Cumu misurà a diagonale di a TV è cumu sceglie per a stanza

Технологии

TV diagonal – ciò chì hè, cumu sceglie è misurà in pollici è centimetri. Quandu compra una TV, volenu sceglie quellu chì furnisce l’esperienza di visualizazione più còmoda. Prima di tuttu, pensanu à a qualità di u segnu di televisione entrante, a visualizazione di parechji culori è sfumature nantu à u screnu, u numeru di pixel utilizati è a tecnulugia di fabricazione di u screnu. Queste caratteristiche sò impurtanti, ma avete bisognu di capiscenu chì cù una diagonale di schermu incorrectamente selezziunata, a visualizazione ùn pò micca solu diventà incòmoda, ma ancu creà una carica aumentata nantu à l’ochji.
Cumu misurà a diagonale di a TV è cumu sceglie per a stanzaPer assicurà a visualizazione còmoda, hè necessariu di piglià in contu micca solu a dimensione di u screnu, ma ancu e dimensioni è a forma di a stanza in quale hè stallatu u televisor. Un valore troppu grande pruvucarà l’imaghjini per esse troppu detallatu, cù i ditaglii chì attraenu l’attenzione in u primu locu, è per percive a stampa cum’è un sanu, duverete strain. Quandu si vede nantu à una schermu assai chjuca, avete bisognu di peer constantemente, chì distrarà da a trasmissione stessa è crea un affare di l’ochji. Certi pirsuni pensanu chì un grande schermu pare più prestigiosu, ma quandu si vede à distanza vicinu o in una stanza chjuca, una TV più chjuca pò esse assai più còmuda. Dunque, a determinazione di a diagonale desiderata hè un puntu impurtante in a prucedura per a scelta di una TV.
Cumu misurà a diagonale di a TV è cumu sceglie per a stanza

Cumu misurà a diagonale di a TV in centimetri è inch

Comu sapete, a pantalla di TV hà una forma rettangulare. Per indicà e so dimensioni, pudete sprime a lunghezza è a larghezza o dà a dimensione di a so diagonale. L’ultima opzione hè u modu più populari per specificà u so valore. In parechji paesi di u mondu, l’unità di misura per a lunghezza pò esse diverse. Per esempiu, in a maiò parte di l’Europa hè abitudine di utilizà u sistema di misurazione SI, induve l’unità standard hè u metru o i so derivati ​​(cumpresu u centimetru). In u Regnu Unitu è ​​​​i Stati Uniti, l’usu di centimetri per misurà a lunghezza hè diffusa. Tradizionalmente, hè in queste unità chì a diagonal di u screnu hè misurata.
Cumu misurà a diagonale di a TV è cumu sceglie per a stanza

1 inch hè uguali à 2,54 centimetri. Per quessa, 1 centimetru hè 0.3937 inch. Utilizendu sti rapporti, pudete rapprisintà i valori specificati in pollici in centimetri o cunvertisce. Per esempiu, se a lunghezza diagonale hè 40 inch, da cunvertisce in centimetri, stu numeru deve esse multiplicatu da 2,54. In u risultatu, u valore desideratu serà 101,6 centimetri.

Cumu misurà a diagonale di a TV è cumu sceglie per a stanza
inch in centimeters
Quandu sceglite un mudellu cù a diagonale necessaria, avete bisognu à piglià in contu chì a dimensione di u receptore TV sarà ligeramente. supera u valore specificatu da u grossu di u quadru utilizatu. In mudelli muderni, spessu anu un grossu assai chjucu. A sottu hè una tavola di cunversione in centimetri per e dimensioni di schermu più populari.
Cumu misurà a diagonale di a TV è cumu sceglie per a stanza
Diagonale TV in cm è inch table [/ caption] Ci vole à ricurdà chì micca tutti i fabricatori capiscenu ugualmente ciò chì hè a diagonale di u screnu. Qualchidunu cunsidereghja a dimensione di u screnu, per esempiu, da u fondu à a manca à a diritta. Altri significanu solu a parte utile di u screnu o a dimensione di a TV, cumpresa a larghezza di u quadru. Prima di cumprà, avete bisognu di sapè quale distanza hè intesa in questu casu. Diverse dimensioni di schermu: [caption id="attachment_10778" align="aligncenter" width="462"]
Cumu misurà a diagonale di a TV è cumu sceglie per a stanzaDiversi dimensioni di schermu
Quandu cunsiderà a lunghezza è a larghezza di a visualizazione, pudete scopre a dimensione di a diagonale se utilizate u teorema di Pitagora. Ella dichjara chì a summa di i quatrati di i gammi (in questu casu parlemu di a longu è di a larghezza di u screnu) hè uguali à u quadru di l’ipotenusa (diagonal). Quandu u calculu, avete bisognu di piglià in contu quali unità sò utilizati è traduce i numeri resultanti in a forma desiderata. Utilizà u teorema di Pitagora:
Cumu misurà a diagonale di a TV è cumu sceglie per a stanzaQuandu u calculu di e dimensioni, avete bisognu di piglià in contu u rapportu di l’altitudine è a larghezza di u screnu. Unu di i più populari hè u rapportu 9:15.
Cumu misurà a diagonale di a TV è cumu sceglie per a stanzaIn una tale situazione, i paràmetri specificati ponu esse calculati accuratamente longu a diagonale. Pudete ancu aduprà u teorema di Pitagora per questu. Scrivite l’equazioni seguenti in una scunnisciuta.
Cumu misurà a diagonale di a TV è cumu sceglie per a stanzaQuesta espressione pò esse purtata à una forma equivalente.
Cumu misurà a diagonale di a TV è cumu sceglie per a stanzaDa a formula resultanti, pudete truvà X è aduprà per calculà l’altitudine è a larghezza di u screnu, multiplicà, rispettivamente, per 9 o 16.

Cunvertisce cm in inch è vice versa

Aduprà inch per misurà e dimensioni di u screnu hè cumuni, ma micca tutti cunfortu. Per cunvertisce inch in centimeters, multiplica u valore currispundente per 2,54. A cunversione inversa (per cunvertisce centimetri in inch) hè fatta dividendu per 2,54. Calchì volta, per fà e trasfurmazioni, hè più convenientu micca di fà calculi, ma di utilizà a tavola currispondente. U rapportu di inch è centimetri:
Cumu misurà a diagonale di a TV è cumu sceglie per a stanza

Taglie di schermu è diagonali

Ancu s’è a dimensione di a diagonale di u screnu hè più spessu indicata, quandu sceglite hè impurtante cunnosce a so lunghezza, larghezza è rapportu d’aspettu. Questi dati sò dispunibuli in a documentazione tecnica accumpagnata. In ogni casu, qualchì volta u valore diagonale hè indicatu in u nome di u mudellu currispundente. Spessu i primi dui numeri in u nome sò usati per questu. A dimensione diagonale, a larghezza è l’altitudine di u screnu sò ligati, postu chì in a maiò parte di i casi hè utilizatu un rapportu d’aspettu fissu. I primi televisioni anu utilizatu un rapportu d’aspettu 1: 1. Cù u sviluppu di a tecnulugia è l’avventu di novi tecnulugii per creà schermi, 5: 4, 4: 3, è ancu 16: 9 cuminciaru à esse usatu. Avà i più populari sò 16: 9 è 21: 9.

Cumu misurà a dimensione di a diagonale currettamente

Per determinà a dimensione di a diagonale, hè necessariu di misurà a lunghezza di una di e duie diagonali di a visualizazione, per esempiu, quella chì corre da u cantonu inferjuri à u dirittu superiore. Se a lunghezza hè determinata in centimetri, u valore risultatu deve esse divisu da 2,54. Quandu si paragunate cù e dati di u fabricatore, hè necessariu di chjarificà cumu tali misurazioni sò state fatte. Ci hè da esse cunsideratu chì qualchì volta parlemu micca solu di u screnu, ma di a dimensione di a diagonale di u casu. In una tale situazione, quandu paragunate, avete bisognu di fà una correzione adatta.

Cumu sceglie una diagonale TV per diverse stanze, spazii, distanza da a TV è piglià in contu altri paràmetri

L’impurtanza di sceglie a taglia ghjusta di a diagonale hè dovuta à i seguenti motivi:

  1. E dimensioni ghjuste di a TV assicuraranu una visualizazione còmoda di i prugrammi per parechji anni.
  2. A più alta qualità di l’imaghjini resultanti hè ottenuta à una certa distanza, chì serà ottimali. Sè vo circate più vicinu, allura i ditaglii di l’imaghjini ponu spiccà troppu, sè vo circate più, serà più difficiuli di perceive cumplettamente u video.
  3. Fighjendu i prugrammi di TV in una basa regulare crea una carica significativa nantu à l’ochji, chì à longu andà pò purtà à una disfunzione visuale. A scelta curretta di distanza à u screnu.
  4. Quandu si vede in formati d’alta qualità, ponu esse cunsiglii tecnichi chì sò ligati à a dimensione diagonale minima. Per esempiu, per 3D deve esse almenu 49 inch. Quandu aduprate 4K, avete digià bisognu di una schermu chì currisponde à 50.

In u risultatu di a ricerca, i cunsiglii sò stati pruposti in quantu à l’scelta di distanza per una visualizazione còmoda. I distanzi minimi è massimi sò indicati quì. Queste linee guida sò mostrate in l’imagine seguente. Tavola di distanza:
Cumu misurà a diagonale di a TV è cumu sceglie per a stanzaDi solitu, una persona sapi in quale stanza hà da mette a TV. E so dimensioni limitanu a distanza à quale l’emissioni televisive ponu esse vedute. Deve sceglie a diagonale chì currisponde à e cundizioni esistenti. In questu casu, sceglite u valore massimu permessu vi permetterà di ottene a visualizazione di video di più alta qualità. A volte una formula speciale hè aduprata chì determina a relazione trà a dimensione di a diagonale è a distanza da quale a trasmissione hè vista. Per determinà a gamma di vista in questu, avete bisognu di multiplicà a diagonal per 3 o 4. Un altru fattore chì limita l’scelta hè a capacità finanziaria di u cumpratore. Per quessa, quandu si compra, hè qualchì volta più prufittuosa per cumprà una schermu uni pochi centimetri più chjuca, ma à u stessu tempu situatu in una categuria di prezzu accessibile. Quandu sceglite, hè necessariu di piglià in contu a qualità di l’imaghjini resultanti. S’ellu hè altu, pudete vede ancu cù una distanza vicinu. Televisioni chì furnisce una qualità 720p sò cumuni. In questu casu, quandu si vede à una diagonale di 32 inch più vicinu à circa dui metri, u granu di u screnu diventa più notu. Se sceglite una distanza più grande, a stampa serà più bella. Pudete utilizà a seguente carta per selezziunà a distanza desiderata.
Cumu misurà a diagonale di a TV è cumu sceglie per a stanzaHè necessariu di piglià in contu a tecnulugia in cunfurmità cù quale a visualizazione hè stata fatta. Quandu si usa LED o OLED, A pantalla si rinfresce à una freccia alta, facendu a visualizazione còmoda da diverse distanze. L’imaghjini d’alta qualità è a ripruduzzione di u culore permettenu à u visore di vede comodamente da quasi ogni distanza raghjone. I schermi basati nantu à a tecnulugia HDR furniscenu una bona luminosità di l’imaghjini, assicurendu i culori più naturali. Quandu si usa tali TV, a relazione trà a lunghezza diagonale è a distanza di vista diventa menu rigida. Quandu si stabilisce quale schermu hè necessariu, unu deve determinà u scopu di l’acquistu. S’ellu hè necessariu per a visualizazione cullettiva, hè cunsigliu di sceglie una taglia più grande. Quandu cumprate, per esempiu, un dispositivu per a cucina, una TV cù una piccula diagonale pò esce. Quandu sceglite in una tenda, hè sensu di stà à a listessa distanza à quale a casa serà vista è senti Cumu hè adattatu questu esempiu? Cumu sceglite a diagonale TV ghjustu: https://youtu.be/eDkmFwW5Wvk A volte, quandu sceglite, pudete andà da e seguenti regule:

  1. In una stanza chjuca, una schermu cù una diagonale chì ùn supera micca 17 inch hè adattatu.
  2. In una stanza di circa 18 sq. metri deve aduprà i dispusitivi cù una diagonale micca più di 37 inch.
  3. In stanze spaziose (se l’area hè più di 20 metri quadrati), i schermi chì si adattanu à 40 inch o più sò megliu adattati.

Hè sensu di fà una scelta più precisa tenendu in contu a qualità di e trasmissioni televisive. U dispusitivu acquistatu serà un elementu impurtante di u disignu di a stanza. Hè necessariu di sceglie quellu chì currisponde à u stilu di disignu esistenti. Cù l’scelta sbagliata, ponu accade cunsequenze sgradevoli. Puderanu cunsiste in disfunzione visuale, siccazione di a mucosa di l’ochju, strain muscular da l’usu di una pusizioni incòmoda. A volte l’urganizazione sbagliata di a visualizazione porta à a furmazione di mal di testa. A dimensione di u screnu currettamente selezziunata furnisce cunfortu per parechji anni di usu. Per truvà a pusizione ottima per u screnu, hè impurtante micca solu di sceglie a distanza ghjusta, ma ancu di stabilisce l’altitudine ghjustu per questu. A pusizione più adatta hè quandu u centru hè à u livellu di l’ochju di l’audienza. A situazione hè permessa

Tabella diagonale TV Widescreen

Prima, u formatu di visualizazione più populari era 4: 3 ratio d’aspettu. Avà spessu i filmi è i prugrammi TV sò fatti per esse mostrati nantu à una schermu larga. Cusì, u visore, quandu vede, pò percive più cumpletamente ciò chì succede. 16: 9 Wide Screen Size Chart:
Cumu misurà a diagonale di a TV è cumu sceglie per a stanzaSi deve ancu esse cunsideratu chì stu rapportu d’aspettu pò esse ligatu à a qualità di visualizazione chì pò esse furnita. U furmatu 16: 9 hè diventatu più è più cumuni. Quasi tutti i novi mudelli di TV sò pruduciuti cù stu rapportu d’aspettu.

Rate article
Add a comment