Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività

Проекторы и аксессуары

Projector – cumu sceglie, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività, cunnessione è paràmetri. Prima di sceglie un dispositivu di prughjezzione chì si adatta megliu à i vostri bisogni, avete bisognu di cunnosce i principii è l’aspetti fundamentali di u so funziunamentu, capiscenu e differenze trà e tecnulugia principali.

Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività
Proiettore laser

Cosa hè un projector è cumu si travaglia

Un projector hè un dispositivu otticu chì sparghje a luce fora per furmà una visualizazione nantu à una schermu di proiezzione. U dispusitivu di output hè capaci di riceve l’imaghjini da una fonte esterna (urdinatore, telefuninu, media player, camcorder, etc.) è di vede nantu à una grande superficia. Un prughjettore digitale mudernu hè custituitu da trè cumpunenti principali:

  1. Una fonte di luce chì crea luce per una maghjina. Il s’agit d’une lampe à iodures métalliques, d’un diode laser ou d’une LED.
  2. Un chip o chips chì generanu cuntenutu visuale basatu annantu à un signalu di fonte video . Di solitu si tratta di un dispositivu micromirror di Digital Light Projection (DLP), trè pannelli LCD, trè chips LCoS (cristalli liquidi nantu à siliciu).
  3. Una lente , cù i so elementi ottichi assuciati, chì sò usati per generà u cuntenutu di culore è prughjettanu nantu à una schermu.

Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attivitàI prughjettori di bulk ponu esse portatili, muntati in u tettu, chì prughjettanu una maghjina à longu distanzi. L’opzioni portatili ponu esse aduprate induve ci hè una superficia luminosa. A maiò parte di i dispositi sò furnuti cù parechje fonti di input, porti HDMI per l’equipaggiu di nova generazione, VGA per i dispositi più vechji. Certi mudelli supportanu Wi-Fi, Bluetooth.

Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività
Epson in u pannellu posteriore

U principiu di funziunamentu di sfarenti tippi di projectors

Cosa hè un projector digitale? Rapprisenta a culminazione di e tecnulugii risalenti à a camera oscura è a lanterna magica, proiettori di diapositive di u principiu di u XXu seculu. Una volta, i prughjettori si basavanu solu nantu à u filmu per creà imagine in muvimentu. A tecnulugia hè stata aduprata in i cinemas cummirciali finu à circa 2000.

In l’anni 1950, i video projectors basati nantu à i tubi catodici (CRT) rossi, verdi, blu sò stati sviluppati. Parechji prupietari di teatru in casa si ricordanu sempre di scatuli enormi è pesanti cù “occhi” rossi, verdi è turchini.

Oghje, u film hè statu rimpiazzatu cumplettamente da l’opzioni digitale basate nantu à una di e trè tecnulugia di trasfurmazioni di l’imaghjini: LCD, LCoS, DLP. Tutte e tecnulugii offrenu vantaghji – dimensioni è pesu chjucu, generazione di calore bassu, usu efficiente di l’energia di u proiettore. Ognunu di elli hà punti di forza è debule per diverse applicazioni.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività

LCD (display à cristalli liquidi)

U creatore di u primu proiettore LCD di u mondu, introduttu in u 1984, hè Gene Dolgoff. A tecnulugia LCD hè basatu annantu à un prisma cubicu custituitu di trè facci, nantu à quale sò muntati pannelli LCD per i cumpunenti rossi, verdi è blu di u signale video. U prisma hè adupratu per cunvertisce i raghji di luce chì venenu da i pannelli RGB individuali in un fasciu unicu. Ogni pannellu LCD cuntene milioni di cristalli liquidi chì ponu esse allinati in pusizioni aperti, chjusi, parzialmente chjusi per permette a luce di passà.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attivitàOgni cristallu liquidu si cumporta cum’è una porta, chì rapprisenta un pixel individuale. Cume a luce rossa, verde è blu passa per i pannelli LCD, i cristalli liquidi aperti è chjusi secondu quantu di ogni culore hè necessariu per quellu pixel à un tempu determinatu. Questa azzione modula a luce, creendu una maghjina prughjettata nantu à u screnu.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attivitàIn certi proiettori LCD, a fonte di luce hè un laser blu. In a maiò parte di i mudelli laser, una parte di a luce blu da u laser colpisce una rota rotativa rivestita di fosforu chì emette luce gialla, chì hè dopu siparata in cumpunenti rossi è verdi cù specchi dicroici. U restu di a luce laser blu hè mandatu à l’imagine blu.

DLP (Traitement de la lumière numérique)

A tecnulugia DLP hè a più populari in i prughjettori di tutti i tipi è dimensioni. Sviluppatu in u 1987 da Larry Hornbeck di Texas Instruments, a prima macchina basata in DLP hè stata introdutta da Digital Projection in 1997. Cumu funziona un proiettore di trasfurmazioni di luce digitale? Riflettendu a luce da i pannelli di specchi microscòpichi chjamati dispositivi micromirror digitale (DMD). Rappresentanu una serie di specchi minusculi, ognuna di e quali agisce cum’è un unicu pixel riflettente in risoluzione di prughjezzione.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attivitàCi hè dui tipi di DLP – cù unu è trè chips. U strumentu include una rota di culore (cù filtri rossi, verdi è blu) chì gira per generà culori sequenziali. À a fine di u dispusitivu hè una fonte di luce (lampada). Emette luce in una rota di culore rotante è passa per u DMD.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attivitàOgni specchiu hè assuciatu cù un puntu di luce. Quandu u lume cascà nantu à i specchi, currispondenu à a so surgente cù un muvimentu oblicu in avanti, in daretu. Luce diretta in u percorsu di a lente per accende u pixel, è luntanu da u percorsu di a lente per spegne.

Certi proiettori DLP high-end anu trè chips DLP separati, unu per i canali rossi, verdi è blu. Un projector à trè chip costa più di $ 10,000.

In DLP, a fonte di luce pò ancu esse un laser blu, chì eccita a rota di fosforu in modu chì emette luce gialla. Hè spartutu in parti rosse è verdi, mentre chì una parte di u lume blu da u laser hè utilizatu per creà direttamente a parte blu di l’imaghjini. Altre suluzioni necessitanu l’aghjunghje un secondu laser rossu o l’usu di laser rossi, verdi è blu separati. Parechji mudelli anu ancu utilizatu LED rossi, verdi è blu, ancu s’ellu ùn sò micca brillanti cum’è laser. U cuncettu DLP hè ispiratu da specchi magichi chinesi. U flussu luminosu di i proiettori DLP hè luminoso, adattatu per stanze cù illuminazione ambientale (aula, sale di cunferenza). https://cxcvb.com/texnika/proektory-i-aksessuary/lazernye.html

LCoS

LCoS (Liquid Crystals on Silicon) hè una tecnulugia chì incorpora principii DLP è LCD. General Electric hà dimustratu un attellu di proiezione LCoS di bassa risoluzione in l’anni 1970, ma ùn hè micca finu à u 1998 chì JVC hà introduttu SXGA + (1400×1050) utilizendu a tecnulugia LCoS, chì a cumpagnia chjama D-ILA (Direct Drive Image Light). In u 2005, Sony hà liberatu u so primu mudellu di cinema in casa 1080p, u VPL-VW100, utilizendu a so propria implementazione LCoS, u SXRD (Silicon X-tal Reflective Display), seguita da u JVC DLA-RS1.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attivitàLCoS hè una tecnulugia riflettente chì usa cristalli liquidi invece di specchi individuali. Sò appiicati à u sustrato specchiu riflettente. Quandu i cristalli liquidi aperti è chjusi, a luce hè riflessa da u specchiu sottu o bluccata. Questu modula a luce è crea una maghjina. I prughjettori basati in LCOS utilizanu tipicamente trè chip LCOS, unu ognunu per modulà a luce in i canali rossi, verdi è blu. Stu sistema hè riclamatu per pruduce u minimu effettu di u screnu di a porta, senza “effettu arcubalenu” è altri artefatti assuciati cù a rota di culore DLP unicu chip. A tecnulugia hè aduprata in i proiettori multimediali destinati à l’applicazioni di visualizazione impurtanti, in i proiettori di cinema in casa di alta qualità. Cumu sceglie un proiettore per a casa o l’uffiziu, DLP, LCD, DMD, 3LCD – chì hè megliu: https://youtu.be/1r3JzfWeHkg

Parametri impurtanti quandu sceglite un projector per diverse attività

A prima cosa chì prestanu attenzione à a scelta hè u rapportu di proiezione . Questa hè una specificazione determinata da a distanza di proiezione è a larghezza di u screnu – D/W. Un valore cumuni hè 2.0. Questu significa chì per ogni pede di larghezza di l’imaghjini, a macchina deve esse 2 piedi di distanza, o D/W = 2/1 = 2.0. Per esempiu, sè vo aduprate una mostra cù un rapportu di lanciu di 2,0 è una larghezza di l’imagine di 5 piedi (1,52 m), a distanza di prughjezzione seria 10 piedi (3,05 m). Di sicuru, e cundizioni ponu esse più flexible in quantu à sceglie un projector. Pò esse presumitu chì u spaziu permette di stallà nantu à u tettu. In questu casu, mentri tecnicamente ogni pruduttu di prughjezzione pò esse sceltu, a stallazione più vicinu à u screnu cum’è pussibule deve esse cunsideratu.

A luce ubbidisce à a lege di u quadru inversu (l’intensità hè inversamente proporzionale à u quadru di a distanza).

U più vicinu l’attrezzu pò esse piazzatu, u menu lumen serà necessariu per una ripruduzzione chjara.

Luminosità di u flussu

A luminosità hè u fattore più impurtante chì determina a quantità di luce chì un dispositivu di proiezzione trasmette à u screnu. U valore hè misuratu in lumen ANSI, induve l’unità hè uguale à a luminosità emessa da u flussu luminoso. Per calculà u numeru necessariu di lumens, avete bisognu di cunnosce a distanza di prughjezzione, a larghezza di l’imaghjini, a cunfigurazione di l’ambienti in quale u dispusitivu hè utilizatu, a quantità di luce ambientale in a stanza. U modu più faciule per capisce questu hè di utilizà una calculatrice di proiezione. Parechji pruduttori furnisce stu strumentu software in i so siti web. Se a luminosità hè alta, u dispusitivu pò trasmette una maghjina visibile ancu in cundizioni micca completamente scure.

Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività
A luminosità di u projector hè un paràmetru impurtante quandu sceglite [/ caption] Si deve esse cunsideratu chì u dispusitivu cuntene un scaler chì hè utilizatu per processà un signalu video basatu nantu à a fonte d’origine, chì pò esse un discu otticu, stabilitu. -top box, TV, tuner o altru. Se u scaler ùn funziona micca satisfactoriamente, l’imaghjini hè carattarizatu da bordi irregolari, artefatti è ombre spurie intornu à l’uggetti.

Rapportu di cuntrastu

U rapportu di cuntrastu indica a capacità di u dispusitivu per vede spazii scuri è luminosi, indipendentemente da e cundizioni di illuminazione. Comu tali, affetta a prufundità negra, a scala di grisgiu è i toni di culore in generale. Hè di solitu spressu cum’è un rapportu numericu cum’è 1000: 1, u più altu u rapportu, u megliu u rendiment.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività

Correzione Keystone

A correzione chjamata keystone hè aduprata per cumpensà a distorsione causata da pusendu l’unità à un angolo d’incidenza altru ch’è l’angle standard in quantu à a pantalla. A correzione Keystone restaurà a geometria originale è u rapportu d’aspettu di una maghjina per via di a distorsione chì pò accade secondu a so pusizione.

Permissione

Sicondu cumu sceglite un projector, per quale scopu hè utilizatu, a risoluzione importa. A maiò parte di i prughjettori multimediali anu una risoluzione di almenu XGA (1024 x 768), un formatu di rapportu di aspettu 4: 3 chì hè statu longu un staple per presentazioni PowerPoint. Certi mudelli entry-level offrenu sempre una risoluzione SVGA (800 x 600). HD Ready à 1280 x 720 pixel cù input HDMI è Componente gestisce a maiò parte di i segnali video. Full HD 1920 × 1080 hè ideale per ghjucà cuntenutu di casa cum’è trasmissioni TV HD, Blu-ray o video games.

I mudelli di l’ultima generazione funzionanu à una risoluzione di 4K 4096 × 2160 pixel, chì hè soprattuttu eccitante quandu si ghjucanu cuntenutu almacenatu in Blu-ray 4K UltraHD o quandu si tratta di video games in PC potenti, console (PlayStation 4 Pro, Xbox One X o Xbox One). S).

[caption id="attachment_11868" align="aligncenter" width="501"]
Risoluzione di u Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attivitàproiettore

Rumore

I dispusitivi di prughjezzione utilizanu un fan è un sistema di dissipazione di calore è di recirculazione più o menu avanzatu. Cù questu in mente, di sicuru nimu ùn vulia esse disturbatu da u sonu di un fan chì affucà i soni circundanti. U rumore hè misuratu in dB (decibels) è sottu à 30 dB hè cunsideratu più cà accettabile.

Scala di l’imagine

Sicondu a distanza di prughjezzione, a lunghezza focale, u zoom è a dimensione di l’imaghjini cambianu. L’ultimu hè un fattore impurtante quandu sceglite, postu chì i mudelli di prezzu mostranu in a maiò parte di i casi l’imaghjini di 3 o 3,5 metri in grandezza. Di sicuru, a distanza di prughjezzione dipende strettamente da a dimensione di l’ambiente. Certi necessitanu 3 metri per prughjettà l’imaghjini di 2 metri, altri puderanu bisognu di 4 o 5 metri. Un fattore di scala cumuni hè 1.2. À questu rapportu, pudete ridimensionà l’imaghjini da 20% cù a lente zoom. I campioni cù lenti di tirata corta ponu pruduce grandi imagine à distanze di lanci brevi.

Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività
Scala di l’imaghjini nantu à u projector

Tipi di projectors – caratteristiche è capacità

I dispusitivi sò classificati in parechji gruppi secondu u so scopu funziunale o scopu.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attivitàI proiettori di cinema in casa sò emersi versu a fini di l’anni 2000 quandu i HDTV rimpiazzavanu i voluminosi televisori CRT cù u so rapportu d’aspettu quadratu 4: 3. A luminosità hè di circa 2000 lumens (cù u sviluppu di a prughjezzione, u numeru aumenta, è u cuntrastu hè più altu), u rapportu d’aspettu di u screnu di prughjezzione hè principalmente 16: 9. Tutti i tipi di porti video sò cumpleti, adattati per ghjucà filmi è TV d’alta definizione.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attivitàI mudelli di cummerciale sò i tipi di proiettori utilizati in un ambiente prufessiunale per scopi educativi. Sò principarmenti cumpatibili cù laptops, PC desktop per interfacce mirroring, furnisce l’accessu à Microsoft PowerPoint, prugrammi Excel. Tecnicamente, differenu da i so omologhi di cinema in casa in u so rapportu d’aspettu (da 4: 3 à 16: 10) è più opzioni di risoluzione di i proiettori standard 720p è 1080p.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attivitàPrudutti d’installazione prufessiunali cuncepiti per furnisce l’imaghjini d’alta qualità in sale di cunferenze corporative o grandi sale di mostra. L’alta flessibilità di installazione, a gestione centralizzata è e soluzioni di presentazione wireless scalabili facenu questi prudutti ideali per presentazioni prufessiunali è installazioni d’arte.

Scelta di un Proiettore per Diverse Stanze è Situazioni

Parechje di l’opzioni di u prughjettu di u budgetu sò adattati per l’usu cummerciale, cum’è presentazioni PowerPoint, lavagne interattive è video chats corporativi. Puderanu offre una luminosità decente, diverse opzioni per cunnette à un computer, ma a so risuluzione pò esse micca Full HD (1920×1080 pixel) o avè a forma curretta (16: 9) per vede filmi è spettaculi TV. U più impurtante, l’uggetti destinati à l’usu di l’affari sò spessu culori esagerati chì sò destinati à esse affissati in una sala di cunferenza luminosa, ma ùn pare micca naturali quandu vede i filmi in una stanza scura. Ùn mancanu ancu paràmetri video per fà a riproduzione più precisa.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attivitàU proiettore di publicità Gobo hè utilizatu, in regula, per scopi di marketing. Un gobo hè un pezzu di vetru o metallu chì, quandu si mette in una macchina, prughjetta u disignu desideratu nantu à una superficia cum’è un muru o pavimentu.

Qualessu dispusitivu di sceglie per una stanza luminosa?

Hè a cunniscenza cumuni chì l’uggetti di prughjezzione sò più adattati per stanze scure. Qualchese luce chì vene da i finestri, u tettu è i lampade di tavulinu affetta assai cumu u prughjettu di u prughjettu. Ciò chì rende u dispusitivu capace di visualizà cun abbastanza chiarezza tuttu u ghjornu hè a luminosità putente di almenu 2500 lumens.

Cù a pruduzzione di luce, a distanza di lanciu hè ancu una cunsiderazione impurtante per ottene e migliori imagine cù culori puri.

Quantu costa un bon projector

In generale – più di 1000 dollars. Questu hè quantu costa un projector 4K. Certi mudelli sottu $ 1,000 accettanu un signalu 4K ma downscale à 1080p.

Comu sceglie un projector di home theater

Per guardà i filmi, avete bisognu, à u minimu, un dispositivu multimediale Full HD capace di ripruduce a maiò parte di a gamma di culori Rec 709 utilizata per HDTV è video di casa. Ideale, include un modu Cinema vicinu à i normi di riferimentu, è ancu i cuntrolli chì avete bisognu di fine-tune u ritrattu. Se tenete un lettore Blu-ray 4K o una altra fonte 4K, allora vale a pena cumprà un projector cù risoluzione 4K è supportu per video di alta gamma dinamica, cum’è u JVC DLA-NX5. Per fighjà sport è ghjochi, sceglite un mudellu Full HD o 4K HD, luminoso (2500 lumens o più), cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz, risultatu in menu motion blur. Hè sensu per i gamers di sceglie un dispositivu cù un ritardu di input bassu. Parechje tippi di proiettori di cinema in casa includenu un modu di ghjocu cù un lag di input più bassu, cum’è u Viewsonic PX701-4K. A latenza cunsigliata hè di 16 ms o menu. https://cxcvb.com/texnika/proektory-i-aksessuary/4k-dlya-domashnego-kinoteatra.html Se ùn vi importa micca assai di a qualità di l’imaghjini è avete bisognu di una opzione faciule per fighjà video di YouTube o programmi TV, u portatile Xgimi MoGo Pro pò rimpiazzà a televisione. Questi mudelli venenu cù funzioni chì ùn si trovanu micca in varianti tradiziunali, cum’è l’applicazioni di streaming integrate, Wi-Fi è Bluetooth. U projector hè destinatu à sperimentà una vera sperienza cinematografica nantu à a grande schermu, utilizendu sistemi di lenti di alta qualità chì furnisce u cuntrastu è a chiarità di l’imaghjini. cum’è Viewsonic PX701-4K. A latenza cunsigliata hè di 16 ms o menu. https://cxcvb.com/texnika/proektory-i-aksessuary/4k-dlya-domashnego-kinoteatra.html Se ùn vi importa micca assai di a qualità di l’imaghjini è avete bisognu di una opzione faciule per fighjà video di YouTube o programmi TV, u portatile Xgimi MoGo Pro pò rimpiazzà a televisione. Questi mudelli venenu cù funzioni chì ùn si trovanu micca in varianti tradiziunali, cum’è l’applicazioni di streaming integrate, Wi-Fi è Bluetooth. U projector hè destinatu à sperimentà una vera sperienza cinematografica nantu à a grande schermu, utilizendu sistemi di lenti di alta qualità chì furnisce u cuntrastu è a chiarità di l’imaghjini. cum’è Viewsonic PX701-4K. A latenza cunsigliata hè di 16 ms o menu. https://cxcvb.com/texnika/proektory-i-aksessuary/4k-dlya-domashnego-kinoteatra.html Se ùn vi importa micca assai di a qualità di l’imaghjini è avete bisognu di una opzione faciule per fighjà video di YouTube o programmi TV, u portatile Xgimi MoGo Pro pò rimpiazzà a televisione. Questi mudelli venenu cù funzioni chì ùn si trovanu micca in varianti tradiziunali, cum’è l’applicazioni di streaming integrate, Wi-Fi è Bluetooth. U projector hè destinatu à sperimentà una vera sperienza cinematografica nantu à a grande schermu, utilizendu sistemi di lenti di alta qualità chì furnisce u cuntrastu è a chiarità di l’imaghjini. html Se a qualità di l’imaghjini ùn hè micca a vostra preoccupazione, è vulete un modu faciule per fighjà video di YouTube o programmi TV, u portable Xgimi MoGo Pro pò rimpiazzà a vostra TV. Questi mudelli venenu cù funzioni chì ùn si trovanu micca in varianti tradiziunali, cum’è l’applicazioni di streaming integrate, Wi-Fi è Bluetooth. U projector hè destinatu à sperimentà una vera sperienza cinematografica nantu à a grande schermu, utilizendu sistemi di lenti di alta qualità chì furnisce u cuntrastu è a chiarità di l’imaghjini. html Se a qualità di l’imaghjini ùn hè micca a vostra preoccupazione, è vulete un modu faciule per fighjà video di YouTube o programmi TV, u portable Xgimi MoGo Pro pò rimpiazzà a vostra TV. Questi mudelli venenu cù funzioni chì ùn si trovanu micca in varianti tradiziunali, cum’è l’applicazioni di streaming integrate, Wi-Fi è Bluetooth. U projector hè destinatu à sperimentà una vera sperienza cinematografica nantu à a grande schermu, utilizendu sistemi di lenti di alta qualità chì furnisce u cuntrastu è a chiarità di l’imaghjini.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività

Revisione di u Projettore di Home Theater – I migliori mudelli

JVC DLA-NX5

U pruduttu di cinema in casa dedicatu hè dotatu di unità avanzate D-ILA 0.69 “, lente all-glass 65mm cù elementi 17 è gruppi 15. Gestisce video HD è 4K cù un altu rapportu di cuntrastu, culori ricchi, dettagli superbi. JVC usa veri pannelli 4K D-ILA cusì u NX5 hè capace di visualizà ogni pixel in filmi è ghjochi 4K. A ripruduzzione dinamica di u tonu per i segnali HDR hè eccellente, cusì cunserva megliu tutti i dettagli in i luci brillanti. Supporta quasi tuttu u spaziu di culore DCI / P3 attualmente utilizatu per u cuntenutu 4K. Un sistema di lenti motorizatu è presets d’imaghjini integrati per schermi specifichi facenu a stallazione faciule.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività

Sony VPL-VW325ES

A tecnulugia avanzata di pannellu SXRD (Silicon X-tal Reflective Display) aduprata in e proiezioni DC di Sony offre una maghjina di risoluzione nativa 4K (4096 x 2160) cù 8,8 milioni di pixel per una sperienza realistica. SXRD furnisce neri ricchi è inchiostri, è ancu un muvimentu cinematograficu croccante è una fluidità di l’imaghjini, è pò riproduce culori vibranti cù più toni è texture di un sistema standard.

Samsung Premiere LSP9T

Ultra Short Throw 4K (UST) offre una sperienza di cinema drammatica cù una fonte di luce laser tripla. Cù un culore precisu è un cuntrastu incredibile nantu à schermi finu à 130 inch, Premiere hè u primu pruduttu certificatu HDR10+ in u mondu per una visualizazione reale. Modu Filmmaker hè u primu di u so tipu in a cunfigurazione di u proiettore. Un sonu cinematograficu stupente currisponde à un schermu stupente cù l’audio integratu di 40W 4.2 canali.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività

Attenzione ! UST presenta un rapportu di tiru ultra-cortu chì permette à e unità di esse posizionate à pochi centimetri da u muru è u screnu. Questa cunfigurazione hè assuciata cù un offset verticale ottimizatu per a piazzamentu di a scaffale. Cumminatu cù a schermu ALR (Ambient Light Rejection) specificu UST obligatoriu, u sistema risultatu hè paragunabile à pusà una TV 100-inch o ancu 120-inch in u salottu.

BenQ V7050i

U primu laser UST 4K da BenQ. A so funzione più notevuli hè un “sunroof” scorrevule motorizatu chì chjude u mecanismu di lenti quandu ùn hè micca in usu. Offre una qualità di stampa impressiunanti per i prugrammi TV è i filmi, è un disignu amichevule per u salottu è a dimensione di u screnu (finu à 120 pollici di diagonale). Frà altri dispositi, UST si distingue per a so precisione di l’imaghjini, chì hè paragunabile à mudelli caru specializati per a recreazione.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività

Hisense PX1-PRO

Tiru ultracortu cù putenziale di divertimentu. Dotatu di un mutore laser TriChroma chì furnisce una copertura completa di u spaziu di culore BT.2020. Cù focusu di lenti digitale, u PX1-PRO furnisce immagini 4K incredibilmente nitide da 90 “à 130”. Aghjunghjite à ciò chì sò funzioni eARC premium per l’audio senza perdita, u modu di filmazione è l’integrazione di casa intelligente.

LG CineBeam HU810PW

U primu tentativu di LG à una macchina seria guidata da laser cù una longa focale longa. Classificatu à 2700 ANSI Lumens, offre una risoluzione completa UHD 3840×2160 grazia à u famosu chip DLP XPR di TI da 0,47″ chì usa un microspecchiu digitale di risoluzione di 1920×1080 pixel proprietariu è applica un shift ultra-rapidu di pixel in 4 fasi per rende tutti i 8 milioni di pixel di u segnale UHD. un periodu di tempu un quadru di video. https://cxcvb.com/texnika/proektory-i-aksessuary/dlya-domashnego-kinoteatra.html

Epson Home Cinema 5050UB

Riproduce bè cù u cuntenutu 1080p, ma pò ancu visualizà culori rinfurzati è dettagli HDR in cuntenutu 4K. Hè pussibule cumprà un projector chì accetta un signalu 4K, usa pannelli LCD 1080p cù shift otticu per simulà a risuluzione 4K (ancu se questu ùn hè micca veru 4K). Supporta a riproduzione HDR10 è copre quasi tuttu u spaziu di culore DCI, cum’è u DLA-NX5. Offre ancu un cuntrollu di lenti cumplettamente automatizatu è opzioni di regulazione flessibili.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività

Epson Home Cinema 2250

Un strumentu eccellente adattatu per un picculu teatru o cum’è un pruduttu di livellu d’entrata per quelli chì interessanu l’arti di a prughjezzione. Parte di a famiglia 3LCD 1080p è a famiglia Epson di i dispositi di divertimentu in streaming chì furnisce Android TV integratu è accessu à parechje app populari. À u so prezzu di vendita attuale di $ 999, l’HC2250 si trova à un livellu più altu ch’è i mudelli 1080p. A tecnulugia 3LCD furnisce una luminosità uguale di biancu è di culore, eliminendu a necessità di a rota di culore chì si trova in i proiettori DLP unichip. Dietro questu hè una lampada Epson UHE (Ultra High Efficiency) cù una vita di 4.500 à 7.500 ore. https://cxcvb.com/texnika/proektory-i-aksessuary/epson.html

Optoma HD28HDR 1080p cù 3600 lumens

L’interfaccia HDMI 2.0 supporta fonti video 4K UHD è HDR per una sperienza visuale dettagliata è una chiarezza di culore finu à 301 inch. U Modu di Ghjocu Enhanced cumminatu cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz offre un tempu di risposta d’input di 8,4 ms veloce, ideale per una console di ritmu veloce o ghjoculi per PC. U modalità di visualizazione di u ghjocu furnisce un vantaghju visuale aumentendu l’ombre è e scene scure per una visibilità megliu di l’ostaculi imminenti.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività

BenQ HT2150ST – Full HD DLP

Havi una luminosità di 2200 ANSI Lumens è un rapportu di cuntrastu dinamicu di 15,000: 1, è ancu una quantità di funzioni per migliurà a precisione di u culore. Pudete cumprà un projector chì vene cù dui ingressi HDMI, unu di i quali hè compatibile MHL, per cunnette i dispositi digitali HD cum’è una cunsola di ghjocu, un lettore Blu-ray, o un set-top box per cable/satellite. Cumu sceglie un proiettore per a vostra casa invece di una TV: https://youtu.be/jwOkaCxXRf0

Perchè u dispusitivu hè necessariu in a scola, cumu si sceglie

I prufessori sò sicuri chì i sistemi di sonu di prughjezzione aiutanu à aumentà u livellu d’attenzione, à migliurà u rendiment di i studienti. Ma u compitu hè di sceglie i dispusitivi chì risponde à i bisogni reali è u budget di l’educazione.

Oghje, u mercatu multimediale offre mudelli specificamente pensati per a cumunità educativa cù caratteristiche educative è prezzi accessibili.

Ùn importa micca quantu variate cuntenutu multimediale o tecnulugii interattivi, un prughjettore chì a so caratteristica di qualità di stampa o di sonu poveru ùn porta micca assai benefiziu. I studienti anu da sente chjaramente a lezzione, vede u cuntenutu prughjettatu da ogni locu in a classe. 3LCD, a tecnulugia di trè chip nantu à a quale si basanu a maiò parte di i prughjettori di l’educazione, l’affari è u cinema in casa, furnisce immagini brillanti, reali è coerenti. In una aula tipica di l’ambienti, hè megliu aduprà un attellu cù 2200 à 4000 lumens di culore è di output biancu paragunatu à a risoluzione di u monitor, chì hè prubabilmente XGA (1024×768, 4: 3 aspect ratio). Pudete sceglie SVGA 800 x 600 (rapportu d’aspettu 4:3), o u popular WXGA (1280 x 768, 16:10),
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attivitàI scoli anu da cunsiderà micca solu u prezzu di compra, ma ancu i costi chì copre u ciclu di vita di u projector. L’acquistu di una opzione di lumen più bassu furnisce efficienza energetica. Per quessa, hè megliu di sceglie mudelli cù una vita di lampa estesa, da 5000 à 6000 ore. L’accessu faciule à a lampada è u filtru riduce ancu i costi di mantenimentu generale. Hè sensu di sceglie un projector cù filtri di polvera, chì allarganu a vita di a lampada. U mudellu per e classi di a scola deve esse faciule di mantene in modu chì ùn perde micca u tempu in a stallazione, cum’è un proiettore di diapositive hà fattu in u so ghjornu. E caratteristiche richieste includenu l’aghjustamentu automaticu di keystone, u putere direttu per u cuntrollu di l’energia di l’interruttore di luce. Se u maestru vole alluntanà l’attenzione di a classe da a presentazione per un tempu, u buttone A/V Mute (cù un timer di spegnimentu) disattiva istantaneamente u cuntenutu audio è visuale per un tempu predeterminatu configurabile. Hè impurtante ancu di valutà l’inputs di microfonu cù parlanti per pudè ottene u sonu à ogni studiente senza mette troppu sforzu nantu à i cordi vocali. Ci vole à ricunnosce chì assai innovazioni in u sviluppu di e tecnulugia di prughjezzione eranu guidate da i desideri di i prufessori. A causa di a necessità di ghjunghje à tutti i studienti, sò stati sviluppati mudelli cù parlanti di 10 watt è decodificatori di sottotitoli chjusi.

Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività
À a scola, i prughjettori sò sempre più dumandati [/ caption] Per presentazioni multifaceted, u dispusitivu deve avè parechje inputs, cumprese video cumpunenti, S-video è video cumpostu, USB, HDMI è audio. Duverebbe travaglià cù l’altri strumenti, cumprese Macs è PC cunnessi à Internet, sistemi di cuntrollu, fotocamere di documenti, fotocamere digitali, stampanti, scanners, docks per laptop, lettori VHS / DVD, dispositivi portatili è più. Cunnessioni convenienti à tecnulugii cum’è l’urdinatori è l’equipaggiu audio-visuale permettenu à i prufessori di accede à risorse estensive di materiali di apprendimentu in linea è elementi multimediali (video clips è animazioni). [caption id = "attachment_11762" align = "aligncenter" width = "1300"]
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attivitàLG CINEBeam – proiettore laser di casa
I dispositi di prughjezzione ponu esse utilizati per visualizà output multimediale nantu à schermi drop-down, lavagne interattive è pareti. Parechji dispositi sò cuncepiti cù capacità interattive per adattà à diversi scenarii di aula. Pudete cuntrullà a macchina manualmente o cuntrullà parechje unità via un sistema di cuntrollu o una rete IP. Reduce i costi di supportu usendu una cunnessione RJ-45 per monitorà è cuntrullà remotamente parechji strumenti nantu à una rete.

Un invenzione utile per scopi educativi hè un projector VR chì crea a realtà virtuale senza un auricular. Cumminendu un corpu curvo di schermu panoramicu cù un proiettore laser sopratuttu, Panoworks ricrea l’esperienza di realtà virtuale esistente cù un campu di vista horizontale di 150 gradi è verticale di 66 gradi.

I migliori proiettori in 2022

Opzioni di bilanciu:
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività

  1. U proiettore TouYinger Q9 ( Rs. A diagonale di proiezione TouYinger Q9 Full HD hè quasi 200 inch cù una distanza di proiezione di 6,5 metri. L’interfaccia di u dispusitivu, cum’è mostra in a foto cù u projector, sò 2 USB-A, 2 HDMI, output AV, VGA è un jack per cuffie.
  2. Xiaomi Wanbo Projector T2 Max (14,900 rubles) hè un LCD LED portatile cù una risoluzione di 1920 × 1080. Pò ghjucà cuntenutu visuale à 1280×720 è ancu 4K. A fonte di luce hè un laser. Flussu luminosu in modu normale (ecunomicu) – 5000 ANSI lm. Distanza di proiezione -1,5-3,0 m.
  3. Everycom M7 720P (6 290 rubles) hè un mudellu portable cù una risuluzione di 1280 x 720. Interfacce di u dispositivu – USB, HDMI, VGA, AV-out. U bloccu LED permette di dà un flussu luminosu relativamente luminoso. U cuntrastu hè di circa 1000: 1.
  4. Cactus CS-PRE.09B.WVGA-W (8,400 rubles) cù una risuluzione massima di 1920 x 1080 pixel è una luminosità di 1200 lumens. Supporta a cunnessione wireless via Wi-Fi, slot per schede di memoria SD. Dotatu di porti HDMI, 3RCA è USB Type A.

I migliori proiettori in termini di prezzu è rapportu di qualità:

  1. Proiettore ViewSonic PA503S – prezzu 19,200 rubles – 3600 lumens, SVGA 800 x 600 è cuncepimentu amichevule. U PA503S offre una larga gamma di opzioni di cunnessione cumprese HDMI, 2 x VGA, VGA out, video compositu è ​​audio in / out. A funzione di risparmiu d’energia SuperEco estende a vita di a lampada finu à 15 000 ore. Cù funzioni audiovisuali avanzate, opzioni di cunnessione flessibili è un prezzu accessibile, u PA503S hè ideale per l’istruzione è l’applicazioni di e piccule imprese.
  2. Epson EB-E01 (35,500) – mudellu 3LCD 1024 x 768, flussu luminoso 3300 ANSI lumens in modu standard. Cuntrastu – 15000: 1.
  3. Rombica Ray Smart LCD (29990) cù una risoluzione di matrice di 1920 × 1080. Flussu luminoso – 4200 lumens. Distanza di prughjezzione – 1,8 – 5,1 m Rapportu di cuntrastu – 20000: 1.

Top Modelli:

  1. U prughjettu di XGIMI Halo hè prezzu à Rs. Highlights – 1920 x 1080 (Full HD), 600-800 ANSI Lumens.
  2. U LG HF60LSR (Rs. Fornisce una qualità di l’imaghjini finu à 120 inch.
  3. Xiaomi Mijia Laser Projection MJJGYY02FM (135 000 rubles) hè un dispositivu multimediale cù una distanza focale ultracorta. Highlights – 1920×1080, 5000 lumens, 3000:1.

https://cxcvb.com/texnika/proektory-i-aksessuary/xiaomi.html

Cumu cunnette un projector

U primu passu in quantu à accende u projector hè di truvà u portu adattatu sia in u dispusitivu di input sia in u dispusitivu di output. Una volta identificata, un cable adattatu hè necessariu. Tipi di cavi è connettori nantu à i prughjettori:

  • cavi di video digitale (DV) – HDMI, DisplayPort o DP, DVI (DVI-D, DVI-I, DVI-A);
  • per l’elettronica mobile – USB-C (principalmente per i telefoni Android), Lightning;
  • Thunderbolt 3 hè utilizatu per i dispositi cum’è MacBook Pro. Ogni dispositivu USB-C pò travaglià cù un portu Thunderbolt 3, ma solu un cable Thunderbolt 3 sustene i so standard cù una velocità massima di 40Gbps;
  • cables video analogicu – RCA, video cumpostu, S-Video, video cumpunenti, VGA;
  • cavi audio – 3,5 mm, audio compositu, otticu, Bluetooth;
  • altri cables – RS-232, USB-B, USB-A, LAN (RJ45 o Ethernet);
  • cordone d’alimentazione per u projector.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività
Cumu cunnette un proiettore à un computer/laptop
Cumu cunnette un secondu monitor o projector à un computer o laptop: https:// youtu.be/q1G5VGfVifs A tecnulugia pò esse abbastanza avanzata per a cunnessione wireless. Questu dipende di una varietà di fatturi, chì varienu da avè un cunvertitore / transceiver wireless è un ricevitore per facilità a cunnessione, o un projector intelligente chì usa una rete Wi-Fi per cunnette à i dispositi intelligenti (laptop, smartphone, o tableta). U plug transceiver wireless hè principalmente utilizatu per LCD simplici chì ùn sò micca capaci di cunnessione wireless per elli stessi.
Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività

Pros è cuns di l’usu di i prughjettori

I dispositi di proiezzione sò sempre stati percepiti cum’è prudutti per a visualizazione di l’imaghjini in cunferenze, riunioni è seminarii. Micca tutti li vede cum’è strumenti di divertimentu. Ci vole à ricunnosce chì i pruduttori ùn facenu micca sforzi spiciali per cambià sta maghjina, cuntinueghjanu à fucalizza più nantu à i cumpratori di l’affari. Cum’è qualsiasi tecnulugia di u cunsumu, un bon projector hà i so vantaghji è svantaghji. A cunvenzione hè chì, à u cuntrariu di i TV, pò travaglià nantu à qualsiasi superficia plana. A prughjezzione pò esse aghjustata à una dimensione più chjuca / più grande.

A dimensione di u screnu hè unu di i fatturi chì affettanu l’usabilità visuale. L’imaghjini più grandi facilitanu a visualizazione è riducenu a fatigue oculare.

Hè ovvi chì tutti i mudelli sò diffirenti in pesu è grandezza, in generale sò ligeri è compacti. Di solitu sò attaccati à u tettu, cusì maximizendu u spaziu. L’avventu di l’opzioni di tirata curta hà permessu di mette nantu à un scaffale vicinu à a superficia di prughjezzione. Trà i svantaghji, ùn importa micca quantu hè luminoso un proiettore di filmu, a luce ambientale pò sbulicà i visuali. Avete bisognu di cuntrollu tutale di l’illuminazione in a stanza per travaglià bè. In fatti, u dispusitivu hà assai prublemi cù a visualizazione. DLP hà un effettu arcobalenu cù u tempu. I dispositi LED anu contaminazione blu. I LCD ponu visualizà prughjetti cù densità di mosquito net, risultatu in presentazioni chì pareanu “piene” di pixel.

Chì ghjè u megliu projector è ci hè cusì

In questa materia, prima di sfondà in i dettagli di un pruduttu particulari, hè più faciule per fucalizza nantu à a marca. I cumpratori tendenu à stà cun marche premium. Una selezzione di cumpagnie populari pò esse simile à questu:

  1. Epson hè specializatu in a tecnulugia LCD, cunnisciuta cum’è l’inventore di u cuncettu 3LCD.
    Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività
    Epson EH-TW5820
  2. Sony face i migliori proiettori di tutti i tipi, ma a linea LCoS SXRD (Silicon X-tal Reflective Display) di Sony hè cunsiderata cum’è i migliori proiettori di u mondu per l’intrattenimentu in casa.
  3. BenQ cunnisciutu per u DLP single-chip è hà prumuvutu assai innovazioni in questa zona. A rota di culore di 6 segmenti per un DLP unicu chip hè efficace per superà l’effettu arcubalenu.
    Comu sceglie un projector, cumu funziona, tippi, caratteristiche, scelta per diverse attività
    BENQ TK850 4K Ultra HD
  4. Panasonic hè unu di i migliori pruduttori di 3-chip DLP, chì sò cumpresi assai brillanti è caru.

Quandu sceglite un mudellu, assai depende di i scopi o applicazioni specifichi, u prezzu chì pudete permette, i dispositi dispunibuli per accumpagnate, cum’è un sistema di sonu, lettore BD o Wi-Fi, etc. Per i zitelli, un pruduttu cum’è u projector yg 300 pò esse abbastanza. I circustanzi finanziarii è i gusti persunali duveranu serve com’è guida in a scelta di u dispusitivu ghjustu.

Rate article
Add a comment