U scopu chjave di i teatri in casa hè di creà un “effettu di prisenza” mentre vede i filmi è ascolta a musica. In altri palori, in ripruduce l’imaghjini è u sonu di alta qualità, vicinu à u cinema. Un sistema di parlante di cinema in casa hè rispunsevule per u sonu surround. In questa rivista, avemu da analizà.
- Acustica per u teatru in casa: ciò chì hè, ciò chì hè custituitu è per ciò chì hè utilizatu
- Classificazione di l’acustica utilizata in i teatri in casa
- Diffusori passivi di cinema in casa
- altoparlanti da terra
- Altoparlanti di scaffali
- muru
- Canale centrale
- Acustica Dolby Atmos
- Acustica per tutte e stagioni
- Ceiling
- muru incassatu
- Sistemi di parlanti attivi per u teatru in casa
- Altoparlanti cablati e wireless
- Monitori attivi
- Colonne di cornu
- Altoparlanti elettrostatici
- colonne planari
- Subwoofers
- Subs attivu
- Subwoofer passivi
- Specificazioni tecniche
- Acustica prufessiunale
- Acustica di casa
- Altoparlanti senza fili di Home Theatre
- Sistema acusticu 5.1 o sempre 7.1 – chì hè megliu
- Criterium di scelta
- Cunnessu un sistema di parlante 5.1, 7.1 – cumu organizà i parlanti di cinema in casa
- Cunnessione di parlanti di Home Theater
- Cunnettendu l’acustica à un computer
- Top Models 2022
- Sistema audio wireless Samsung MX-T50
- Acustica JBL Bar 5.0 JBLBAR50MBBLKEP
- Sony XB72 (GTK-XB72)
Acustica per u teatru in casa: ciò chì hè, ciò chì hè custituitu è per ciò chì hè utilizatu
Cusì, sottu acustica hè abitudine di capisce u ligame finali in a catena di i dispusitivi rispunsevuli di a trasmissione di l’infurmazioni audio. In questu stadiu, u sonu hè riproduciutu cunvertisce un signalu elettricu in vibrazioni meccaniche di un altoparlante elettrodinamicu. U compitu principale di i parlanti di home theater hè un sonu 3D putente di alta qualità. Questu hè spiegatu da u fattu chì micca un solu parlante integratu in a TV, sfurtunatamenti, furnisce u voluminu è u sonu surround per quale i teatri di casa sò acquistati. U sistema di parlante hè assai simplice. Ogni acustica hè custituita da un corpu, 2-4 altoparlanti è filtri elettrici. L’ultimi servenu per separà e frequenze audio trà i parlanti. I parlanti attivi sò ancu equipati di un amplificatore integratu. L’acustica passiva implica l’assenza di un amplificatore di putenza integratu. A so volta, tali altoparlanti sò ancu divisi in tipi. I parlanti à pavimentu ponu esse l’acustica principale di un sistema stereo di classi High-End è Hi-Fi, è un sistema DC frontale. Spessu anu un disignu multi-banda, è anu un bonu sonu universale. I parlanti di libreria furniscenu un sonu di cinema in casa cumpletu nantu à una larga gamma di frequenze. Puderanu esse aduprati cum’è acustica autosufficienti, utilizati in sistemi di cumpunenti Hi-Fi, sò parti di l’acustica di u teatru in casa. Spessu usatu in formati di cinema in casa 5.1.2, 7.1.4, etc. [caption id="attachment_9193" align="aligncenter" width="383" In i teatri di casa, l’acustica di u canali centru sò rispunsevuli di a trasmissione di l’infurmazioni di u sonu, è ancu di a ripruduzzione di dialoghi. Comu regula, hè pusatu direttamente sopra à u screnu di a TV. L’acustica Dolby Atmos furnisce un sonu surround 3D, chì travaglia nantu à u principiu di riflessione di u sonu da u tettu. [caption id="attachment_9198" align="aligncenter" width="686"]Diffusori passivi di cinema in casa
altoparlanti da terra
Altoparlanti di scaffali
muru
]
Canale centrale
Acustica Dolby Atmos
Altoparlanti Dolby Atmos
Acustica per tutte e stagioni
I parraturi di tutti i tempi sò usati fora – in spazii aperti, gazebos, etc. Hanu un livellu più altu di prutezzione contra l’umidità è a temperatura estrema. Comu regula, sò stallati sottu un canopy.
Ceiling
I parlanti di u tettu sò cunsiderati i più inconspicuous. Sò usati in locali commerciali è uffici, case, etc.
muru incassatu
I parlanti in muru (in boxed è unboxed) sò una bella manera di creà un sonu surround per u vostru home theater senza ingombra u spaziu.
Sistemi di parlanti attivi per u teatru in casa
L’acustica attiva presuppone a presenza di un amplificatore / amplificatori integrati, chì / chì sò inizialmente ottimali selezziunati è cunfigurati da u fabricatore. Trà l’acustica attiva, distinguemu i parlanti wireless è i monitori attivi.
Altoparlanti cablati e wireless
Stu tipu di acustica hè determinata da a manera chì i parlanti sò cunnessi.
Monitori attivi
I monitors attivi o di studio sò generalmente bidirezionali cù woofers è tweeters. U so compitu principale hè di trasmette u sonu senza culore o distorsione.
Colonne di cornu
I parlanti di cornu sò ancu distinti, induve u sonu ùn vene micca direttamente da u parlante, ma attraversu un cornu chì hè stallatu vicinu. Tali parlanti anu una alta sensibilità è direttività di a radiazione sonora.
Altoparlanti elettrostatici
Stu tipu di parlante difiere di l’altri in chì invece di un parlante, una film fina hè aduprata quì, allungata trà i cunduttori 2, à quale hè appiicatu un signale elettricu di frequenze sonore. I cunduttori sò furniti cù tensione da a reta. Cù sta interazzione di campi elettromagnetici è alternanti custanti, a film vibra. Stu disignu furnisce una direzzione di u sonu precisa, chì pò esse cunsideratu sia un vantaghju sia un svantaghju.
colonne planari
Utiliza ancu film invece di parlanti. Ma à u cuntrariu di u tipu precedente, in l’acustica plana, i vibrazioni di film sò creati in un campu magneticu constante. Cusì, creendu un sonu simili à u precedente descrittu.
Subwoofers
Per subwoofer intendemu parlanti chì riproducenu i soni di e frequenze più bassu, di solitu da 20 Hz.
Subs attivu
I woofers attivi sò furnuti cù un amplificatore integratu è un crossover attivu.
Subwoofer passivi
I subwoofers passivi ùn sò micca equipati di un amplificatore di putenza. È cunnessu à un amplificatore esternu in parallelu.
Specificazioni tecniche
Unu di i paràmetri chì determinanu a qualità di u sonu di i parlanti sò i dati tecnichi di u dispusitivu:
- U primu paràmetru hè a putenza di parlante . Un bonu sonu serà furnitu da parlanti cù una putenza di 100 watts o più. È u più altu u putere di i dispusitivi, u più grande e so capacità.
- Pressione sonora massima , in altre parolle, a putenza massima permessa.
- gamma di frequenza . Un subwoofer hè di solitu rispunsevuli di frequenze da 20 à 120 Hz.
- Dotatu di tecnulugia . Stu paràmetru hè rispunsevule per u voluminu di u sonu.
- Diametru di parlante è cuncepimentu di l’armadiu . Sti paràmetri determinanu largamente a qualità di u sonu in larga misura.
Acustica prufessiunale
Ci hè certamente differenze significative trà l’acustica di casa è prufessiunale. Tutti i parlanti prufessiunali utilizanu circuiti attivi, chì li dà un vantaghju seriu nantu à i parlanti passivi:
- In l’acustica prufessiunale, ci sò parechji amplificatori di putenza per ogni parlante, vale à dì, una combinazione multi-amplificatore hè aduprata, chì hè estremamente rara in l’usu di casa.
- “Powers” sò ottimizzati è operanu in una banda di frequenza stretta. Tuttu chistu reduce i pussibuli distorsioni, migliurà u sonu in generale è reduce u costu di i dispositi.
- A distorsione di l’intermodulazione hè ancu eliminata da l’assenza di filtri passivi di alta corrente.
- A causa di l’absenza di filtri crossover, a carica di l’amplificatore hè ancu ottimizzata.
- U damping di l’amplitude d’oscillazione hè migliuratu.

Nota ! Sfortunatamente, micca tutte l’acustica di studio ponu furnisce u sonu prufessiunale previstu. Dunque, hè cunsigliatu per cumprà parlanti da quelli marchi chì sò digià stati pruvati da u tempu, per esempiu, Genlec.
U costu di un set di altoparlanti prufessiunali varieghja da $ 2,000 à $ 12,000.
Acustica di casa
A principal diferenza trà l’acustica di u cunsumadore è di u prufessiunale hè u trasferimentu di u so stile corporativu, è micca u sonu uriginale puru senza distorsioni. Cusì, per esempiu, a marca “Harman” senterà un sonu duru, “Fidelity Musicale” – u “mean d’oru”, è i marchi giapponesi – swamped bass.
Altoparlanti senza fili di Home Theatre
Per cunnette un home theater classicu , utilizatu ancu in una stanza chjuca, avete bisognu di micca menu di 20-30 metri di cable di parlante. Dunque, una di e difficultà principali di DC hè i fili. In questu sensu, i pruduttori di DC cuminciaru à creà e so propria linea di dispositivi wireless. Cunnetta via Bluetooth o Wi-Fi.
- cunnessione wireless di i parlanti posteriori solu (Surround);
- cunnessione wireless di tutti i parlanti di u sistema.
Tuttavia, l’implementazione di una cunnessione wireless multi-canale di un centru di recreazione ùn hè micca un prucessu faciule. Hè cunnessu cù:
- parechji furmati multi-canale chì necessitanu un putente processore è decodificatori;
- diverse interfacce chì sò difficiuli di integrà in l’AU;
- u bisognu di sincronizazione cumpleta di u funziunamentu di tutti i culonni.
Altoparlanti Home Theater wireless: https://youtu.be/EWskwuYHgbs
Sistema acusticu 5.1 o sempre 7.1 – chì hè megliu
Sè avemu parlatu di un teatru di casa, allora a quistione serà definitu, chì forma di acustica hè megliu. A versione classica hè u sistema 5.1, induve u numeru “5” indica u numeru di parlanti, “1” – u numeru di subwoofers. À u turnu, i parlanti sò prisentati in forma di 1 parlante centrale, 2 altoparlanti frontali (postu nantu à i lati dritti è manca di l’audienza / ascoltatori à u livellu di l’arechja) è 2 parlanti posteriori (pusatu daretu à u spinu o sopra a testa).Sistema di parlante per u teatru in casa 5.1 [/ caption] Per ùn fà un sbagliu cù a scelta di u formatu di parlante, hè impurtante cunsiderà i paràmetri di a stanza. Questu hè, più grande hè a stanza, più parlanti sò permessi. In un appartamentu mid-size, un sistema 5.1 hè preferibile, postu chì i parlanti supplementari ponu degrada u sonu generale. Avemu dinò l’attenzione à u fattu chì per a nostra regione in 2022 ci sò assai menu filmi cù u sonu 7.1 cà per u 5.1. [caption id = "attachment_5139" align = "aligncenter" width = "1050"]
Home theater 7.1 – schema di cunnessione di parlante di qualità hi-fi
Criterium di scelta
Quandu sceglite l’acustica per un teatru di casa, hè impurtante di cunsiderà i paràmetri di a stanza è e funzioni chì u dispusitivu deve esse realizatu. Di sicuru, ùn avemu micca scurdatu di u tippu priurità di piazzamentu acusticu è ùn trascurate micca i dati tecnichi di i dispositi. A scelta di l’acustica per u cinema in casa – chì marche producenu parlanti è subwoofers muderni è di alta qualità: https://youtu.be/MPRZgPQsLKk
Cunnessu un sistema di parlante 5.1, 7.1 – cumu organizà i parlanti di cinema in casa
Cunnessione di parlanti di Home Theater
Quandu si stallanu un sistema di cinema in casa, a prima cosa da fà hè di mette tutti i parlanti currettamente, tenendu in contu tutti i cunsiglii. In seguitu, cunnettemu i parlanti à u ricevitore. Per fà questu, aduprate u cable chì vene cù i connettori filati è push. E cunnettamu à l’inputs audio, cuncintratu nantu à i marchi currispundenti (CENTER – per u centru di parlante, FRONT – per u fronte, SURROUND – per a parte posteriore è SUBWOOFER – per u subwoofer, rispettivamente). Cumu installà un sistema di cinema in casa cù un sistema di parlante di qualità hi-fi – piazzamentu currettu di parlante per un sistema 5.1: https://youtu.be/YPsUVh8WvGw
Cunnettendu l’acustica à un computer
Pudete ancu cunnette i parlanti à un computer. Se parlemu di parlanti passivi, allora cunnettamu i dispositi cù un cable Mini Jack o 2 fili RCA cù un adattatore (vede i dati tecnichi di i parlanti). In u PC, l’input audio hè marcatu in verde. A cunnessione acustica attiva à un urdinatore hè ancu pussibule. E carte di sonu integrate in i PC muderni permettenu ancu un sistema di 7 canali per esse usatu. A cosa principal hè di cunnosce e designazioni di culore. Dunque, l’input audio aranciu hè per u parlante centrale è u subwoofer, u verde hè per i parlanti frontali, u neru hè per i parlanti posteriori, u grisgiu hè per i lati, u blu hè per a cunnessione lineale di un chitarra elettrica, lettore, etc., è quella rosa hè per cunnette un microfonu. Avemu analizatu i dati tecnichi di l’acustica muderna da i pruduttori principali di u mondu, cunniscite cù recensioni di l’utilizatori nantu à elli. È simu pronti per presentà a nostra lista di parlanti TOP-3 per i teatri in casa. [caption id="attachment_9199" align="aligncenter" width="417"]Top Models 2022
Sistema audio wireless Samsung MX-T50
Samsung MX-T50 home theater audio system
Acustica JBL Bar 5.0 JBLBAR50MBBLKEP
U costu mediu hè di 28 000 rubles. U più spessu acquistatu per l’uffiziu o un locu cummerciale. Compatibile cù i sistemi operativi iOS è Android. U corpu hè fattu di plastica d’alta qualità. E so dimensioni sò 60 cm * 70,9 cm * 100 cm, u pesu di l’acustica hè 2,8 kg. Potenza tutale – 250 watts. Pudete trasferisce i fugliali per a riproduzione via Wi-Fi, Bluetooth, Airplay, Chromecast. Una di e caratteristiche di l’acustica hè a ripruduzzione di bassi putenti senza un subwoofer separatu. Ancu s’è stu mudellu si trova ancu in u furmatu 5.1.
Sony XB72 (GTK-XB72)
U costu mediu hè di 26 000 rubles. Questu hè un putente sistema di parlante monobloccu cù dimensioni di 34 cm * 65 cm * 37 cm, pesu – 12 kg. Cunnessione wireless – via Bluetooth o NFC. Compatible cù iOS è Android OS. Pò esse usatu sia verticalmente sia horizontale. Dotatu di a tecnulugia Extra BASS, chì furnisce bassi profondi di alta qualità. A retroilluminazione hè cuntrullata da u vostru smartphone attraversu a cunvene app Fiestable.