Funzione Airplay – cumu per cunnette è cumu u mirroring di u screnu funziona nantu à iphone è altri dispositi iOS

Технологии

Per a prima volta, a funzione airplay o “ripetizione di u screnu” apparsu in iPhones è altri prudutti Apple à a fine di u 2010. Oghje, a capacità di ghjucà i schedari hè un compitu standard per l’equipaggiu acusticu wireless. U mutivu di stu fenominu era a pupularità unshakable di Apple, chì cresce da annu à annu.

Chì ghjè l’airplay è cumu funziona a tecnulugia?

Davanti à voi principiatu cù a funzione airplay, vi tocca à capisce ciò chì mirroring schermu hè nant’à un iPhone. Allora, l’airplay hè una tecnulugia di trasferimentu di schedarii media nantu à una reta lucale, senza l’usu di fili è cables, trà i prudutti Apple è i dispositi compatibles di terzu. Cumu funziona Apple Airplay hè cusì:

  • u dispusitivu acusticu hè cunnessu à a reta WiFi;
  • a fonte di u sonu hè riflessu (per esempiu, u dispositivu mobile iPhone);
  • l’utilizatore lancia u schedariu desideratu.

Funzione Airplay - cumu per cunnette è cumu u mirroring di u screnu funziona nantu à iphone è altri dispositi iOSSiccomu a funzione funziona in wireless, u pruprietariu pò esse in una altra stanza. A tecnulugia di mirroring di u screnu di l’iPhone hè stata sviluppata in u 2010. A tecnulugia hà rimpiazzatu AirTunes, a funziunalità di quale era limitata solu à u trasferimentu di schedarii audio, mentre ch’ellu era chjusu. L’avventu di a “versione aghjurnata” di AirTunes hà permessu di cunghjuntà cù l’equipaggiu da altri fabricatori. À u listessu tempu, in paragone cù u sonu trasmessu via Bluetooth, l’utilizatori notanu a qualità di u sonu megliu attraversu l’airplay. U cuncettu di “mirroring” u screnu significa duplicà u screnu nantu à i gadgets cù u software iOS nantu à i dispositi adattati cù supportu AirPlay. Sta funzione vi permetterà di trasmette i fugliali video è audio, ma ci hè una pruibizione chì restringe u trasferimentu di i fugliali per prutege i diritti d’autore. Per esempiu, Quandu accende u screnu cù Apple Music, solu a finestra di u toccu appariscerà nantu à u screnu di u dispusitivu accoppiatu. In u centru di cuntrollu, nantu à u widget Now Playing, chì si trova à a diritta di a visualizazione chì si apre, deve cliccà nantu à l’icona di riproduzione wireless. U buttone hè pressatu finu à chì a lista di i dispositi dispunibuli – ricevitori appare nantu à u screnu. U prossimu passu hè di sceglie l’opzione desiderata. U smartphone hà da inizià automaticamente a riproduzione nantu à i media selezziunati. U prossimu passu hè di sceglie l’opzione desiderata. U smartphone hà da inizià automaticamente a riproduzione nantu à i media selezziunati. U prossimu passu hè di sceglie l’opzione desiderata. U smartphone hà da inizià automaticamente a riproduzione nantu à i media selezziunati.

Apple AirPlay – cunnessione à Samsung TV:

https://youtu.be/k50zEy6gUSE

AirPlay 2 – funziunalità distinti

I sviluppatori d’Apple anu introduttu una versione aghjurnata di AirPlay in WWDC 2017. Malgradu u fattu chì e funzioni di AirPlay 2 sò state previste per esse aghjuntu in iOS 11 edizione 116, u mercatu hà vistu una aghjurnazione à a schermu familiar mirroring solu in 2018. A funzione principale di l’airplay 2, è à u stessu tempu a diffarenza da a versione precedente, era a funzione di supportu di modu multiroom. Grazie à l’aghjurnamentu, l’utilizatori anu l’uppurtunità di utilizà parechje dispositi per ghjucà musica.
Funzione Airplay - cumu per cunnette è cumu u mirroring di u screnu funziona nantu à iphone è altri dispositi iOS

Supporta a versione aghjurnata di iPhone 5S, iPhone SE è più tardi. Per iPad, questi sò iPad mini 2, 3, 4, iPad Air, 2 è più tardi, è a sesta generazione iPod touch. Per sintetizà, tutti i dispositi chì sò stati liberati micca più di 7 anni fà.

U modu multiroom significa trasmissione simultanea di u sonu à parechji Apple TV, chì ponu esse situati in diverse stanze. Questu hè ancu applicà à i parlanti HomePod, o HomePod è Apple TV. Inoltre, e cumminazzioni pò varià secondu e preferenze di l’utilizatore è i dispositi dispunibuli per ellu. I sviluppatori anu cura di a facilità d’utilizazione – pudete cuntrullà a trasmissione di fugliali nantu à diversi gadgets, aghjustate i paràmetri di u voluminu di riproduzione separatamente per ogni ughjettu da l’applicazione Home. Cusì, u pruprietariu hà l’uppurtunità di cunfigurà tuttu u sistema audio, ogni cumpunente hè interconnessu cù u restu, postu chì Apple ùn dà restrizioni à l’scelta di i dispositi. L’aghjurnamentu hà una nova playlist, chì pò esse accessu da qualsiasi utilizatore, chì hè cunvenutu à l’avvenimenti è i partiti. A musica hè ghjucata in sequenza. A capacità di accoppià cù una casa intelligente permette di cunnette simultaneamente a musica è, per esempiu, lampadine intelligenti. Un timer hè dispunibule per stabilisce a riproduzione automatica. Questu hè utile s’ellu ci hè bisognu di creà l’apparenza di a presenza di persone in a casa.
Funzione Airplay - cumu per cunnette è cumu u mirroring di u screnu funziona nantu à iphone è altri dispositi iOSU modu multiroom implica a trasmissione simultanea di u sonu à parechji dispositi Apple [/ caption]

airplay compatible, chì i dispusitivi supportanu

In u mercatu mudernu, pudete truvà parechje opzioni per stazioni di parlante wireless, mentre chì i pruduttori offrenu à cumprà un pruduttu chì hè l’incarnazione di u prugressu tecnologicu. A capacità à vede u cuntenutu da i dispusitivi Apple nant’à i dispusitivi terzu-party hè disponibile à traversu a funzione AirPlay. Un prerequisite per stabilisce a cumpatibilità hè a cunnessione à una sola rete Wi-Fi. Questu significa chì a gamma di cunnessione hè limitata da a cobertura di a reta lucale – ùn puderete micca attivà un schedariu da una altra cità à u vostru sistema audio di casa. Sicondu u dispusitivu chì u schedariu hè urigginatu è quale riceve, i dispositi cumpatibili sò spartuti in duie categorie: mittenti è ricevitori. U primu gruppu include:

  • Computer cù iTunes stallati.
  • In i prudutti iPhone, iPad è iPod cù iOS 4.2 è più tardi.
  • Apple TV
  • Mac PC cù macOS Mountain Lion è più tardi.

I ricevitori includenu:

  • Air Port Express.
  • Apple TV.
  • Apple HomePod.
  • Ogni dispusitivu AirPlay di terzu-party attivatu.

A cunnessione ùn duverà micca più di 10 minuti, l’utilizatore solu bisognu di fà un paru di clicchi nantu à u smartphone.

Cumu accende AirPlay

Hè impurtante à capisce chì un tali putenti strumentu cum’è AirPlay exposes u so funziunalità differente nant’à macOS è iOS. In ordine per principià mirroring u screnu di un iPhone o iPad, vi tocca à apre u Centru di cuntrollu. L’opzione mirroring screen hè sceltu, chì serà situatu à u latu manca. U prossimu dispusitivu dispunibbili sarà mustratu in a finestra chì si vede. Hè quì chì a trasmissione si ferma.
Funzione Airplay - cumu per cunnette è cumu u mirroring di u screnu funziona nantu à iphone è altri dispositi iOSSè avete bisognu di vede l’infurmazioni da u screnu Mac à Apple TV via AirPlay, dopu i paràmetri di u sistema, iTunes o QuickTime apertu. AirPlay hè sceltu in u menù rùbbrica. In macOS Big Sur è più tardi, u modu più faciule per inizià a mirroring di u screnu hè da l’icona di u Centru di Control. Per fà u materiale da un iPhone o iPad à un computer Windows, avete bisognu di “bypass” i sviluppatori Apple, postu chì hè impussibile di utilizà un dispositivu di terzu cum’è receptore. Se necessariu, pudete duplicà u screnu in Windows o Android TV, vi tuccherà à aduprà utilità di terzu, per esempiu, AirServer (https://apps.apple.com/en/app/airserver-connect/id967004087) o Riflettore (https://play.google .com/store/apps/details?id=com.squirrels.reflector&hl=ru&gl=US). Queste applicazioni ùn sò micca libere è avete da pagà circa $ 20. In certi casi, hè pussibule di emette usu gratuitu per parechje settimane. Cumu attivà AirPlay – istruzzioni video: https://youtu.be/dflSAvx6I6c

Airplay in TV

Cum’è a pratica mostra, u modu più faciule è più veloce per cunnette un iPhone à Smart-TV hè di stabilisce una cunnessione WiFi, vale à dì via AirPlay. Nisun filu hè necessariu per stabilisce l’accoppiamentu, solu una rete locale. Quandu si sincronizza l’airplay è TV Samsung, LG, Sony, avete solu bisognu di preinstallà una applicazione speciale nantu à i dui gadgets, vale à dì l’utilità AllShare. L’applicazione hè trà e utilità furnite da Smart-TV. Dopu avè scaricatu l’applicazione, l’utilizatore pò piglià u cuntrollu di a visualizazione smart TV, chì hè necessariu per trasmette i fugliali media chì sò in u smartphone.

Possibili prublemi è suluzione

U prublema principali chì l’utilizatori anu hè a mancanza di broadcast o file playback, chì appare per a mancanza o disruption di a cunnessione trà i dispositi. A prima cosa da fà s’ellu ùn pò micca trasfiriri senza saldatura u cuntenutu cù AirPlay hè di assicurà chì i dispositi sò accesi è vicinu à l’altri (cunnessi à a stessa reta). Se questu ùn aiuta micca, allora vale a pena riavviare i dui gadgets. Se u riavviu ùn hà micca purtatu à u risultatu previstu, allora avete bisognu di verificà in i paràmetri per un aghjurnamentu adattatu. A cunnessione WiFi wireless hè in a banda 2.4 GHz, chì hè ancu utilizata da altri equipaghji – parechji dispositi cù Bluetooth, alcuni di i sistemi chì sò parti di a chjamata “casa intelligente”. Allora, Se accende u vostru sistema di parlante Sonos è u vostru parlante basatu in WiFi AirPlay attivatu à u stessu tempu, l’interferenza ùn pò micca esse esclusa. A riproduzione di musica pò esse in pausa se Siri esegue parechje attività à u stessu tempu. Se u sonu hè completamente assente, allora deve esse verificatu in u sistema di paràmetri (verificà u statutu di u modu silenziu). Se a fonte di u prublema ùn pò micca esse identificata per sè stessu, Apple Support risponde à tutte e dumande.
Funzione Airplay - cumu per cunnette è cumu u mirroring di u screnu funziona nantu à iphone è altri dispositi iOS

Altre caratteristiche di Airplay

In più di a funzione principale – trasmette i fugliali video è mirroring u screnu in iPhone, Apple TV è altri dispusitivi, ci sò funziunalità AirPlay di terzu-party, chì include:

  1. Aduprate l’assistente vocale Siri per ghjucà i fugliali è cuntrullà a riproduzione di una registrazione o trasmissione.
  2. Stream music, podcasts, è altri cuntenutu à Apple TV , HomePod, è altri sistemi di riproduzione chì supportanu Airplay.
  3. Per facilità d’usu, l’utilizatore pò aghjunghje immediatamente centri di riproduzione è TV compatibili à l’applicazione Home .
  4. Per eliminà i prublemi chì si sò sviluppati quandu u travagliu cù i dispositi, i sviluppatori anu preparatu struzzioni dettagliate (https://support.apple.com/ru-ru/HT204289).

Cusì, a tecnulugia Airplay sviluppata da Apple Corporation hè un altru saltu in u mondu di a tecnulugia. U compitu principalu di playback di u schedariu wireless hè di facilità u prucessu di funziunamentu, l’usu di un sistema di casa intelligente. Grazie à Airplay, a scelta di filmi è à sente i fugliali audio hè diventatu un ordine di grandezza più faciule.

Rate article
Add a comment