Panoramica di u sistema operatore webOS per Smart TV da LG

Технологии

Panoramica di u sistema operatore webOS per Smart TV da LG, cunfigurà una TV in webOS, i migliori mudelli. I TV muderni chì utilizanu Smart TV ponu in realtà esse cunsiderati cum’è l’urdinatori cumpletu. Ùn pudete micca solu fighjà i prugrammi TV nantu à elli, ma ancu travaglià, ghjucà, fighjà video è fà tuttu ciò chì pudete fà nantu à un urdinatore regulare. A diferenza hè solu in i paràmetri ligati à u hardware – a quantità di RAM è memoria interna, u tipu di processore utilizatu. Di solitu, per ogni sistema operatore, ci hè un magazinu d’applicazioni di marca, chì hà una bona selezzione di prugrammi chì l’utilizatori necessitanu.
Panoramica di u sistema operatore webOS per Smart TV da LG

webOS – sistema operatore da LG

webOS hè u sistema operatore utilizatu in i TV LG. A basa per a so creazione era u Linux OS. Hè in esistenza da u 2009. U sviluppu hè statu creatu da Palm. I diritti sò stati venduti à Hewlett Packard in u 2010. Dui anni dopu, l’accessu liberu à u Web OS hè statu apertu. A fonte aperta hà fattu stu sistema operatore ancu più populari. LG hà cuminciatu à aduprà in i so prudutti in u 2014. L’utilizatori notanu a simplicità, a cunvenzione è a funziunalità di stu OS. U codice open source permette di creà una varietà di applicazioni chì l’utilizatori necessitanu. Unu di i segni esterni di webOS hè a prisenza di una fila horizontale di tile nantu à u fondu di u fondu di u screnu. Siccomu praticamente ùn copre micca a stampa principale, questu permette u cuntrollu à u stessu tempu cum’è altri usi di u dispusitivu. U sistema upirativu pò esse usatu micca solu per uperà a TV, ma ancu per cuntrullà altri dispositi chì anu una interfaccia adattata. In particulare, cù l’aiutu di webOS, pudete cuntrullà una casa intelligente. U propiu magazinu di applicazioni vi permette di truvà facilmente è installà quelli prugrammi o ghjochi chì l’utilizatore hà bisognu.

Panoramica di u sistema operatore webOS per Smart TV da LG
Smart TV basatu annantu à webOS [/ caption] In u prucessu di usu di i TV da LG, i difetti sò identificati, i migliori sò fatti. A cumpagnia crea l’aghjurnamenti chì l’utilizatore deve installà s’ellu ùn vole micca aduprà software obsoleti. WebOS furnisce aghjurnamenti automatichi. Per fà questu, avete bisognu di apre u menù principale, andate à i paràmetri è selezziunate a sezione adatta. L’opzioni dispunibili seranu listati quì. Dopu à cunfirmà u desideratu unu, l ‘utilizatore hà da principià a prucedura di aghjurnamentu. In certi casi, questu ùn funziona micca. Per fà questu, pudete aduprà un aghjurnamentu manuale. In questu casu, avete bisognu di piglià i seguenti passi:
  1. Avete bisognu à andà à u situ ufficiale è apre a pagina https://www.lg.com/en/support/software-firmware.Panoramica di u sistema operatore webOS per Smart TV da LG
  2. Quì avete bisognu di specificà esattamente u mudellu chì site aduprate. Dopu, una ricerca hè realizata è u schedariu currispundente hè furnitu per scaricà.
  3. Hè bisognu à esse copiatu è postu nantu à una unità flash USB. Duverebbe cuntene un solu repertoriu chjamatu LG_DTV. U schedariu di stallazione deve esse in l’internu.
  4. U flash drive hè inseritu in u cunnessu USB, dopu à disconnecting a TV da Internet. A prucedura di aghjurnamentu da u schedariu preparatu sarà automaticamente.

Avete bisognu à aspittà chì l’aghjurnamentu finisci. Dopu à quessa, pudete principià aduprà a TV.

Comparazione di WebOS cù altri TV OS

Per paragunà cù i sistemi operativi più cumuni per Smart TV, fate riferimentu à a seguente tabella.
Panoramica di u sistema operatore webOS per Smart TV da LG

WebOS pro è contra

U sistema operatore webOS furnisce i seguenti benefici:

  1. A prisenza di una interfaccia simplice è intuitiva chì facilita à truvà un modu per cunfigurà o risolve u prublema desideratu.
  2. Permette di fighjà i prugrammi TV in alta qualità.
  3. Permette di navigà in Internet.
  4. Vede i video cù diversi formati. Pudete ancu sente l’audio, vede e foto.
  5. Ci hè una tenda di marca chì permette di scaricà è stallà un gran numaru di applicazioni.
  6. U sistema upirativu pò detect i dispusitivi cunnessi è interagisce cun elli. In particulare, pudete creà una reta lucale per questu.
  7. Nove versioni di u SO furnisce a capacità di utilizà u cuntrollu di voce. Per fà questu, basta aduprà u Magic Remote. In i TV più recenti, u telecomando usa un giroscopiu. Questu permette di emette cumandamenti cambiendu a pusizione di stu dispusitivu.

Stu sistema operatore furnisce multitasking. L’utilizatore, mentre travaglia cun ellu, pò simultaneamente fighjà un show TV è scrive un e-mail o ghjucà un ghjocu di computer.

Cum’è un minus, cunsidereghjanu chì u numeru di applicazioni presentate in a tenda di applicazioni hè relativamente chjuca. Questu hè ancu applicà à u numeru di ghjochi dispunibili in a LG Store. Installazione di app di terzu in LG webOS è cumu cunfigurà: https://youtu.be/1CXrrkCONFA

Configurazione di TV webOS

Dopu avè culligatu u set-top box à a TV, duvete compie a prucedura di cunfigurazione, u primu passu hè di cunnette à Internet. Pò esse wireless (using Wi-Fi) o cunnessu un cable di rete. In u primu casu, avete bisognu di un router di casa è un adattatore Wi-Fi integratu. U primu hè cunnessu à Internet da u fornitore. Dopu, u router furnisce una cunnessione wireless à a TV. U vantaghju di stu metudu hè chì ùn ci hè bisognu di utilizà un cable voluminoso. Cum’è un minus, deve esse nutatu chì per una visualizazione d’alta qualità, hè necessariu di furnisce un bon signalu da u router, chì in certi casi pò esse difficiule. Se ùn ci hè micca un adattatore integratu, pudete aduprà un esternu. Hè culligatu à u cunnessu USB. Se l’accessu wireless ùn hè micca dispunibule,
Applicazioni nantu à WebosPer cunfigurà più Smart TV, duvete piglià i seguenti passi:

  1. Avete bisognu di apre u menu principale. Per apre, appughjà a chjave apprupriata nantu à u telecomando.
  2. In u menù chì apre, selezziunate “Settings”.
  3. Avete bisognu à andà à a rùbbrica “Network”.
  4. Avete bisognu di sceglie quale tipu di cunnessione à aduprà. Dui pussibulità sò presentati: internet wireless o wired.
  5. Dopu, avete bisognu à entre in i paràmetri di cunnessione. Cù wireless, vi tocca à andà à a lista di rete disponibile, selezziunà quellu chì vi tuccherà, è entre u password. Quandu aduprate un cable da un fornitore, duvete seguità e so struzzioni. Se aduprate un cable di rete chì cunnetta u router è a TV, avete bisognu di inserisce i dati di input in cunfurmità cù a cunfigurazione di u router.

Panoramica di u sistema upirativu per Smart TV da LG, webOS: https://youtu.be/vrR22mikLUU Dopu à compie sta prucedura, Smart TV hà da pudè travaglià cù Internet. L’usu di diverse applicazioni pò espansione significativamente a funziunalità di Smart TV. Per circà è stallà i prugrammi desiderate, pudete aduprà u magazinu di applicazioni marca LG Store. Per prufittà di sta funzione, duvete fà i seguenti:

  1. Avete bisognu di apre u menu principale. Per fà questu, nantu à u telecomando, avete bisognu di appughjà u buttone cù l’imaghjini di un gear.
  2. Selezziunate a linea cù trè punti, l’utilizatore porta à paràmetri avanzati.
  3. Dopu, vi tuccherà à creà un contu. Se era prima, allora serà pussibule aduprà u login è a password esistenti.
  4. Per creà un contu, vi tuccherà à compie i campi richiesti: scrive u vostru indirizzu email, data di nascita è creà una password. Allora vi tocca à cliccà nant’à u buttone “Register”.Panoramica di u sistema operatore webOS per Smart TV da LG
  1. In seguitu, una lettera cù un ligame di verificazione serà mandatu à l’indirizzu specificatu da l’utilizatore, chì avete bisognu di cliccà. Dopu quì, a registrazione di u contu serà cumpletata.
  2. Cù una password è login, duvete passà per a prucedura d’autorizazione in a LG Store.

Dopu quì, l’utilizatore hà l’uppurtunità di selezziunà è stallà applicazioni da ellu. A reta lucale pò esse cunfigurata cusì:

  1. Da u situ ufficiali di LG, avete bisognu di scaricà u prugramma SmartShare, è dopu stallà.LG SmartShare
  2. Dopu à u lanciamentu, apparirà un missaghju nantu à quali tipi di schedari seranu dispunibili per vede. L’utilizatore deve cliccà nantu à “Next”.
  3. Tu avissi a jiri a la rùbbrica “Settings” è cliccate nant’à “On”. Dopu quì, avete bisognu di aghjunghje un cartulare per più travagliu.
  4. Nantu à a TV, avete bisognu di apre u menu principale. Dopu à quessa, vai à a rùbbrica “I mo Applicazioni”.Panoramica di u sistema operatore webOS per Smart TV da LG
  1. Avete bisognu di truvà SmartShare è cliccate nantu. Dopu chì l’applicazione apre, avete bisognu di apre a rùbbrica “Dispositivi cunnessi”. Per apre u cartulare preparatu, l’utilizatore hà da pudè guardà i video, sente a musica o apre e foto chì sò in questu.

Cusì, Smart TV hà da pudè travaglià cù i schedari da un urdinatore. L’usu di l’applicazioni hè assai dumandatu da l’utilizatori. U più necessariu pò esse truvatu in a tenda di a cumpagnia, ma certi crede chì u so numeru ùn hè micca abbastanza grande. Siccomu webOS hè statu creatu basatu annantu à u sistema operatore Linux, ci hè un mecanismu per installà applicazioni di terzu. Per fà questu, avete bisognu di seguità questi passi:

  1. L’utilizatore deve decide quale applicazione cerca è truvallu in Internet. Dopu avè scaricatu, l’archiviu deve esse unpacked. I schedari sò megliu postu in un cartulare separatu.
  2. U cartulare cù u kit di installazione deve esse copiatu in un flash drive in biancu.
  3. L’unità flash USB hè inserita in u slot appropritatu in u Smart TV.
  4. Utilizendu u cuntrollu remoto, apre u screnu principale di u sistema upirativu. Cliccà nant’à l ‘icona in u cantonu suprana dritta, apre a lista di dispusitivi dispunibbili è selezziunà u connettore USB.
  5. Dopu avè apertu a lista di i fugliali nantu à u flash drive, cliccate nantu à quellu chì avete bisognu per fà a stallazione. Dopu chì a prucedura hè finita, a nova applicazione pò esse usata.
[caption id="attachment_4117" align="aligncenter" width="711"]
Panoramica di u sistema operatore webOS per Smart TV da LGApplicazioni è prugrammi per Webos

Quandu si stallanu schedari da fonti micca verificate, l’utilizatore corre u risicu di ottene un prugramma di bassa qualità. Per evitari questu, hè cunsigliatu di scaricà l’applicazioni solu da i siti chì l’utilizatore fiducia.

Cumplicazioni è prublemi di TV in webOS

Unu di i disadvantages hè a prisenza di un gran numaru di publicità. In l’ultimi mudelli di TV LG, pudete spegne. Per questu, u metudu seguente hè utilizatu:

  1. Avete bisognu di apre i paràmetri è andate à a rùbbrica “Generale”.
  2. Allora vi tocca à sceglie “Settings Avanzate”.
  3. Hè necessariu di desmarcate a casella accantu à a linea “Pubblicità in casa”.

Un altru prublema pussibile hè a situazione quandu u sonu si trova daretu à l’imaghjini. Pò esse riparatu cusì:

  1. In i paràmetri, apre una sezione pensata per aghjustà u sonu.
  2. Andà à a linea “Sincronizazione”.Panoramica di u sistema operatore webOS per Smart TV da LG
  3. Attivà sta opzione.

Dopu questu, u sonu currisponderà esattamente à l’imaghjini.

I migliori TV in webOS da u 2022

Eccu alcuni di i migliori mudelli di TV da LG. Tutti travaglianu cù u sistema operatore webOS.

LG 32LK6190 32″

Panoramica di u sistema operatore webOS per Smart TV da LGStu mudellu di bilanciu permette di vede video cù qualità Full HD. Tecnulugie Dynamic Color è Active HDR sò aduprate per migliurà a qualità di visualizazione. A retroilluminazione LED diretta hè aduprata. Smart TV vi permette di vede comodamente u cuntenutu web. Per u cuntrollu, pudete aduprà un telecomando convenzionale, è ancu un smartphone cù l’applicazione LG TV Plus installata. Hè cunvenutu chì stu mudellu hà anguli di vista largu horizontale è verticale (finu à 178 gradi).

NanoCell LG 43NANO796NF 43

Panoramica di u sistema operatore webOS per Smart TV da LGA qualità di visualizazione pò ghjunghje à 4K UHD 3840×2160. A diagonal di u screnu hè 43 inch. Per cumprà stu mudellu, l’utilizatore riceve una TV d’alta qualità è funziunale. U sonu pruduciutu da Ultra Surround hè chjaru è spaziosu. Si usa webOS 5.1. A matrice IPS hè aduprata per a visualizazione. A schermu si rinfresce à una frequenza di 50 Hz.

OLED LG OLED48C1RLA

Panoramica di u sistema operatore webOS per Smart TV da LGA TV usa una matrice OLED caru è di alta qualità. Fornisce un sonu surround putente. U screnu furnisce una visualizazione di culori ricchi è senza luce. Ci sò larghi anguli di vista. U cuntrollu remoto furnitu funziona via Bluetooth. L’utilizatori ponu scaricà è installà l’applicazioni chì sò presentate in a tenda di a cumpagnia. Fornisce a visualizazione in 4K UHD (3840 × 2160), qualità HDR nantu à una schermu di 48 inch.

Rate article
Add a comment