Un tali paràmetru cum’è a freccia di rinfrescante di a pantalla di TV hè decisivu per quelli chì volenu utilizà a tecnulugia in modu sicuru per a so vista è riceve una maghjina d’alta qualità. A freccia di sweep (hertz) hè indicata in l’istruzzioni per qualsiasi TV o monitor, postu chì determina s’ellu serà cunfortu per travaglià o guardà i prugrammi per un bellu pezzu. Per fà a scelta ghjusta, hè cunsigliatu di studià attentamente tutte e funziunalità, fate un paragone per hertz. Questu vi aiuterà à capisce quale indicatore hè ottimali per un utilizatore particulare.
- Chì ghjè a freccia di scansione, di chì parlemu, chì tipi di hertz sò usati in i TV
- Ciò chì afecta l’hertz in i TV
- A freccia di rinfrescante affetta u rendiment?
- Quale freccia di rinfrescamentu di u schermu TV hè megliu per l’ochji
- Comparazione di diversi hertz
- I migliori TV per u 2022 cù diversi hertz
- Cumu truvà a frequenza nantu à a vostra TV
Chì ghjè a freccia di scansione, di chì parlemu, chì tipi di hertz sò usati in i TV
Prima di sfondà in e caratteristiche di u cuncettu, avete bisognu di determinà per voi stessu quale hè a freccia di rinfrescamentu di u screnu, ciò chì affetta, perchè hè cunsideratu da i pruduttori. Ogni fabricatore, chì piglia un accostu rispunsevule à u so travagliu, indica i paràmetri di l’aghjurnamentu direttamente nantu à u dispusitivu, in l’istruzzioni o nantu à l’imballu. I tassi di rinfrescante più richiesti sò:
- 60 Hz.
- 120 è 100 Hz.
- 240 Hz.
I monitori moderni è i TV anu ancu una opzione uguale à 480 Hz. Hè impurtante di definisce prima ciò chì hertz hè in una TV è ciò chì determina a freccia di rinfrescante. In parolle simplici, questu hè un certu nùmeru di volte per seconda quandu l’imaghjina hè aghjurnata nantu à a pantalla di TV o monitor di l’urdinatore. Un esempiu, quandu 60 Hz hè dichjaratu, allura l’imaghjini (a stampa chì una persona vede) hè aghjurnata 60 volte per seconda. Hè impurtante di capiscenu chì più altu hè a freccia di rinfrescante, u megliu serà a stampa, è u più liscia serà percive. In u casu di TV, a scelta hè presentata in e seguenti opzioni:
- I tecnulugii LCD sò i primi sviluppi introdotti per i TV è i monitor LCD. A furmazione di l’imaghjini in questu casu hè realizatu cù una retroilluminazione fluorescente speciale, chì hè designata CCFL. Tali dispusitivi sò capaci di dà una qualità media di l’imaghjini. Quandu sceglite sta matrice, avete bisognu di piglià in contu chì per evità u flicker, avete bisognu di sceglie una TV cù 100 Hz è più altu.
- I LED sò matrici LCD tecnicamente avanzati. I TV è i monitori in questu casu sò supplementati cù un novu sistema di illuminazione di l’imaghjini chì utilizanu diodi LED affidabili è pratichi. Hanu un cuntrastu più altu. Hè necessariu attentu à u fattu chì a piazza di diodi nantu à a zona di u screnu pò esse diversa. Questu determina a qualità finale di l’imagine. Hè marcatu nantu à i dispositi cum’è “Full LED”, “True LED” o “Direct LED”. In questu casu, a retroilluminazione serà distribuitu uniformemente nantu à tutta l’area di u screnu o monitor. Se “Edge LED” hè indicatu, questu significa chì i diodi sò situati solu in e parti finali. A bona qualità di l’imaghjini in questu casu mostrarà un TV 50 Hz o 60 Hz.
- Plasma panel – per una maghjina d’alta qualità, ùn hè più bisognu di illuminazione supplementaria, postu chì e cellule sò illuminate da i raghji ultraviolet chì cascanu nantu à i fosfori. U plasma furnisce un cuntrastu più altu è scuri più profondi è più ricchi. Hè da esse cunsideratu chì dopu à uni pochi d’anni, i plasma celluli cumincianu à brusgià gradualmente, chì affettanu negativamente a qualità di l’imaghjini.
- OLED hè una tecnulugia muderna chì mostra una qualità di stampa eccellente, culori profondi è ricchi, è una varietà di sfumature. Televisori curvati 200Hz, pannelli ultra-sottili, grandi mudelli di cinema in casa, tutti in questu casu vi darà cunfortu mentre vede a TV o travaglià in un urdinatore.
A freccia di rinfrescante di u screnu TV hè di 120 o 60 Hz nantu à i TV, paragunendu a TV in scene dinamiche cù diverse frequenze di frame: https://youtu.be/R86dWrDnulg 50 frames per seconda. U processu di video digitale hà permessu di copià ogni quadru di tali fotogrammi è mostranu duie volte. Utilizendu stu metudu, era pussibule di sviluppà una TV 100 hertz. A tecnulugia utilizata in questu hà permessu di eliminà u flicker, chì facia l’imaghjina più liscia è più piacevule à l’ochju. Disegnu frames supplementari per creà una maghjina cumpleta hè basatu annantu à l’analisi di i mumenti passati, chì assicura una alta precisione di l’imagine affissata nantu à u screnu. L’uggetti chì si movenu à alta velocità, per esempiu, seranu affilati è micca sfocati in questu casu.
Ciò chì afecta l’hertz in i TV
Hè ancu una bona idea di sapè ciò chì a freccia di rinfrescante di u vostru schermu TV affetta. Per fà questu, avete bisognu di capiscenu cumu si faci u prucessu di sparà un video. Captura una azzione specifica chì hè accaduta in un mumentu determinatu in u tempu. U risultatu hè parechje imaghjini statichi, chì sò chjamati frames. Dopu u so avvicinamentu, pudete osservà visualmente a continuità in u muvimentu. In a maiò parte di i casi, i ritmi di u quadru di u flussu analogicu (programmi di trasmissione TV) sò basati nantu à a frequenza di a putenza elettrica furnita. Hè per quessa chì i tassi di quadru sò diffirenti in i Stati Uniti, in Russia o in Europa. In certi dispusitivi ci sò designazioni PAL o NTSC, nantu à i VCP pruduciutu parechji decennii fà, questi ùn sò nunda più di e regioni induve sta tecnica pò travaglià cumplettamente. Per esempiu, I PAL includenu u Regnu Unitu è a maiò parte di l’Europa. Quì a freccia di quadru serà di 25 fps. E regioni NTSC si riferiscenu à i Stati Uniti. Quì a frequenza hè digià 30 frames per seconda.Se u video hè arregistratu nantu à un film standard (micca digitalizatu), allora solu 24 frames passanu per seconda. A cunnessione di un flussu di video analogicu hè generalmente fatta per cunservà a larghezza di banda utilizata. Questu hè pertinente, per esempiu, durante a trasmissione di u prugramma. Mentre l’imaghjina hè stata trasferita à u screnu di u TV, u dispusitivu hà da ghjucà i frames in l’ordine currettu. Risulta chì a freccia di video interlaced in e regioni PAL hè 50 Hz, è in e regioni NTSC hè 60 Hz. A freccia di rinfrescante di a pantalla di a TV affetta a fluidità di l’immagine è l’assenza di sfarfallio.
Hè impurtante di piglià in mente chì u sviluppu cuntinuu di e tecnulugii, a so migliione sussegwente porta à u fattu chì i novi mudelli ricevenu una maghjina più chjara è naturali.
A freccia di rinfrescante affetta u rendiment?
Avete bisognu di sapè micca solu quale hè a freccia di rinfrescante di u screnu di a TV, ma ancu ciò chì funzioni sta tecnulugia porta. L’absenza di flicker hà un effettu pusitivu nantu à a salute di l’ochji. Quandu si vede prugrammi o filmi per un bellu pezzu, ghjucatu in un computer o travagliendu cù un monitoru, hè megliu di sceglie una opzione di u dispositivu induve hè dichjaratu à menu di 100 Hz. A prestazione in termini di eccellenza tecnica ùn hè micca affettata da a freccia di rinfrescante di u screnu. Sta tecnulugia hè direttamente ligata à u cumpunente visuale è a bellezza di a stampa. Dunque, a risposta à a quistione di s’ellu u monitor hertz affetta u rendiment di l’urdinatore ùn hè micca, ma in u casu di a qualità di l’imaghjini è a sicurità di l’ochji, iè.
Quale freccia di rinfrescamentu di u schermu TV hè megliu per l’ochji
Quandu sceglite una TV, a freccia di rinfrescante diventa unu di i paràmetri principali da quale sò ghjudicati a so qualità, affidabilità, mudernità è adattazione per un usu longu. Prima di cumprà, hè cunsigliatu di decide nantu à quale attività avete bisognu di una TV o monitor. Se u compitu principalu hè di fighjà canali di TV digitale o cable, filmi in qualità HD, allora serà abbastanza per un usu ordinariu per cumprà un mudellu cù 60 Hz. In questu casu, una persona ùn hà micca nutatu una diferenza significativa in quantu à a percepzione visuale di u ritrattu, se paragunatu, per esempiu, cù 100 Hz. In l’eventu chì u dispusitivu hè destinatu à esse usatu più cum’è un monitor per i video games o console, è ancu altri cumpunenti di divertimentu, è ancu per vede filmi cù diversi effetti speciali o alta risoluzione,Un’altra opzione in quale avete bisognu di attentu à l’hertz hè di utilizà a TV in una misura più grande per vede sceni dinamichi nantu à a big screen. Questi includenu micca solu sceni in i filmi, ma ancu football è altre partite di sport, razzii di vitture, qualsiasi altri avvenimenti d’alta velocità, balli, spettaculi cù un gran numaru di elementi in muvimentu. In questu casu, hè cunsigliatu di dà preferenza à l’equipaggiu più caru è cumprà una TV 200 hertz. Hè da esse cunsideratu chì u più dinamicu, più veloce u muvimentu di l’ughjettu o a tortuosità di a trajectoria di u so muvimentu, u più visualmente notu a diffarenza trà i dispositi à 60 è 120 Hz. Se a qualità di u video hè inizialmente bassa (per esempiu, una ricezione di segnali TV scarsa),
Comparazione di diversi hertz
Dopu chì hè diventatu chjaru ciò chì u numeru di hertz in un monitor o schermu di televisione affetta, avete bisognu di paragunà diversi indicatori. Comu esempiu, hè cunsigliatu per piglià l’opzione più populari – 60 Hz è 120 Hz.E trasmissioni standard ponu esse riprodutte cù una qualità d’imaghjini normale da un TV 50 o 60 hertz. Hè per quessa chì u flussu hè generalmente trasmessu cù tali indicatori. In u casu quandu u stessu flussu hè ghjucatu nantu à una TV chì hà un rendimentu di 120 Hz, ogni quadru cuntenutu in u flussu serà, in fattu, duppiatu. L’utilizatori finiscinu cù 120 frames per seconda. I TV muderni ponu cambià automaticamente da 120Hz à 60Hz freccia di rinfrescante. Questu hè bisognu di una sola cundizione per esse scuntrà, chì ci hè un signalu di input video, chì hè 60 frames per seconda. Dopu un analisi comparativu, diventa chjaru chì chì ùn avete micca bisognu di cumprà una TV o un monitor cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz per a visualizazione normale di emissioni streaming – l’utilizatore mediu ùn hà micca nutatu a diferenza da 60 Hz. Se l’equipaggiu hè compru per creà un ghjocu di ghjocu, allora hè ottimale per utilizà esattamente 120 Hz, postu chì in questu casu l’imaghjini diventerà più chjaru è più liscia, è a vista ùn stende micca. U listessu vale per quelli casi quandu u travagliu in un computer / fighjà a TV dura più di 2 ore à ghjornu.
U vantaghju di i TV è i monitori cù una freccia di rinfrescante di schermu dichjarata di 120 Hz serà aumentata a chiarità di l’immagine. I video durante a riproduzione sembranu più fluidi nantu à una TV 120Hz cumparatu cù un dispositivu 60Hz. Inoltre, se selezziunate una TV 120Hz, pudete aghjunghje l’interpolazione di u muvimentu à una fonte video 60Hz. I TV cù rating più altu sò usati menu spessu. Sò stallati, per esempiu, in i teatri di casa per ottene a più grande immersione in a stampa, per vede tutti i culori è sfumature pussibuli mentre travaglianu in diversi editori. https://cxcvb.com/texnika/domashnij-kinoteatr/2-1-5-1-7-1.html
I migliori TV per u 2022 cù diversi hertz
Truvà a risposta à a quistione per sè stessu, quale freccia di rinfrescante di u schermu di TV hè megliu, più còmuda, più veloce è più faciule usendu e valutazioni di i migliori televisori intelligenti per esempiu. Per 50-60 Hz, a cima serà cusì:
- U mudellu Irbis 20S31HD302B hè un TV compactu cù una diagonale di 20 inch. Risoluzione di u screnu HD. Ci hè retroilluminazione LED è sonu d’alta qualità, prufondu è chjaru. I culori sò brillanti è saturati, a qualità di stampa hè alta. U costu hè di circa 25 000 rubles.
- U mudellu Xiaomi Mi TV 4S 55 T2 hà un designu stilu è mudernu, ci sò frames sottili chì permettenu di immergessi in l’imaghjini, ci sò sonu stereo è retroilluminazione LED luminosa. Cum’è un plus addiziale – a funzione di Smart TV. U costu hè di circa 90 000 rubles.
- U mudellu Samsung T27H390SI – TV hà una diagonale di schermu di 27 inch. Sonu stereo è illuminazione LED di alta qualità sò implementati. Funzioni muderni sò cullate in a tecnulugia Smart TV. U costu mediu hè di 64 000 rubles.
I migliori TV cù 100-120Hz:
- U mudellu Samsung UE50TU7090U 50 hè presentatu cù un design elegante è di moda. Vi farà piacè cù culori ricchi è sfumature, sonu riccu. A diagonal di u screnu hè 50 inch. Risoluzione – HD piena è di alta qualità. L’illuminazione LED hè presente. U costu hè 218 000 rubles.
- U mudellu Samsung UE65TU7500U LED – usa tecnulugia frameless, hà un jack per cuffie. Funzioni Smart TV, retroilluminazione è assistente di voce sò implementati. Tutti i formati video è audio cunnisciuti sò supportati. U costu hè di circa 120 000 rubles.
- Mudellu LG OLED55C9P – a TV hà un design elegante è frames assai chjuchi. A diagonale hè 55 inch. Tutti i connettori necessarii sò prisenti, a maiò parte di i formati video è audio sò supportati. Hè pussibule cunnette à Internet in wireless. U costu hè di circa 180 000 rubles.
Per l’usu di a casa, i TV 100 Hz sò i più accettabili, se li cunsideremu in quantu à u costu è a qualità furnita à l’utilizatore. I mudelli chì anu più di 200 letture hertz sò destinati à l’usu prufessiunale. U so costu serà parechje volte più altu.
Cumu truvà a frequenza nantu à a vostra TV
Per cumprà un mudellu di TV cù i valori di hertz desiderati, hè impurtante prestu attenzione. Se l’equipaggiu hè urdinatu in a tenda in linea, allora duvete leghje a descrizzione. Contenerà stu paràmetru. Inoltre, tali infurmazione hè necessariamente presente in u manuale d’istruzzioni. Ci hè solu uni pochi di minuti per sapè u valore specificamente per un mudellu di TV particulari. Se à u mumentu di a compra l’utilizatore ùn sapia micca questu, pudete verificà l’indicatore digià in casa. Per fà questu, avete bisognu di accende a TV, è andate à u menu principale è andate à i paràmetri. Indicà quantu hertz pruduce u mudellu acquistatu.In u casu di un monitor per un urdinatore, tuttu hè ancu abbastanza simplice. Vi tuccherà à andà à a rùbbrica “risoluzione schermu”, dopu à “opzioni”. Dopu à quessa, vi tuccherà à andà à a tabulazione “monitor” è u valore chì u dispusitivu accattatu hè capaci à issuing sarà indicatu quì. Per i sistemi operativi muderni, i passi seranu un pocu diffirenti. Avete bisognu à andà in “Configurazione”, andate in “Configurazione avanzata”, dopu à “Proprietà di l’adattatore graficu”, “monitor” è dinò “opzioni”. Dopu quì, a caratteristica chì l’utilizatore cerca cumpariscerà.