Cosa hè un home cinema 3D è cumu funziona? A sistematizazione di a visualizazione di u filmu in casa ùn hè più stata più solu un mezzu per vede un filmu cù u sonu. Oghje hè l’unicu centru di divertimentu in casa chì combina tecnulugii multifunzionali muderni (3D, Smart TV, etc.). Home theater hè un dispusitivu cunnisciutu da a pupularità di lettori DVD.
- Ciò chì u mercatu prupone à a fine di u 2021 – u megliu
- Attenti à u putere
- Cumu sceglie un tipu di ghjucadore
- In chì formatu per fighjà i filmi cù u cinema in casa
- Set cumpletu è cunnessione di cumpunenti di cinema 3D
- Quale ricevitore AV à sceglie
- Chì interfacce di cunnessione sò offerte da i migliori pruduttori di cinema 3D
- Uscite è decodificatori
- Chì colonne à sceglie
- Chì duverebbe cuntene un mudernu home theater 3d high-end?
- Comu sceglie un fabricatore è mudellu
- I 10 migliori mudelli di cinema in casa 3D per 2021-2022
- Tipi di teatri in casa
- Multilink
- Soundbars
- Sistemi chjamati monoblocchi
Ciò chì u mercatu prupone à a fine di u 2021 – u megliu
Home theater hè un inseme autosufficiente di l’equipaggiu funziunale chì mostra una maghjina nantu à una TV, monitor, utilizendu un proiettore, è include ancu un sistema di parlante putente, amplificatori chì permettenu di ottene u sonu più chjaru è di alta qualità di sonu, l’effettu. di prisenza ancu in una stanza chjuca. Puderete creà una zona di recreazione per tutta a famiglia. A cosa principal hè a scelta bona secondu i vostri bisogni. Oghje, i cinema di casa 3D Blu-Ray sò u megliu in u mercatu, rapprisintatu da parechje cumpagnie famose: Sony , LG , Philips , Panasonic , Samsung è assai altri.
Da u principiu di u 2022, i capi di u segmentu di cinema 3D Blu-Ray sò sempre prudutti fabbricati da Philips, LG è Samsung. Cumu fà a scelta bona è ùn dispiace micca? Chì sò i criterii per determinà se un cinema in casa hè adattatu per a vostra stanza?
Attenti à u putere
Sicondu a putenza di u sistema di parlante di un tali dispusitivu, a qualità di u sonu pruduciutu cambia ancu. Per quessa, quandu sceglite un home theater 3D in quantu à u putere, hè necessariu di fucalizza nantu à l’area di a stanza in quale u sistema di parlante serà situatu. Dunque, per una stanza cù una superficie di circa 20 m², duvete piantà à a putenza di parlante di 60-80 W, per 30 m² – 100 W, per una stanza di più di 30 m² – 150 W.Hè vale a pena ricurdà chì ci sò parechji valori di l’indicatore di putenza di un dispositivu: CPO (potenza nominale) è PMPO (potenza massima massima). Quandu sceglite, duvete cunfidà nantu à a putenza nominale. Ma se l’indicatore hè indicatu da RMRO, allora ottene u valore necessariu hè assai simplice. Solu bisognu di dividisce u numeru per 12 è uttene u valore digià in u CPO. Hè assai impurtante di pusà currettamente i parlanti di u sistema acusticu:
I parlanti di fronte sò a fonte di u sonu principalu, perchè deve esse situatu direttamente vicinu à a pantalla principale. I parlanti di fronte di u pianu travaglianu nantu à u principiu di i dispositi in u sistema stereo, è indipindentamente da questu. I parlanti di centru.Deve esse ancu più vicinu, preferibbilmente vicinu à a TV: à i lati, sottu, sopra, perchè sò u canali cintrali è affettanu assai u risultatu. Altoparlanti posteriori . Sò ancu posti sopra a testa di u visore nantu à i lati o daretu à u spinu. Creanu un sintimu di cusì chjamatu “immersione piena”, u sonu riempie cumplettamente a stanza scelta, è cuntribuiscenu à un aumentu di u realismu di l’imaghjini. Hè pussibule di turnà i parlanti à u muru. Altoparlanti posti in questu modu sparghjeranu u sonu intornu à a stanza, riducendu un pocu u so putere, ma aghjunghjendu funzioni di immersione supplementari.
Ogni parlante deve esse à u livellu di a testa di u visore o ancu ligeramente più altu. Inoltre, vale a pena ricurdà chì a qualità è a prufundità di u sonu pò esse cambiatu per l’uggetti di terzu in a stanza o a forma di a stanza stessu. Per questu mutivu, hè assai impurtante di sperimentà cù u vostru layout di teatru in casa.
Cumu sceglie un tipu di ghjucadore
Un lettore Blu-Ray aiuterà à ottene una riproduzione d’alta qualità di musica o filmi, o piuttostu, “permette di ghjucà di alta qualità”. Questu articulu currisponde à i teatri in casa 3D da i famosi fabricatori Philips è Samsung. I mudelli di sti marchi sò più adattati per ghjucà video di alta qualità. A capacità di un discu otticu hè alta è pò cuntene circa 30-50 GB di video.
In chì formatu per fighjà i filmi cù u cinema in casa
Sicondu u mudellu, i cinema in casa ponu supportà i seguenti formati:
- AVCHD hè a risoluzione digitale per a registrazione in modalità multicanale. Stu formatu supera MPEG2 assai in termini di prestazione, accelerà a stallazione sana.
- BD (Blu-Ray Disc) – grazia à sta risuluzione, hè diventatu pussibule di salvà quantità considerablei di dati, in particulare filmi d’alta risoluzione.
- DLNA – grazia à stu formatu, tutti i dispusitivi adattati ponu esse cumminati in una grande rete locale (casa). Questu permetterà u scambiu di diverse informazioni trà i dispositi, simplificà l’interazzione è rende più còmuda.
- MKV hè un classicu apertu, chì permette di salvà un grande fugliale, cum’è un filmu, in un schedariu,
- MPEG4 hè una risoluzione chì vi permette di analizà un flussu di video cumpressu in più dettagliu. A cumpressione di dati hè ancu aumentata, chì significa menu spaziu hè necessariu.
I dispositi Apple facenu pussibule à sente i registrazioni audio da un lettore portatile di a famiglia iPod cù un cinema in casa. Inoltre, una tale cunnessione vi permetterà di cuntrullà u funziunamentu di u lettore cù u telecomando. I teatri in casa 3D ponu fà tuttu questu, ma questi sò luntanu da tutti i formati supportati pussibuli.
Set cumpletu è cunnessione di cumpunenti di cinema 3D
U centru di ogni teatru di casa, o ancu u so core, hè u lettore è u so tipu di cunnessione di rete. Ci hè solu duie opzioni:
- Wired – affidabile, budget, ma cunfortu è cunfortu soffrenu.
- È per quessa, u tippu wireless hè una opzione più còmuda è compacta, ma caru, qualchì volta inestabile.
https://cxcvb.com/texnika/domashnij-kinoteatr/besprovodnoj.html L’scelta hè a toia, ma ricordate chì u teatru di casa 3D necessita una sinergia di qualità di sonu è qualità di stampa. U dispusitivu ghjusta sarà di sicuru suddisfà stu requisitu, cum’è un mudernu Samsung Blur 3D home theater.
Quale ricevitore AV à sceglie
A qualità di u sonu hè determinata da u valore di l’indicatore chjamatu “frequenza di campionamentu”. U più grande hè, u più altu hè a qualità è vice versa. Un mudellu eccellente chì risponde cumplettamente à questu requisitu hè un ricevitore AV cù una frequenza di campionamentu di almenu 256 kHz. Se parlemu di scuntrà stu criteriu è qualità, i moderni teatri in casa blu ray 3d seranu sicuramente a megliu opzione.
Chì interfacce di cunnessione sò offerte da i migliori pruduttori di cinema 3D
Frà altri:
- HDMI hè una cunnessione digitale standard chì hè utilizata per trasmette segnali audio è video d’alta qualità.
Cinema HDMI connectors - S-Video hè un cunnessu analogicu, u so compitu principale hè di trasmette un signalu video. Hè adupratu per cunnette una videocamera è un urdinatore persunale direttamente à un cinema in casa.
- Coaxial (connettore RCA) – interfaccia audio digitale. Unu di i vantaghji principali pò esse chjamatu in modu sicuru a resistenza à l’interferenza meccanica. L’unicu minus significativu hè a sensibilità speciale à l’interferenza.
RCA (campane) - Interfaccia otticu – digitale, utilizata per trasmette un sonu d’alta qualità. U connettore di cumpunenti RCA citatu prima hè un connettore analogicu solu per video. Hè u megliu trà tutte l’interfaccia video analogica.
Cavo HDMI_vs_Optical per cunnette i parlanti à a TV via l’uscita audio ottica - Composite (connettore RCA) – una cunnessione analogica, u so compitu principale hè a trasmissione di signali audio è video. Hè adupratu più spessu in i dispositi obsoleti è ponu solu dà un livellu mediu di stampa.
Connettore RCA - Line o Aux (AUX) – una cunnessione analogica, u scopu di quale hè di trasmette solu un signalu audio. Hè necessariu per cunnette à u lettore di cinema.

Uscite è decodificatori
- DVI hè una interfaccia digitale pensata per a trasmissione di signali video. Spessu usatu per cunnette i dispositi à i proiettori è i monitori. In diversi mudelli di TV, tali connettori si trovanu, ma assai menu freti.
- SCART hè pensatu per trasmette segnali video è audio analogichi. Stu tipu d’interfaccia hè obsoletu.
- U decodificatore affetta tutta a “assemblea” di un home theater 3D.
- DTS esegue compiti cù u sonu in u formatu familiar 5.1 per questi dispositi. In cunfrontu cù l’analogi, stu metudu permette di ottene una immersione più profonda.
- DTS HD hè pensatu per u sonu 7.1, ùn hè micca adattatu per l’altri. Dolby Digital dà sonu in u formatu 5.1 digià citatu. Chì ghjè u più cumuni.
- Dolby Digital Plus – pò esse chjamatu una versione pumped di i decodificatori citati prima, chì sò pensati per travaglià cù i fugliali video in alta qualità. Una versione mejorata di u decoder precedente, cuncepitu per travaglià cù video d’alta qualità (Blu-Ray).
- Dolby Pro Logic II converte l’audio da 2.0 à 5.1.
- Dolby True HD hè dedicatu à furnisce u formatu audio 7.1, ma pò ancu sustene l’audio di 14 canali. Hè ancu usatu in registrazioni video d’alta qualità.
3D Blu-ray home theater HT-J5550K – recensione, cunnessione è installazione: https://youtu.be/np1YWBqfGFw
Chì colonne à sceglie
I mudelli di plastica sò una opzione di budget. Stu tipu hà boni proprietà acustiche in u so prezzu. U plasticu hè u più cumunimenti utilizatu. L’unicu negativu hè a pussibilità di distorsioni di u sonu per resonance. MDF. Hè u rapportu ottimali di prezzu è paràmetri. Per creà un casu di altoparlante, sò generalmente usati in tandem cù plastica. L’arbulu, ancu s’ellu si distingue per u so altu livellu di paràmetri, hè assai più caru ca l’altri opzioni. Per quessa, l’arbulu si trova solu in i prudutti di u livellu elite. https://cxcvb.com/texnika/domashnij-kinoteatr/elitnye.html
Chì duverebbe cuntene un mudernu home theater 3d high-end?
I centri di recreazione Elite currispondenu à e seguenti qualità:
- U modulu di l’internet deve esse integratu , chì permette di cunnette u cinema à a reta, eliminendu cusì tutte e restrizioni è ùn ostruisce micca a memoria.
- Bluetooth – hè un modulu wireless chì permette di cunnette un home theater è altri dispositi bluetooth. Per esempiu, un lettore o un smartphone. Chì permette di aumentà a cunvenzione è e funziunalità di l’usu di u dispusitivu.
Locu di u canali di u centru di u teatru in casa - U disignu deve implica a presenza di un equalizer . A prutezzione magnetica, ancu s’ellu ùn hè micca un articulu obligatoriu, hè assai desiderata.
- Smart TV permette di utilizà Internet in modu sicuru è aduprà altri servizii specializati. Per esempiu, fighjate u materiale nantu à u video hosting o ascolta a radiu.
- Support AirPlay , chì permette di cunnette i dispositi mobili da Apple à u vostru home theater usendu cunnessione wireless.
- U sintonizzatore TV permette di riceve prugrammi TV. Una grande opzione se a TV stessu ùn hà micca questu.
- U chip NFC permette a cumunicazione wireless nantu à distanze brevi. Inoltre, stu dispusitivu simplifica a capacità di cunnette i dispositi esterni via bluetooth è Wi-Fi. Hè solu necessariu di portà u chip di u dispusitivu à u nfs-chip di u cinema.
- U supportu per DLNA permette di cumminà una varietà di dispusitivi in una rete. Chì permette di vede video in TV da un urdinatore persunale chì si trova in una altra stanza. Tali cumunicazioni pò esse cablata o wireless.
- BD-Live permette di interagisce cù funzioni Blu-Ray supplementari. Inoltre, BD-Live permette di scaricà registrazioni, infurmazione nantu à quale ùn hè micca guardatu in u discu.
- E, sicuru, u cuntrollu parentale , chì vi permette di limità a gamma di pussibuli filmi per a visualizazione, cacciendu cusì materiale inappropriatu per i zitelli.
Ciò chì hè impurtante, a presenza di un cunvertitore speciale in i teatri di casa muderni permette di trasfurmà 2D in 3D, vale à dì, ogni imagine diventa tridimensionale, vicinu à u cinema 3D. Lettore Blu-ray Samsung HT-E6730W/ZA 3D: https://youtu.be/nhts7gj2mw4
Comu sceglie un fabricatore è mudellu
Trà i cinema in casa, vale a pena nutà i prudutti di Samsung è Philips, LG. L’equipaggiu di queste imprese hè di alta qualità, ben assemblatu, è l’utilizatori ponu uttene un supportu di serviziu eccellente.
I 10 migliori mudelli di cinema in casa 3D per 2021-2022
Da u 2021, ponu esse divisi in 4 categurie: I migliori cinema in casa:
- U 1u postu in u ranking hè occupatu da LG LHB655NK.
- 2u postu Logitect Z-906.
- 3u postu SVEN HT-210 set acusticu.
LG LHB655 descrizione di home theater: https://youtu.be/BHLbp7ZlP-8 Best Dolby Atmos, DTS X home theater soundbars:
- Sonos Arc.
- Samsung HW-Q950T.
- LG SN11R.
LG SN11R soundbar supporta Smart TV è tecnulugia Meredian - JBL Bar 9.1.
- LG SL10Y.
I migliori cinema in casa basati nantu à un ricevitore AV:
- Onkyo HT-S9800THX.
- Onkyo HT-S7805.
- Onkyo HT-S5915.
I migliori sistemi di cinema in casa basati nantu à una soundbar cù altoparlanti posteriori:
- Polk Audio MagniFi MAX SR.
- Sony HT-S700RF.
- Soundbar JBL Bar 5.1.
- LG SN5R.
Tipi di teatri in casa
I cinema di casa muderni sò rapprisentati da diversi cumplessi, u disignu di quale implica a presenza di parechji elementi. Hè vale a pena cunsiderà ciò chì i dispositi ponu esse, è ancu e caratteristiche chì anu.
Multilink
Vantanu un paràmetru di sonu altu. Ogni elementu strutturale di tali sistemi hè stallatu in una stanza in un certu ordine. Questu hè necessariu per migliurà e caratteristiche tecniche, è ancu l’effettu di riflessione di l’onda sonora. I mudelli multi-link occupanu assai spaziu, ma à u stessu tempu sò capaci di pruduce un sonu forte, chì hè una sfumatura abbastanza impurtante.
Soundbars
Stu tipu di dispusitivu hè una simbiosi universale di parlanti è un subwoofer. I mudelli tecnologichi muderni sò chjuchi in grandezza, chì simplificà assai u so funziunamentu è u muvimentu.
Sistemi chjamati monoblocchi
Monoblocks sò cunsiderate una suluzione abbastanza muderna, perchè a so popularità ùn hè micca grande cum’è quella di l’altri rapprisentanti di dispusitivi simili. Questa opzione hè una suluzione eccellente per e persone chì apprezzanu l’estetica è u stile. L’effettu di u sonu surround hè ottenutu attraversu a mappa virtuale, cusì l’effetti pareranu più realistichi chè mai.