U cinema in casa wireless aumenta a cunvenzione di utilizà un centru multimediale cù un sistema acusticu cunnessu senza bisognu di cavi.
- Home theater cun acustica wireless – di chì parlemu?
- Quandu avete bisognu di sistemi di home theater wireless?
- Pros è cuns di a suluzione
- Opzioni di piazzamentu di u sistema wireless
- Cumu sceglie un cinema in casa wireless – ciò chì cerca
- I migliori teatri in casa senza fili per a fine di u 2021-iniziu di u 2022: cima di i migliori soundbars cù parlanti wireless
Home theater cun acustica wireless – di chì parlemu?
U cinema in casa wireless permette di sbarazzarsi di i cavi chì impediscenu di muvimenti liberamente in a stanza. A tecnulugia Dolby Atmos furnisce una distribuzione di sonu realistica. U supportu per 3D permette di ottene un megliu livellu di percepzione di ciò chì succede nantu à u screnu.
Quandu avete bisognu di sistemi di home theater wireless?
Un sistema di parlante wireless per u teatru in casa hè preferibile à utilizà quandu a stanza ùn hè micca prevista per esse rinnuvata è ci sò u nùmeru necessariu di sbocchi, cunnessendu à quale pudete mette parlanti esterni. Inoltre, l’usu di una tale sala di cinema permetterà micca di spoil l’internu cù numerosi fili. Una altra suluzione simili serà appruvata in u casu di l’usu di parlanti di muru è dui subwoofers.Tuttavia, u kit pò include elementi acustici di u pianu è u tettu. I cavi di parlante per a cunnessione di i parlanti posteriori devenu esse disposti intornu à tuttu u perimetru di a stanza. L’acquistu di un cinema in casa cù l’acustica wireless serà una suluzione raghjunata se vulete migliurà a qualità di u sonu è ottene un effettu di sonu surround. Avete ancu cunsiderà a dispunibilità di locali adattati è e pussibilità finanziaria. I prezzi di u cinema in casa wireless media 60 000-80 000 rubles. In altri casi, pudete fà cun elementi acustici chì sò muntati nantu à u tettu o u muru.
Pros è cuns di a suluzione
I disadvantages di installà un home theater cù l’acustica wireless includenu a presenza di una fonte estranea di radiazione d’alta freccia. In questu casu, affettarà a qualità di u sonu. L’interferenza interferiscenu cù u funziunamentu normale di i parlanti se ci hè un fornu à micru o un router vicinu.
Inoltre, sottu a piazza di un teatru di casa, avete bisognu di assignà spaziu liberu. Se ùn ci hè micca una tale stanza, ùn hà micca travagliatu per creà e cundizioni per a trasmissione di signali audio d’alta qualità. E poi, invece di un sistema multicomponente, hè cunsigliatu di sceglie l’acustica di u tettu o di u muru.
Inoltre, l’installazione di un home theater cun un sistema di parlante wireless richiederà un costu finanziariu significativu. U costu di un tali centru media serà più altu cumparatu cù u muru è i parlanti integrati. À u listessu tempu, a qualità di l’imaghjini è u sonu distribuitu in u spaziu justificà l’investimentu.
Opzioni di piazzamentu di u sistema wireless
Per creà un sonu d’alta qualità cù l’effettu di a presenza, avete bisognu di utilizà u standard 5.1. Stu rapportu implica a cunnessione di cinque parlanti è un subwoofer. Soluzioni più avanzati sò usati per scopi prufessiunali è permettenu di ottene un sonu perfettu. Ci hè dui tipi di cinemas wireless – cù cunnessione senza cables di parlanti posteriori o tutti l’elementi acustici in generale. L’ultimu schema ùn furnisce micca cunnessione filatu. U primu gruppu include cinemas basati in soundbarsà quale sò cunnessi i subwoofers wireless. Per cunnette à questu, un connettore HDMI cù un canale audio ARC hè generalmente utilizatu. Questa hè a versione più compacta di i sistemi audio pussibuli, carattarizatu da una qualità di sonu bassa.Teatri in casa wireless [/ caption] U sicondu gruppu hè custituitu da cinemas cù receptori AV, in quale i parlanti posteriori sò wireless. I parlanti centrale è frontali sò cunnessi per cable. U ricevitore di rete furnisce un audio di alta qualità. Cumu custruisce un home theater wireless cù e vostre mani – video tips: https://youtu.be/EWskwuYHgbs I satelliti wireless ponu esse usati cum’è elementi posteriori. Sta cunfigurazione hè distinata da u travagliu di alta qualità in modu stereo è funziunalità avanzata. U terzu gruppu include elementi acustici completamente wireless. Ùn hà micca fili. Stu tipu di dispusitivu appartene principarmenti à a classa premium. Home theater cun acustica wireless – recensione video: https://youtu.be/Swr9ZvBkjaI
Cumu sceglie un cinema in casa wireless – ciò chì cerca
Prima di cumprà un sistema di cinema in casa wireless, hè impurtante studià e specificazioni di l’equipaggiu. U kit di sistema di parlante 5.1 hè a cunfigurazione più cumuna. Hè preferibile sceglie sistemi chì sustenenu e funzioni muderni – Smart TV è a capacità di vede video in Full HD. U lettore deve esse equipatu di connettori per cunnette dispositivi supplementari. Per cunnette una unità esterna per a riproduzione di media, duvete verificà per un portu USB. Hè ancu degne di studià a gamma di freccia, a maiò parte di i sistemi sò dotati di un paràmetru di 30 000 Hz. Prima di cumprà, hè cunsigliatu di familiarizàvi cù u layout di l’acustica. Questu avete aiutu à capisce quale sistema pò esse piazzatu in a stanza. Basatu nantu à l’area di a stanza, u putere di u sonu deve esse sceltu. U voluminu di u parlante hè ancu impurtante.Installazione di un cinema wireless [/ caption]
I migliori teatri in casa senza fili per a fine di u 2021-iniziu di u 2022: cima di i migliori soundbars cù parlanti wireless
I migliori sistemi di home theater wireless sò elencati quì sottu.
- LG LHB655NK hè un home theater wireless Blu-ray cù karaoke. U mudellu hè dotatu di un sonu d’alta qualità 5.1. U sistema multimediale hà un disignu neru laconicu. U bloccu di u lettore hè compactu. A cunfigurazione include satelliti di u pianu davanti è posteriore è ancu un subwoofer passiu. Supporta a cunnessione wireless Bluetooth è a cunnessione cablata via cable Ethernet. U video hè ghjucatu in una risoluzione di 1080 pixel, ci hè supportu 3D. U costu hè 27990 rubles.
I prufessiunali sò i seguenti:
- a prisenza di una funzione karaoke cù assai effetti, un microfonu hè inclusu;
- a registrazione à i media esterni è a cunnessione USB hè dispunibule;
- supportu per l’opzione LG Smart TV;
- ricche paràmetri di sintonizzatore FM.
Minus:
- a prisenza di un solu portu HDMI;
- senza cunnessione Wi-Fi.
- Logitech Z-906 hè un dispositivu compactu per creà un home theater. U fabricatore hà cura di incrustà u sonu surround 5.1 in u sistema di parlante. U kit include un subwoofer attivu è 4 satelliti. L’interfaccia di cunnessione permettenu di cunnette “tulipani”, mini-jack, fibra ottica è coaxial. U prezzu di compra custarà 38 790 rubles.
Pro:
- eccellente qualità di sonu surround è stereo;
- sin’à 6 fonti ponu esse cunnessi cù a cunsola di cuntrollu;
- Supportu Dolby Digital.
Minus:
- mancanza di standard Bluetooth;
- prezzu inflatatu.
- U Samsung HW-Q950T hè un sistema di cinema in casa premium cumpletu. U sistema di sonu tecnologicu hè 9.1.4-canale. U sistema di parlante include un pannellu di basa, altoparlanti centrali, laterali è frontali, altoparlanti di tettu cù un subwoofer wireless è dui satelliti posteriori. U costu di un tali sistema ultra-mudernu righjunghji 80 000 rubles.
Pro:
- ottimisazione per Dolby Atmos;
- dispunibilità di i moduli wireless Bluetooth è Wi-Fi;
- L’acustica hè cumpatibile cù HDR10 +.
Minus:
- prezzu altu;
- mancanza di supportu Google Assistant.
Circa i teatri in casa Samsung in detail – cumu sceglie è stallà.
- JBL Bar1 hè una soundbar chì supporta finu à nove canali audio è u sonu Dolby Atmos. Un paru di altoparlanti posteriori hè amovibile. I parlanti esterni ponu travaglià in modu autonomu. U costu righjunghji 69 900 rubles.
Vantaggi:
- a putenza tutale hè 820 W;
- supportu per a risoluzione video 4K è Dolby Vision;
- Wi-Fi dual-band, Bluetooth integratu, Chromecast è Airplay;
- i microfoni calibranu i parlanti staccabili.
I difetti:
- fallimenti periodichi quandu si passa da a TV;
- U slot USB ùn hè micca dispunibule per a riproduzione di dati.
Soundbar wireless JBL BAR 9.1 cù subwoofer, Dolby Atmos, satelliti è sonu: https://youtu.be/8ACOLAbWR9s
- Onkyo HT-S5915 hè un home theater chì supporta Dolby Atmos. U sistema acusticu hè dotatu di ricevitori AV è hà 7 canali di amplificazione. A cunfigurazione hè standard per un sistema di sonu 5.1. Decodificatori integrati per i formati audio surround populari. U prezzu fluttua in 93490 rubles. Ci hè un sistema di calibrazione automatica AccuEQ.
Vantaggi:
- a putenza di u ricevitore righjunghji 160 W;
- Dolby Atmos è DTS: X supportatu;
- a capacità di cunnette à e rete wireless.
Di i difetti, vale a pena nutà u prezzu di u prezzu non-budget.
- Sony HT-S700RF hè un set di altoparlanti 5.1 basatu nantu à una soundbar. U centru constructivu di u sistema hè un subwoofer attivu. L’alloghju monoliticu ospita un paru di altoparlanti frontali è centru. I 2 satelliti posteriori sò cumpunenti à u pianu. U prezzu di un home theater hè 40 900 rubles.
Pro:
- cunnessione faciule à TV via HDMI;
- supportu per tutte l’interfacce necessarie, cumprese u connettore otticu, u portu USB è u bluetooth;
- Dolby Digital supportatu;
- cuntrollu luntani da u panel.
U svantaghju hè chì l’acustica sò cablati.
- U Polk Audio MagniFi MAX SR hè una soundbar cù una soundbar eccellente, cumpletu cù cumpunenti wireless. A trasmissione audio digitale multicanale hè furnita. L’audio pò esse streaming. U cinema in casa hè cumpatibile cù parechji controlli remoti. U prezzu dice 59 990 rubles.
Pro:
- 2 bande Wi-Fi;
- supporta Dolby Audio;
- u pacchettu include cables per porti analogichi è ottichi;
- audio multicanale di alta qualità è stereo allargatu.
Minus:
- ghjustificatu, ma costu altu;
- i parlanti posteriori à volte fonate.
- Philips HNS3580 hè un home theater di budget cù una putenza di finu à 1000 watts. A riproduzione hè in formatu Blu-Ray. A tecnulugia SDA brevettata furnisce un sonu multidimensionale. U costu mediu hè in 27.990 rubles.
Vantaggi:
- cuntrollu di u voluminu cù Voice Adjust;
- supportu per u cuntrollu di voce è a cunnessione Wi-Fi /
I difetti:
- mancanza di modulu Wi-Fi;
- limitazione di u voluminu di discu duru esterni.
- I cinema in casa Samsung HT-J5530K sò sistemi wireless è appartenenu à u segmentu di u budget. Supporta a tecnulugia Blu-Ray 3D. U mudellu permette di ghjucà i schedari via USB-port. U settore di l’acustica include un altoparlante centrale è posteriore, è ancu un subwoofer. U costu di un tali sistema ùn trapassa 17 960 rubles.
Vantaggi:
- frequenze perfettamente equilibrate;
- supportu per a tecnulugia Smart TV;
- a prisenza di una funzione karaoke;
- creendu effetti audio cù u formatu Dolby.
Di i difetti – una povera biblioteca di widgets per Smart TV. Soundbars wireless: https://youtu.be/oRyRtZERvPA
- U LG SL10Y Wireless Home Cinema hè una soundbar dotata di tecnulugia Dolby Atmos. Schema di cablaggio 5.1.2 cù una putenza tutale di 570 W. U prezzu righjunghji 69990 rubles.
Pro:
- a prisenza di tutte l’interfaccia di cunnessione, cumpresi HDMI, Wi-Fi è Bluetooth;
- supporta Chromecast;
- un sonu eccellente è ripruduzzione stereo in alta qualità;
Minus – mancanza di putenza posteriore.