A scelta di un cinema in casa hè un avvenimentu rispunsevule. In u prucessu, avete bisognu di attentu à l’elementi inclusi in u kit, sceglite cù cura u fabricatore di l’equipaggiu. Hè ugualmente impurtante per cunsiderà u tipu di stanza induve serà utilizatu. Per sceglie u mudellu ghjustu di u teatru in casa, avete bisognu di sapè in anticipu à quali paràmetri duvete attente, postu chì stu prucessu richiede un approcciu equilibratu à a qualità di l’imaghjini è a purità di u sonu.
- Cosa hè u teatru di casa
- Tipi di teatri in casa
- Chì sò i cumpunenti di un home theater mudernu
- Cosa à circà quandu sceglie un DC
- A scelta di cumpunenti specifichi – TV, acustica, receptore, cables
- Sceglie un home theater per diverse cundizioni
- Sistema di casa
- Per un appartamentu
- Per una stanza chjuca
- Per u spaziu apertu
- Altri lochi
- Selezzione di l’acustica
- Top 10 Sistemi di Home Theater – Scelta di l’Editori
Cosa hè u teatru di casa
U terminu home theater si riferisce à un inseme d’equipaggiu per furnisce video è audio d’alta qualità, chì hè stallatu in diversi tipi di locali o fora. Cù un sistema di cinema in casa, pudete gode di un sonu d’alta qualità è una qualità d’immagine mentre vede i filmi. I sviluppi muderni aiutanu à ottene l’effettu di “presenza”, chì hè dispunibule in i cinemas standard. A funziunalità di u kit hè aduprata durante a visualizazione:
- Filmi / cartoni.
- prugrammi sportivi.
- Mostra cù effetti speciali spettaculari.
- Video in furmatu 3D.
- Spettacoli è cuncerti.
In u 90% di i casi, i teatri di casa includenu elementi è equipaghji cum’è: un lettore per ghjucà video è sonu da diversi media (dischi, cassette, carte flash). Un ricevitore chì cunverte un signalu digitale entrante in analogicu. Dopu amplifica è trasmette à u sistema di parlante. Stu cumpunente hè multicanale. Per ottene una alta qualità di sonu, un subwoofer hè stallatu in u sistema. In u kit, tutti l’elementi riproducenu u signale audio è eliminanu ogni interferenza in u sonu. L’imaghjini hè visualizatu nantu à u screnu TV. In a maiò parte di i casi, un sistema di cinema in casa usa una visualizazione di cristalli liquidi, menu spessu una plasma hè utilizata, postu chì in u primu casu a stampa hè più pronunzia è saturata. https://cxcvb.com/texnika/domashnij-kinoteatr/zachem-nuzhen-iz-chego-sostoit.html
Impurtante! Per ottene l’effettu di a presenza in a sala, hè cunsigliatu di installà una schermu è un projector invece di una TV. Si deve esse cunsideratu chì tali elementi sò raramente inclusi in u set standard di consegna basica di teatri in casa.
Tipi di teatri in casa
Ci sò diversi tipi di teatri in casa nantu à u mercatu. Puderanu esse acquistatu in un set cumpletu, chì include l’elementi principali, o pudete assemblà una opzione adattata sè stessu, scegliendu un set cumpletu per e cundizioni o desideri esistenti. L’assortimentu presentatu hè capaci di suddisfà ogni dumanda. L’opzioni sò presentati induve l’enfasi principale hè nantu à a qualità di video, altri pruduttori offrenu un sonu d’alta qualità, altri preferiscenu effetti speciali chì permettenu à u visore per sente cum’è una parte di ciò chì succede nantu à u screnu. Hè ricumandemu di selezziunà un home theater in cunsiderà i criterii principali per quale a divisione in tipi hè fatta. I sperti in questu campu distinguenu 4 indicatori:
- Selezzione di i cumpunenti inclusi in u sistema DC.
- Cumu l’elementi sò posti in casa o fora.
- U tipu principale di riproduzione video è audio.
- U numeru di elementi in u settore.

- Incrustati.
- Suspenditu.
- Pianu.
U tipu di scaffale hè ancu populari. I sistemi integrati sò i più caru in termini di costu. Quandu sceglite, avete bisognu di piglià in contu tali paràmetri cum’è u disignu interiore utilizatu in a stanza è e caratteristiche di designu di l’equipaggiu chì hè inclusu in u kit. L’scelta trà l’altri tipi hè basatu annantu à quantu mobili hè in a stanza, chì u disignu interiore hè sceltu. Un cinema di casa d’alta qualità per una TV pò esse equipatu cù un lettore DVD o un drive Blue-Ray. Sicondu stu indicatore, ci hè ancu una divisione in diversi tipi di sistemi. In listessu modu, ci hè una divisione secondu u paràmetru di l’acustica. U pacchettu pò include una catena acustica multi-link o una soundbar d’alta qualità è putente. In u primu casu, u kit cuntene parechje colonne (4-8 pezzi), u locu di quale hè determinatu da u fabricatore è cunsigliatu per l’usu durante l’operazione. [caption id = "attachment_6592" align = "aligncenter" width = "623"]
I parlanti murati in u schema di cunnessione furnisceranu un cinema in casa cun un sonu di alta qualità [/ caption] L’equipaggiu hè cumplementatu da un subwoofer. Pudete cumprà setti in quale ci saranu sin’à 10 parlanti, è 2 subwoofers cumplementarii. In a seconda versione, u pacchettu cuntene solu un amplificatore audio è un parlante. https://cxcvb.com/texnika/televizor/periferiya/saundbar-dlya-televizora.html Un altru paràmetru da quale a divisione in tipi hè u cunsumu d’energia di un cinema in casa. Cunfigurazioni muderni in u 90% di i casi cunsuma una grande quantità di energia. Hè necessariu per tutti l’articuli di l’equipaggiu inclusi in a cumpusizioni.
Chì sò i cumpunenti di un home theater mudernu
Equipamentu standard per a stallazione in casa per vede filmi:
- Player (DVD o Blue-Ray).
- Ricevitore AV.
- Sistema acusticu (cù un numeru diversu di parlanti)
TV LCD ùn hè micca inclusu in certi pacchetti. I migliori sistemi di cinema in casa includenu un proiettore o una schermu larga.Hè necessariu di sceglie u TV ghjustu chì serà utilizatu in u centru di recreazione. A diagonal ottima hè da 32 inch. Se u spaziu permette, pudete installà un mudellu cù indicatori di 100-105 inch. I TV muderni sò dispunibuli cù a funzione 3D. U lettore permette di vede è sente i prugrammi arregistrati da a TV, i filmi nantu à i dischi. Inoltre, u dispusitivu hè capaci di vede l’imaghjini da a camera. U ricevitore hè un dispusitivu multifunzionale. U compitu principale di u dispusitivu hè di cunvertisce u signale digitale entrante è trasmette à i canali di u sistema di parlante è u subwoofer. L’ottima scelta di ricevitore per u teatru in casa hè 5.1. In questa versione, u sonu và secondu u schema seguente: receptore AV, 2 ognunu per a fronte è a retro, unu per u centru è un subwoofer. U settore di funzioni di u dispusitivu include ancu l’amplificazione di u signale chì và à l’acustica. Inoltre, u dispusitivu hà una radiu FM integrata. [caption id = "attachment_6593" align = "aligncenter" width = "640"]
5.1 Installazione di home theater [/ caption] U ricevitore è u ricevitore anu un sistema di amplificazione di 5 canali. Hè per quessa hè impurtante prestu attenzione à a scelta di u putere di sti dispusitivi. L’indicatore determina a qualità di u sonu in u sistema è a so saturazione. Si deve esse cunsideratu chì i pruduttori di l’amplificatori utilizanu una tale strategia – più altu hè a putenza, u menu funzioni sò inclusi in u dispusitivu. A putenza ottima di ricevitore per una stanza di 30 m2 hè 100 watts per canale.
Attenzione ! L’indicatore di putenza di u canali deve esse u stessu per i segmenti di fronte è di daretu.
Quandu sceglite l’acustica, hè necessariu di piglià in contu l’indicatore di freccia di campionamentu (arregistramentu di l’intensità di u sonu). A media hè 256 kHz. L’acustica hè custituita da canali centrale è frontali. U primu hè utilizatu in u sistema DC per trasmette u dialogu in filmi è prugrammi è effetti di sonu. In u 90% di i casi, i parlanti di u canali centru sò sempre posti in una pusizione horizontale. Sò esposti davanti à a TV o sottu. U sicondu hè necessariu per ghjucà musica è effetti di sonu. Se ùn ci hè micca un subwoofer in u kit, u bassu hè distribuitu uniformemente trà i parlanti di manca è di diritta. [caption id = "attachment_6790" align = "aligncenter" width = "1320"]Per una stanza più grande, hè più difficiule di sceglie un subwoofer d’alta qualità per un cinema in casa [/ caption] In questu casu, avete bisognu di cunsiderà chì a qualità di u sonu pò diminuite da 2 volte. I canali ponu esse 2 o 3. Se a seconda opzione hè selezziunata per a cunfigurazione, allora ci saranu parlanti 3: grande (riproduce frequenze basse è soni), mediu (per frequenzi medii), chjuchi (per frequenze alte è soni). L’acustica posteriore deve esse presente in u kit se l’utilizatore vole ottene l’effettu di u sonu surround. Avete bisognu à stallà daretu à u screnu, cusì chì u parlante hè pocu sopra à a testa mentre vede u video. A funzione di u dispusitivu hè di creà soni direzzione. Un subwoofer deve esse inclusu se l’utilizatore priorizeghja u sonu di u teatru in casa per esse di alta qualità, chjaru è putente.
U subwoofer hè stallatu inseme cù i parlanti frontali [/ caption] Inoltre, stu dispusitivu hè rispunsevule per assicurà chì a percepzione di l’effetti speciali hè espressiva è cumpleta. Pudete installà in ogni locu. Quandu sceglite un mudellu adattatu, avete bisognu di cunsiderà chì u subwoofer pò esse attivu o passiu. In u primu casu, ci hè un amplificatore di putenza integratu. U pacchettu include diversi regulatori. Stu tipu d’apparecchi necessitanu una cunnessione separata à a fonte di energia.
Cosa à circà quandu sceglie un DC
Quandu si pone a quistione di quale home theater per cumprà, avete bisognu di sapè à quale elementi avete bisognu di attentu quandu sceglite. Unu di i principali hè u sistemu è furmatu di sonu. Avete ancu bisognu di attentu à u ricevitore – deve sustene un gran numaru di formati video diffirenti. Per cunnette un home theater à una TV, a TV deve avè un connettore HDMI. L’opzioni rimanenti sò selezziunate à a dumanda di l’utilizatori (accessu à Internet, sonu surround, 3D). Cumu custruisce un cinema in casa: 3 regule in 3 minuti – https://youtu.be/BvDZyJAFnTY
A scelta di cumpunenti specifichi – TV, acustica, receptore, cables
Quì hè impurtante di selezziunà tutti l’elementi per ch’elli sò inseme. Hè ricumandemu per cumprà una TV cù almenu 1920 per 1080 pixel, è u rapportu di l’aspettu deve esse 16 per 9. In questu casu, pudete piglià una stampa d’alta qualità, evitendu stende o cumpressione di l’imaghjini. L’acustica hè selezziunata secondu e preferenze individuali in quantu à a qualità di u sonu è a forza, è ancu e capacità finanziarie. U settore di cables deve cuntene un cable HDMI, è u receptore deve sustene tutti i formati di l’imaghjini muderni. U putere di un cinema in casa hè un indicatore chì hè ancu sceltu secondu e richieste individuali. [caption id="attachment_7677" align="aligncenter" width="375"]U cable otticu per cunnette i parlanti à a TV ùn deve esse più di 3-5 metri
Sceglie un home theater per diverse cundizioni
Pudete cumprà teatri in casa di diverse qualità è funziunalità, quale opzione di sceglie dipende largamente da e cundizioni induve serà utilizatu. Si deve esse cunsideratu chì l’equipaggiu pò esse stallatu in una casa privata è in una veranda aperta d’estiu.
Sistema di casa
In una casa privata, l’acustica putente pò esse aduprata per furnisce un sonu d’alta qualità. U screnu o u projector ùn hè micca limitatu in grandezza, soprattuttu quandu una stanza separata pò esse attribuita per un cinema in casa.
Per un appartamentu
In questu casu, duverete fucalizza nantu à l’area di a stanza induve u sistema serà stallatu. Hè ancu necessariu di piglià in contu chì in e cundizioni di a cità hè necessariu di piglià in contu chì i soni forti, bassi è effetti speciali ponu interferiscenu cù i vicini. In cunsiquenza, unu di i criteri principali hè l’indicatore di a putenza di u sonu.
Per una stanza chjuca
In questu casu, avete bisognu di utilizà i cumpunenti più simplici. Un sonu forte è putente ùn hè micca necessariu quì, postu chì a stanza hè limitata in u spaziu. U screnu hè un TV LCD di medie dimensioni.
Per u spaziu apertu
In a maiò parte di i casi, a quistione hè chì u teatru di casa hè megliu di sceglie s’ellu ci vole à stallà in un spaziu apertu (per esempiu, in un giardinu). Quì avete bisognu di attentu à a dimensione di u screnu. Hè megliu di sceglie una opzione cù una diagonale grande, è sceglite un projector o un schermu stretchu cum’è un elementu per a riproduzione di video. U sistema di sonu deve esse putente. A prisenza di un subwoofer hè ubligatoriu, postu chì avete bisognu di furnisce un sonu forte è riccu.
Altri lochi
In altri casi, hè cunsigliatu di sceglie un set cumpletu, basatu annantu à e cundizioni in quale u centru di recreazione serà operatu.
Selezzione di l’acustica
U sonu hè un paràmetru individuale. Quì ci vole à piglià in contu tali indicatori cum’è preferenze musicali, sensibilità à i soni, interferenza. Per quelli chì volenu ottene u massimu cunfortu mentre vede i video, hè necessariu cumprà un settore cumpletu di dispusitivi, cumprese parechji parlanti, amplificatori è un subwoofer.
Top 10 Sistemi di Home Theater – Scelta di l’Editori
Per determinà è capisce tutte e sfumature quandu sceglite un home theater per a casa, recensioni è cime di i migliori prudutti in a so categuria aiutanu. Descrivenu i mumenti spiciali, i vantaghji è i contra chì l’utilizatori anu da affruntà. A classificazione attuale di u teatru in casa piglia ancu in contu a gamma di prezzu. Top 10 mudelli in a categuria di i migliori cinema in casa 2021-2022:
- Sony SS-CS5 – una funzione di u mudellu – un sonu putente è riccu. Vantaghji: affidabilità è durabilità in u funziunamentu, dispunibilità di funzioni basiche, bellu disignu. Cons: Nisuna varietà di culori. U costu mediu hè di 12 000 rubles.
- Mystery MSB-111 – DC cù un tipu d’installazione di u tettu. Caratteristica: sonu surround d’alta qualità. Vantaghji: u kit include un subwoofer, tutti l’elementi sò compacti in grandezza. Svantaghji: ùn ci hè micca manera di aghjustà l’equalizer manualmente. U costu mediu hè di 8300 rubles.
- YAMAHA YHT-S400 – Funzione: Sistema Virtual Surround Sound. Vantaghji: regulazione di u sonu faciule, sonu putente, muntatura còmuda. Cons: Bass performance scars. U costu mediu hè di 13 000 rubles.
- Onkyo LS-5200 – Caratteristica: Sistema di amplificazione digitale alimentatu indipendentemente. Vantaghji: sonu putente, subwoofer, funzione di sincronizazione di sonu è di stampa. Svantaghji: i parlanti frontali sò un sistema di sintonizazione silenziu è cumplessu. U costu mediu hè di 20 000 rubles.
- Samsung HT-F5550K – funzione: altoparlanti à pavimentu cù una putenza tutale di 1000 watts. Vantaghji: sonu putente, subwoofer (165 W), sonu surround, 3D. Disadvantages: i fili ùn sò micca assicurati in modu sicuru, cuntrollu inconveniente. U costu mediu hè di 25 700 rubles.
- LG LHB655NK – funziunalità: mudellu compactu. Vantaghji: bassu cunsumu d’energia, smart TV è funzioni karaoke. Cons: Pochi appiicazioni cumpatibili, fili brevi. U costu mediu hè di 32 000 rubles.
- YAMAHA YHT-1840 – caratteristica: sonu riccu è equilibratu. Vantaghji: putenza, cunnessione faciule. Cons: Difficile à cunnette i parlanti. U costu mediu hè 52300 rubles.
- Denon DHT-550SD – funzione: riproduzione di alta qualità da media esterni. Vantaghji: u sonu spaziale (6 modi), i media esterni ponu esse utilizati. Svantaghji: micca abbastanza frequenze basse. U costu mediu hè di 60 000 rubles.
- Onkyo HT-S7805 – Funzione: sonu putente, sonu surround. Pro: Dolby Atmos, set completo di cumpunenti di altoparlanti, installazione faciule. Disvantages: l’apparizione di u rumore di fondo. U costu mediu hè di 94 000 rubles.
- Philips HTB3580G – Caratteristica: altoparlanti murali chì ponu esse aduprati in stanze cù un layout micca standard. Pro: Sonu putente. Cons: senza funzione smart TV. U costu mediu hè di 24 500 rubles.
I migliori cinema in casa – valutazione 2021-2022: https://youtu.be/68Wq39QguFQ Hè impurtante di sceglie un DC basatu annantu à u prezzu è e funzioni principali di u dispusitivu. https://cxcvb.com/texnika/domashnij-kinoteatr/elitnye.html Hè megliu di sceglie un cinema in casa chì furnisce un usu particulari cun cunfortu durante l’usu. Micca tutti volenu usà effetti speciali muderni o applicà u sonu surround, ma micca tutti sò pronti à rinunzià ancu à queste caratteristiche. Hè impurtante di sapè cumu sceglie un cinema basatu nantu à i bisogni individuali. Hè per quessa chì hè impurtante prestu attenzione micca solu à u fabricatore, ma ancu à l’imballu, i paràmetri di u sonu dichjaratu, è e funzioni supportate.