncepitu hè calculata. U disegnu è u schema di l’antenna sò compilati nantu à a basa di a frequenza di trasmissione di u signale. Hertz (Hz) hè utilizatu per misurà è hè indicatu da a lettera F. Per esempiu, pudete aduprà a freccia di trasmissione televisiva di u primu è u sicondu pacchettu in a cità di Mosca – 546 è 498 megahertz (MHz).

Calculatrice

U calculu hè realizatu secondu a formula: velocità di a luce / frequenza, vale à dì: C / F \u003d 300/546 \u003d 0,55 m \u003d 550 mm. In listessu modu per u sicondu multiplex: 300/498 = 0,6 = 600 mm. Le dimensioni di lunghezza d’onda sono rispettivamente 5, 5 e 6 dm. Per riceve elli, avete bisognu di una antenna UHF, chjamata antenna decimeter. Dopu questu, hè assai faciule di calculà a larghezza di l’onda à traversu, prughjettata nantu à u receptore. Hè 1/2 di a lunghezza, rispettivamente 275 è 300 mm per u primu è u sicondu pacchettu.
Antenna Kharchenko

Per assicurà a ricezione di alta qualità di un signalu digitale, ogni bordu biquadrate deve esse a mità di a larghezza di l’onda in diametru. Per a fabricazione, hè megliu utilizà un core d’aluminiu o un tubu di cobre. Ideale, hè megliu aduprà filu di cobre (3-5 mm) – hà una geometria stabile è si curva bè.

U calculu di l’antenna Kharchenko per a TV digitale: calculatrice è metudi di creazione: https://youtu.be/yeE2SRCR3yc

Assemblage d’antenne

A fabricazione di una antenna Kharchenko per a trasmissione di televisione digitale implica e seguenti azioni passu à passu:

  1. A polarizazione è a freccia di l’onda sò determinate. U disignu deve esse lineale.
  2. U cobre hè utilizatu com’è materiale per a fabricazione di una antenna biquadreceiver. Tutti l’elementi sò situati à i cantoni, unu di elli deve toccu. Per a polarizazione horizontale, a struttura deve esse posta verticalmente. Cù polarizazione verticale, u dispusitivu hè postu nantu à u so latu.
  3. U filu di cobre hè misuratu è purtatu à a lunghezza necessaria (+ 1 cm). Un tubu di cobre o d’aluminiu (diametru 12 mm) hè adattatu. L’insulazione da u core di cobre hè pulita. Livellatu cù un martellu nantu à una superficia dura. A mità hè misurata è curvatu à 90 gradi. Se ci hè una morsa, u filu hè chjapputu è allinatu in elli. Bends sò fatti secondu e dimensioni calculate.
  4. À una estremità, un pezzu chjucu hè tagliatu à un angolo di 45 gradi per furmà una punta punta. A seconda fine hè piegata, a stessa prucedura hè fatta nantu à questu. I dui quadrati ponu esse ligeramente curvati à u stessu tempu. Nant’à e curve interne cintrali, i picculi tagli sò machinati cù un file d’agulla. Allora serà pussibule di riunisce queste duie estremità libere è riparà cù un filu di cobre fino.
  5. Avete bisognu di un ferru di saldatura, è ancu di colofonia liquida o di flussu per stagnate e curve di u mediu. Questu hè fattu nantu à ogni latu di u filu di cobre.
  6. U cable coaxial hè strappatu da 4-5 cm. A treccia o u cunduttore esterno hè torciatu in un filu è impannillatu intornu à una di e curve. Soldà à u filu di cobre. L’insulamentu di u cunduttore internu hè sguassatu è inturniatu di manera simile intornu à a curva successiva. A saldatura deve esse fatta cù cura, sustene l’insulazione cù pinze, perchè u calore pò causà a mossa fora di a strada. Prima, u quadru hè riscaldatu à u locu di sealing, è dopu solu u cunduttore.
  7. U filatu di u cable hè fissatu cù una corbata di nylon, sgrassata cù un solvente. I zoni di sigillatura sò isolati cù cola calda cù una pistola. Un secadoru di capelli pò esse usatu per correggerà i difetti in a furmazione adesiva.

    Visualmente, i cantoni cintrali internu di a struttura, s’assumiglia à una figura ottu, deve esse vicinu à l’altri (10-12 mm), ma micca toccu. Se un errore si trova durante a curvatura di u contornu, ancu da 1 mm, l’imaghjini pò esse distortu.

  8. U cable hè purtatu à i punti di avvicinamentu da dui lati. Una direzzione di u schema deve esse bluccata, per questu un scudo riflettente di cobre hè stallatu. Hè attaccatu à a guaina di u cable.
  9. Per a fabricazione di u riflettore, i tavulini di textolite rivestiti di cobre sò stati utilizati prima. Avà platti di metallu sò usati per questu. Inoltre, u riflettore pò esse fattu da una griglia di grill. Pudete utilizà un scambiatore di calore da a frigorifera o un rack di secche per i piatti. A cosa principal hè chì a struttura ùn rust in l’aria aperta. U riflettore deve esse più grande di u quadru di vibratore.
  10. U quadru hè situatu à mezu à u riflettore. Per u so fastening, pudete aduprà dui platti metallichi.
  11. U signale à una freccia alta si propaga nantu à a superficia di u cunduttore, per quessa hè megliu copre l’antenna cù pittura. I punti di sigillatura sò pieni di cola calda o sigillante.

U receptore deve esse à una distanza da u riflettore, calculata da a formula: lunghezza d’onda / 7. L’antenna hè posta in a direzzione di u ripetitore.

Cumu fà i calculi curretti è fà l’antenna Kharchenko hè mostratu in questu video: https://youtu.be/Wf6DG2JbVcA

Cunnessione

Una estremità di u cable cù una resistenza di 50-75 ohms hè saldata à l’antenna finita, l’altru à u plug. Hè megliu cunnette u cable à a cima di a basa, è utilizate u fondu cum’è fasteners. A qualità di l’imaghjini è di u sonu di a trasmissione di TV digitale ùn dipende micca da quantu serà a trasmissione, à u cuntrariu di a trasmissione analogica. Cù a fabricazione curretta di l’antenna, a trasmissione di u signale à u receptore serà in qualità normale è ùn deve esse micca difficultà. In ogni casu, in casu di fallimentu, u signale sparirà cumplettamente (sonu è stampa sparirà). A cuntrariu di a televisione analogica, a qualità di l’immagine digitale hè a stessa in tutti i canali è ùn pò esse micca differenza.

Pruvate in pratica

L’antenna assemblata deve esse verificata. Per pruvà a TV digitale, in u set-top box in u menù principale o in a TV, avete bisognu di eseguisce l’autotuning di i canali. Sta prucedura vi purterà solu uni pochi di minuti. Per circà i canali in modu manuale, avete bisognu di entre in a so frequenza. Per ùn perde u tempu per fà una ricerca cumpleta, è ancu s’ellu avete digià canali cunfigurati, pudete facilità stu prucessu. Per fà questu, sò selezziunati dui canali, ognuna di elli stabilisce a freccia di qualsiasi canale da diversi pacchetti (ognunu di questi multiplexes usa una gamma di freccia per trasmette tutti i canali TV). Per pruvà u dispusitivu fabricatu, hè abbastanza per verificà a qualità di a trasmissione televisiva. A bona qualità di l’imaghjini indicà a correttezza di u travagliu. In u risultatu, una stampa d’alta qualità serà o ottenuta,

In casu di interferenza, pudete pruvà à rotà l’antenna, observendu u cambiamentu in a qualità di l’imaghjini. Quandu determina u locu ottimali di l’antenna TV, deve esse fermamente fissatu, ma sempre in a direzzione di a torre TV.

L’antenna Kharchenko hè un dispositivu versatile è praticu chì furnisce a ricezione di signali debuli. U dispusitivu pò esse assemblatu da a manu è utilizatu invece di l’antenna di fabbrica cù un amplificatore. Fà una antenna hè in u putere di ogni persona. Hè abbastanza per truvà u materiale, eseguisce i calculi curretti è seguità esattamente l’infurmazioni ricevuti in a fabricazione di u dispusitivu.

Rate article
Add a comment

  1. Игорь

    Оказывается, антенну для принятия цифрового сигнала можно изготовить собственноручно, сделав предварительно необходимые расчеты. Пожалуй, это самое главное в этом процессе, так как материалы для ее изготовления очень доступны. Очень хорошо процесс изготовления показан в видео в статье. Если следовать указаниям и повторять все движения антенну можно изготовить и человеку, который этим никогда не занимался лишь бы руки были более менее умелыми. После изготовления антенны необходим режим тестирования. Достоинство цифрового вещания в том, что его качество не зависит от расстояния передачи сигнала, возможно воспроизведение даже слабых сигналов. Очень полезная статья.

    Reply
  2. Влад

    Сломалась прошлая антена на телевидение. Решил попробовать сделать собственоручно,из подручных материалов. В инструкции кратко и подробно описывается что и как делать. А самое главное что антена хорошая и действительно ловит каналы.

    Reply