Cosa hè HDR in una TV, chì mudelli supportanu è cumu per attivà a tecnulugia

Технологии

HDR (High Dynamic Range) in una TV hè una funzione opzionale chì significa una grande qualità di l’imaghjini quandu vede i filmi. A tecnulugia HDR aduprata in i TV d’oghje trasforma a qualità di l’immagine chì vede. I culori nantu à u screnu diventanu ancu più chjaru, è l’imaghjini stessu – più naturali. A funzione HDR in i TV permette di vede l’imaghjini cù una gamma tonale significativa, cusì pudete gode di i dettagli di sceni scuri è assai brillanti.

Cosa hè HDR in una TV, chì mudelli supportanu è cumu per attivà a tecnulugia
HDR (High Dynamic Range) nantu à una TV dà più emozioni quandu si vede una foto video da una TV

Cosa hè HDR in TV, Beneficii di High Dynamic Range

U modu HDR in a TV rende a stampa più realistica, chì dà à u visore una maravigliosa sperienza quandu vede filmi o prugrammi preferiti. I culori vibranti facenu vede i partiti è altre attività sportive ancu più divertenti. U sistema HDR in i TV ùn hè micca sempre u listessu. I mudelli dispunibili nantu à u mercatu differiscenu in a qualità di l’imaghjini (HDR 10, HDR 10+, HLG è Dolby Vision sò dispunibili). Pro di u supportu hdr in TV:

  1. Questa opzione furnisce culori più ricchi è cuntrasti più forti.
  2. A TV 4K cumminata cù HDR permette à l’utilizatori di gode di un muvimentu fluidu è di immagini realistiche.

Hè da nutà chì i sceni affissati nantu à u screnu sò un riflessu di ciò chì l’ochju umanu vede. Parechji sfumature di ogni culore sò dispunibili, chì rende l’imaghjini più naturali.

U modu HD in a TV hè soprattuttu utile per fighjà registrazioni di natura è filmi girati cù l’equipaggiu di produzzione di più alta qualità. I tonalità fermanu i stessi, cusì grisa, neri è altri culori sò intensi, brillanti è assai chjaru.

Cosa hè HDR in una TV, chì mudelli supportanu è cumu per attivà a tecnulugia
Immagine cù è senza HDR

Quali TV supportanu HDR

Ci hè parechje TV HDR dispunibili nantu à u mercatu. Tuttavia, quandu sceglite, duvete fucalizza nantu à i paràmetri più impurtanti in modu chì pudete gode di a megliu qualità di l’imaghjini. HDR + Samsung Smart TV hè a cumminazione perfetta per una sperienza immersiva quandu guardate filmi o ghjucate. Ancu in u mercatu ci sò i seguenti mudelli Smart TV chì supportanu una gamma dinamica estesa:

  1. I TV Samsung seranu utili prima di tuttu à l’utilizatori chì amanu i ghjochi è i filmi spettaculari. A qualità eccellente va in manu cù un prezzu raghjone, è l’effetti sò ancu più notevuli grazia à a retroilluminazione multizona FALD.
  2. I mudelli Toshiba sò TV assequibili chì spessu supportanu HDR10 è Dolby Vision. A causa di u so prezzu bassu, ùn pudete micca aspittà effetti impressiunanti da elli, cum’è u casu cù mudelli più caru, ma i differenzi in a qualità HDR sò visibili in un sguardu.
  3. I TV Sony sò cumpletamente cumpatibili cù a PlayStation 5. Utilizanu retroilluminazione multi-zona. Pudete sceglie di mudelli cù Dolby Visi, HDR 10 è HDR 10+, grazie à quale l’effetti durante a visualizazione satisferanu ancu l’utilizatori più esigenti.
  4. Panasonic prupone TV 65-inch chì guarantiscenu a più alta qualità è aspettative elevate per e funzioni HDR. I culori vibranti meritanu attenzione, cusì ogni filmu chì guardate vi dà una sperienza indimenticabile è a megliu qualità di stampa.

Cosa hè HDR in una TV, chì mudelli supportanu è cumu per attivà a tecnulugia
Supportu TV per HDR
HDR – ciò chì hè in TV è cumu per attivà: https://youtu.be/llzfuGYHjx0

Formati HDR dispunibili

HDR (High Dynamic Range) si traduce literalmente cum’è “high dynamic range”, chì, da una banda, currisponde à l’idea di a tecnulugia, ma da l’altra parte, a restringe significativamente. U più impurtante in questu cuntestu hè a gamma tonale di l’imaghjini. HDR permette di vede diversi tipi di cuntenutu in qualità chì hà una diffusione aumentata trà i punti più chjaru è più scuri. In u risultatu, i culori sò vibranti, piglianu una forma più naturali, è i dettagli sò più nitidi. Questu hè soprattuttu notu in i sceni chì sò scuri in elli, ma anu spots luminosi. Siccomu ci sò parechji standard di tecnulugia HDR nantu à u mercatu, hè impurtante sapè cumu si differenzianu, chì opzioni necessitanu u nostru equipamentu per pudè usà:

  1. HDR10 hè u formatu HDR di basa è hè supportatu da tutti i TV o altri produttori di schermi è emittenti (nessuna licenza hè necessaria in questu casu). U furmatu HDR10 usa una gamma di culori 10-bit (1024 culori versus 220 in i TV tipici).
  2. HDR10+ hè un furmatu migliuratu in quantu à i metadati utilizati – hè dinamica. A codificazione hè basatu annantu à una gamma di culori 12-bit (4096 valori di culore), dendu risultati ancu megliu cà HDR10 di basa. A sfarenza hè ancu in a salvezza di dati (in u furmatu Dolby Video, ogni quadru hè un schedariu separatu). Hè impurtante à nutà chì, se sta tecnulugia hè supportata, u prezzu di a TV cresce.
  3. Hybrid Log Gamma hè un formatu HDR sviluppatu da a BBC britannica (British Broadcasting Corporation) in cuuperazione cù NHK, l’emittente naziunale di u Giappone.
Cosa hè HDR in una TV, chì mudelli supportanu è cumu per attivà a tecnulugia
Viste HDR

U prublema cù i televisori tradiziunali hè chì parechji di i so telespettatori sò sempre afferendu à i TV SDR più antichi chì ùn ponu micca vede u standard HDR sempre più cumuni.

SDR hè ancu assai più prezzu di filmà, è a BBC hè naturalmente riluttante à abbandunà u formatu costu-efficace chì decine di millaie di telespettatori si basanu sempre. U formatu HLG supera stu “ostaculu” codificandu l’infurmazioni HDR è SDR in un signalu unicu, chì permette à i TV HDR-compatibili di visualizà una stampa mejorata. Hybrid Log Gamma usa ciò chì hè cunnisciutu com’è “funzione di trasmissione opto-ottica”, chì hè un prucessu utilizatu per cunvertisce un signalu di trasmissione in luce chì si vede nantu à u vostru schermu TV.

Chì avete bisognu per gode di a qualità di l’imaghjini HDR?

Prima avete bisognu di l’equipaggiu ghjustu è dopu avete bisognu di u filmatu ghjustu. U dispusitivu deve risponde à certi esigenze. Duvete piglià cura di i seguenti fatturi:

  • avete bisognu di una TV 8K o 4K cù pannelli di gradazione di culore 10-bit;
  • altu cuntrastu – u più altu u megliu;
  • luminosità 1000 cd / m ^ 2 (valore ottimali), ma u più altu u megliu.

Sony TV è altri mudelli chì supportanu HDR ponu avè funzioni supplementari chì anu ancu influene à a qualità di u filmu o di u ghjocu chì vede, cum’è:

  • Risoluzione 4K Ultra HD – 3840 × 2160 pixel, grazie à quale ancu i più chjuchi dettagli sò visibili;
  • u connector HDMI 2.0 hè una bona suluzione quandu vede filmi da altre fonti (un cable speciale hè utilizatu per a cunnessione).

A TV deve risponde à certi requisiti (cercate l’etichetta UHD Premium) per chì l’imaghjini HDR ùn hè micca troppu pesante per u ricevitore. Se l’utilizatore vole vede i filmi da Internet, hè necessariu una cunnessione d’alta veloce chì righjunghji almenu 25 Mbps. A megliu a cunnessione Internet, u megliu a qualità di a stampa broadcast.

Cosa hè HDR in una TV è perchè hè necessariu, chì vantaghji dà:

https://youtu.be/wLTethhLSYw

Induve possu uttene cuntenutu in qualità HDR?

U sistema HDR in i TV hè una funzione assai preziosa chì face chì parechji utilizatori cumprà un certu mudellu per via di i benefici discututi. Facenu di vede i filmi un veru piacè, l’imaghjini diventanu più chjaru, i culori sò più vivi, è i cuntrasti appariscenu chì affettanu a percepzione di l’imaghjini. Tuttavia, una volta chì avete acquistatu u vostru hardware, hè impurtante sapè da induve cumincià à circà i video per aiutà à pruvà e capacità di u vostru dispositivu. Parechje opzioni dispunibili induve pudete scaricà o fighjà video è filmi in qualità hdr:

  1. Dischi Blu-ray 4K UHD . Un ghjucatore supplementu hè necessariu, ogni novità costa circa 3000 rubles.
  2. Sè vo vulete filmi di grande qualità è ùn vulete micca overpay, ci hè una altra suluzione. Si tratta di utilizà un serviziu di streaming. U più populari trà l’utilizatori hè Netflix (https://www.netflix.com/ru/), chì vi permette di fighjà filmi è spettaculi TV in qualità HDR10 è Dolby Vision.
  3. Inoltre, u cuntenutu HDR hè allughjatu nantu à u famosu situ web di YouTube .
  4. Amazon Video (https://www.primevideo.com/?ref_=dvm_pds_amz_UA_lb_s_g|m_V309bFdHc_c507190918478_s) hè una altra suluzione chì facilita à truvà cuntenutu. Tutti l’articuli dispunibuli sò in versione 4K è l’utilizatore decide di sceglie a versione HDR10 o Dolby Vision.
  5. Uni pochi anni fà, un serviziu cunnisciutu cum’è Disney + hè statu creatu in i Stati Uniti , chì hà una vasta biblioteca di filmi per utilizatori di tutti l’età.
  6. Hè dispunibule ancu Canal + UltraHD , chì risponde à l’aspettattivi di i fan di sport è trasmette parechje premiere TV.

Ci hè assai cuntenutu HDR, basta à sapè induve circà. I portali rispettivi anu biblioteche estensive è aghjurnanu constantemente novi prudutti.

A tecnulugia HDR hè ancu aduprata in i ghjoculi, cusì PlayStation 4 è Xbox One S / X sò cunsigliati per i fan di battaglie virtuale. In più di e carte video muderne, anu ancu una implementazione HDR eccellente.

Cumu attivà u modu HDR in diverse TV – istruzioni è video

Cumu attivà HDR in una TV Samsung

Aduprà u buttone di ritornu per esce da l’applicazione o menu attuale. Press u buttone Home per apre a pagina di casa Smart Hub. Press u buttone Home nant’à u vostru luntani Samsung, poi sceglie Settings.

Cosa hè HDR in una TV, chì mudelli supportanu è cumu per attivà a tecnulugia
Samsung TV Remote

  1. Selezziunà “Settings Avanzate”.
Cosa hè HDR in una TV, chì mudelli supportanu è cumu per attivà a tecnulugia
Configurazione di u buttone in u menu TV
  1. Andà à “Mode HDR +”.
    Cosa hè HDR in una TV, chì mudelli supportanu è cumu per attivà a tecnulugia
    Settings Image
  2. Pulsà u buttone Enter / Select per attivà “Modu HDR +”.Cosa hè HDR in una TV, chì mudelli supportanu è cumu per attivà a tecnulugia

Istruzzioni video per cunnette a funzione in una TV Samsung: https://youtu.be/w3vi7CTUChQ

Configurazione di LG TV

  1. Selezziunà “Settings” da u menu TV.
  2. Truvate a sezione “Generale”.Cosa hè HDR in una TV, chì mudelli supportanu è cumu per attivà a tecnulugia
  3. Selezziunà HDMI ULTRA DEEP COLOR.
    Cosa hè HDR in una TV, chì mudelli supportanu è cumu per attivà a tecnulugia
    HDMI ULTRA DEEP COLOR hè in i paràmetri
  4. Attivà si movendu à a pusizione On.

Cumu cunnette è cunfigurà HDR in Sony TV

  1. Selezziunà Settings.Cosa hè HDR in una TV, chì mudelli supportanu è cumu per attivà a tecnulugia
  2. Selezziunà inputs esterni.Cosa hè HDR in una TV, chì mudelli supportanu è cumu per attivà a tecnulugia
  3. Selezziunà u Formatu di Signal HDMI.
  4. Selezziunate HDR nantu à a vostra TV.

HDR – vale a pena i soldi?

Se pensate à cumprà una TV, vale a pena cunsiderà mudelli cù una opzione HDR perchè crea una sperienza supplementaria per a persona chì vede filmi è altri prugrammi dispunibuli in u primu locu. A qualità eccellente di riproduzione è di visualizazione satisfera tutte e persone chì anu aspettative elevate è standard per i dispositi elettronici chì offrenu divertimentu in casa. L’effettu HDR nantu à una TV offre assai benefici per l’utilizatori, ma hè dispunibule in parechji standard. Dunque, vale a pena cunnosce e so caratteristiche, è dopu fà una scelta. HDR hè u fundamentu chì ghjoca in tutti i schermi. In questu casu, pudete aduprà filmi è prugrammi di servizii in linea cum’è Netflix è Amazon Video. Inoltre, pudete vede i filmi dispunibuli nantu à Canal + UltraHD. A funzione HDR in i TV pò ancu travaglià in e versioni HDR10+ è Dolby Vision, dui standard chì sò più avanzati cà a suluzione classica. In u so casu, i metadati di l’imaghjini ùn sò micca guardati per tutti i frames, ma per tuttu u filmu in u mudellu di basa. Questu risultatu in una qualità assai megliu è supportu per i receptori più debuli.
Cosa hè HDR in una TV, chì mudelli supportanu è cumu per attivà a tecnulugiaHè HDR valenu i soldi in paragone, per esempiu, cù SDR pò esse valutatu da a qualità di l’imagine è a descrizzione di e tecnulugia [/ caption] Sceglie un HDR TV porta assai vantaghji à u visor. Prima di tuttu, l’alti standardi facenu i neri più profondi è più chjaru. Dunque, se a qualità di u cuntenutu chì vede hè impurtante per voi è pensate à sceglie u ricevitore ghjustu, u standard HDR deve esse unu di i criterii per a valutazione. L’imaghjini visualizati sò assai naturali è attrattivi à u visore à u stessu tempu.

Rate article
Add a comment