Cosa da fà s’ellu ùn ci hè micca signale nantu à a TV è chì sò i mutivi per quessa digitale, cable, TV digitale ùn mostra micca. Ùn ci hè micca signale nantu à a TV, chì deve fà? Prima di tuttu, hè necessariu di capisce ciò chì stu prublema hè cunnessu, in altre parolle, per diagnostichi. Tuttu pò esse fattu è verificatu cù e vostre mani. L’articulu hà da cunsiderà i prublemi più cunnisciuti, è ancu e manere di risolve.
- Prublemi cù a tecnulugia – a prima cosa chì avete bisognu di sapè cumu risolve u prublema cù “senza signale”
- Cavi di cunnessione
- Fighjate à queste offerte
- Problemi di l’antenna, cum’è u mutivu perchè ùn ci hè micca signale o hè debule
- Fighjate à queste offerte
- U fallimentu di u ricevitore – cum’è ragioni per quessa chì ùn ci hè micca signale in smart TV
- Verificate a fonte di u signale
- Opere di ingegneria
- Tempu cum’è u mutivu perchè ùn ci hè micca signale in TV satellitare
- Parte di u software
- Actualizazione Smart TV
- Actualizazione di firmware TV
- Actualizazione di firmware di u ricevitore
- Suggerimenti utili
Prublemi cù a tecnulugia – a prima cosa chì avete bisognu di sapè cumu risolve u prublema cù “senza signale”
Spessu l’utilizatori si lamentanu chì a TV funziona solu cù un certu numaru di canali TV, è qualchì volta ùn funziona micca. Questu hè di solitu dovutu à malfunzionamenti o guasti di l’equipaggiu. In totale, ci sò trè tippi di difetti:
- danni meccanichi à i cavi di cunnessione;
- danni à l’antenna satellitare o televisiva;
- fallimentu di u ricevitore.
L’effettu di ogni tipu di malfunzione pò esse simili, cusì hè necessariu di diagnosticà tutti l’equipaggiu.
Cavi di cunnessione
Spessu, per via di danni meccanichi à u cable di cunnessione, a TV ùn pò micca riceve un signalu. Se ci hè un signalu, ma l’interferenza incomprensibile hè presente, allora questu hè u primu signu di prublemi di cunnessione.Per u diagnosticu, avete bisognu di cuntrollà cù cura tutti i cables, i tappi, i possibili rotture è altri danni meccanichi. Inoltre, ùn vi scurdate chì ancu un novu cable ùn pò micca pruduce l’immagine desiderata se a so qualità hè inferjuri à i standard di TV. Se u cable di televisione digitale hè dannatu in l’appartamentu, allora hè dannatu per culpa di l’utilizatore, cusì avete da cambià da u vostru propiu. Ma in casu di danni fora di l’appartamentu, u fornitore hè obligatu di cambià.
Fighjate à queste offerte
Ci hè una suluzione muderna à u prublema cù una fonti di signale male
!
Problemi di l’antenna, cum’è u mutivu perchè ùn ci hè micca signale o hè debule
Ùn pò esse micca signale se l’antenna satellitare o TV hè rotta. Sè vo aduprate una antenna satellitare, avete prima bisognu di assicurà chì hè puntata currettamente. L’antenni di i vicini ponu aiutà cun questu, perchè prubabilmente cercanu in a direzzione bona. Spessu una strata grossa di polvera o terra interferiscenu cù u funziunamentu currettu di l’antenne. S’ellu hè fretu fora, pò esse cupartu di ghiaccio, chì affetta negativamente a qualità di u signale.In questu casu, hè necessariu di pulizziari l’equipaggiu, dopu avè assicuratu ch’ellu hè posizionatu currettamente. Tuttavia, i fallimenti meccanichi di l’antenna ùn ponu micca esse cumpletamente esclusi, per esempiu, questu pò accade per via di e cundizioni climatichi. Quì vi tuccherà à rimpiazzà l ‘elementu ruttu, o tutta l’ antenna.
Fighjate à queste offerte
U fallimentu di u ricevitore – cum’è ragioni per quessa chì ùn ci hè micca signale in smart TV
A TV pò lagnà di a mancanza di un signalu se u ricevitore hè difettu. Stu prublema si trova abbastanza spessu perchè i ricevitori sò propensi à a rottura, in particulare l’adattatori di energia. L’attrezzatura pò cumportà cum’è di solitu, ma ùn ci sarà micca abbastanza putere per decifrare u signale satellitare. Pudete risolve u prublema per cumprà un novu receptore, è in certi casi un adattatore di putenza, ma u prublema pò esse micca in questu.
I ricevitori chì ùn sò micca dipindenti di l’operatori satellitari necessitanu codici d’accessu à i canali unichi per esse aghjurnati periòdicamenti cum’è i pruprietarii cambianu tuttu u tempu per limità l’accessu micca autorizatu.
Se l’imaghjini appare nantu à a pantalla di TV è a stampa sparisce bruscamente, allora hè sensu per verificà a cunnessione di u receptore cù u parabole.A probabilità di malfunctions in a TV stessu ùn hè micca chjucu. Nisuna marca, ancu Samsung, LG, Sony, pò guarantisci l’assenza di guasti è difetti di fabbrica. U malfunzionamentu pò esse minore, per esempiu, i cuntatti nantu à u cable connector sò oxidati.
Verificate a fonte di u signale
Se a TV funziona senza un receptore, hè abbastanza pussibule chì i paràmetri di u signale nantu à a TV stessu sò sbagliati. Duvete selezziunate una antenna cum’è fonte di signale. Questu pò esse fattu attraversu u pannellu di cuntrollu. Nantu à ellu vi tocca à truvà u buttone chì hè rispunsevuli di a surgente, di solitu hè chjamatu “Source”. Sicondu u mudellu è a marca di a TV, u buttone pò avè un nome diversu. In u menù chì apre, truvate l’antenna cum’è fonte, dopu selezziunate cù u buttone di cunferma. Se si usa una antenna TV cunvinziunali, a maiò parte di i TV muderni cumincianu automaticamente à circà i canali.Certi pruduttori trascuranu i buttoni extra nantu à u telecomando, cusì in certi casi pò esse micca. Tuttavia, ci hè definitu un menu cù paràmetri per fonti di input in quasi ogni TV. Basta à truvà un modu per apre. U listessu cosa pò succede cù un prefissu. Avete bisognu di verificà chì u cable HDMI hè cunnessu à i jacks apprupriati nantu à a TV è u ricevitore, dopu selezziunate u portu à quale hè culligatu u HDMI cum’è a surgente. Cosa da fà se a TV ùn dice micca signale è scrive un errore: https://youtu.be/lTEupuNxpJA
Opere di ingegneria
Spessu, u prublema di u travagliu tecnicu hè affruntatu da l’utilizatori chì utilizanu i servizii di i fornituri satellitari. Se ùn ci hè micca un signalu nantu à u dispusitivu, hè sensu per cuntattà l’assistenza tecnica o chjamate a hotline per assicurà chì u prublema hè un travagliu tecnicu.
Di genere, i fornituri publicanu l’ora di iniziu è a durata di mantenimentu in u so situ web. U prublema pò esse rilevatu da u vostru propiu, per questu avete bisognu:
- piglià a distanza da u ricevitore;
- vai à i paràmetri di decodificatore;
- verificate u signale in u menù currispundente.
Se u menu di u sistema dice chì ùn ci hè micca un signalu, u più prubabilmente u mutivu hè u travagliu tecnicu da u fornitore. Inoltre, qualchì volta u receptore pò solu congelate, questu hè soprattuttu veru s’ellu hè parechji anni. Pudete pruvà simpricimenti reboot u dispusitivu cù u buttone currispundenti nant’à u spinu, o vi ponu disconnect u set-top box da a reta per un minutu.
Tempu cum’è u mutivu perchè ùn ci hè micca signale in TV satellitare
A televisione satellitare moderna usa frequenze alte. Questu significa chì i fatturi esterni, cumprese e cundizioni climatichi, ponu influenzà u signale. Se ci hè neve forte o piova forte fora, u signale diventa assai più debule. È durante una tempesta, a televisione pò falla o ùn mostra micca in tuttu. A qualità di ricezione dipende ancu da a nebbia è a radiazione solare. Durante u clima inclemente, l’antenna ùn serà micca capace di generà un signalu abbastanza, chì hè abbastanza per u funziunamentu currettu. Pudete fighjà i vostri canali TV preferiti solu quandu u clima cambia. Forse alcuni altri canali trasmetteranu.
Se a precipitazione è altri fattori naturali causanu prublemi constanti cù a cunnessione, avete da cunsiderà seriamente cumprà un equipamentu novu è più putente. Calchì volta pudete solu cumprà un amplificatore è cambià a pusizione esterna di u dispusitivu.
Ùn vi scurdate chì ùn deve esse micca ostaculi trà l’antenna è u satellitu. Questu hè, se mette un platu nantu à un muru nudu in l’invernu, è a vegetazione cresce quì in l’estiu, questu affettarà significativamente u nivellu di signale.
Parte di u software
A mancanza di aghjurnà u software in una manera puntuale pò esse risultatu in a perdita di qualità. Questu hè duvuta à u sviluppu di i televisori è di i fornituri chì furniscenu accessu à i canali satellitari. Sè ignurate parechje aghjurnamenti in una fila, u dispusitivu pò solu cessà di riceve u signale. Inoltre, l’aghjurnamenti ponu esse richiesti se l’utilizatore hà stallatu paràmetri di sistema incorrecte chì affettanu u rendiment sanu.
Actualizazione Smart TV
Per i pruprietarii di TV cù tecnulugia Smart TV, u mutivu di a mancanza di signale pò esse un fallimentu di u software. Per esempiu, u dispusitivu hà aghjurnatu automaticamente u prugramma à una nova versione, ma un fallimentu hè accadutu, è tutti i paràmetri sò stati persi. Questu hè spessu duvuta à l’aghjurnamenti iniziali chì ponu micca esse cumpatibili cù certi dispositi. Cumu aghjurnà Smart TV se qualcosa andò male.
- U primu passu hè di spegne a TV da u putere . Hè abbastanza per disattivà i dispositi in u modu tradiziunale, è dopu unplug the cord from the outlet per 20-30 minuti. Questu hè cunsigliatu da quasi tutti i pruduttori in l’istruzzioni di l’aghjurnamentu.
- Dopu, duvete accende u dispusitivu è lasciate cunnette à Internet . Per quessa, deve esse cunnessu cù un cable LAN o standard wireless Wi-Fi.
- Utilizendu u cuntrollu remoto, avete bisognu di apre i paràmetri .
- Truvate a sezione di supportu, l’articulu cù l’aghjurnamenti di u software , è seguite l’istruzzioni per aghjurnà à l’ultima versione.
- Allora pudete verificà se i canali TV funzionanu . Se a TV ùn pudia micca truvà immediatamente i canali, duvete inizià una ricerca automatica in i paràmetri di u dispusitivu.
Sfurtunatamente, se a TV hè stata aghjurnata senza successu à a nova versione di Smart TV, avete da aghjurnà u firmware secondu l’istruzzioni sopra. Questu guarantisci un sistema upirativu pulitu, ma avete bisognu di cunfigurà a TV.
Actualizazione di firmware TV
Se tuttu hè in ordine cù i cables, l’antenna è u receptore, u più prubabile chì a materia hè in a TV stessu, vale à dì in u firmware. Questu generalmente afecta à i TV più vechji, chì ùn ponu micca esse cumpatibili cù i ricevitori più recenti. I pruduttori risolve stu prublema cù e novi versioni di u sistema upirativu. Hè faciule d’installà, cusì pudete fà tuttu u prucessu sè stessu. Per fà questu, avete bisognu di una unità flash, un computer è accessu à Internet. Istruzzioni passu à passu per i TV Samsung:
- Avete bisognu di scaricà l’ultima versione di firmware per un mudellu specificu nantu à u situ web ufficiale di Samsung. Ci hè una sezione di software.
- Di solitu, u software per Samsung hè telecaricatu cum’è un archiviu, deve esse unzipped à una unità flash USB cù un urdinatore.
- Dopu, duvete inserisce l’unità in unu di i porti USB, poi accende a TV.
- Hè assai prubabile, u dispusitivu hà da ricunnosce chì ci hè una nova versione di u software nantu à a carta flash è offre à stallà automaticamente. Ma qualchì volta stu prucessu deve esse cuminciatu manualmente, attraversu i paràmetri TV.
- Segui l’istruzzioni in a finestra chì apre. Mentre u novu firmware hè stallatu, a TV ùn pò micca esse disattivata categuricamente, è l’unità flash USB ùn pò micca esse eliminata. U dispusitivu vi reboot automaticamente quandu u prucessu hè cumpleta.
- L’ultimu passu hè di resettate a TV à i paràmetri di fabbrica. Questu hè necessariu per sguassà cumpletamente i schedarii residuali di u software precedente. Pudete ancu fà questu in i paràmetri.
Hè da nutà chì prima di inizià tutte e manipulazioni, hè necessariu di riformattà u USB flash drive à u sistema FAT32. U TV pò simpricimenti ùn vede u novu software senza sta azzione.
Nisun signalu nantu à u set-top box TV – motivi è ciò chì fà: https://youtu.be/eKakAAfQ2EQ
Actualizazione di firmware di u ricevitore
Di solitu, i ricevitori sò aghjurnati automaticamente in fondo. Pudete installà u software in u stessu modu cum’è in u metudu precedente – nantu à u vostru propiu. U cuncettu ùn hè micca diversu, basta à truvà l’aghjurnamenti nantu à u situ web di u fornitore, dopu fate tutte e manipulazioni sopra à partesi da u puntu 2.
Tuttavia, per piacè nutate chì stu metudu hè adattatu solu per i ricevitori chì anu un portu USB.
Suggerimenti utili
A causa di a rottura pò esse identificata in una persecuzione calda. Per esempiu, se u televiziu hà cessatu di travaglià ghjustu davanti à l’utilizatore, allora pudemu assume immediatamente chì u prublema ùn hè micca in i cables di cunnessione. Inoltre, u ricevitore hè sempre in vista, è se a so visualizazione mostra i dati di solitu, per esempiu, u numeru è u nome di u canali, allora pudemu suppone chì u prublema hè in a TV. Se u TV hè cunnessu per a prima volta, hè più difficiule di determinà a causa di a mancanza di signale. Per simplificà u prucessu, pudete aduprà un secondu dispusitivu di pruduzzioni. Cusì, serà subitu per scaccià l’ipotesi nantu à u funziunamentu di a TV o di u receptore.A volte, quandu cumprà è installà una antenna satellitare, a ghjente stende u cable cun un marghjenu, ma questu ùn hè micca sempre bonu, postu chì ogni cable hà una gamma operativa massima. Sè cumprate un filu di bassa qualità è overdo cù a durata, l’interferenza è l’interruzioni di signale sò garantite. Stallà è risolve i prublemi simplici di TV hè faciule. Per fà questu, ùn avete micca bisognu di chjamà artighjani caru, a maiò parte di i quali preferiscenu ingannà e persone ignoranti. Per fà questu, hè abbastanza solu per sapè i punti fundamentali: per capiscenu chì l’equipaggiu hè rispunsevuli di ciò chì i fili sò necessarii per a cunnessione.