U fornitore di TV Tricolor hà operatu cù successu è serve i clienti da u 2005. A tecnulugia hà cambiatu assai in più di una dicada, cusì i vechji receptori ùn ponu micca sustene e funzioni novi, è u receptore poi vai à u scrap. In questu articulu, discuteremu modi per utilizà sintonizzatori satellitari legacy.
- Prumuzione per u scambiu di l’equipaggiu da Tricolor
- Termini è Cundizioni
- Chì ricevitori sò eligibili per u scambiu?
- Perchè cambià u prefissu, è i benefici di u scambiu
- Cumu scambià un vechju prefissu per un novu?
- Applicazione per u scambiu di l’equipaggiu
- Induve cambià u vechju ricevitore Tricolor per un novu?
- Cumu aduprà u vechju ricevitore Tricolore?
- Per i radioamatori
- interruttore di signale
- Sintonizza i canali da u satellitu Eutelsat W4
Prumuzione per u scambiu di l’equipaggiu da Tricolor
Sè site un cliente di Tricolor TV, pudete aduprà a chance di rimpiazzà u vostru vechju equipamentu cù un novu. Comu parte di l’offerta, u novu set-top box serà furnitu à l’utilizatori gratuitamente.
Se ùn avete micca attentu à i cunsiglii di l’operatore è ùn rimpiazzate micca u dispusitivu, cù u tempu perderete l’accessu à novi canali TV è parechje di e funzioni chì l’altri utilizanu cù a nova set-top box.
Per tutte e dumande, chjamate +7 (911) 101-01-23. Un operatore qualificatu vi darà cunsiglii per ogni prublema.
Termini è Cundizioni
Per a comodità di i clienti, a cumpagnia Tricolor, chì furnisce servizii di TV digitale à u publicu dapoi parechji anni, face una prumuzione speciale, una prumuzione chì permette di rimpiazzà u vostru sintonizzatore cù un più mudificatu gratuitamente: “Receiver. scambiu – 0 rubli “. L’offerta promozionale di u fornitore include:
- L’emissione di un novu sintonizzatore chì permette à u so pruprietariu di vede 180 canali – 30 d’elli in qualità HD.
- Cunnettendu u pacchettu “Single” per un periodu liberu di 30 ghjorni.
- Garanzia per l’equipaggiu emessu – 12 mesi.
Per participà, avete bisognu di seguità certi passi:
- Trasmette u vechju equipamentu à u rappresentante di a cumpagnia.
- Emette a tarifa “Single Exchange – 0”.
- Pigliate un novu ricevitore dopu avè pagatu a prima rata – 450 rubles. U prezzu include u serviziu di cunnessione.
U costu tutale di u scambiu di l’equipaggiu hè pagatu durante l’annu, hè 5850 rubles. Questa quantità include:
- Installa l’antenna è diretta à u satellitu da a finestra o da u balcone.
- Pone u cable longu à a basa è perforate i buchi necessarii.
- Fate una cunnessione Internet.
- Cunnette a carta, cunfigurà u terminal digitale.
- Cunsultazione è furmazione per travaglià cù u novu sistema.
Se vulete, l’abbonati ponu cunnette à un pianu di tariffu più avanzatu (più avanzatu cà “Unificata”), in quale casu u serviziu costarà più. Pudete cuntrollà u costu esattu chjamendu +7 (912) 250-50-00 o riferite à u catalogu – https://tricolor.city/complectchange/
Nant’à u situ ufficiali di a cumpagnia Tricolor, pudete scopre nantu à l’offerte attuali per u scambiu di dispusitivi. Oghje sò:
- “Più cà un scambiu!”. Comu parte di a prumuzione, pudete rimpiazzà u vostru vechju dispositivu cù un novu chì sustene HD. Per un pagamentu supplementu di 4799 rubles, l’abbonatu riceverà parechji sintonizzatori supplementari chì ponu esse usatu per cunnette GS Stopbox è tableta interattiva.
- “Cambia è fighjate HD!”. L’utilizatore hà da pagà circa 4 000 rubles, per via di quale ellu puderà vede filmi HD d’alta qualità.
- “Super beneficiu”. Un novu sintonizzatore hè emessu gratuitu quandu torna l’equipaggiu anticu. In questu casu, l’abbonatu entra in un cuntrattu annuale per i servizii di a cumpagnia. A tarifa di abbunamentu mensili deve esse almenu 250 rubles.
- “Scambiu per 2 boni!”. Paghendu 7199 rubles, pudete cumprà un kit chì vi permette di utilizà a televisione digitale in dui schermi di TV à u stessu tempu.
- “U tempu di scambià”. Dopu avè rimpiazzatu u vechju sintonizzatore cù un novu, per cunnette 200 canali supplementari, l’abbonatu deve pagà circa 4000 rubles (u pagamentu in rates hè pussibule).
Chì ricevitori sò eligibili per u scambiu?
Se ùn site micca sicuru d’avè bisognu di rimpiazzà u receptore o micca, allora avete da sapè chì ogni vechju mudellu pò esse scambiatu. Per capisce chì i receptori Tricolori deve esse rimpiazzati, duvete familiarizà cù a lista di l’equipaggiu obsoleti. Di i receptori MPEG-2, i seguenti sò sottumessi à u scambiu:
- DRE 7300/GS 7300;
- CAM DRE (MPEG-2);
- DRE 5000/DRS 5001/DRS 5003;
- CAM-NC1;
- DRE 4000;
- dongle.
Sè vo avete unu di i ricevitori sopra, pudete cuntattà in modu sicuru Tricolor è participà à un scambiu preferenziale.I mudelli di a lista sottu ponu esse cunsiderati “condizionalmente” obsoleti, perchè cuntinueghjanu à vede i canali principali, ma u so numeru diminuisce gradualmente per via di:
- sviluppu di novi codecs;
- cambià i paràmetri di trasmissione di i canali chì supportanu solu i novi dispositi.
Tali ricevitori ponu ancu esse scambiati, ma per esse clarificate e cundizioni, cuntattate l’operatore di supportu Tricolor, o cuntattate l’uffiziu più vicinu. Articuli obsoleti include:
- GS B520/B522;
- DRS 8300/GS 8300;
- GS B210/B211/B212;
- HD 9303/HD 9305;
- DRE 8300/DRE 8300N/DRE 8300M;
- GS E212;
- GS 6301;
- GS U510;
- GS 8300/GS 8300N/GS 8300M;
- GS U210B/U210Ci;
- GS 8302;
- GS 8308/GS 8308/DRS 8308;
- GS 8304;
- DRS 8305/GS 8305/GS 8306.
Invece di u vechju ricevitore, pudete piglià qualsiasi mudellu novu. I specialisti preparanu è mostranu novi equipaghji dispunibili per u scambiu. Per capisce chì u pruduttu hè megliu aduprà, duvete familiarizà cù l’opzioni cunsigliate.
Perchè cambià u prefissu, è i benefici di u scambiu
U scambiu di u sintonizzatore Tricolore serà benefiziu per voi se u vechju receptore cessà di vede i canali o ùn funziona micca bè. Vantaggi di scambiu:
- a capacità di guardà a TV nantu à dui televisori quandu cunnetta i ricevitori-clienti supplementari;
- 200+ canali, cumprese decine di canali TV HD, è ancu parechje stazioni radio;
- filmi gratuiti senza annunzii è in attesa di scaricamentu – attraversu u serviziu “Kinozaly”;
- u scambiu hè più prezzu di cumprà un novu dispositivu;
- a capacità di cunnette una tableta o un smartphone per fighjà i vostri canali TV preferiti da ogni locu in l’appartamentu (aduprendu u serviziu Multiroom);
- mette in pausa è arregistrà seriali è filmi;
- ùn perderà nunda – tutti l’abbonamenti attivi seranu trasfiruti cumplettamente à u novu dispositivu;
- 7 ghjorni di accessu gratuitu à tutti i pacchetti supplementari: “Night”, “Match Premier”, “MATCH! Football”, “I zitelli”.
Per cunnette un novu ricevitore Tricolor invece di u vechju, pagà per u pianu di tariffu “Single” utilizendu l’ID di u sintonizzatore chì stai aduprate, poi resettate i paràmetri à i paràmetri di fabbrica è cercate i canali. Allora accende u ricevitore per 2-8 ore per u storyboard di i canali. Succede chì dopu à u scambiu di u receptore, u novu dispositivu ùn vole micca cunnette à a TV esistente. L’istruzzioni video quì sottu mostra cumu cunnette u set-top box Tricolor à una vechja TV: https://youtu.be/sUDjxr05nfM
Cumu scambià un vechju prefissu per un novu?
Hè assai faciule di scambià l’equipaggiu anticu per un novu: tuttu ciò chì avete bisognu hè un vechju receptore (smart card è alimentazione elettrica, se ci hè) è un passaportu civile russu persunale di l’abbonatu à quale u novu equipamentu serà registratu. U cuntrattu per u vechju receptore, a scatula da ellu, i remoti è i dati di l’abbonatu à quale l’equipaggiu precedente hè statu emessu ùn sò micca necessariu è ùn importa micca. Per a vostra comodità, pudete cumpiendu una applicazione per un scambiu è pre-ordine u dispusitivu chì ti piace nantu à u situ Tricolor.
Applicazione per u scambiu di l’equipaggiu
Pudete dumandà à u ligame – https://tricolor.city/complectchange/. Per fà questu, selezziunate una di l’opzioni – “Scambiu di u ricevitore Tricolor per u modulu CI +”, “Scambiu di u ricevitore Tricolor per vede in una TV” o “Scambiu di u ricevitore Tricolor per vede in 2 TV”. In più:
- Cliccate “Cumprà” sottu l’equipaggiu evidenziatu / unu di.
- Completa l’applicazione in u fondu di a pagina – inserisci u vostru nome, email, numeru di telefunu è indirizzu fisicu. Verificate / deseleche e caselle accantu à l’articuli chì vulete.
- Selezziunate “Paga in consegna”, “Paga avà” o “Fine à creditu”. In un paru di ore, l’operatore vi cuntattate è chjarificà i dettagli (per esempiu, quandu vi sarà cunvenutu per piglià a consegna).
Induve cambià u vechju ricevitore Tricolor per un novu?
Per scambià un vechju receptore, pudete cuntattà unu di i magazzini di a catena Eldorado, l’uffiziu Tricolor, u distributore ufficiale di a cumpagnia, o l’uffiziu di rapprisintanti Yulmar.
Pudete ancu cuntattà u call center +7 342 214-56-14 è chjamà u maestru in a vostra casa – ellu purterà, cunnetta è stabilisce un novu sintonizzatore (per una tarifa supplementaria).
Per piacè nutate chì pudete scambià solu i destinatari chì anu passatu prima u prucessu di registrazione è sò in ordine. I ricevitori non registrati o danneggiati da l’utente ùn sò micca eligibili per a prumuzione. Inoltre, i participanti di i prugrammi ùn puderanu micca aduprà l’offerta di scambiu:
- “Ancu più accessìbule”;
- “Creditu Tricolore”;
- “U secondu ricevitore in a casa in pagamenti”;
- “Creditu Tricolor: a terza tappa”;
- “Tricolor TV Full HD” in ogni casa”;
- “Creditu tricolore: a quinta tappa”.
Cumu aduprà u vechju ricevitore Tricolore?
Se ùn vulete micca gastru soldi in un scambiu, u vostru sintonizzatore ùn pò micca esse scambiatu, hè solu rottu, etc., ci sò parechje opzioni chì pudete fà sè stessu da un vechju ricevitore Tricolor.
Per i radioamatori
Per i radioamatori, i vechji tuners sò una fonte assai preziosa di cumpunenti da quale alcuni altri equipaghji ponu esse assemblati: connettori, cordi di alimentazione, trasformatori è suminatori pronti ponu esse acquistati da i ricevitori. Pudete ancu piacè quì:
- condensatore;
- resistori;
- mostra;
- diodi
- blocchi d’alta frequenza;
- transistor, etc.
Tuttu dipende di u statu di u dispusitivu è a so cunfigurazione, qualchì volta pò esse usatu cum’è un clock, un timer cù un attuatore, ma certi dispositi ponu esse usatu in una manera più interessante. Parlemu di un sintonizzatore cù un posizionatore internu (locator). U locator hè un dispositivu elettronicu cuncepitu per rotà una antenna satellitare à diversi satelliti longu l’assi di l’orbita, fornendu +/- 48 volts à l’attuatore (drive).
L’attuatore hè un mutore DC cù un gearbox è un arbre retractable. Vennu in diverse lunghezze di estensioni: 8″, 12″, 18″, 24″ è 32″.
Se u sintonizzatore cù un locator hà mantinutu a so funzione di locu analogicu, pò esse usatu cum’è posizionatore (per u so propiu scopu), è ancu per:
- Apertura di porte è porte;
- orientazione di pannelli solari, etc.
Quandu tutta l’elettronica brusgiata è ùn pò micca esse restaurata, ma u trasformatore hè stata intacta, allora un paru di trasformatore-mutore pò esse usatu per i stessi scopi, solu cù a so propria elettronica interna.
interruttore di signale
Cù un vechju sintonizzatore junk è un standard 4-port DiSEqC (disc) pudete creà un switcher di signal 4-port. Cumu pò esse usatu:
- cambia l’antenne T2 analogiche o digitali in onda;
- cambià i segnali video da e camere.
L’effettu di un tali sistema hè u seguitu: l’antenni ùn si accendenu micca simultaneamente, cum’è cù un cullettore, ma travaglianu in turnu, senza interferiscenu cù l’altri. À u listessu tempu sò cunnessi da un cable. U signale da i capi satellitari hè ancu cambiatu simultaneamente. Tuttu chistu hè cunnessu à una TV. Principiu di funziunamentu:
- Cunnette tuners à u portu DiSEqC. Pudete aghjunghje sin’à quattru pezzi. Puntali in direzzione diffirenti. L’antenni ùn anu micca bisognu di elettricità, seranu alimentati da sintonizzatori satellitari. A cosa principal hè di sceglie a freccia di polarizazione verticale (a putenza di a testa hè 13 volts).
- Pone u sintonizzatore à u listessu numeru di canali cum’è l’antenni cunnessi. Per esempiu, quattru. Eliminate i canali TV extra. Tutte e fonti devenu esse sintonizzate à diversi satelliti. I nomi di canali è satelliti ùn importa micca. In u risultatu, avete quattru antenne, un canale è un satellitu.
- Se una di l’antenne ùn hà micca un amplificatore, inserisci un picculu condensatore di 50 volt in u spaziu di a linea centrale trà l’antenna è l’input DiSEqC. Ùn aduprate micca una tensione più alta, pò causà un cortu circuitu.
- In casa, mette un separatore davanti à u sintonizzatore (separatu), è cunnette à un sintonizzatore TV o T2. Pudete cambià l’antenna cù u telecomando o i cuntrolli nantu à u sintonizzatore stessu.
Ogni satellitu hè stallatu à u so propiu portu DiSEqC. Cusì, aprendu qualsiasi di i quattru canali, alimentamu solu l’antenna cunnessa à u portu sceltu, è solu da ellu ricevemu un signalu.
Fighjate l’istruzzioni video nantu à cumu cunnette split à tuner T2: https://youtu.be/_bcV4E2rAbM
Sintonizza i canali da u satellitu Eutelsat W4
Se vulete, pudete allargà a vita di un sintonizzatore anticu. Di sicuru, ùn mostrarà mai i canali tricolori, ma hè pussibule installà in modu indipendenti canali TV aperti da u satellitu Eutelsat W4. In u duminiu publicu, u nostru dispusitivu hà trovu 4 canali MPEG-2. U vostru pò truvà più. Cosa deve esse fattu:
- Resetten u sistema – appughjà u buttone “Menu”, selezziunà “Settings” cù a chjave “OK”, è entre in u codice pin (default hè 0000). Dopu cliccate “Configurazione di fabbrica” è cunfirmà a decisione di vultà in elli. Aspettate per u dispusitivu per resetten è reboot.
- Quandu a TV si accende è i paràmetri iniziali appariscenu nantu à u screnu, appughjà “OK” per saltà. In a pagina dopu, cliccate ancu “OK”.
- In a terza pagina, vi sarà dumandatu à selezziunà i paràmetri di ricerca automatica. Ci hè 2 opzioni – sintonizazione grossa è sintonizzazioni fine. Per l’ultimi, stabilisce i seguenti paràmetri:
- antenna – 1;
- nome di u satellitu – Eutelsat W4;
- tipu di ricerca – rete;
- pass coded – iè;
- flussu – 20000.
- Siccomu ci sò assai pochi canali quì, hè megliu aduprà u metudu bruttu. Per ellu sceglite:
- antenna – 1;
- nome di u satellitu – Eutelsat W4;
- tipu di ricerca – Tricolor TV;
- pass coded – iè;
- flussu – 20000.
- Verificate chì in e colonne “Forza di u segnu” è “Qualità di u segnu” avete valori di più di 60%. Sè tuttu hè in ordine, cliccate “Next”. Altrimenti, ùn pudete micca cuntinuà, perchè a vostra antenna ùn hè micca cunfigurata, u cable ùn hè micca cunnessu, o ci sò altri prublemi.
- A ricerca principiarà. U sistema hà da pruvà à truvà tutti i canali Tricolor, ma fermanu sempre bluccati. Hè impurtante per noi chì ellu catturà fonti aperti. Quandu a ricerca hè finita, cunfirmà a salvezza di u trovu. In a pagina dopu, stabilisce a data è l’ora. Cliccate OK.
- Andà à a lista di i canali. Quì, frà altri, i canali senza l’icona “C” deve esse visualizatu, è seranu dispunibili. Se vulete, sguassate i canali bluccati da a lista.
- Turnate à “Settings”, è selezziunate “Manual Search”. Cambia a freccia à 12175, selezziunate a polarizazione “left”, stabilisce a freccia di bit à 04340. In a sezione “Advanced”, stabilisce “Sì” in l’elementu “Skip encoded”. Cliccate “Start Search”. Salvà ciò chì truvate.
Vede ancu l’istruzzioni video per a stallazione di a TV in u satellitu Eutelsat W4: https://youtu.be/7w9MZ2TNzRI U vechju ricevitore Tricolore pò esse scambiatu per un novu mudellu, ma ancu s’è u receptore stessu va à u cliente gratuitamente, vi duverà pagà circa 6 000 rubles per a so stallazione è cusì. Inoltre, un receptore anticu pò esse usatu cum’è donatore di parti, è micca solu.