Hè più convenientu per fighjà u cuntenutu di divertimentu nantu à a grande schermu di una TV intelligente. A visualizazione di un smartphone ùn hè generalmente micca abbastanza per a riproduzione còmoda di schedarii media è video games. In questu casu, a quistione hè di cumu per attivà a tecnulugia Miracast in a TV. Dopu tuttu, sta tecnulugia permette di vede una maghjina nantu à un schermu di TV in wireless, chì serà discutitu dopu.
- Cosa hè Miracast è perchè sta tecnulugia hè necessariu
- Cumu cunnette Miracast à TV
- Perchè Miracast ùn si cunnetta micca?
- Cumu sapè s’ellu Miracast supporta TV
- Chì i dispusitivi sustene Miracast?
- Cumu cunnette iPhone à TV via Miracast?
- Cumu stallà è aduprà Miracast in TV
- Cumu stallà Miracast nant’à Samsung TV?
Cosa hè Miracast è perchè sta tecnulugia hè necessariu
Rispondendu à a quistione chì Miracast hè, vale a pena nutà chì sta tecnulugia hè un sviluppu di u standard Wi-Fi Direct. A so essenza si trova in a trasmissione di l’imaghjini è u sonu da u dispositivu trasmettitore à u ricevitore di u signale. https://cxcvb.com/texnika/televizor/texnology/wi-fi-direct.html Grazie à questu, pudete principià à vede u cuntenutu media nantu à una pantalla di TV. Hè ancu convenientu di utilizà sta opportunità per cunferenze, presentazioni di diapositive è prughjetti di cuncepimentu di gruppu.Durante u funziunamentu di sta funzione, u router ùn hè micca implicatu. Questu reduce a carica nantu à a vostra rete wireless di casa. Quandu s’utilice nantu à i dispositi mobili, a tecnulugia cunsuma un minimu di energia. Inoltre, ùn avete micca bisognu di pre-configurazione di l’equipaggiu è tirate i cavi per a cunnessione. Stu standard hà iniziatu u so sviluppu in u 2012. Supporta u sonu surround 5.1 è u streaming video finu à 1080p. U principiu di funziunamentu hè chì i dispusitivi sò sincronizati cù l’altri via una reta Wi-Fi. Per cunnette sta tecnulugia, l’interfaccia di ricevitori di televisione è smartphones furnisce i paràmetri adatti. I dispositi accoppiati cumunicanu direttamente, creendu un canale sicuru.
Inoltre, ci hè un travagliu bidirezionale. Questu hè, ciò chì succede nantu à u screnu di u TV pò esse affissatu nantu à a visualizazione di u smartphone. Cumincià una trasmissione wireless hè abbastanza simplice.
A cuntrariu di
Chromecast , u cuntenutu media hè ghjucatu senza a participazione di un serviziu Internet. I vantaghji di Miracast includenu:
- vitezza di cunnessione;
- prutezzione di u trasferimentu di l’infurmazioni via u protocolu WPA2;
- a capacità di ghjucà u cuntenutu 3D se u receptore TV sustene sta tecnulugia;
- utilizendu u standard IEEE11n – trasmette un signalu in a gamma di freccia di 2.4 / 5 Hz, chì furnisce una velocità finu à 150 Mbps;
- risparmià u cunsumu di carica, postu chì i prucessi supplementari ùn sò micca implicati in u prucessu di scambiu di dati;
- distribuzione di massa trà 500 marche maiò;
- senza ritardu in a trasmissione di u signale, cusì pudete fighjà cuntenutu video di alta qualità o ghjucà ghjochi in linea senza ritardo di trasmissione.
Cunsiderendu i disadvantages di a tecnulugia Miracast, unu pò scontru incompatibilità quandu l’equipaggiu ùn pò micca sincronizà cù l’altri. Inoltre, u trasferimentu di dati hè realizatu cù u codec H.264, ma i telefoni di u budgetu ùn sò micca sustegnu.
À sapè s’ellu Miracast hè nant’à u dispusitivu o micca, vi tuccherà à vede i specificazioni tecnicu. Perchè spessu u logu di a cumpagnia ùn hè micca nantu à l’imballu di u fabricatore.
A tecnulugia hè capace di trasmette una maghjina à una risoluzione di 1920Ⅹ1200 pixel. In 4K, vi vede strisce neri nantu à i lati quandu guardate attentamente.
Cumu cunnette Miracast à TV
Miracast Android TV permette di duplicà l’imagine nantu à u screnu TV cù una cunnessione wireless. Prima di cunnette vi, hè impurtante per assicurà chì a stessa reta Wi-Fi hè travagliatu nantu à u dispusitivu TV è u telefunu. I seguenti struzzioni deve esse seguitu in l’istruzzioni:
- Andà à l’app Settings in u vostru telefunu.
- Andà à a rùbbrica “Connessioni”, dopu selezziunate a colonna “Broadcasts”. In certi casi, pudete bisognu di circà in a sezione “Funzioni supplementari”.
- Sposta u slider à a pusizione on. Tù dinù ponu purtà u pannellu accessu rapidu da swiping falà. Quì, tocca à u logu Miracast.
- Aspettate finu à chì a ricerca di i dispositi dispunibuli per cunnette hè cumpletata.
- Dopu quì, una lista di i TV truvati appariscerà nantu à u screnu. Quì vi tuccherà à cliccà nant’à u dispusitivu TV desiderate.
- L’utilizatore sarà allora dumandatu à cuncede u permessu di stabilisce l’accoppiamentu.
Perchè Miracast ùn si cunnetta micca?
Certi prupietari di ricevitori TV sò cunfruntatu cù u prublema seguenti: “Stu dispusitivu ùn sustene micca riceve un signalu Miracast”. Se a cunnessione hè interrotta, duvete verificà a TV per danni è assicuratevi chì i drivers necessarii sò stallati. Per risolve u prublema, vale a pena l’aghjurnà o a cunfigurazione iniziale. In questu casu, avete da andà à u gestore di u dispusitivu. Frà a lista presentata, selezziunate i driver di a carta video è l’adattatori Wi-Fi. Sè a rùbbrica “Broadcast” ùn pudia esse trovu nant’à u vostru telefonu, hè cunsigliatu à aduprà u dumanda Miracast. Per fà questu, andate à Play Store è installate u software di u listessu nome. Pudete ancu truvà u schedariu d’installazione Miracast in u foru w3bsit3-dns.com. Dopu à stallà u prugrammu, ghjustu cliccate nant’à u buttone “Connect”. Dopu quì, u prucessu di ricerca di schermi TV hà da principià. Dopu à truvà elli, hè abbastanza à sceglie l ‘opzione di cunnessione apprupriati. Se a cunnessione ùn pò micca esse stabilita immediatamente in casu di sincronizazione cù un laptop, hè cunsigliatu di spegne brevemente a TV è riavvia Windows. Vale ancu a pena di riduce a distanza trà i dispositi per sbarazzarsi di frenu di broadcast. Sicondu u dispusitivu utilizatu, stu standard pò esse indicatu in i paràmetri cum’è “PlayTo”. O vi tuccherà à andà à a rùbbrica “Reti Wireless” è selezziunà u articulu “More”. Pudete ancu aduprà un metudu di cunnessione alternativu – WiDi da Intel. per sguassà l’inhibizione di a traduzzione. Sicondu u dispusitivu utilizatu, stu standard pò esse indicatu in i paràmetri cum’è “PlayTo”. O vi tuccherà à andà à a rùbbrica “Reti Wireless” è selezziunà u articulu “More”. Pudete ancu aduprà un metudu di cunnessione alternativu – WiDi da Intel. per sguassà l’inhibizione di a traduzzione. Sicondu u dispusitivu utilizatu, stu standard pò esse indicatu in i paràmetri cum’è “PlayTo”. O vi tuccherà à andà à a rùbbrica “Reti Wireless” è selezziunà u articulu “More”. Pudete ancu aduprà un metudu di cunnessione alternativu – WiDi da Intel.
Cumu sapè s’ellu Miracast supporta TV
Dopu avè scupertu ciò chì Miracast hè, avete bisognu di capisce s’ellu un particulare dispusitivu hè dutatu di sta tecnulugia. Spessu, a funzione hè supportata da pannelli LCD muderni, smartphones è tablette Android è iOS, è ancu laptop cù Windows OS. A dispunibilità di a tecnulugia integrata varieghja da u fabricatore di u dispusitivu è u mudellu. Pudete truvà fora di questu per truvà una descrizzione di stu dispusitivu in Internet. Listarà e tecnulugia chì sustene. Tù dinù ponu circà Miracast nant’à u vostru dispusitivu andendu à i paràmetri è apre a rùbbrica rete wireless. Cunnetteremu u smartphone à a TV via Miracast: https://youtu.be/6OrFDU4bBdo Dopu avè capitu ciò chì Miracast hè, duvete principià à circà tali funziunalità in u vostru gadget. I prupietarii di i telefoni Android anu bisognu di prucede cusì:
- Aprite “Settings” in u vostru dispositivu mobile.
- Truvate l’elementu “Wireless Display” quì. In certi mudelli, sta opzione si trova in a tabulazione Display.
- A stessa funzione deve esse attivata nantu à u receptore TV andendu à a sezione di cunfigurazione di cunnessione.
Se Miracast ùn hè micca dispunibule nantu à un dispositivu di televisione, avete da acquistà in più un prefissu speciale. Ci sò parechji mudelli compacti è funziunali in i magazzini di l’elettronica. Aiutanu à espansione a gamma di opzioni nantu à i TV. Per cunnette un adattatore Miracast, deve aduprà u portu HDMI situatu à u latu o à u spinu di u dispusitivu TV. In u risultatu, a capacità di trasfiriri l’imaghjini à una schermu TV diventerà dispunibule.
Chì i dispusitivi sustene Miracast?
Sta tecnulugia pò esse sustinutu da parechji tippi di dispusitivi. Questu include ricevitori TV, set-top boxes, smartphones, tablet PC è laptops. In quantu à l’OS Android, a so versione ùn deve esse più vechja di 4.2. In Windows, stu standard hè dispunibule nantu à 8.1 è più tardi. U protocolu hè ancu integratu in i dispositi iOS è i TV LCD. Hè impurtante di cunsiderà chì u nome Miracast varieghja trà e marche.
Prima di utilizà Miracast per una TV, vi tuccherà à verificà s’ellu stu protokollu hè supportatu nant’à altri equipaggiu cunnessi. Questa funzione deve esse implementata micca solu in u software, ma ancu in u hardware.
A prucedura per cumu verificà i paràmetri in Windows 10 include:
- Andà à u menù “Start” è sceglie “Settings” in a colonna dritta.
- Espandi l’elementu “Sistema”, poi cambia à a tabulazione “Screen”.
- Se u laptop supporta stu standard, allora ci sarà una inscription “Connect to a wireless display”.
Una lista di fonti truvate appariscerà in u menù chì si apre, trà quale duvete selezziunate a vostra TV. Dopu chì a prucedura di sincronizazione hè cumpleta, a stampa da u screnu di u telefuninu deve esse duplicata nantu à u pannellu TV.
Cumu cunnette iPhone à TV via Miracast?
Nantu à i gadgets “apple”, sta tecnulugia hè chjamata
Airplay . Hè dispunibule nantu à tutti i dispositi Apple. Per cunnette Miracast, vi tuccherà à apre u listinu di rete wireless è cunnette vi à u Wi-Fi chì u ricevitore distribuisce. Per sincronizà i dispusitivi, duvete truvà l’elementu “AirPlay” in i paràmetri. Allora sceglite u nome di u receptore TV in quale a stampa serà visualizata. In seguitu, avete bisognu di eseguisce l’opzione “Video replay”. Dopu à compie sti passi, u prucessu di cunnessione hà da principià, è vi tocca à aspittà finu à ch’ella finisci.
Cumu stallà è aduprà Miracast in TV
Sè vo avete una quistione, quantu à attivà Miracast Display nant’à un TV, vi tuccherà prima à truvà sta funzione nant’à u vostru ricevitore. In parechji mudelli, i nomi di i chjavi nantu à u telecomando pò varià, designatu cum’è “Smart” o “Home”. In u menù di widget chì si apre, avete bisognu di selezziunà l’icona “Screen Share”.Dopu à quessa, vi deve principiatu culligamentu sta opzione nant’à u sicondu dispusitivu. Sè vo aduprate un laptop cù Windows 10, duvete seguità stu pianu d’azzione:
- Espandi u “Centru di Notificazione”, situatu in a taskbar in u fondu di u screnu.
- Next, vi tocca à cliccà nant’à u icona “Connessioni”.
- In a finestra chì appare, una lista di i dispositi dispunibuli chì ponu esse cunnessi via Miracast serà visualizatu.
- Dopu à cliccà nantu à u nome di u ricevitore TV, a prucedura di accoppiamentu principia.
Tuttavia, certi dispusitivi necessitanu un codice PIN per scopi di sicurità. Dopu qualchì sicondi, ciò chì succede nantu à u monitor di u PC serà riflessu nantu à u pannellu TV. Per cambià u modu di visualizazione, utilizate u menù “Project”. Per fà questu, mantene a cumminazione “Win + P”.
Cumu stallà Miracast nant’à Samsung TV?
Se u mudellu hè dotatu di sta funzione, ùn hè micca necessariu per a cunfigurazione. In altri casi, vi tuccherà à cumprà un adapter Miracast per u vostru TV. A prucedura di cunnessione nantu à i televisori Samsung hè a siguenti:
- Aduprà u buttone “Source” nant’à u cuntrollu luntani.
- In a finestra chì appare, selezziunate “Screen Mirroring”.
- Truvate un dispositivu TV per nome nantu à u secondu gadget è inizià u prucessu di cunnessione.
Dopu un coppiu di sicondi, l’imaghjini da a so visualizazione apparirà nantu à u receptore TV.