Mini proiettori portatili – caratteristiche di scelta, i migliori mudelli di 2025

Проекторы и аксессуары

Cosa hè un mini projector (pico, portable, mobile), cumu sceglie un mudellu di projector portable per un smartphone o laptop, funzioni di cunnessione. Un mini projector hè una versione un pocu simplificata di un proiettore multimediale stazionariu .. A causa di a so dimensione è u pesu modestu, ponu esse purtati in ogni locu, affissendu l’imaghjini in ogni locu nantu à una superficia plana adattata. Malgradu a modestia di i paràmetri esterni, questi gadgets sò quasi in alcun modu inferjuri à i mudelli full-size in a so funziunalità. A fonte di l’imaghjini in mini-projectors hè un modulatore cuntrullatu elettronicamente, riceve un signalu video da un computer. I dispositi di prughjezzione permettenu di vede una maghjina micca solu da un laptop o un monitor di smartphone, ma ponu ancu avè memoria integrata è cunnette à Internet. I mini projectors sò principalmente usati per scopi di presentazione, guadagnendu sempre più pupularità in diversi settori di l’affari, l’educazione è a scienza. Anu ancu guadagnatu pupularità cum’è proiettori di video in casa è mobile per fighjà video in un locu còmode.
Mini proiettori portatili - caratteristiche di scelta, i migliori mudelli di 2025

Varietà di mini proiettori portatili

A manera più faciule hè di dividisce i proiettori in trè gruppi, cumminati secondu e caratteristiche d’usu, dimensioni è proprietà:

  1. I più chjuchi sò i picoprojectors . L’area di u so usu hè piuttostu strettu, postu chì l’area massima di l’imaghjini prughjettati hè di circa 50 cm. Puderanu esse usatu in picculi stanze scure. In a maiò parte di i casi, questu hè un bonu ghjoculu.
  2. I proiettori di sacchetta sò un pocu più grande di u smartphone mediu. Sò ideali per aduprà cù picculi gruppi (10-15 persone). Usanu lampade LED cù una putenza di 100-300 lumens. A diagonale di l’imaghjini prughjettati raramente supera 100 cm. A qualità di l’imaghjini in tali projectors hè 1024×768 pixel.
  3. I prughjettori portatili o mobili sò una versione più chjuca di un projector convenzionale. A so grandezza raramente supera i 30 centimetri, è u so pesu hè di 3 kg. U so disignu quasi ùn hè micca diffirenti da a versione full-size, ancu s’ellu pò esse un pocu inferjuri in qualità à l’imaghjini affissati. Sò furnuti cù lampi cunvinziunali, a risorsa di quale hè 2000-6000 ore, cù una putenza di 3000-3500 lumens.

I prughjettori standalone ponu esse scelti cum’è un gruppu separatu, postu chì ponu “leghje” l’infurmazioni direttamente da una unità flash o una carta di memoria.

Cunnette un projector portable à un laptop, tableta o smartphone

Quasi tutti i prughjettori sò dotati di cavi d’interfaccia speciale per cunnette à una fonte di dati. Quasi tutti i mudelli di laptops muderni anu un connector HDMI standard, mini-HDMI è micro-HDMI sò menu cumuni. Di solitu stu connettore si trova nantu à u laptop à a manca.

Mini proiettori portatili - caratteristiche di scelta, i migliori mudelli di 2025
Cunnessu un projector portable via un cable hdmi via un adattatore [/ caption] secondu u mudellu di laptop. Utilizendu a combinazione Win + P, pudete chjamà un menu verticale in quale pudete selezziunate u tipu di output di l’imaghjini. Per esempiu, “Solu computer” – l’imaghjini serà visualizatu solu nantu à u screnu di u laptop; “Duplicate” – u cuntenutu di u monitor serà u stessu nantu à i dui schermi; “Expand” – u desktop cresce in i dui schermi (u latu manca in l’urdinatore, u latu drittu nantu à u projector); “Projector solu” – u projector diventerà u monitor principale (in questu casu, nunda ùn serà mostratu nantu à u screnu di u laptop). Quandu u prughjettore hè spento, l’imaghjini torna à u so statu originale. In certi casi, a cunnessione via un cable hè difficiule o ancu impussibile. Per tali casi, ci hè una cunnessione wireless. Sicondu u mudellu di u prughjettu, sta funzione pò esse integrata o avete bisognu di un dongle Wi-Fi speciale, chì richiede dui inputs (connettore HDMI per trasferimentu di dati è portu USB per putenza). Per accoppià cù un projector in un laptop, selezziunate “Connect to a wireless display” in u menu di u screnu, dopu chì un menu verticale appariscerà à a diritta – una lista di i dispositi rilevati. Dopu avè sceltu u projector desideratu, avete bisognu di cunnette à questu. Sicondu u mudellu di u prughjettu, sta funzione pò esse integrata o avete bisognu di un dongle Wi-Fi speciale, chì richiede dui inputs (connettore HDMI per trasferimentu di dati è portu USB per putenza). Per accoppià cù un projector in un laptop, selezziunate “Connect to a wireless display” in u menu di u screnu, dopu chì un menu verticale appariscerà à a diritta – una lista di i dispositi rilevati. Dopu avè sceltu u projector desideratu, avete bisognu di cunnette à questu. Sicondu u mudellu di u prughjettu, sta funzione pò esse integrata o avete bisognu di un dongle Wi-Fi speciale, chì richiede dui inputs (connettore HDMI per trasferimentu di dati è portu USB per putenza). Per accoppià cù un projector in un laptop, selezziunate “Connect to a wireless display” in u menu di u screnu, dopu chì un menu verticale appariscerà à a diritta – una lista di i dispositi rilevati. Dopu avè sceltu u projector desideratu, avete bisognu di cunnette à questu.
Mini proiettori portatili - caratteristiche di scelta, i migliori mudelli di 2025Spessu i mini-projectors sò cunnessi à tablette o smartphones, postu chì sta cumminazione assicura a mobilità di u sistema. Ùn occupanu micca assai spaziu, pudete facilmente piglià cun voi in ogni viaghju. Smartphone è tableta supportanu ancu a cunnessione cablata è wireless. Per cuntrullà u mini-proiettore cù un smartphone, avete bisognu di specificà a fonte di signale Wi-Fi à quale u smartphone si cunnetta in i paràmetri di u proiettore cum’è fonte di signale. In un telefunu cù a versione Android OS 4.2.2 è più altu, ci hè un articulu “Projezzione Wireless” in i paràmetri di u sistema di u screnu. Hè da nutà chì i dui gadgets devenu esse cunnessi à una rete WiFi abbastanza veloce per evità ritardi in u trasferimentu di dati. Cumu cunnette un mini projector à un smartphone – video instruction: https://youtu.be/m10AhRdEhfA

Comu sceglie un mini projector – ciò chì circà, specificazioni

Ci sò parechji mudelli diffirenti di mini-projectors in u mercatu di tecnulugia. È per sceglie esattamente quellu chì hè capaci di risolve i travaglii per quale hè acquistatu, avete da passà per un gran numaru di opzioni. Una bona tecnica deve esse realizatu i travaglii assignati in cunfurmità cù e dumande di l’utilizatori. L’scelta di mini-projectors deve esse avvicinata più currettamente, postu chì u so costu mediu hè abbastanza altu.

Dimensione di u screnu

Hè stu paràmetru chì più spessu presta attenzione, perchè. A dimensione di l’imaghjini prughjettati hè impurtante quandu si tratta di un publicu. Ma ancu ùn vale a pena striving per qualchi diagonali impensabile, perchè. Stretching una maghjina spessu hà un effettu negativu nantu à a qualità di l’imaghjini.

Calcule l’area ottima di u screnu: S = M/500, induve M hè a putenza di u proiettore (lm) è S hè l’area di u screnu. Pudete ancu aduprà a formula inversa, scegliendu a putenza di u projector secondu l’area di u screnu desiderata (M = 500xS). U risultatu serà, sicuru, apprussimativu, ma abbastanza affidabile.

https://cxcvb.com/texnika/proektory-i-aksessuary/kak-vybrat-kak-rabotaet-vidy.html

Fonte di luce è emissione di luce

A fonte di luce hè mercuriu, xenon, lampade LED è laser. In mini projectors, l’usu di laser è LED hè ottimali, postu chì sò più ecunomichi è anu una piccula dimensione. Hè impurtante cunnosce è piglià in contu l’indicatore di illuminazione utile. Quantu hè più altu, più luminosu serà l’imaghjina prughjettata. Per una stanza scura, un projector cù una putenza bassa (almenu 100 lux) hè ancu adattatu, è se una presentazione hè pianificata in una bona luce di ghjornu, u putere desideratu hè digià aumentatu parechje volte (400-500 lux).

Tipu di matrice

Stu paràmetru ùn hè micca pagatu assai attenzione. Ma hè a matrice chì determina a qualità di l’imaghjini nantu à u screnu. Mini projectors utilizanu i seguenti tipi di matrici:

  • specchiu (DLP) , chì i pluses includenu a compattezza è u cuntrastu bonu, è i minus sò luminosità media, a pussibilità di strisce iridescenti nantu à u screnu;
  • cristalli liquidi (3LCD) , sò ligeramente peggiu di a prima opzione in quantu à u cuntrastu, ma pruducenu una maghjina più luminosa è ùn sò micca sottumessi à l’effettu di l’arcubalenu;
  • cumminata (LCoS) , cumminendu i vantaghji di e matrici DLP è 3LCD in u so disignu, sta cumminazione permette di furnisce a qualità di stampa massima, ma u prezzu di tali projectors serà abbastanza altu.

A maiò parte di i mini-projectors sò una sola matrice. Ma ci sò ancu mudelli di trè matrici trà mudelli compacti, chì ponu cumminà diversi tipi.
Mini proiettori portatili - caratteristiche di scelta, i migliori mudelli di 2025

Lunghezza focale

Questa hè a distanza trà u screnu è u projector. Un indicatore chì in certi casi diventa assai impurtante. Per esempiu, se durante a presentazione ci hè bisognu di interagisce cù a stampa è u parlante ùn deve micca copre u flussu di luce. O se u projector hè acquistatu per travaglià in una stanza chjuca (i projectors di i zitelli sò spessu usati in una vittura, mini-house, etc.). In questi casi, a preferenza deve esse datu à i mudelli di focu curtu.

Permissione

A chiarezza di a stampa, chì dipende direttamente da a risuluzione di u projector, hè unu di i punti più impurtanti per sceglie un projector. Di sicuru, 4K (3840×2160 pc) hè grande, ma FullHD (1920×1080 pc) o HD (1280×720 pc) hè più cumuni. A risuluzione più bassa si trova ancu, soprattuttu se a stampa deve esse prughjettata nantu à una schermu chjuca. Per presentazioni cummerciale, fighjendu u cuntenutu video, avete bisognu di una stampa d’alta qualità, cusì hè megliu sceglie Full HD (1920×1080). In questu casu, a qualità di l’imaghjini originale pò esse ridutta durante a prughjezzione, ma ùn pò più esse aumentata.

Livellu di rumore

I mudelli silenziu ùn esistenu micca. Quandu avete bisognu di un projector per u travagliu tranquillu (per esempiu, per aduprà cum’è un cinema). In tali casi, duvete sceglie mudelli cù un livellu di rumore di circa 40 decibels (discorsu calmu normale, un urdinatore di travagliu).
Mini proiettori portatili - caratteristiche di scelta, i migliori mudelli di 2025

Opzioni di cunnessione

Siccomu i proiettori mobili sò generalmente cunnessi à un laptop, hè ottimale per a maiò parte di avè ingressi HDMI o VGA per cunnette à una fonte di signale. Cù altri outputs (video è audio), e capacità di i prughjettori sò allargate. Se u projector hà a capacità di cunnette media via USB, pudete inizià a prughjezzione senza “intermediariu”, chì hè assai còmuda quandu u pruprietariu hè assai mobile. A prisenza di Wi-Fi permette di furnisce l’accessu à Internet (guardà i video in YouTube o in un cinema in linea, per esempiu), è cù Bluetooth, pudete sincronizà u gadget cù qualsiasi smartphone o tableta. [caption id = "attachment_13072" align = "aligncenter" width = "470"]
Mini proiettori portatili - caratteristiche di scelta, i migliori mudelli di 2025Certi mini proiettori ponu ancu esse cunnessi via wi-fi

autunumia

Mini-projectors sò interessanti per a so mobilità è l’indipendenza da a fonte di l’electricità. Per quessa, a vita di a bateria hè spessu un paràmetru criticu per sceglie. A maiò spessu, sò usati batterie Li-ion, chì sò diffirenti in capacità (A * h – ampere hours). U più altu u valore di a capacità, u più longu u projector hà da pudè travaglià cù una sola carica. Ma ancu aumenta u costu di a tecnulugia. Dunque, sè avete bisognu di cumprà un mini-projector per vede filmi o cunferenze longu, allora avete bisognu di sceglie un dispositivu cù una bateria grande. In l’eventu chì u projector hè destinatu à i cartoni è presentazioni brevi, u prublema di a durata di l’autonomia svanisce in u fondu.

Mini projectors per a casa: caratteristiche di scelta

Un projector di casa hè l’uppurtunità di urganizà un cinema in casa, fighjate è ghjucà ghjochi di computer cù u minimu dannu à a vostra salute. Prima di cumprà un projector, duvete cunsiderà induve è per quale scopi serà utilizatu. Per sceglie u prughjettu di casa perfetta, hè cunsigliu di pagà una attenzione particulari à a luminosità (DLP – almenu 5000, 3LCD – 2500 lumens). Per i ghjochi di computer, un paràmetru impurtante hè a freccia di frame (input lag), cù un valore massimu di 20 ms. A putenza di u projector per urganizà una visualizazione di filmu cumpletu o ghjocu deve esse almenu 200-250 watts.

I 10 migliori mini proiettori per u 2022 – Xiaomi, ViewSonic, Everycom è più

A varietà di mudelli di mini-projector complica ancu a so scelta, in particulare per un principiante. Ognunu di elli hà u so propiu pro è cuns, cusì sceglie u “megliu di u megliu” hè abbastanza relative. Ma pudete cunsiderà una decina di mudelli più populari chì ponu suddisfà a maiò parte di e dumande.

Anker Nebula Capsule II

U vantaghju principali di stu mudellu hè a prisenza di un Google Assistant integratu è una tenda di l’applicazioni, cusì per cumincià à aduprà, basta à cunnette à Internet via Wi-Fi. Pudete cuntrullà u mini projector da u vostru smartphone (via una applicazione speciale) o un telecomando (incluso). Cù ellu, pudete facilmente prughjettà l’imaghjini nantu à u screnu per 100 inch. L’unicu negativu hè u so costu decentu (57 000-58 000 rubles).
Mini proiettori portatili - caratteristiche di scelta, i migliori mudelli di 2025

Optoma LV130

Stu prughjettore hà una bateria 6700 mAh chì furnisce 4,5 ore di usu cuntinuu. Carica via un portu USB standard. A lampa di 300 lumens permette di usà ancu in a luce di u ghjornu, chì permette di ottene una maghjina d’alta qualità. Pudete cunnette un laptop o una cunsola di ghjocu cù l’ingressu HDMI. Prezzu – 23500 rubles.

ViewSonic M1

U vantaghju di stu mudellu hè u stand integratu, chì serve ancu cum’è una coperta di lente. Permette di rotà u projector in tutti i piani da 360 gradi. Hà ancu parlanti integrati chì furnisce un sonu d’alta qualità. Pudete cunnette carte di memoria MicroSD à questu, ci sò inputs USB Type-A è Type-C. Prezzu – 40500 rubles.
Mini proiettori portatili - caratteristiche di scelta, i migliori mudelli di 2025

Apeman Mini M4

Stu mini projector da Aliexpress hè circa a dimensione di trè scatuli CD, hà un sonu bonu è una modesta bateria 3400 mAh. Ma à u stessu tempu, pruduce una stampa micca assai luminosa, cusì travaglia bè solu in una stanza scura. Funziona cum’è da un laptop (HDMI) o USB-drive. Prezzu – 9000 rubles.

Vankyo Leisure 3

Hà parechje opzioni di input – HMDI, VGA, microSD, USB è RCA. A cuntrariu di i mudelli precedenti, ùn hè micca equipatu cù un tripode, a direzzione di u fasciu pò esse solu in a pusizione verticale. In una stanza scura, u projector hè capaci di pruduce una maghjina d’alta qualità cù una ripruduzzione di culore eccellente. Tutti i difetti sò compensati da u so low cost – 9200 rubles.
Mini proiettori portatili - caratteristiche di scelta, i migliori mudelli di 2025

Optoma ML750ST

U pruprietariu di una dimensione modesta (pò facilmente mette in a palma di a manu) è un focu curtu. Grazie à questu, pò esse piazzatu assai vicinu à u screnu è uttene una excelente maghjina nantu à una schermu finu à 100 inch. À u listessu tempu, hè furnutu cù una lampada di 700 lumens, cusì hè ideale per travaglià in una sala di cunferenza luminosa. U svantaghju hè a mancanza di una cunnessione wireless, ma questu hè risolta da cumprà un dongle supplementu. Prezzu – 62600 rubles.

Nebulosa Anker Apollo

Stu mini proiettore offre una larga gamma di opzioni multimediali. Funziona nantu à u sistema upirativu Android 7.1, chì significa chì pudete accede à i servizii video quandu cunnessu à una reta Wi-Fi. È attraversu l’app Nebula Capture, pudete cuntrullà cù qualsiasi smartphone. L’eccellente qualità di sonu hè ancu un vantaghju enormu. Prezzu – 34800 rubles.
Mini proiettori portatili - caratteristiche di scelta, i migliori mudelli di 2025

Lumicube MK1

Ideale cum’è cinema di i zitelli. Pò travaglià senza ricaricà più di 4 ore. U projector hè capaci di visualizà una stampa d’alta qualità nantu à una schermu finu à 120 inch. A forma cúbica è i culori brillanti facenu assai attrattiva per i zitelli. Capacità di carricà i vostri fugliali è riproduci da media esterni. Una tappa protettiva hè inclusa: prutege u projector micca solu da cadute inespettate, ma ancu da altri esperimenti di i zitelli. Prezzu – 15500 rubles.

Everycom S6 plus

E dimensioni modeste (81x18x147 mm) ùn diminuite micca a qualità di u so travagliu. U vantaghju più impurtante di u projector hè l’usu di a tecnulugia DLP cù una fonte di luce Laser-LED. Separatamente, vale a pena menzionate a capacità di u projector per correggerà a distorsione keystone. Questa funzione ùn hè micca dispunibule in tutte e mudificazioni di Everycom S6 plus. A quantità di RAM pò serve com’è guida. Ci sò mudificazioni cù 8, 16 o 32 GB di RAM. U più chjucu cù 8 GB ùn sapi micca cumu per correggerà distorsioni trapezoidali, l’altri dui facenu automaticamente. Una spiegazione separata nantu à l’interfaccia HDMI. In mudificazioni cù 8/16 GB RAM, HDMI funziona cum’è un set-top box TV. In mudelli cù 32 GB di RAM, HDMI pò esse usatu per cunnette u projector à un PC o laptop, cunsola di ghjocu è altri dispositi cumpatibili.
Mini proiettori portatili - caratteristiche di scelta, i migliori mudelli di 2025

Xiaomi Mijia Mini Projector MJJGTYDS02FM

Un esperimentu assai successu da Xiaomi. Malgradu a so dipendenza da l’alimentazione, pò esse classificatu à pocu pressu cum’è un mini-projector. E so dimensioni sò 150x150x115 mm, pesu – 1,3 kg. Dotatu di un solu parlante è lampadina pocu putente (500 lm). Ma à u stessu tempu, hà un rapportu di cuntrastu abbastanza decentu (1200: 1) se l’utilizate in una stanza scura. A dimensione massima di l’imagine prughjettata hè 5,08 m, a qualità hè FullHD (1920×1080). Connettori HDMI è USB dispunibili, cunnessu audio mini jack. Supporta a cunnessione wireless. Funziona nantu à Android. L’inconveniente principale hè a mancanza di una interfaccia in lingua russa, in più, assai servizii sò in cinese per difettu. Stu prublema pò esse risolta solu cù l’aiutu di specialisti.

Rate article
Add a comment