Mostra OLED, AMOLED, Super AMOLED, IPS – paragone, cumu sceglie

Технологии

Mostra OLED, AMOLED, Super AMOLED, IPS – un paragone di ciò chì hè megliu di sceglie in realità muderni.

Cumu funziona i schermi nantu à e diverse tecnulugia

A pantalla hè unu di l’elementi più impurtanti di un smartphone, computer o TV. Trà a varietà di mudelli offerti in vendita, hè difficiule di capiscenu i vantaghji è i disadvantages di certe soluzioni. Per capiscenu megliu e so caratteristiche, avete bisognu di capiscenu chì ci sò certi tipi di schermi, secondu a tecnulugia utilizata per u travagliu.

Display LCD cù retroilluminazione LED

Mostra OLED, AMOLED, Super AMOLED, IPS - paragone, cumu scegliePer decide quale mostra preferite in certi situazioni, unu deve piglià in contu i principii di u so funziunamentu è e caratteristiche assuciate. I tipi di schermi più cunnisciuti sò i seguenti (aduprendu i display di smartphone cum’è un esempiu):

  1. I display LCD sò cunnisciuti per esse attivamente utilizati in i dispositi fabbricati da Apple. Un esempiu hè l’iPhone 11, iPhone XR, iPhone 8/8 Plus, è iPhone 7/7 Plus. In più di elli, tali schermi sò usati in smartphones di budget è mid-budget. In particulare, tali schermi ponu esse truvati in i mudelli Honor 20/20 Pro, Xiaomi Redmi Note 7 è Huawei P30 Lite. IPS hè a varietà più cunnisciuta di schermi LCD.
  2. I schermi OLED sò usati in i telefoni intelligenti di punta, è ancu quelli in a fascia di prezzu mediu. Sò usati in i telefoni smartphones iPhone 11 Pro, 11 Pro Max, iPhone XS / XS Max è iPhone X. Huawei, Xiaomi è Sony anu ancu tali schermi. Varietà di a tecnulugia presentata sò AMOLED, Super AMOLED.
Mostra OLED, AMOLED, Super AMOLED, IPS - paragone, cumu sceglie
Dispositivu di schermu Super AMOLED
I display IPS utilizanu cristalli liquidi per operare. In questu casu, u culore di pixel desideratu pò esse acquistatu cambiendu a so orientazione. Per ottene una maghjina d’alta qualità in tali mudelli, hè necessariu di utilizà una retroilluminazione.
Mostra OLED, AMOLED, Super AMOLED, IPS - paragone, cumu sceglieI display AMOLED utilizanu LED microscòpichi. Quandu si mostranu, ùn anu micca bisognu di illuminazione supplementaria. A diferenza trà questi tipi di display si trova in a tecnulugia di l’imaghjini. In matrici OLED, i pixel cuntenenu LED miniatura rossi, blu è verdi, è ancu un condensatore è un transistor. A so cumminazzioni permette di ripruduce accuratamente i culori desiderati nantu à u screnu. I microchips sò usati per cuntrullà i pixel, chì permettenu di ottene ritratti di quasi ogni gradu di cumplessità mandendu signalazioni à a fila è a colonna desiderate quandu si formanu una stampa nantu à u screnu.
Mostra OLED, AMOLED, Super AMOLED, IPS - paragone, cumu sceglieU travagliu di IPS hè basatu annantu à l’usu di cristalli liquidi. Ogni pixel cuntene cristalli miniatura di i culori primari: rossu, blu è verde. Sò chjamati subpixels. Ajustendu a so luminosità, pudete uttene ogni culore desideratu. Una illuminazione putente hè aduprata per furmà una maghjina, dopu i polarizatori rotate 90 gradi relative à l’altri. Unu di i strati usati hè i cristalli liquidi, chì cambianu e so proprietà sottu à l’azzione di una tensione di cuntrollu. Influendu à elli, pudete ottene i culori necessarii di i pixel di l’imaghjini. A luminosità hè ottenuta aghjustendu a retroilluminazione. I cristalli liquidi ùn emettenu micca luce per sè stessu, influenzanu solu u so passaghju.

Features di sfarenti tippi di matrici – vantaghji è disadvantages

Per capisce quale opzione seria più preferibile quandu si compra una TV, avete bisognu di fà una opinione nantu à ognuna di i tipi di matrici citati. Cumprendu i so vantaghji è svantaghji, unu pò sceglie u mudellu chì si adatta megliu à i bisogni di l’utilizatori. Paragone di ripruduzzione di culore quandu si vede da un angolo di smartphones cù IPS è AMOLED:
Mostra OLED, AMOLED, Super AMOLED, IPS - paragone, cumu sceglie

matrici IPS

Quandu s’utilice nantu à i TV, pudete uttene i seguenti benefici:

  1. Rendu di culore di l’imagine di alta qualità. Questu hè adattatu micca solu per i telespettatori, ma ancu per quelli chì travaglianu prufessiunale cù foto è video, per esempiu, i fotografi.
  2. Comu sapete, qualchì volta u culore biancu pò piglià diverse sfumature, chì impediscenu a percepzione di l’imaghjini di l’utilizatori. U tipu di matrici in cunsiderà furnisce un culore biancu puro senza additivi.
  3. Unu di i prublemi cù certi tipi di display muderni hè l’angolo limitatu à quale si pò vede. Matrici IPS ùn anu micca una tale limitazione. Quì pudete vede ciò chì hè mostratu nantu à u screnu da quasi ogni angulu. À u listessu tempu, ùn ci hè micca effettu di distorsioni di u culore secondu l’angolo di vista.
  4. A qualità di a visualizazione ùn si deteriorarà cù u tempu, postu chì ùn ci hè micca un effettu burn-in di u screnu.

I seguenti sò nutati cum’è svantaghji:

  1. Malgradu l’alta qualità di l’imaghjini, una quantità relativamente grande di putere hè necessaria per mantene a schermu in funzione.
  2. Ci hè un tempu di risposta aumentatu.
  3. U cuntrastu bassu reduce a qualità di l’imagine resultanti.
  4. Ancu s’ellu u culore biancu hè raffiguratu perfettamenti, ùn si pò micca dì u listessu di u neru, postu chì ùn serà micca puri, ma un tipu di ombra simili.

Quandu sceglie i dispusitivi cù una tale schermu, l’utilizatore deve piglià in contu micca solu i punti di forza, ma ancu piglià in contu a presenza di mumenti problematicu.

Tenite in mente chì ci sò diversi sottotipi di matrici IPS. A più alta qualità sò P-IPS è AH-IPS.

matrice AMOLED

I prupietarii di i dispositi cù una tale schermu puderanu uttene i seguenti vantaghji:

  1. A risposta in tali dispusitivi hè rapida.
  2. Eccellente cuntrastu di l’imaghjini.
  3. A pantalla hè più fina.
  4. I culori mostrati sò saturati.
  5. Hè pussibule ottene un culore neru di alta qualità.
  6. A causa di e peculiarità di a tecnulugia utilizata, u cunsumu d’energia per ottene una maghjina hè assai menu cumparatu cù i display IPS.
  7. Ci hè un grande angolo di vista.

Paragone di i dispositi LCD è OLED:
Mostra OLED, AMOLED, Super AMOLED, IPS - paragone, cumu sceglieI punti di forza di tali matrici sò direttamente ligati à a presenza di tali disadvantages:

  1. L’alta luminosità di i culori resultanti pò volte ferite l’ochji.
  2. Alta sensibilità à i danni meccanichi. Ancu danni minori ponu dannu u screnu.
  3. Duranti u funziunamentu, cù u tempu, i culori sguassate gradualmente.
  4. Hè spessu difficiuli di vede l’imaghjini nantu à u screnu in luce luminosa.
  5. L’imaghjini di u culore biancu ùn hè micca di alta qualità, postu chì ci ponu esse sfumaturi supplementari, chì sò generalmente un tinte blu o giallu.

Sta tecnulugia hà i so vantaghji impurtanti, chì per certi utilizatori pò diventà un mutivu decisivu per sceglie un tali display. Matrice LED:
Mostra OLED, AMOLED, Super AMOLED, IPS - paragone, cumu sceglieSuper AMOLED hè un sviluppu ulteriore di AMOLED. Hè più diluente è permette di migliurà ancu a qualità di l’imaghjini, facendu più cuntrastu è più luminoso. Hè ancu esse nutatu chì u riflessu di u sole hè diminuitu da 80%, chì permette di vede l’imaghjini chjaramente ancu in un ghjornu di sole luminoso. U cunsumu di energia hè ridutta di 20%, chì rende u dispusitivu ancu più economicu. Hè impurtante à nutà chì sta tecnulugia cuntinueghja à sviluppà più. Per esempiu, i schermi Super AMOLED Plus apparsu. I novi mudelli anu megliurà a qualità di l’imaghjini, chì hè duvuta à l’usu di a tecnulugia Real-Stripe. L’ultime hà cambiatu a manera in quale l’imaghjini sò disegnati.

Cumu determinà quale display hè megliu in certi cundizioni

I cunsumatori fighjanu à e specificazioni di u dispusitivu quandu sceglienu u dispusitivu ghjustu, ma ponu mancassi a tecnulugia utilizata. Tuttavia, e caratteristiche di u tippu di visualizazione sceltu in certi casi ponu esse decisive. Un esempiu di questu hè u screen burn-in. Ùn si trova micca in display IPS, chì dà motivi per cuntà l’usu longu di tali tecnulugia. Quandu sceglite AMOLED, u display si brusgia gradualmente, chì riduce notevolmente a so qualità. Un’altra caratteristica chì vale a pena attente hè a fatigue visuale. Hè più bassu per i cunsumatori chì utilizanu una schermu IPS, ma relativamente altu per quelli chì preferanu un display AMOLED. Per d ‘altra banda, AMOLED cunsuma menu putenza è hè più adattatu per quelli chì preferanu i dispositi ecunomichi. L’utilizatori ponu ancu piace a risposta rapida è i neri di qualità. Eccellente cuntrastu è culori ricchi sò adattati per i cunnisciuti di bona qualità d’imaghjini. E duie tecnulugii sò diffirenti è à u stessu tempu si cumplementanu. À u tempu, i tecnulugii di pruduzzione di schermu si sviluppanu è e so mancanze sò eliminate completamente o parzialmente. In ogni casu, quandu sceglite un dispositivu, avete bisognu di cunnosce i vantaghji è i contra di ogni tipu di display.

Rate article
Add a comment