Antenna di televisione fai da te per a televisione digitale: dimensioni, schema simplice, antenna esterna è interna per a televisione digitale, fatta da sè stessu. Recentemente, a televisione apparsu in a vita di una persona. Per quasi centu anni in a nostra realità ci hè stata una cosa cum’è una TV. Da a so invenzione finu à pocu tempu, i televisori sò stati alimentati da a tecnulugia di signale analogicu. A principal diferenza da u tipu mudernu di signale utilizatu, digitale, hè a trasmissione di l’electricità à u receptore. Questa electricità currisponde à una certa freccia è amplitude, chì dopu hè cunvertita in una maghjina è sonu. Circuitu d’antenna per a televisione digitale [/ caption]
- Ciò chì avete bisognu di fà una antenna di fà-it-yourself per riceve TV digitale
- Varietà di antenne chì ricevenu un signalu digitale d’alta qualità per a fabricazione di fà-it-yourself
- antenna di cable internu
- Da lattine
- Ottu, aka l’antenna di Kharchenko per riceve a televisione digitale cù e so mani
- antenna log-periodica
- Onda
- Cumu migliurà a qualità di u signale in antenne casalinghe
- Cumu calculà i paràmetri per a TV digitale
Ciò chì avete bisognu di fà una antenna di fà-it-yourself per riceve TV digitale
A lista di materiali chì serà necessariu per fà l’antenna dipende da u tipu di futuru dispositivu per riceve l’onda radiu. A lista principale di materiali hè custituita da:
- tubu cù un diametru di 0,5 mm2;
- filu di cobre o aluminiu / cable coaxial;
- strisce d’aluminiu, lattine, connettori, etc.
Per fà una antenna cù e vostre mani, qualsiasi materiale cunduttivu, per esempiu, bastone è anguli, sò adattati.
I materiali cunduttivi includenu: ramu, aluminiu, azzaru, ferru, bronzu, latu, tungstenu, molibdenu.
Parlendu di costu, per un receptore d’onda casalingo, un cable coaxial hè più adattatu. [caption id="attachment_3206" align="aligncenter" width="488"]
Cumu funziona un cable coaxial U so prezzu hè significativamente menu di quellu di un cable di cobre, ma hà e stesse proprietà di un altru cunduttore populari, assai cumuni in l’ingegneria elettrica. In casi estremi, pudete aduprà un filu di antenna regulare. Una antenna hè inutile è ùn hà micca sensu senza l’altri dettagli chì aiutanu à trasfurmà u signale digitale in una stampa. In più di i materiali sopra per l’antenna, avete bisognu:
- un plug chì trasmette un signalu da l’antenna à u receptore;
- se a TV hè di un vechju mudellu – un receptore – un receptore;
- a TV stessa.
Varietà di antenne chì ricevenu un signalu digitale d’alta qualità per a fabricazione di fà-it-yourself
Una scelta larga di tecnulugii per a fabricazione di antenne da materiali improvisati vi permette di passà da e vostre capacità è circustanze. Succede chì una persona ùn pò micca fisicamente uttene i materiali necessarii in un futuru vicinu. Strumenti improvisati venenu in salvezza, chì quasi tutti anu in u garage. L’antenna hè una struttura, un dispositivu pensatu per catturà l’onda di a trasmissione televisiva. I dispusitivi chì sò destinati à l’usu generale sò capaci di coglie una frequenza in a gamma da 41 à 250 MHz. Hè menu prubabile, ma pussibule, chì una antenna casalinga serà capace di coglie onde ultra-alta frequenza, chì varieghja da 470-960 MHz. Dispositivi di catturazione pensati per i televisori, pò esse divisu in dui categurie – internu (situatu vicinu à a TV in vicinu) è esternu (installatu à l’esternu di l’edifiziu in quale si trova a TV).
- coaxial (hà u sicondu nome “Da u filu”);
- da lattine;
- figura ottu (aka “Zigzag”);
- log-periodu;
- onda.
Antenne casalinghe per TV digitale – diagrammi, dimensioni, cunsiglii è ritratti. Malgradu u fattu chì a trasmissione digitale pari più cumplessa di a trasmissione analogica, ùn impone micca esigenze speciali nantu à a qualità di u dispusitivu chì riceve o trasmette onde radiu. Ancu qualsiasi discordanza è irregularità in a struttura ùn anu micca assai a distorsioni di u signale ricevutu.
Tuttavia, unu deve pruvà à osservà i rapporti geomètrica di tutti l’elementi u più chjaramente pussibule, l’errore ùn deve micca più di pochi millimetri.
Vale a pena ricurdà chì:
- U numeru di canali ricevuti diminuisce cù u guadagnu di l’antenna.
- Restringendu a direttività di u dispusitivu, u guadagnu aumenta.
Da quì sopra, seguita chì l’antenna pigliarà menu interferenza se a lista di i canali ricevuti hè più chjuca. Si deve esse nutatu chì un disignu ideale ùn pò esse uttenutu per via di l’esistenza di sti dipendenze dirette è inversamente proporzionali.
antenna di cable internu
Stu tipu d’antenna hè adattatu se a distanza à a torre di TV hè minima, è ùn ci sò micca ostaculi fisichi, cum’è edifici alti è muntagne in a strada per questu. Un dispositivu di cable coaxial hè in l’internu è per a so fabricazione avete bisognu di u cable stessu di 2,5-3 metri di lunghezza, cutters di filu, una penna o un altru dispositivu di marcatura, un metru di lunghezza: cinta metru, regula, plug per a trasmissione di signale à una TV o un receptore. . Ci vole à 10 minuti per fà. Primu passuNantu à u cable, ritruvemu 5 centimetri da una punta è sguassate a capa esterna di l’insulazione. U materiale dielettricu, chì pò esse gomma, carta, PVC, o ancu polietilene cross-linked, hè necessariu micca solu per assicurà a sicurità per l’omu, ma ancu per aumentà a resistenza à l’usura di u filu, per riduce l’absorzione di scossa naturali. Hè per quessa chì a liberazione da l’insulazione esterna deve esse u più precisa pussibule. Solu u dielettricu hè sguassatu, u fogliu è a treccia internu sò deviati delicatamente à u latu per ùn esse micca solu interferiscenu cù u cut.
Secondu passuU core centrale hè pulita da l’insulazione interna. Per pulizziari cù cura, duvete aduprà un cuteddu. Pressu u filu cù u nostru pulgaru à a lama di u cuteddu è sguassate u dielettricu cù un shift sharp. Ùn ricumandemu micca di stripping u cable brusgiatu cù un liggeru, chì esiste in a vita di ogni ghjornu: ùn hè micca sicuru è micca currettu. Terzu passu U core internu pulitu, u fogliu è a treccia eliminata, sò torciati in un fasciu. Hè assai impurtante per fà u tissutu più forte è densu pussibule. A torsione di tutti l’elementi deve esse realizatu in modu chì à a fine ci sò liberi 2,2 cm di u core internu nudu. Quartu passuNantu à u filu da a fine di l’insulazione nantu à u latu dielettricu, 2 decimeters sò dipositati è l’insulazione esterna hè sguassata, mentri tuttu ciò chì hè sottu à l’insulazioni internu, cumpresu ellu stessu, ùn hè micca affettatu. [caption id = "attachment_11693" align = "aligncenter" width = "1200"]
Dimensioni è u schema di una antenna fatta di cable per a televisione digitale [/ caption] Quintu passu 2,2 dm hè misuratu da i dui centimetri spogliati. è un dielectric esternu di 1 cm hè sguassatu longu, ùn tocca micca a treccia. Step Six Wrap the 5 cm end around the 1 cm long area trattata. Hè impurtante di fà u ventu strettu per fà un anellu. L’ultimu passu hè di installà u plug RF in l’estremità inutilizata. [caption id=”attachment_11676″ align=”aligncenter”
Una semplice antenna fatta in casa per a TV digitale da un filu [/ caption] Una semplice antenna interna T2 fatta in casa da un cable coaxial per a TV digitale cù e vostre mani: https://youtu.be/DP80f4ocREY
Da lattine
Se i latti di latta si trovanu in casa o in u garage, pudete aduprà in a fabricazione di una antenna di casa. Un dispositivu di cattura in casa da lattine pò catturà 7 canali in a distanza media è longa. A cundizione principale applicabile à u materiale improvisatu cum’è una latta hè l’absenza di difetti, denti è altri danni, è ancu di bumps.
I lattini di stagnu deve esse puliti, prima di prucede cù a fabricazione di l’antenna, deve esse lavatu è seccu bè.
Per a fabricazione avete bisognu di:
- ferru di saldatura;
- dui banche;
- basa di lignu;
- cable di televisione ordinariu (marcatu RK-75);
- cinta elettrica è viti auto-tapping (3-4 pezzi);
U primu passu Un cable di parechji metri di longu hè strappatu da una estremità di l’insulazione esterna da 10 cm. U core cintrali hè pulitu, l’insulazione plastica interna hè eliminata. U screnu intrecciatu internu hè torciatu in un fasciu strettu intornu à u core centrale. Siconda passu À l’estremità opposta di u filu, avete bisognu di cunnette un plug chì hà da cunnette à a TV è trasmette un signalu (marcatu “RF”). U terzu passu Sguassemu picculi “arechje” da e latte, cù l’aiutu di quale si aprenu, aghjustemu parti di u cable cù viti auto-tapping: un core torciatu è una treccia. Fixemu cù un ferru di saldatura. Quartu passuI banche digià cunnessi (passu 3) sò stallati strettamente nantu à una linea è fissati nantu à una basa di lignu o ancu un appenditore cù qualsiasi materiale in manu (qualsiasi dielettricu), per esempiu, cinta elettrica o cinta adhesiva. Una tale antenna pò esse piazzata nantu à a strada o in casa (hè impurtante sapè chì u più longu u cable, u peghju l’imaghjini serà), pudete amplificà u signale cù un amplificatore o linee supplementari cù banche.
Ottu, aka l’antenna di Kharchenko per riceve a televisione digitale cù e so mani
U disignu hè diventatu cunnisciutu da a ghjente in u 1961. Hè permessu à e persone chì vivenu fora di a zona di un signalu forte per migliurà a qualità di l’imaghjini. U disignu hè custituitu di dui rombi, l’angulu trà e facci di quale hè 90 °. Per fà una figura ottu, avete bisognu:
- 1-1,5 metri di filu di ramu cù una sezione trasversale finu à 5 mm;
- filu coaxial longu 3-5 metri;
- ferru di saldatura, saldatura è colofonia;
- plug TV;
- regnu è marcatore;
- cinta insulating, a basa di a struttura fabricata.
Primu Passu Misuremu è tagliate 1152 cm da u filu di cobre, marcamu u segmentu resultanti in 8 parti uguali cù un marcatore, mentre chì abbanduneghja 5 cm à una estremità, chì duverebbe più tardi curva. Solu u materiale di cobre pò esse adattatu per questu disignu, postu chì nè l’aluminiu nè altri cunduttori ponu esse saldati cum’è strettu pussibule cù u cobre. [caption id = "attachment_11688" align = "aligncenter" width = "600"]
Bisquare Step Two Sicondu i marchi resultanti, curvate u filu à un angolo di 90 °. Saldamu solu l’estremità libere di u filu. In questu casu, deve esse ottenutu un spaziu trà i cantoni internu: saldatu è curvatu. Step ThreeU filu di l’antenna hè esposta da una punta da 3-5 cm. Per fà questu, l’insulazione esterna hè sguassata cù cura, e parti internu sò piegate è u core cintrali hè liberatu. U core cintrali di u filu hè impannillatu intornu à l’angulu senza saldatura, è a parte di u filu rispunsevuli di a schermu hè impannillata intornu à l’area saldata. Hè impurtante di fà u ventu strettu.
Passu Quattru A struttura resultanti di fili nudi hè insulata cù cinta elettrica o cù una pistola di cola. Un plug hè attaccatu à l’altru finale di u filu per trasmette un signalu à a TV. U dispusitivu hè prontu, l’estremità curvata hè attaccata à a basa.
antenna log-periodica
E caratteristiche principali di stu disignu hè a dispusizione di vibratori di lunghezza variabile – sò muntati nantu à u stessu assi. E dimensioni di tutti l’elementi di travagliu di una antenna log-periodica ùn deve micca andatu oltre u locu di l’azzione è a cattura. Una antenna log-periodica hè a megliu opzione per u funziunamentu di a casa, cum’è sopra à l’altri tipi in tutte e caratteristiche, ma hè difficiule di fabricà. Per fà ellu stessu, duvete avè dui tubi di metallu (cavu o micca – ùn importa micca, u currente currerà longu a superficia). Duvete ancu avè fili di ramu di diverse lunghezze, chì saranu e parti di ricezione. A sottu hè una tavula cù calculi pronti chì deve esse appiicati quandu preparanu pezzi per un futuru receptore di signale.
Preparamu vibratori secondu i dati datu in a tavula. Hè impurtante chì u diametru hè u listessu per ogni vibratore. Un cable alimentatore hè passatu per a cavità di unu di i bastoni o solu cù l’aiutu di fasteners, chì hè realizatu cum’è mostra in l’imaghjini sottu.
Dopu quì, i vibratori sò fissi cù un ferru di saldatura. Antenna UHF putente log-periodica da fà voi stessu: https://youtu.be/txZJkjPkOoY
Onda
Ùn hè micca adattatu per riceve signalazioni longu è hà pocu guadagnu, ma u disignu stessu hè statu populari da l’invenzione è a propagazione di onde radiu in a vita di ogni ghjornu, è hè sempre populari. U disignu hè custituitu da parechji elementi: un filu di cobre (o tubu), un direttore, un riflettore è un vibratore. Inoltre, una basa hè creata à quale l’antenna finita serà attaccata (plastica o legnu – ùn importa micca, a cosa principal hè chì sia un dielettricu). Hè impurtante di mette e parti à una distanza uguale l’una di l’altru. I pezzi sò cunnessi in cunfurmità cù a figura sottu.
Cumu migliurà a qualità di u signale in antenne casalinghe
Ci hè parechje ragioni per chì u signale TV hè debule. Per esempiu, a qualità di l’imagine hè spessu persa o u sonu hè persu per u fattu chì l’antenna riceve solu u signale riflessu. Altri motivi ponu esse:
- bassa sensibilità;
- cable d’alta resistenza;
- longa distanza da a torre di TV;
Per migliurà a qualità di u signale in antenne casalinghe, avete bisognu di pruvà i seguenti passi:
- S’ellu hè internu, allora duvete mette u più vicinu à a finestra pussibule. Allora in u so caminu ci saranu menu ostaculi per via di quale parte di u signale hè persa.
- Se si trova nantu à a strada, avete bisognu à stallà nantu à un locu più altu – u tettu. Assicuratevi chì u signale ùn hè micca ostruitu da muntagne o fureste.
- Cambia a direzzione. L’interferenza è a scattering di l’imaghjini spessu sparisce si turnate u dispusitivu di ricezione in a direzzione ghjusta, ancu uni pochi decine di gradi ghjucanu un rolu.
- Cumprate un amplificatore d’antenna.
Cumu calculà i paràmetri per a TV digitale
Per una antenna da un cable, avete bisognu di calculà a so lunghezza. Questu hè fattu cù e formule abituali di a fisica. Prima ci vole à capisce à quale frequenze u multiplex broadcasts , dopu à quale derivemu u valore mediu. Per esempiu, à frequenze di 605 è 613 MHz, a media aritmetica hè indicata per esse 609 MHz. U prossimu passu hè di determinà a lunghezza d’onda attraversu a formula per a velocità di a luce divisa da a media aritmetica derivata. Càlculu: 300/609 \u003d 0,492 m. Da u numeru resultanti calculemu 1/4, chì serà a lunghezza di cable necessaria per creà l’antenna. Per facilità u compitu di calculu, pudete aduprà calculatrici in linea chì calculeranu accuratamente a dimensione necessaria per l’antenne di mezza onda, quartu d’onda è piena d’onda. Calculatrici in linea in Google o Yandex:
- calculatrice dipolu è pin;
- calculatrice di radio amatoriale.
A megliu antenna da fà da sè senza un saldatore per a televisione digitale T2: https://youtu.be/h7pcp-nvYqQ Fà una antenna cù e vostre mani ùn hè micca difficiule, hè abbastanza problematicu per saldà è aghjunghje tutti i dettagli cusì chì travaglia senza interferenza è spillage di stampa. Oghje ùn hè micca necessariu per andà in a tenda è cumprà un equipamentu caru, ci sò situazioni quandu ùn hè micca pussibule di ghjunghje à a tenda. Pudete fà una antenna da materiali improvisati. Avemu cunsigliatu per sceglie sia u disignu di u filu coaxial, o u “Ottu”. Cum’è a pratica mostra, sò i più faciuli di fabricà, è e so caratteristiche permettenu di vede a TV in ogni locu.