Cumu sceglie un home theater 2.1, 5.1, 7.1 è cunnette

Домашний кинотеатр

Un cinema in casa include una gamma completa di equipaghji, chì hè custituitu da un sistema di parlante, un amplificatore multicanale, un ricevitore è una fonte di signali video / audio. Di genere, u kit ùn include micca un dispositivu di riproduzione, cusì una TV o un proiettore deve esse acquistatu separatamente. Attenzioni particulari deve esse pagatu à u sistema acusticu, perchè hè u formatu di sonu chì pò dà a prufundità desiderata è vivacità à u sonu.
Cumu sceglie un home theater 2.1, 5.1, 7.1 è cunnette

Sistema acusticu – teatri in casa 2.1, 5.1, 7.1

U formatu di sonu di i sistemi acustici hè divisu in trè tippi principali, à dì: “2.1”, “5.1”, “7.1”. U primu cifru in u sistema di sonu significa u numeru di parlanti, è u sicondu numeru di subwoofers . Un sistema di parlante di cinema in casa standard hè custituitu da 5 parlanti è 1 subwoofer, in ogni modu, certi fabricatori permettenu di espansione u sistema di sonu acquistendu più dispusitivi.

Teatru in casa 2.1

Comu diciatu prima, stu sistema hè furnutu cù dui parlanti è un subwoofer. A cuntrariu di u sonu TV standard, l’ultime hè capaci di furnisce un sonu bassu profondu, è i parlanti à i lati daranu à u sonu un effettu stereo.

Cumu sceglie un home theater 2.1, 5.1, 7.1 è cunnette
Sistema di cinema in casa 2.1
Un tali sistema di altoparlanti hè cunsideratu abbastanza simplice, postu chì ùn hà micca dispositivi di riproduzione circundante, ma u subwoofer certamente face u sonu più spaziosu. Ma ùn pò esse cunsideratu un sistema volumetricu cumpletu.

Sistema 5.1

U Sistema di Home Theater 5.1 hè un sistema di parlante cumpletu chì furnisce un sonu surround è a megliu sperienza di filmu pussibule. A maiò parte di i prudutti di u teatru in casa sò basati nantu à stu formatu, cum’è dichjaratu in i so descrizzioni di u produttu.

Cumu sceglie un home theater 2.1, 5.1, 7.1 è cunnette
Sistema 5.1
Stu furmatu hè custituitu da sei canali, cinque parlanti rispunsevuli di frequenze alte è medie, è un subwoofer chì hè rispunsevule per riproduce frequenze basse. . Ci sò trè parlanti in fronte, un centru è dui parlanti laterali, è dui parlanti posteriori più à u spinu di a stanza per furnisce un sonu surround. Più dettagli ponu esse truvati in u diagramma sottu.
Cumu sceglie un home theater 2.1, 5.1, 7.1 è cunnetteMalgradu u numeru di variazioni in a piazza di i sistemi di parlante 5.1, sta cunfigurazione hè cunsiderata u più successu, postu chì u visore hè in u centru, à quale tutti i dispositi di sonu sò diretti. In ogni casu, se a stanza hè abbastanza grande, allora hè sensu di sperimentà u locu per ottene u risultatu più accettabile. Hè nutate chì stu formatu audio pò esse usatu per a riproduzione da a maiò parte di e fonti. Per esempiu, i video players muderni è a televisione digitale supportanu u sonu surround, ancu e carte di sonu di l’urdinatore di desktop sò soprattuttu cumpatibili cù questu. Configurazione di u cinema in casa 5.1: https://youtu.be/66I0IvlsZaE

Sistema di cinema in casa 7.1

Stu sistema difiere da u formatu 5.1 da a prisenza di dui parlanti supplementari, chì si trovanu trà u fronte è a parte posteriore. Questa versione di ottu canali hè menu populari da u so predecessore, ma tali teatri in casa ponu esse truvati in vendita. U vantaghju principali di sta cunfigurazione hè ancu più sonu surround, postu chì i dui parlanti supplementari formanu un cercolu cumpletu. Sò pensati per creà l’atmosfera, è di solitu ùn ripruduce micca u sonu principale.

Cumu sceglie un home theater 2.1, 5.1, 7.1 è cunnette
Home theater 7.1 – schema di cunnessione [/ caption] Per ottene un sonu ottimale in un tali sistema, hè necessariu di trasfurmà i dispositi di riproduzione posteriore più vicinu l’un à l’altru in quantu à u diagramma sopra. L’arrangementu finali di e culonni deve s’assumiglia à una forma arrotondata.

Cumu sceglie un cinema in casa 5.1,7.1

L’acquistu di un cinema in casa hè principalmente un desideriu di immerse in u grossu di l’avvenimenti chì si facenu nantu à u screnu. Per fà questu, avete bisognu di sceglie u sistema di parlante ghjustu, chì ùn solu puderà accumpagnari l’imagine nantu à u screnu cù effetti sonori, ma ancu furnisce una qualità decente. Raccomandazioni generali per a scelta di teatri in casa:

  1. U putere hè un indicatore impurtante di u teatru in casa. Di sicuru, hè improbabile chì puderete sente l’acustica putente à u voluminu pienu in e stanze, ma u putere vi permetterà di evità a distorsione di u sonu, cusì in questu casu, u più putente u megliu.
  2. U materiale da quale hè fattu u teatru in casa ùn afecta micca solu u cumpunente esternu, ma ancu a qualità di u sonu. U casu deve esse abbastanza forte, per quessa, vale a pena cunsiderà u legnu, plastica o metallu cum’è materiale.Cumu sceglie un home theater 2.1, 5.1, 7.1 è cunnette
  3. Sicondu a stanza , duvete cunsiderà currettamente u disignu di i parlanti. Sò pavimentu, muru è cerniere, ma un sonu più profundo hè capaci di dà a versione di u pianu. E l’opzioni muntate ponu esse aduprate in sistemi induve i parlanti sò ancu in cima.
  4. Gamma di freccia . L’arechja umana percepisce i soni in u intervalu di 200-20000 Hz, cusì duvete sceglie un sistema di parlante chì hè capace di ripruduce i soni in questu intervallu.
  5. U paràmetru di sensibilità hè rispunsevule per u voluminu di i parlanti, chì hè uguali à a forza di u currente chì esce da l’amplificatore. Bastamente, più alta a sensibilità, più forte u sonu finale.
  6. Disposizione di u sistema acusticu . Certi sistemi di cinema in casa necessitanu una piazzamentu micca standard di i dispositi di riproduzione, questu hè dovutu à e caratteristiche di mudelli specifichi. Stu fattore deve esse cunsideratu, altrimenti una situazione sgradevule pò esse, per esempiu, ùn ci sarà micca abbastanza spaziu in a stanza, per quessa, ùn serà micca pussibule di sbloccare cumplettamente u putenziale di u teatru di casa.

Cumu sceglie un home theater 2.1, 5.1, 7.1 è cunnetteÙn hè micca cunsigliatu per cumprà teatri in casa di marche scunnisciute. Di sicuru, i prezzi per tali mudelli parenu assai attrattivi, ma tali prezzi sò furmati per via di u risparmiu in certi parti di l’equipaggiu, per quessa hè megliu cumprà prudutti di marchi testati in u tempu, cum’è Samsung , Sven o LG . Cosa hè 5.1, 7.1, DOLBY ATMOS, ARC, RCA, SPDIF, termini di basa di l’audio di home theater: https://youtu.be/eBLJZW08l1g

Set 2 altoparlanti e 1 subwoofer

U vantaghju principali di stu kit hè a so compattezza. Di sicuru, sta opzione ùn pò micca esse cunsideratu un sonu surround full-fledged, postu chì i parlanti sò situati solu in u centru, ma un amplificatore putente cumpletu cù un subwoofer pò dà una nova sperienza da i filmi antichi è à sente a musica. Questa opzione si mette perfettamente in una stanza chjuca, è à un prezzu hè assai più prezzu. Hè da nutà chì in u futuru sta opzione pò esse allargata cù l’acquistu di l’equipaggiu supplementu, ma à a cundizione chì u ricevitore permette di cunnette parlanti supplementari.

5 altoparlanti è 1 subwoofer

Un sistema di parlante cumpletu, chì, quandu si mette bè è cunnessu, hè capaci di immerse cumplettamente u visore in ciò chì succede nantu à a pantalla di TV. Trà i difetti, unu pò esse elettu di dimensioni voluminose è i prezzi per un bonu equipamentu. Di sicuru, pudete truvà un home theater cun un formatu di sonu 5.1 in dimensioni moderate, ma sta opzione affetterà seriamente a qualità di u sonu, postu chì u cabinet hè una parte impurtante di i parlanti. Un tali sistema hè adattatu per stanze spaziose induve ci hè spaziu per i grandi parlanti. In ogni casu, u più grande a stanza, u più putente acusticu serà necessariu, perchè ùn deve micca esageratu cù a scelta di una stanza.

7 altoparlanti è 1 subwoofer

Una versione avanzata di u sistema di parlante precedente, chì offre ancu più immersione cù parlanti posteriori supplementari, ma richiede più spaziu. U sistema hè adattatu solu per stanzi grandi, postu chì una distanza significativa trà i parlanti hè necessariu per ottene u massimu effettu. https://cxcvb.com/texnika/domashnij-kinoteatr/kakoj-vybrat.html Disposizione di parlante 7.1.
Cumu sceglie un home theater 2.1, 5.1, 7.1 è cunnette    

Cumu cunnette un sistema di parlante

Siccomu ùn ci sò micca diffirenzii spiciali in a manera di cunnetta i parlanti di diversi formati di sonu, quì hè un esempiu basatu nantu à parlanti 5.1. U primu passu hè di organizà bè u sistema di parlante. Se tuttu hè chjaru cù i cintrali, sò generalmente diffirenti in forma, dopu cù u latu è u ritornu tuttu hè un pocu più complicatu. I pruduttori marcanu cù espressioni litterali, ponu esse usatu per determinà quale deve esse à a manca è quale à a diritta. [caption id = "attachment_6714" align = "aligncenter" width = "646"]
Cumu sceglie un home theater 2.1, 5.1, 7.1 è cunnettePosizionamentu di l’utilizatori è di l’elementi di home theater in a stanza [/ caption] Pudete cunnette immediatamente i parlanti à u ricevitore. Per fà questu, utilizate i fili di u tipu “tulipanu”, i fili rossi è bianchi sò rispunsevuli di u sonu. Deve esse cunnessi à i porti appropritati di u ricevitore. I parlanti è i jack sò etichettati cù u stessu nome, cusì basta cunnette u jack in u ricevitore à u jack in u parlante. Questa prucedura deve esse ripetuta cù tutti i parlanti è u subwoofer.
Cumu sceglie un home theater 2.1, 5.1, 7.1 è cunnettePer piacè nutate chì u cable di tulipanu pò esse rimpiazzatu cù alternative mini-jack è simili. Sì cusì, allora hè abbastanza per cunnette i dispositi cù un filu à l’altru. [caption id = "attachment_7982" align = "aligncenter" width = "458"]
Per piacè nutate chì u cable di tulipanu pò esse rimpiazzatu cù alternative mini-jack è simili. Sì cusì, allora hè abbastanza per cunnette i dispositi cù un filu à l’altru. [caption id = "attachment_7982">
Cumu sceglie un home theater 2.1, 5.1, 7.1 è cunnetteDiagramma di cunnessione [/ caption] In seguitu, duvete cunnette a fonte video desiderata à u ricevitore, per esempiu, un ricevitore di televisione o qualsiasi video player. Hè preferibile fà questu cun un cable HDMI, perchè hè capaci di trasmette signali audio è video in bona qualità. Cunnette vi à u jack “HDMI IN”. [caption id="attachment_7978" align="aligncenter" width="515"]
Cumu sceglie un home theater 2.1, 5.1, 7.1 è cunnetteUn esempiu di cunnessione di un cinema in casa – struzzioni da u fabricatore

Resta à cunnette u ricevitore à un dispositivu di output, cum’è una TV. Pudete fà questu cù u stessu cable HDMI, solu sta volta avete bisognu di cunnette à u portu HDMI OUT o VIDEO OUT, è dopu inserisce l’altru finale di u cable in u cunnessu HDMI IN in u TV.
Rate article
Add a comment