Ognunu pò immerse in l’atmosfera di i so filmi preferiti ancu in casa. Un inseme d’equipaggiu speciale aiuterà, chì hè rispunsevule per a ripruduzzione video è sonu d’alta qualità cù u chjamatu “effettu di prisenza”. Cum’è avete digià capitu, oghje parlemu di u teatru in casa: tippi, funziunalità, i so cumpunenti è i criteri principali di selezzione.
- Home theater: u cuncettu è i tipi di sistemi acustici
- A funziunalità di i teatri in casa muderni
- sonu
- Foto chì vene da DC
- Riproduzione
- Cuntrolla
- Funzioni supplementari
- Cumpunenti di u teatru in casa
- Specificazioni per i sistemi di cinema in casa
- Prughjettore
- Televisione
- Acustica
- Riproduzione
- Funzioni di l’assemblea
- Prughjettore
- Acustica
- Criterium per a selezzione
Home theater: u cuncettu è i tipi di sistemi acustici
Dunque, un home theater hè generalmente capitu cum’è un cumplessu di equipaghji speciali di ripruduzzione di sonu è video (classe di cunsumatori), chì hè pensatu per a stallazione in un locu residenziale privatu. U so compitu principale hè di ripruduce un sonu d’alta qualità è l’imaghjini vicinu à u cinema. In u mercatu di l’equipaggiu di rubble, avemu affruntatu una varietà di tipi di sistemi. Li dividemu in cundizzioni secondu quattru criterii:
- Metudu di selezzione per i cumpunenti di u teatru in casa.
- U numaru di cumpunenti.
- A piazza in a stanza.
- Tipu di cunnessione.
Allora, a divisione in tippi di teatri in casa:
- Sicondu u metudu di selezzione , i teatri in casa sò spartuti in sistemi prefabbricati è sistemi di un tipu chjusu o u chjamatu “in una scatula” (“in una scatula”).
- I teatri in casa à ciclu chjusu sò ideali per quelli chì risparmianu u so tempu è ùn sò micca pronti per una longa ascolta o per clarificà e cunnessione trà i cumpunenti. Sceglie un sistema “in una scatula” pudete truvà a vostra opzione ideale senza assai sforzu.
- I cinema di casa prefabbricati sò pensati per quelli chì sò più esigenti nantu à a qualità di u so equipamentu. In questu casu, l’utilizatore hà u dirittu di sceglie indipindentamente ogni elementu – piglià in contu u putere è a qualità di ripruduzzione, l’effettu di u sonu surround, u costu, u fabricatore, è assai più.
Sony Prefabricated Home Theatre
- Per u numeru di cumpunenti, i teatri in casa sò divisi in multi-link, soundbars è monoblocchi.
- I sistemi multi-link daranu a più alta qualità di sonu, ma piglianu una grande quantità di spaziu. Spieghemu questu pusendu l’elementi in un ordine strettu intornu à tuttu u perimetru di a stanza. In u risultatu, ottene una riflessione ottima è a propagazione di l’onda sonora.
Home theater 7.1 – schema di cablaggio chì occuparà tuttu u spaziu in a casa / stanza - Soundbars combina un subwoofer è un parlante universale. Ùn pigliaranu micca assai spaziu, ma ùn furnisceranu micca u voluminu massimu di sonu. Ancu s’ellu hè assai difficiuli per un utilizatore senza una fine sensibule per capisce a diferenza.
LG SN11R soundbar supporta Smart TV è tecnulugia Meredian - U sonu di i monoblocchi hè spessu paragunabile à u sonu di i soundbars.
- I sistemi multi-link daranu a più alta qualità di sonu, ma piglianu una grande quantità di spaziu. Spieghemu questu pusendu l’elementi in un ordine strettu intornu à tuttu u perimetru di a stanza. In u risultatu, ottene una riflessione ottima è a propagazione di l’onda sonora.
- Sicondu u tipu di piazzamentu di l’equipaggiu, i teatri in casa sò divisi in integrati, pavimenti, ripiani è sospesi.
- I sistemi integrati tendenu à esse u più caru; ma parenu organici è abbastanza cuncisi. Quì avemu cunsideratu u disignu interiore è qualsiasi restrizioni di design.
- Quandu sceglite trà u pianu, u riposu è i parlanti suspesi , avemu ancu cunsiderà e specificità di u mobili, a prisenza di i zitelli, animali, etc.
Home theater wireless Nota ! In certi casi, i parlanti posteriori ponu esse wireless. Per fà questu, cunnettamu parlanti cablati à un adattatore wireless cù un amplificatore.
A funziunalità di i teatri in casa muderni
Malgradu a varietà di tipi, e funzioni di diversi sistemi di cinema in casa sò assai simili. I principali sò:
- ripruduzzione di sonu surround d’alta qualità;
- riproduzione di video di alta qualità;
- riproduzione di diversi formati;
- funziunamentu simplice è còmode.
sonu
U sonu surround di i filmi hè forse u mutivu principale per cumprà un cinema in casa. Un sonu riccu realistu lascia una impressione indeleble, è crea l’effettu di a presenza, l’effettu di l’immersione in u filmu. I seguenti cumpunenti sò rispunsevuli di un sonu d’alta qualità:
- una varietà di modi di riproduzione;
- a prisenza di un modu silenziu;
- a prisenza di un modu di visualizazione in cuffie;
- a capacità di aghjustà u sonu manualmente.
U sonu surround hè a funzione principale di u teatru in casa Foto chì vene da DC
A ripruduzzione d’imaghjini d’alta qualità hè u compitu di u screnu TV. Per ottene l’effettu ottimale, aghjustemu è aghjustemu i seguenti parametri:
- luminosità, saturazione è cuntrastu di l’imaghjini;
- scala.
Hè impurtante di avè funzioni HD, FHD è HDTV.
Riproduzione
A prossima opzione hè a capacità di ghjucà video di diversi formati (CD, DVD, Blu-ray, etc.). Certi mudelli più vechji travaglianu solu cù una di l’opzioni.
Cuntrolla
Una opzione ugualmente impurtante hè u cuntrollu di riproduzione. Questu include stop, accelerate, rewind, cresce l’imaghjini.
Nota ! Solu s’ellu avete un equipamentu cumpletu, tutte l’opzioni di un cinema in casa sò regularmente fattibili.
un cinema in casa cù funzione karaoke, chì vi permette di diversificà u vostru tempu di piacè Funzioni supplementari
Opzioni supplementari di cinema in casa includenu:
- Calibrazione di u sonu . Adupratu per a megliu qualità di sonu. A calibrazione implica a lettura automatica di l’acustica naturale di a stanza è a distribuzione di a riflessione di l’onda sonora.
- prese HDMI . Ingressi supplementari ùn sò mai redundante. Puderanu esse aduprati per cunnette più parlanti o una cunsola di ghjocu.
Cinema HDMI connectors - Supportu per u furmatu 3D . Questa funzione hè tipica per i sistemi di cinema in casa premium. I vetri 3D sò generalmente ancu inclusi in u pacchettu. Ma hè cunsigliatu per cumprà novi – megliu.
- Opzione IPlayer . Adupratu per u streaming in linea.
- U cuntrollu parentale . Utile per quelli chì anu figlioli.
- Interfacce esterni , etc.
Cumpunenti di u teatru in casa
Avà fighjemu l’elementi principali di i teatri in casa:
- Unu di i principali hè u dispusitivu di mostra. Implica una TV, cristalli liquidi o pannelli di plasma . Se una stanza separata hè attribuita per u centru di recreazione, ci hè un desideriu di creà una semblanza di un veru cinema in casa – pudete cumprà una schermu è un projector.
- U prossimu cumpunente hè a fonte di signale . In questa capacità, u segnu di u televiziu hè adupratu; CD, DVD, Blu-ray, lettori HD; set-top boxes nantu à a piattaforma Android, Apple TV; o ancu PC.
- Ricevitore AV per a cunversione di u signale.
- Acustica . Pò esse cumpostu di elementi cum’è un parlante centrale, parlanti frontali, altoparlanti, subwoofer.
Nota ! Hè cunsigliatu di cumprà parlanti da u stessu fabricatore chì sò in a listessa chjave di sonu. In questu casu, u sonu serà megliu.
A so volta, a maiò parte di i teatri di casa in una scatula sò custituiti da parlanti (altoparlanti in formatu 5.1 o 7.1) è un receptore Blu-Ray o DVD.
Specificazioni per i sistemi di cinema in casa
Unu di i criterii più impurtanti per a valutazione di l’equipaggiu DC hè e so caratteristiche tecniche.
Prughjettore
Quandu sceglite un proiettore, sceglite a tecnulugia di matrice d’alta risoluzione. Dopu tuttu, più altu hè a risuluzione di l’imaghjini, u più chjaru è megliu u ritrattu. U massimu di quelli esistenti hè 4K. A diagonal massima hè 100 inch (254 cm). Matrici cumunimenti usate sò DPL è LCD. U primu tipu hè più caru, è pruduce una maghjina d’alta qualità. Spessu dotatu di una funzione 3D. U sicondu hè più budgetariu sia in termini di prezzu è di qualità. Quandu compra un projector, u lampu di u dispusitivu ùn passa inosservatu. Raffinemu u so putere è u cuntrastu.
Televisione
Per i teatri in casa, l’esperti ricumandenu di utilizà pannelli OLED è LCD. U primu tipu hè ricunnisciutu com’è a più alta qualità. Havi una alta risoluzione di u screnu, paragunate favorevule cù l’altri in cuntrastu, luminosità è un grande angolo di inclinazione. Dotatu di l’opzione 3D. I TV LCD sò più prezzu. U costu hè ancu riflessu in a qualità di l’imaghjini, a rapidità di a risposta TV à i cumandamenti di l’utilizatori. A diagonale TV minima cunsigliata hè 32 inch.
Nota ! A maiò parte di i TV moderni anu digià un sistema operatore integratu. Grazie à questu, hè diventatu pussibule senza alcuna difficultà per installà novi applicazioni di terzu, cumpresi i cinemas in linea, scaricate ghjochi.
Acustica
Comu nutatu prima, l’acustica hè unu di i cumpunenti definitori di un teatru di casa. Una di l’opzioni di parlante più cumuni hè u formatu 5.1, induve 5 significa u numeru di parlanti, 1 hè un
subwoofer .Tutti i parlanti sò cunsigliati per esse distribuiti in i cantoni di a stanza. Per cunnette – utilizate interfacce wireless. Se questu ùn hè micca pussibule, una cunnessione cablata hè aduprata. Avemu ancu attentu à u putere di i parlanti.
Posizionamentu di l’utilizatori è di l’elementi di cinema in casa in a stanza [/ caption] I formati audio supportati più populari: Dolby Digital, Dolby True HD, DTS, Dolby Digital Plus, Multichannel PCM. I parlanti cumuni: OmniJewel, Jewel Cube, Reflecting Series. Chì tecnulugie sò aduprate in i teatri in casa muderni – termini audio basi per u teatru in casa: https://youtu.be/eBLJZW08l1g Riproduzione
Pudete aduprà una varietà di dispusitivi per a riproduzione. A so lista hè datu sopra. Inoltre, grazia à a tecnulugia muderna è a cunnessione wireless, pudete trasmette l’imaghjini direttamente da u vostru telefunu o tableta.
Funzioni di l’assemblea
Procedemu à l’assemblea di tutti i cumpunenti di u teatru di casa.
Prughjettore
E se, in principiu, tuttu hè chjaru cù a stallazione di una TV, allora a stallazione di una schermu è un projector pò suscitarà alcune dumande. A maiò spessu, sti dui dispusitivi sò attaccati direttamente à u tettu. Se a dimensione di u screnu hè chjuca è hà un disignu adattatu, hè muntatu à u muru. L’altezza di a muntagna hè ancu determinata da e dimensioni di a superficia riflettente è a stanza. A formula per calculà hè: VM (Altezza di Montaggio) = VSP (Offset Verticale di Proiettore, vede l’istruzzioni) * VS (Altezza di Schermo). [caption id = "attachment_6796" align = "aligncenter" width = "600"]
Offset verticale di u projector[/ caption] È per calculà a distanza ottimale trà u projector è u screnu, usemu a formula: PR (distanza di lanciu) \u003d WHI (larghezza di u screnu) * PO (rapportu di lanciu). Pigliemu l’ultime dati da u manuale d’utilizatore per questu equipamentu. Avemu ancu attentu à u layout di a stanza. U megliu postu per installà u screnu hè un muru senza luce diretta di u sole. In questu casu, avemu l’imagine più chjara è luminosa. Cumu stabilisce un sistema di cinema in casa – piazzamentu currettu di parlante per un sistema 5.1: https://youtu.be/YPsUVh8WvGw
Acustica
Ogni culonna hà e so caratteristiche tecniche è u so scopu. In cunsiquenza, deve occupà un certu locu.
- I parlanti di fronte sò a fonte di u sonu principale. Puderanu travaglià in un sistema stereo è separatamente. Sò situati à u livellu di l’arechje di u visor sedutu, un pocu vultatu versu u screnu.
- I parlanti cintrali sò rispunsevuli di e voci di i caratteri di u filmu è u sonu surround. Sò situati accantu à u screnu TV (in i lati, sopra, sottu).
- I parlanti posteriori sò rispunsevuli di creà un sensu di “sonu surround”. Pusatu nantu à i lati, daretu à u spinu è sopra a testa di l’audienza. Un turnu à u muru hè permessu. [caption id = "attachment_6714" align = "aligncenter" width = "646"]
Pone l’utilizatori è l’elementi di home theater in a stanza
- U subwoofer aiuterà à migliurà u sonu è rinfurzà l’effettu di “cinema”. Inseme cun ellu, hè utilizatu un satellitu, un picculu parlante rispunsevuli di i intervalli di freccia media è alta.
Schema schematicu di cunnessione di un cinema in casa cù karaoke Impurtante! Quandu si mette i cumpunenti di un teatru di casa, duvemu piglià in contu tutte e caratteristiche di a stanza, a piazza di sedie è divani, cables, sockets.
Criterium per a selezzione
U
criteriu principale per sceglie un cinema in casa hè l’effettu previstu; avemu cunsideratu e caratteristiche di l’internu è u locu permissibile per a piazza. Basatu nantu à una basa di dati di aspettative, facemu una scelta trà un proiettore è un TV, sistemi integrati è micca integrati, cablati è wireless.Un criteriu ugualmente impurtante hè u formatu di lettura di signale. Per ogni visore, stu criteriu hè individuale. Inoltre, secondu i desideri di l’utilizatore, determinamu e funzioni necessarie. Un puntu impurtante hè e caratteristiche tecniche di l’equipaggiu. Quì, sempre chì pussibule, ogni elementu di l’ecosistema hè cunsideratu separatamente. U cinema in casa hè una grande scuperta per i cinefili. Cù a selezzione ghjusta è u piazzamentu di i cumpunenti di u sistema, creà l’effettu di a realità, è vi permetterà di immerse in u mondu di i filmi.