Tecnulugia NanoCell TV, vantaghji è differenze da QLED

Технологии

Tecnulugia NanoCell TV, vantaghji è svantaghji, TV chì utilizanu Nano. Ùn hè pocu cumu per l’utilizatori à pusà nantu à u latu piuttostu cà u centru di u screnu quandu fighjulendu a TV, o stendu nantu à u so latu per rilassate dopu un ghjornu duru à u travagliu. À u listessu tempu, vale a pena sapè chì l’angolo di vista distorte significativamente a percepzione di u culore di l’imaghjini, a correzione di l’infurmazioni. Per eliminà tutti i prublemi pussibuli, i diseggiani di talentu anu introduttu TV cù a tecnulugia NanoCell ™, chì guarantisci a riproduzione perfetta di u culore da ogni angulu, NanoCell hè a percepzione curretta di e dimensioni di l’uggetti.
Tecnulugia NanoCell TV, vantaghji è differenze da QLED

Chì ghjè a tecnulugia NanoCell, a diffarenza da a relazione

Parechje persone si dumandanu ciò chì Nanocell hè in TV è cumu si sferisce da i mudelli standard di tecnulugia? Nano hè a struttura più nova utilizata per a produzzione di schermi TV LED. U nomu Nanocell hè furmatu da particeddi spiciali di 1 nanometru, chì si trovanu in cima di u screnu, furmendu una maghjina unica. I particeddi filtrati dopu l’applicazione dannu à i culori un splendore completamente diversu, sguassate l’opacità, in modu chì l’immagine nantu à a TV hè chjara è luminosa.
Tecnulugia NanoCell TV, vantaghji è differenze da QLED

NanoCell vs OLED vs QLED: Quale di e trè tecnulugia hè u megliu?

A data, a tecnulugia NanoCel di LG hà rivoluzionatu a produzzione TV. Grazie à i sviluppatori talentu, pudete vede a visualizazione à un angolo di finu à 178 gradi, senza perde a qualità è a riproduzione di u culore di l’uggetti. Questu ùn puderia micca esse realizatu 3-4 anni fà. Ancu s’ellu vale a pena dì chì tecnulugie cum’è OLED è QLED sò assai populari in a produzzione di l’equipaggiu digitale, chì furnisce ancu una visualizazione impeccabile di l’imaghjini.
Tecnulugia NanoCell TV, vantaghji è differenze da QLEDL’unicità di NanoCell hè furnita da una paleta di culori brillanti, per via di un miliardi di cumminazzioni di culori nantu à nanoparticuli dipositati nantu à a visualizazione. Questu porta a qualità di a visualizazione digitale à un altru livellu.

Tecnulugia NanoCell TV, vantaghji è differenze da QLED
NanoCell LG 43NANO796NF 43
LG hè statu u primu à patentà sta tecnulugia, chì significa chì altri mudelli, altri fabricatori ùn anu micca sta tecnulugia. In essenza, NanoCell usa particelle estremamente chjuche chì assorbanu onde di luce indesiderate. Questu migliurà significativamente a purità di i culori verdi, rossi è blu chì sò visualizati nantu à u screnu. Tutti i sfumaturi restanu saturati, succosi, ancu à l’anguli mudificati più largu. Dunque, à pusà nantu à u lettu cù a famiglia sana, ùn ci hè bisognu di luttà per u megliu postu, ognunu darà una vista eccellente senza distorsioni l’imaghjini. Prima di sceglie, vale a pena capisce in dettaglio i vantaghji è i disadvantages di ognuna di e tecnulugia è sceglie s’ellu hè megliu qled o nano cell.
Tecnulugia NanoCell TV, vantaghji è differenze da QLEDHè solu quandu a tecnulugia hè stata sviluppata prima chì hè stata chjamata NanoCell IPS-Nano, per via di u fattu chì u pruduttu include una cumminazione di i più chjuchi nano-cellule è a tecnulugia LG IPS IP, ancu chjamata In-Plane Switching. Grazie à questu, u LG nanocell TV offre l’uppurtunità di migliurà significativamente a qualità di u cuntenutu chì vede:
  • furnisce i culori più brillanti, per via di e caratteristiche di filtrazione di nanoparticuli;
  • angolo di vista largu cù a tecnulugia IPS.

Interessante! A tecnulugia OLED hè stata patentata per a prima volta da Sony è Panasonic, mentri QLED hè di Samsung, è a tecnulugia unica NanoCell hè cummercializata da LG.

NanoCell hè una scelta prufittuosa

Una caratteristica distintiva di sta tecnulugia particulari si trova in a funzione di filtrazione di culori per una qualità eccezziunale. Quandu si vede, ùn ci sò micca ochji di tagliu di aranciu brillanti, culori rossi, “giallu”. Questu dà stabilità di l’imagine. Oghje, l’assortimentu di vendita include nanocell TV da a cumpagnia LZh cù risoluzioni: Dolby Vision, Ultra HD è 4K Cinema HDR.
Tecnulugia NanoCell TV, vantaghji è differenze da QLEDNanoCell include ancu a capacità di cuntrollu è di cuntrollu di voce, per questu avete bisognu di cunnette applicazioni cum’è Google Assistant. A tecnulugia hè dotata di un processore intelligente mudernu per migliurà a qualità di l’imaghjini nantu à u screnu. Grazie à Dolby Atmos, a TV riproduce un sonu perfettamente chjaru.

Tecnulugia NanoCell TV, vantaghji è differenze da QLED
Dolby Atmos

QLED – LED quantum in azione

A tecnulugia di sviluppu di TV digitale QLED hè attualmente rapprisentata in i prudutti Samsung, chì ponu diventà un competitore degnu à a tecnulugia Nanocell. L’unicu svantaghju di QLED in quale perde hè a dependenza di un pannellu LED retroilluminatu. Essenzialmente, QLED hè una forma aghjurnata di tecnulugia LCD cù LED, un pannellu custituitu di punti (pixels) affissati da 4K LCD.

OLED – tecnulugia LED “marcata organica”

Hè interessante per capisce, OLED o Nanocell chì hè megliu? Comparatu à a tecnulugia precedente, i TV cuncepiti cù OLED ùn includenu micca una retroilluminazione in u circuitu di travagliu. Questu assicura un equilibriu nìuru perfettu nantu à u screnu, risultatu in un cuntrastu d’alta qualità quandu l’imaghjini hè ripruduciutu. U vantaghju indubbitu di sta tecnulugia muderna hè a capacità di implementà in a pantalla di TV più fina, è ancu in un disignu curvo. A so volta, sta funzione aumenta significativamente l’angolo di vista. Cumparendu tutte e tecnulugia 3, hè necessariu di attentu à u megliu rapportu di neri profondi è, per quessa, cuntrastu. OLED hè una tecnulugia organica, i.e. ecologicu.
Tecnulugia NanoCell TV, vantaghji è differenze da QLEDCù l’scelta muderna di a tecnulugia digitale, u cumpratore hè affruntatu cù u prublema, chì hè a megliu tecnulugia? U schema di operazione NanoCell si trova principalmente in i TV 8K, chì guarantisci à l’utilizatori a più alta qualità di stampa. Ogni fabricatore prova ogni ghjornu à travaglià per migliurà e tecnulugia di produzzione TV in modu chì u pruduttu finitu supera i so cuncurrenti. Sicondu u feedback di l’utilizatori, NanoCell hè significativamente sfarente da i so pari, per esempiu, QLED usa una tecnulugia di foglia LCD LED di culore. Malgradu differenze minori, in a cumpetizione, u vincitore resta da u latu di u cumpratore. In u futuru, a tecnulugia di nanocell permetterà l’imaghjini ancu megliu in ogni angulu di vista, mentre chì a tecnulugia pò esse integrata in ogni disignu TV (dirittu, curvatu).

Vantaghji è disadvantages

Quandu sceglite NanoCell, vale a pena spiegà tutti i vantaghji è i svantaghji di a tecnulugia. Vantaggi significativu includenu e seguenti caratteristiche:

  1. I culori più puri di l’imaghjini nantu à u screnu.
  2. Grazie à a capacità di filtrà i culori, l’imagine nantu à a TV serà sempre dinamica, “viva”.
  3. Quandu Full Array Local Dimming hè attivatu opzionalmente, NanoCell pò pruduce l’incredibile cuntrastu vistu in i novi mudelli LG d’oghje.
  4. Sfumature profonde nantu à u screnu sò furnite da a capacità di cuntrullà a retroilluminazione negra, cum’è, per esempiu, in u mudellu LG nanocell 55sm8600pla.
  5. Capacità di vede da ogni angulu (finu à 170 gradi), in ogni disignu TV (disegnu curvo). In i disinni standard, l’angolo di vista hè limitatu à 60 gradi.
  6. Gamma più larga in paragunà cù l’analogi, chì risultatu in un cuntrastu, stampa ricca. Questu hè stata ottenuta cù HDR10, è ancu Dolby Vision è Advanced HDR.
  7. L’intelligenza artificiale cumplettamente implementata (per esempiu, LG nanocell 55nano866na), chì analizà in modu efficace l’imaghjini nantu à u screnu, pò detallà a stampa, migliurà u cuntrastu, a chiarità, per migliurà a qualità di riproduzione per u cunfortu di l’utilizatori.
  8. Funzione di autocalibrazione di l’imaghjini, grazia à l’intruduzioni di u sistema CalMAN, cusì chì u tecnicu determina in modu indipendenti è aghjusta i paràmetri di sfumature è culori.
  9. Funzionalità supplementaria estesa, per esempiu, dts virtual x.

Tecnulugia NanoCell TV, vantaghji è differenze da QLEDMalgradu a popularità di a tecnulugia, ci sò parechji svantaghji minori, per esempiu:

  1. Parechji mudelli di cumpagnie cumpetitive offrenu un cuntrastu d’imaghjini più altu.
  2. A basa di NanoCell (basatu nantu à i cristalli liquidi) diventa obsoleta cù u tempu.

Tecnulugia NanoCell – cumu funziona?

Allora, NanoCell display, chì hè, chì hè u principiu di funziunamentu? In termini di struttura, i TV cù NanoCell sò basati nantu à matrici LED, u polu speciale hè appiicatu nantu à a cima di u screnu, cù e particelle più chjuche micca più di 1 nanometru. Grazie à quale hè pussibule filtrà in modu efficace i culori sordi. Questu hè pussibule rimuovendu impurità di lunghezze d’onda RGB per furnisce una riproduzione di culori croccante è vera. NanoCell hè adupratu in a tecnulugia digitale incorporendu un materiale unicu chì assorbe a luce per bluccà a lunghezza d’onda è a diffarenza trà i filtri di i trè culori primari. Spessu, à questa lunghezza, i culori anu 580-610 nm. In u risultatu, in u LG nanocell TV è altri mudelli analogichi, un prucessu di desaturazione di tonalità verdi è rossi hè furmatu, in fattu, u flussu di luce rossa in verde è in l’ordine inversu si trova. A tecnulugia NanoCell blocca quella luce per dà puri toni rossi è verdi à u screnu di a TV. Hè ancu impurtante chì hè grazia à a tecnulugia NanoCell chì l’angolo di vista ùn importa più, l’imaghjini ùn serà micca distortu in u LG nanocell TV.
Tecnulugia NanoCell TV, vantaghji è differenze da QLEDCuriosamente, i TV LG anu un processore intelligente di 4a generazione, chì e so funzioni includenu l’eliminazione di u rumore, a necessità di ottimisà l’imaghjini è a saturazione di l’imaghjini. Ci hè parechje opzioni di ottimisazione in diversi modi di visualizazione di cuntenutu.

Impurtante! Quelli chì piacenu à pruvà e so cumpetenze in ghjochi nantu à Smart TV anu da sapè chì a tecnulugia NanoCell risponde cumplettamente à l’ultime esigenze di cunsole di ghjocu.

I migliori TV per u 2022 cù a tecnulugia NanoCell

Oghje ci hè un grande assortiment di TV, cusì scegliendu un Smart TV cù a tecnulugia NanoCell, duvete studià tutti i novi articuli è l’offerte attuali. I mudelli novi includenu i seguenti:

  • NANO82 55” 4K NanoCell;
  • NANO80 50” 4K NanoCell;
  • NANO75 4K NanoCell TV (43 è 65 diagonali).

L’utilizatori anu digià manifestatu a so admirazione per i seguenti TV NanoCell:

  • LG NANO99 86” 8K NanoCell;
  • LG NANO96 75” 8K NanoCell.

Ci hè ancu mudelli interessanti cù una piccula diagonale, per esempiu, LG nanocell 49sm8600pla o LG nanocell 49nano866na, chì piacerà micca solu cù funziunalità, ma ancu cù u prezzu.

Rate article
Add a comment